Jump to content

BMW SERIA 3 E91 318d LCI


Keepa

Recommended Posts

POZE + ANUNȚ

A fost cumpărată de la privat din Germania și a fost extrem de bine înterținută. Atât interiorul cât și exteriorul se prezintă impecabil, fără vreo urmă de uzură. Are carte service până la 157000km și tuv valabil până în 2020.

Seria de șasiu: WBAUX11040A625140

Mașina în cauză e BMW Seria 3 E91, cu 163000km Facelift, an de fabricație 2009, 2.0d 143cp cu filtru de particule, Euro 5. Merge excelent din toate punctele de vedere și din păcate spun că trebuie să mă despart de ea.

Tel: 0770362584

Motivul vânzării: doresc o mașină cu cutie automată (accept și schimburi cu una automată)

Preț: 7500 Euro

Edited by Keepa
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asistată electric* restul sunt mici greșeli pe care da, mi le asum, nu am făcut-o deliberat ca să induc în eroare pe cineva. Mulțumesc pentru observație. Indică daca pierde presiunea, dar nu cunosc excat cum o face. Știu că la valvă nu are senzor, la jante, deci probabil nu se numește așa. Anyway, neimportant cred eu pentru un familist care-și dorește mașina.

318 nu e 2.0d :twitch: :twitch:

Edited by Keepa
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Îți zic eu că mai tare induc în eroare dacă scriu 1.8d și primesc telefoane că e motor de 1.8 :unsure: 2.0d de la 2.0 diesel... nu încerc să mint pe nimeni, scrie clar în anunț câți cp are. Denumirea, fie că e 316, 318, 320d, sunt tot motoare 2.0d (diesel). Am mai văzut pe unii zic 2.0tdi la motoarele de la bmw :pardon: cred că trebuia să fac la fel ca să mă fac înteles.

Cât despre direcție.. nu știu.. să fie făcut un 'retrofit'? Eu mai am în familie una cu servodirecție normală și comparativ cu aceasta îți pot spune clar că e diferență enormă între aia și aceasta, care e mult mai moale și evident mai plăcută în oraș, parcări etc.

Edited by Keepa
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Piata este "in cap" de mult timp, si era si in 19.12 cand ai pus tu anuntul cu 7.500 euro. Ti-o spun din postura in care eu m-am chinuit 3 luni sa vand un E91 din 2011, 320d cam cu aceleasi dotari si l-am vandut cu 6.200 euro.

Cand o sa ai pretul in jur de 6.000 se va vinde, pana atunci mi-e greu sa cred.

Bafta!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai da-o in spume de piata,daca te iei dupa preturile de pe site-uri ajungi sa dai masina pe gratis,inca mai dai ceva sa scapi de ea,nu inteleg cum naiba acu 3ani cand am luat bmw-u a fost 10k,tot atat era si un A4 din acelasi an,acum bmw nu se da nici cu 7000 dar concurentul inca se vinde cu 8500-9000.

Cand am luat-o m-am gandit sa iau ceva "premium",sa nu se devalorizeze asa mult,se pare ca m-am inselat,nici macar masinile din segmentul de mijloc nu se devalorizeaza asa rau.Acum imi pare rau ca la momentul ala nu am luat ceva nou,chiar daca mai puneam 3000 euro.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Una e ce vezi tu pe siteuri si alta e cu cat se vinde real o masina. Si pana la urma nu pricep ce e asa dubios in faptul ca ai luat masina acum 3 ani cu 10 mii si acum se vinde cu sub 7 mii. Pai 1 mie pe an e chiar o devalorizare decenta. Faptul ca posesorul are impresia ca daca a ingrijit cat de cat masina ii permite sa o supraevalueze cu 20 % asta e alta poveste. Dar sa fim realisti, sunt niste plastice si la vanzare iti asumi din start pierderea de minim 1 mie pe an . Asta la masini ca asta, ca daca vorbim de masina de 20 de mii azi, peste 3 ani mai iei 14 pe ea optimist deci 2 mii pe an. Asta doar ca o tii in parcare, nu mai pui piese, cauciucuri, asigurari, benzina, etc.

