Jump to content

BMW 435xd M-pack


bomb3009

Recommended Posts

E posibil. insa sa stii ca masticul e degeaba daca nu e primer special pentru acest mastic...tin minte ca am pus mastic fara primerul din kit-ul lui si efectiv a doua zi am tras de eleron cu mana usor si s-a luat cu tot cu cordonul de mastic, dupa ce am pus primer si aplicat din nou mastic nu mai ai cum sa-l dai jos.
Link to comment
Share on other sites

Estimarea facuta de masina cu privire la uzura placutelor de frana nu functioneaza foarte bine. La acest moment imi arata in bord 5000 km la cele fata si 8000 de km la cele spate, valoare care nu a scazut de aproximativ 4000 de km. Daca pana sa ajunga aici scadea constant in functie de cat circulam acum se pare ca s-a oprit. Mai mult mecanicul a verificat placutele si se pare ca uzura nu a trecut nici macar de jumatate. Placutele si discurile au fost schimbate acum 33k km. Nici la f10 nu imi functiona foarte bine sistemul si se pare ca nici acum nu am mai mult noroc.

 

As vrea sa gasesc o solutie pentru a scapa de zgarieturile de pe plasticul negru care se regaseste pe stalpul dintre geamurile usilor. Aveti idei/sugestii?

 

9GIIbHb.jpg

Edited by bomb3009
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acea estimare nu a fost niciodata exacta, drept urmare la G30 nu mai apare nicio estimare in VEHICLE STATUS din Idrive legata de placutele de frana.

Iti apare sec, 2000 Km in momentul in care se taie senzorul.

Ăn principiu este ok asa, mai putin in cazul in care iti propui sa faci un concediu cu masina de 7000 de Km si te anunta prin Franta ca trebuie sa schimbi placutele (cum am patit eu rolleyes.gif ).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu aveam de gand sa fac in jur de 3000 km si am mers sa le verific la service avand in vedere ca in bord arata ca mai pot face 3000 de km. Surpriza a fost ca nu erau uzate nici macar pana la jumatate.

 

Am facut in jur de 500 de km in weeekend si nu se simte nicio diferenta dupa schimbul de ulei la cutie. Miercuri sper sa rezolv si cu eleronul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am observat ca am o problema cand se spala masina si se foloseste jetul pe haion. Pe langa opritorul de pe partea dreapta curge destul de multa apa cand deschis haionul dupa spalare. Am observat ca plasticul din interior nu este la fel de fix in partea dreapta precum in cealalta parte. Aveti idee cum pot sa dau jos plasticul de pe interiorul haionului sa vad care e problema? Atasez o poza unde am marcat locul pe unde curge apa.

 

JOGPd7N.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Intre timp am reusit sa ii lipesc eleronul si sa ii schimb grilele cu unele negre duble. I-am aplicat si un strat de sonax spray+seal si am observat ca pe o aripa s-a dus putin din lac. Joi urmeaza sa ii fac un tratament la piele si voi reveni cu poze si impresii ulterior.

 

Ieri m-am intalnit in trafic cu un g63 amg 2019, incredibil cum sta pe drum cutia.

KlVnrOd.jpg

hwdyJqS.jpg

 

YVYFwB2.jpg

6vfzFel.jpg

bbyBnvp.jpg

thV9Uwj.jpg

C9B0yj5.jpg

Edited by bomb3009
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am dus masina la un detailing la interior, respectiv a elementelor de piele sau ce o fi ea:)) S-a folosit leatherique si leather guard de la gtehniq. Sunt foarte multumit de rezultat. Pielea se intretine mult mai bine decat la f10-le pe care l-am avut. Poate e o diferenta intre veneto si oyster, desi tatal meu a avut pe un f10 tot veneto si la 80k km interiorul nu arata asa bine ca cel de la f36 la 120k km.

5UdxZtK.png

SJVxQaz.jpg

3NCKfhE.jpg

xaoJgoe.jpg

Edited by bomb3009
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Am avut un mic incident si am reusit sa fisurez grilele asa ca le-am schimbat pe cele duble cu grile OE performance. Inca de cand le-am schimbat pe cele stock ma gandeam la perfomance pentru ca mi se pare ca se potrivesc mai bine in stilul masinii decat cele care imita modelul de la m4. Intre timp am mai facut cam 10k km fara probleme si masina ma incanta la fel de mult.

