BMWClub: BMW 435xd M-pack - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW 435xd M-pack F36 Gran Coupe Rate Topic: ***** 1 Votes

#121 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 02 July 2019 - 13:34

Ruta Cluj-Dej, mers intins fara sa ma grabesc, 130 kmh maxim, fara ecopro.

Poza era doar informativa, se poate scoate si cu 3 l consum bun. La cum merg in general consuma in jur de 7 extern.

This post has been edited by bomb3009: 02 July 2019 - 13:35

1

#122 User is offline   Crysis21 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 776
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 02 July 2019 - 17:07

View Postbomb3009, on 02 July 2019 - 13:34, said:

Ruta Cluj-Dej, mers intins fara sa ma grabesc, 130 kmh maxim, fara ecopro.

Poza era doar informativa, se poate scoate si cu 3 l consum bun. La cum merg in general consuma in jur de 7 extern.


Da, e formidabil motorul. Consumul asta il aveam si eu la drum intins, in gama lui 7. acum la benzina nu scade sub 12
0

#123 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 18 July 2019 - 08:35

Ieri am fost la o verificare cu masina pentru ca urmeaza sa plec in concediu cu ea. Singura problema depistata a fost o bucsa din care curge putin ulei la bratul stang. Incerc sa schimb ambele brate inainte sa plec desi mecanicul m-a asigurat ca pot sa merg linistit si asa. Masina a ajuns la 115.000 km.
0

#124 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 31 July 2019 - 21:33

Tocmai ce m-am intors dintr-un road trip prin Europa. Dupa mai bine de 2500 de km nu am mare lucru sa reprosez masinii. Poate imi e putin dor de scaunele confort din f10 si de clima mai rafinata, cu mentiunea ca pe f10 aveam clima pe 4 zone. Motorul este o placere, daca nu folosesti cruise controlul cu greu stai pe autostrada sub 150 kmh. Am scos un consum mai mult decat decent in conditiile in care am fost 2 persoane in masina si bagaje full. In general mergeam in jur de 140-150 kmh la ora cu varfuri pe la 200 pe autostrada si pe drumurile nationale cu 10-20 kmh peste limita.

Inainte sa plec i-am schimbat cele doua brate fata, mare diferenta nu am simtit probabil si pentru ca drumurile au fost mai mult decat decente. Probabil trebuie sa echilibrez rotile pentru ca volanul vibreaza putin intre 80-100 kmh.

Urmeaza sa ii fac revizia si sa schimb uleiul in cutia de viteze, cel mai probabil pun filtru si ulei zf. Masina are cutia de viteze 8hp70z si din ce am vazut pe realoem codul pentru baia de ulei ar fi acelasi ca si la 8hp45. Cu toate acestea am vazut ca pe net se vand pachete diferite de revizie pentru 8hp45 si 8hp70, cel pentru 70 fiind cu aproximativ 300-400 ron mai scump. Cei care ati schimbat uleiul la transmisia de pe motoare de 3l stiti sa fie ceva diferenta?
Posted Image
Posted Image

This post has been edited by bomb3009: 31 July 2019 - 21:37

7

#125 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 13 August 2019 - 08:54

Ieri i-am facut revizia la motor si am schimbat uleiul in cutia de viteze si de transfer. Uleiul in cutia de viteze arata destul de bine si dupa spusele mecanicului pe magnetii din baia de ulei nu era multa pilitura. Pentru cutia de viteze am ales ulei si baie zf. Uleiul din cutia de transfer arata si el destul de bine. Il schimbasem acum 20k km pentru ca aveam ceva simptome la cutia de transfer dupa ce am montat anvelope care nu se potriveau cu dimensiunea jantelor. De la ultimul schimb nu am mai avut probleme dar am preferat sa mai fac un schimb sa fie totul curat.

Nu am simtit imbunatatiri la cutie de viteze dupa schimb, probabil pentru ca si inainte cutia se comporta foarte bine. Dupa ce ies la un drum mai lung poate imi dau seama.

Am scapat si de bataia din volan dupa 2 ture de echilibrat rotile. Asa se intampla cand te grabesti si nu mergi la cine trebuie. Multi nu sunt in stare sa puna niste plumb.

Trebuie sa relipesc eleronul pentru ca a inceput sa se ridice pe margini. Urmeaza sa gaseasca alta solutie vopsitorul.

Am activat remote services pe connected drive pentru o luna. Daca functioneaza cum trebuie probabil ca imi voi face abonament.

