Jump to content

Upgrade Non-LCI to LCI


Nod32

Recommended Posts

Salut, mi-am achiziĂâşionat de curand un F10 din 2012, dar din cate am observat nu este facelift nu e asta o problema majora pentru mine. Eram curios daca pot face upgrade de la farurile stoc la faruri facelift sau chiar mai noi. ĂĹĄin sĂŁ menĂâşionez cĂŁ farurile mele nu sunt adaptive, doar bixenon. ĂËtie cineva daca e posibil ? ĂËi dacĂŁ da ce presupune, ce trebuie sa modific sa pun faruri adaptive Ăâ˘i m-ar interesa Ăâ˘i costul total al acestei manopere ?! Se merita sa fac upgrade sau nu ?

5435d7f17fc0e2025031fd422caecd43.jpg8d491276a48601bedfebd46714ae6d8d.jpg

Edited by Nod32
Link to comment
Share on other sites

Daca masina este din 2012 nu are cum sa fie FL, cum ai observat si tu.

Avand 2 rotite (poza 1), una dintre ele este pt reglarea farurilor cu halogen. Esti sigur ca ai xenon sau ai halogen cu lupa?

In alta ordine de idei, eu am F11 din 2013 FL si am faruri adaptive. Nu merita efortul sa treci de la xenon la adaptive, de la halogen la xenon da, parerea mea.

Edited by Atomic
Link to comment
Share on other sites

Pe varianta pre-facelift(non-lci), standard vine cu faruri halogen, cu spalatoare si lupa.

Pe varianta facelift(lci), standard vine cu faruri xenon.

Ce ai tu e clar far halogen cu lupa si xenon aftermarket. Se vede din poza cu blocul de lumini. Cine ti-a vandut masina sper ca nu a adus in discutie ca e xenon din fabrica pentru ca a spus prostii.

Edited by smecs
Link to comment
Share on other sites

Parca intrebarea era daca omul poate sa faca upgrade la faruri de face-lift, nu daca are chinezarii sau nu.

Eu unul nu stiu sa-ti spun . Desi nu pare, sunt destule diferente intre pre-facelift si face-lift la bari, prinderi, faruri etc .

In afara de compatibilitatea formei si a prinderii farului , trebuie sa vezi si parte de instalatie - module xenon, modul lumini , codare.

Tot ce pot sa-ti spun este ca poti sa folosesti in continuare comutatorul existent. Eu am lci si am pus un comutator ca al tau cand am facut retrofit de proiectoare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe varianta pre-facelift(non-lci), standard vine cu faruri halogen, cu spalatoare si lupa.

 

 

Spalatoarele sunt funcĂâşionale pentru farurile cu halogen? Daca e asa, e de inteles cum poti fi usor indus in eroare daca nu te uiĂâşi la rotita din bord.

 

 

Eu as scoate kitul aftermarket de xenon si as cauta cele mai bune becuri cu halogen disponibile. Macar nu stai cu emoĂâşii ca-ti arzi vreun modul sau rĂŁmâi fara talon.

Link to comment
Share on other sites

arata bine masina , probabil nu te pricepi si te-a indus in eroare , cativa de pe aici te-ar lua la bataie pt asta in loc sa-ti spuna sa o stapanesti sanatos . Poti monta faruri bixenon originale , nu te stresa cu retrofit pt adaptive e ceva mai costisitor . Momentan poti merge cu xenon aftermarket , mergi la un service si verifica sa fie reglate bine farurile , atat timp cat ai lupa si spalator esti ok . Important e sa bata corect lumina si sa nu orbesti pe nimeni . :popcorn:
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Spalatoarele sunt funcČionale pentru farurile cu halogen? Daca e asa, e de inteles cum poti fi usor indus in eroare daca nu te uiČi la rotita din bord.

 

 

Eu as scoate kitul aftermarket de xenon si as cauta cele mai bune becuri cu halogen disponibile. Macar nu stai cu emoČii ca-ti arzi vreun modul sau rămâi fara talon.

Da, sunt functionale spalatoarele.

Pentru cineva care a studiat f10-ele vede usor diferenta. La farul xenon semnalizarea este pe led pe cand la farul halogen este pe halogen.

 

Si ca sa nu mai fiu iar offtopic, poti trece la xenon lci foarte usor. Parerea mea e ca nu o sa ai un cost de speriat daca prinzi pe cineva care a facut retrofitul de la xenon lci la LED.

Nu am studiat fenomenul sa-ti pot da un pret dar eu unul as urmari baietii care fac retrofit-uri si cum au un retrofit de la xenon la led, vorbesti sa-ti faca pretul.

Cu piese noi costul este sigur piperat iar asa castiga ambele parti, tu iti faci retrofitul de lci iar baiatul cu led-ul scapa de o instalatie.

Edited by smecs
Link to comment
Share on other sites

E si uite exact din cauza asta cel mai bine cauti masina configurata direct de la inceput cum trebuie fara sa mai stai sa arzi mii de euro la rand pe retrofituri. Eu am invatat pe pielea mea. Mai bine astepti pana gasesti ce trebuie decat sa iei una cheala si sa te apuci de retrofituri si la final de trezesti ca ai dublat investitia.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe varianta pre-facelift(non-lci), standard vine cu faruri halogen, cu spalatoare si lupa.

 

Nu cred ca ai dreptate la partea cu spalatoarele. Eu am halogenele cu lupa dar nu am spalatoare. Intr-adevar, daca te uiti la bara, ai spune ca acele capace ascund spalatoare dar de fapt sunt puse doar de forma.

 

Initiatorului acestui topic i-as recomanda sa ramana cu ce are si sa verifice sa fie in regula instalatia curenta pentru ca din ce m-am documentat eu, e vorba de multi banuti ca sa schimbi saraciile alea de halogene cu instalatii OE. Pentru mine a fost invatare de minte cu halogenele - in VECII VECILOR nu mai iau masina fara xenoane!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.