 

Urmeaza sa ii schimb uleiul si filtrele si ma gandesc sa ii curat galeria de admisie si sa ii fat o verificare mai riguroasa la motor pentru ca m-ar tenta si un soft.

 

La vara cred ca o sa achizitionez un e93 335i sa ma distrez putin si sa ma bucur de soare.

 

 

k82TS94.jpg

Edited by bomb3009
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Acum vreo 3 saptamani, inca aveam sperante ca ajung pe undeva la ski, asa ca am lasat seria 4 la parinti si am luat un x1. Desi nu prea mai ies in perioada aceasta, mi s-a facut foarte dor de masina. Tot ma gandesc daca merita sa fac 400 de km ca sa mi-o recuperez. Parca prefer sa nu ma complic si sa risc un contact cu parintii. Asta este, astept zile mai bune in care sa facem km fara numar. Atasez o poza de iarna trecuta, cand am ramas cu x1 suspendat.

 

Sx8N54s.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I-am facut revizia sa fie pregatita pentru ridicarea restrictiilor. La recomandarea mecanicului am mers pe ulei Castrol 5w40 (pana acum am pus doar Shell OE). Nu prea mai am rabdare sa citesc foarte mult despre uleiuri, ultima data cand am facut research serios am ajuns sa bag ulei Redline in f10 si dupa vreo 4k km mi-a murit turbina. Probabil ca nu avea legatura una cu alta, dar de atunci m-am cam dat batut cu alegerea uleiurilor. In fine, ca o prima impresie mi se pare ca motorul e putin mai silentios cu noul ulei, poate e doar placebo.

 

Cu aceasta ocazia a fost curatata si galeria de admisie care avea depuneri destul de serioase. Dupa o verificare amanuntita masina e pregatita pentru un soft la motor, as vrea sa ajunga undeva la 360-370 cp si aproape 700 nm. Am avut ceva discutii cu mecanicul despre modul in care a fost facuta evacuarea pe care le gasiti aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/185439-evacuare-435d/page__pid__2517771#entry2517771

 

Cel la care ma gandesc sa merg sa fac soft-ul a zis ca se poate face modificarea cu evacuarea actuala si masina sa fie in parametri fara probleme. Ramane de vazut.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat si softul. Am ajuns la aproape 380 cp si 754 nm. Se simte o diferenta, mai ales la plecari de la 60-80 kmh in sus. Nu sunt mare fan de lansari de pe loc. Sambata am un drum mai lung si revin cu impresii.

 

Zkzq3Hv.jpg

Edited by bomb3009
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu nu simt diferente la cutie, schimba foarte bine si inainte pentru ca am pus softul sport pe ea atunci cand am schimbat maneta 2tb. Am facut 676 de km sambata cu o medie de 81.4 kmh in regin dn/autostrada. Am mers in stilul meu normal, dar unde am avut ocazia am si calcat-o. Masina e mai vioaie, mai infipta si se simte per ansamblu mai rapida. Depasirile pe care le faci de la 80-120 au devenit mult mai usoare si urca mai usor la viteze mari. Am scos un consum de 7.4 l/100 km pe bord si 7.24 la pompa. Intr-adevar softul a fost facut de Bogdan si cu inca un baiat. In ultimul an am auzit lucruri bune despre ei, ramane de vazut. Overall sunt multumit de modificare.
Link to comment
Share on other sites

Totuși ĂŽți sugerez daca ai chef si drum sa faci o verificare/testare la completechip sau powerchip. Le spui ca doar vrei o verificare a softului daca este ok fĂŁcut, cred ca si ei o sa fie curioși (Ginel sau Dragoș) doar din punct de vedere profesional.

 

Si poți specifica de treaba cu puterea pe care o vede ECU conform acest video:

Bafta cu mașina!

 

 

Faptul ca un tuner scoate putere si simtj ca mașina merge foarte bine nu ĂŽnseamnĂŁ ca turbo-injectoare (aer-combustibil) si mulți alți zeci de parametrii sunt aproape de realitate. Nu cifrele ĂŽnseamnĂŁ totul.

 

Ai si fisa dyno cu ea stock ĂŽnainte de soft ?

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.