Masina a ajuns la 120k km si inca sunt foarte incantat de ea.
0

#126 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3014
  • Joined: 26-March 16

Posted 13 August 2019 - 12:22

Eleroanele lipeste-le cu mastic negru de lipit parbrize, nu te mai chinui cu banda dubla adeziva sau alte chestii.
0

#127 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 13 August 2019 - 16:40

Cu mastic a fost lipit, doar ca nu a prins in toate locurile. Masina a fost la detailing inainte si probabil sealantul a fost de vina.
0

#128 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3014
  • Joined: 26-March 16

Posted 13 August 2019 - 20:38

E posibil. insa sa stii ca masticul e degeaba daca nu e primer special pentru acest mastic...tin minte ca am pus mastic fara primerul din kit-ul lui si efectiv a doua zi am tras de eleron cu mana usor si s-a luat cu tot cu cordonul de mastic, dupa ce am pus primer si aplicat din nou mastic nu mai ai cum sa-l dai jos.
0

#129 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 13 August 2019 - 22:04

Ceva de genu zicea si vopsitorul, ca trebuie sa comande alt primer. Oricum in perioada concediilor nu am reusit sa ne intersectam si sa il lipim.
0

#130 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 14 August 2019 - 19:46

Estimarea facuta de masina cu privire la uzura placutelor de frana nu functioneaza foarte bine. La acest moment imi arata in bord 5000 km la cele fata si 8000 de km la cele spate, valoare care nu a scazut de aproximativ 4000 de km. Daca pana sa ajunga aici scadea constant in functie de cat circulam acum se pare ca s-a oprit. Mai mult mecanicul a verificat placutele si se pare ca uzura nu a trecut nici macar de jumatate. Placutele si discurile au fost schimbate acum 33k km. Nici la f10 nu imi functiona foarte bine sistemul si se pare ca nici acum nu am mai mult noroc.

As vrea sa gasesc o solutie pentru a scapa de zgarieturile de pe plasticul negru care se regaseste pe stalpul dintre geamurile usilor. Aveti idei/sugestii?

Posted Image

This post has been edited by bomb3009: 14 August 2019 - 19:49

1

#131 User is offline   mase 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 748
  • Joined: 25-April 06
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Posted 14 August 2019 - 19:54

Acea estimare nu a fost niciodata exacta, drept urmare la G30 nu mai apare nicio estimare in VEHICLE STATUS din Idrive legata de placutele de frana.
Iti apare sec, 2000 Km in momentul in care se taie senzorul.
n principiu este ok asa, mai putin in cazul in care iti propui sa faci un concediu cu masina de 7000 de Km si te anunta prin Franta ca trebuie sa schimbi placutele (cum am patit eu Posted Image ).
0

#132 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 19 August 2019 - 13:50

Si eu aveam de gand sa fac in jur de 3000 km si am mers sa le verific la service avand in vedere ca in bord arata ca mai pot face 3000 de km. Surpriza a fost ca nu erau uzate nici macar pana la jumatate.

Am facut in jur de 500 de km in weeekend si nu se simte nicio diferenta dupa schimbul de ulei la cutie. Miercuri sper sa rezolv si cu eleronul.
0

#133 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10930
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 19 August 2019 - 14:21

N-ai ce sa simti ,eventual mici adaptatii pt o per daca uleiul vechi avea uzura mare .
0

#134 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 27 August 2019 - 20:41

Am observat ca am o problema cand se spala masina si se foloseste jetul pe haion. Pe langa opritorul de pe partea dreapta curge destul de multa apa cand deschis haionul dupa spalare. Am observat ca plasticul din interior nu este la fel de fix in partea dreapta precum in cealalta parte. Aveti idee cum pot sa dau jos plasticul de pe interiorul haionului sa vad care e problema? Atasez o poza unde am marcat locul pe unde curge apa.

Posted Image
0

#135 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 24 September 2019 - 17:29

Intre timp am reusit sa ii lipesc eleronul si sa ii schimb grilele cu unele negre duble. I-am aplicat si un strat de sonax spray+seal si am observat ca pe o aripa s-a dus putin din lac. Joi urmeaza sa ii fac un tratament la piele si voi reveni cu poze si impresii ulterior.

Ieri m-am intalnit in trafic cu un g63 amg 2019, incredibil cum sta pe drum cutia.
Posted Image
Posted Image

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

This post has been edited by bomb3009: 24 September 2019 - 17:33

5

#136 User is offline   MuscleMike 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1478
  • Joined: 03-October 07
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Posted 24 September 2019 - 19:24

Foarte bine dau grilele. Posted Image
0

#137 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 24 September 2019 - 20:29

Mersi Mike.
0

#138 User is offline   bomb3009 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 620
  • Joined: 30-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Posted 27 September 2019 - 17:43

Am dus masina la un detailing la interior, respectiv a elementelor de piele sau ce o fi ea:)) S-a folosit leatherique si leather guard de la gtehniq. Sunt foarte multumit de rezultat. Pielea se intretine mult mai bine decat la f10-le pe care l-am avut. Poate e o diferenta intre veneto si oyster, desi tatal meu a avut pe un f10 tot veneto si la 80k km interiorul nu arata asa bine ca cel de la f36 la 120k km.
Posted Image

Posted Image

Posted Image
Posted Image

This post has been edited by bomb3009: 27 September 2019 - 17:45

1

#139 User is offline   deeJayOg 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1153
  • Joined: 08-May 17
  • Gender:Male

Posted 27 September 2019 - 18:54

Ca noi. Bravo!
0

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro