Jump to content

BMW 435xd M-pack


bomb3009

Recommended Posts

Misto masina, imi place mai mult pe afara.Nu o poti compara cu un seria 6 sau audi a7 amandoua fiind peste, are interior de seria 3 care sincer pe mine nu ma da pe spate deloc. Dar fiind mai usoara si cum voiai sportivitate eu cred ca asta si primesti. Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Misto masina, imi place mai mult pe afara.Nu o poti compara cu un seria 6 sau audi a7 amandoua fiind peste, are interior de seria 3 care sincer pe mine nu ma da pe spate deloc. Dar fiind mai usoara si cum voiai sportivitate eu cred ca asta si primesti.

 

eu am tot inclinat spre A7 dar am testat cateva si nu m-a atras deloc . Sa o stapanesti sanatos . :thumbsup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi baieti!

 

Tinuta de drum fata de f10 e net superioara, cel putin fata de cel fara edc si bare stabilizatoare active. Masina sta ca pe sine si necesita mai multa atentie la condus deoarece ajunge la viteze destul de mari intre curbe. In plus e surprinzator de comoda chiar si cu anvelope runflat.

 

Exteriorul imi place si mie mai mult. Acum 4 ani cand am ales f10 in loc de f30 a fost tocmai din cauza interiorului, imi place sa glumesc si sa cataloghez interiorul la seria 4 ca rudimentar:)) In schimb in timp am simtit nevoia de mai multa sportivitate si asa ca am renuntat la interiorul confortabil.

 

Cel mai probabil urmatoarea va fi seria 6 sau 8, dar pe moment am simtit ca seria 4 mi se potriveste mai bine. Am ales cu inima si nu cu ratiunea de aceasta data.

Link to comment
Share on other sites

Mersi baieti!

 

Tinuta de drum fata de f10 e net superioara, cel putin fata de cel fara edc si bare stabilizatoare active. Masina sta ca pe sine si necesita mai multa atentie la condus deoarece ajunge la viteze destul de mari intre curbe. In plus e surprinzator de comoda chiar si cu anvelope runflat.

 

Exteriorul imi place si mie mai mult. Acum 4 ani cand am ales f10 in loc de f30 a fost tocmai din cauza interiorului, imi place sa glumesc si sa cataloghez interiorul la seria 4 ca rudimentar:)) In schimb in timp am simtit nevoia de mai multa sportivitate si asa ca am renuntat la interiorul confortabil.

 

Cel mai probabil urmatoarea va fi seria 6 sau 8, dar pe moment am simtit ca seria 4 mi se potriveste mai bine. Am ales cu inima si nu cu ratiunea de aceasta data.

 

Ceva similar pateam si eu la inceput. Datorita stabilitatii in curbe nu realizam viteza mare si-mi dadeam seama ca merg cam repede cand trebuia sa franez. Si eu am runflat sunt comfortabile. Le-as tine sa protejez jentile in caz de buseli mai nasoale.

 

Ai suspensie M fixa din cate inteleg. Cum se comporta pe drumuri mai proaste?

 

Interiorul e mai rudimentar comparand cu alte masini. Dar Bmw s-a consacrat cu dinamica/tinuta de drum si restul mai minimalist/basic(dar de buna calitate). Ce vedem acum - masini tot mai mari cu interioare sufragerie e doar alinierea la ce doreste piata. Restul e marketing.

 

Cred ca seriile 1,2,4 sunt niste viitoare clasice. Surprind cel mai mult esenta Bmw din toata gama.

Link to comment
Share on other sites

 

am simtit nevoia sa trec la o masina mai sportiva si mai puternica.

 

 

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

 

 

Daca vrei sa o transformi intr-o masina si mai rapida iti recomand sa o resoftezi, diferentele sunt destul de mari.

 

Am ac. motor dar pe 640d, 80-120km/h 2.8-2.9s si 100-200km/h 12s, timpi masurati prin odb.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu setarea sport la cutie plus joystickul mic se alege la inceput cand selectezi si motorul si nu are legatura cu pachetul m. Pe configuratorul din romania din cate vad pachetul m e unul singur care contine si elemetele de exterior si de interior.

 

Eu i-am schimbat joystickul si softul/parametrii la cutie.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Acuma aproximativ 2 luni de zile am fost cu masina la autotransilvania pentru a verifica daca este vizata de recall-ul la EGR. La acel moment mi s-a spus ca se comanda piesele si cand vin se va verifica daca necesita inlocuire EGR-ul. Cum in tot acest timp nu au ajuns piesele mi-am pierdut rabdarea si am trimis un mail la bmw.ro, avand in vedere ca exista riscul incendierii masinii.

 

A doua zi m-au sunat cei de la autotransilvania pentru a planifica masina la verificare. Astazi a fost desfacut EGR-ul si se pare nu e necesara inlocuirea pe recall deoarece interiorul racitorul nu prezinte semnele specifice care impun inlocuirea. Cu toate acestea au gasit o conducta sparta la racitor si ar trebui sa inlocuiesc ansamblul pe banii mei deoarece nu sunt simptomele prevazute de recall. Costul e de aproximativ 4200 de ron, dar am insistat sa faca o solicitare pe procedura post garantie. Urmeaza sa primesc raspunsul la anul. Al dracu de fiabile nemtoaicele astea:))

Link to comment
Share on other sites

Atat coata si la mine, 4200, 320d B47. Dar la mine e deja fisurat si se pare ca nu face parte din recall, deci Garantia Premium selection, care acopera piesa si manopera, eu tre sa platesc lichidul se racire ai sablarea/curatarra :)) si mie mi a venit piesa azi, dupa ce ieri mi s a spus ca nu se stie cand. Dar la fel, mail la bmw romania, germania si rating negativ pe farcebook :)) cost vreo 2800 Edited by Luciosu
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi problema tot la 3.0 , racitorul spart la conducta, exista si la mine recall, dar bineinteles racitorul si aceasta problema nu este in recall:)), e cam 3000-3200 de lei racitorul cu egr ul la pachet originale, dar nu la reprezentanta. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

atata m-a costat si pe mine ,am hotarat sa rezolv problema din buzunarul propriu, dupa ce am vazut personal trei bmw-uri incendiate pe autostrada in doar doua luni.Felicitari pt. achizitie !

 

Multumesc! Ieri imi spunea inginerul de la autotransilvania ca in romania inca nu a luat niciuna foc.:))

Link to comment
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva, eu aveam recall pentru racitor EGR in septembrie pe N57, am tot asteptat sa vina piesa, iar azi APAN imi comunica faptul ca n-ar mai fi activ recall-ul pe VIN-ul masinii mele, si ca "probabil a fost retras de producator". Asta dupa ce s-a desfacut de pe masina si inspectat racitorul vechi, si s-a concluzionat atunci (in septembrie) ca trebuie inlocuit.

 

Urmeaza sa fac reclamatie.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.