Cat despre Audi care a fost 10 mii si peste 3 ani vrei sa iei pe el 9 mii, e utopie stai linistit ca nu exista asa ceva.

Azi compara un f30 cu 16 mii, peste 3 ani il dai cu 8 9 mii. E atat de simplu.

Edited by cavaliere
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@Atomic Sincer la sub 6000E mi se pare bătaie de joc să vând o mașină cu 163000km Euro 5, însă sunt conștient că ăsta e adevărul. Prețurile mașinilor au scăzut mult oricum în ultima vreme, dar la BMW e dezastru. Acum 2 ani când îmi căutam F30 am dat 15600 pe el. Acum dacă iau 11000 mă pot considera norocos. Mă așteptam să scadă 1500, hai 2000, dar nu 4500-5000 :logik: . Dacă e Euro 4 nici n-are rost să vorbim de diferența de preț. Sunt prea multe pe piață și cerea lor e din ce în ce mai mică. Toată lumea vrea doar Audi mai nou (și eu mă întreb de ce, o fi la modă <_< ). Este un E91 pe net din zona mea, tot așa, din 2009 la 5200E. Am rămas mut. Or fi avut daună totală sau 150000 km dați înapoi, dar până la urmă ce mai contează, nu?!; din păcate, pentru 90% din cumpărători ce scrie în bord contează, nu starea mașinii, a interiorului sau intrările în service. După se miră că la "190000km" le cade filtru de particule, turbo, distribuția și cine mai știe ce probleme mai întâmpină care implică costuri de îți vine să-ți pui mâinile în cap și să regreți o vreme că ai făcut alegerea aceea. Edited by Keepa
Link to comment
Share on other sites

cu cat dai mai mult pe o masina cu atat deprecierea e mai mare. ca ai dat 15 mii acum 2 ani si acum iei 11 mii mi se pare o afacere foarte buna.

 

ia orice masina de 20.000 azi ca peste 2 ani o sa zici mersi pentru 12-13 mii.

 

ia o masina de 4000 azi ca peste 2 ani o dai cam cu 2500. cu cat valorea e mai mare cu atat e mai mare deprecierea. asa este de cand lumea si pamantul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Una e ce vezi tu pe siteuri si alta e cu cat se vinde real o masina. Si pana la urma nu pricep ce e asa dubios in faptul ca ai luat masina acum 3 ani cu 10 mii si acum se vinde cu sub 7 mii. Pai 1 mie pe an e chiar o devalorizare decenta. Faptul ca posesorul are impresia ca daca a ingrijit cat de cat masina ii permite sa o supraevalueze cu 20 % asta e alta poveste. Dar sa fim realisti, sunt niste plastice si la vanzare iti asumi din start pierderea de minim 1 mie pe an . Asta la masini ca asta, ca daca vorbim de masina de 20 de mii azi, peste 3 ani mai iei 14 pe ea optimist deci 2 mii pe an. Asta doar ca o tii in parcare, nu mai pui piese, cauciucuri, asigurari, benzina, etc.

Cat despre Audi care a fost 10 mii si peste 3 ani vrei sa iei pe el 9 mii, e utopie stai linistit ca nu exista asa ceva.

Azi compara un f30 cu 16 mii, peste 3 ani il dai cu 8 9 mii. E atat de simplu.

Se poate sĂŁ nu pierzi bani. Eu pe e90 330d am dat 7000€ acum un an jumate și luna asta am vândut-o cu 7500€.

 

Pe celĂŁlalt e90 320d, am pierdut, ĂŽn 4 ani, 1400€ la devalorizare, dar asta e altĂŁ treabĂŁ, cĂŁ vreo 3 ani a fost la cumnatu', nu am vândut-o cum fac de obicei. Prima mașina, golf 4, am cumparat-o cu 3000€, am ținut-o 6 luni și am dat-o cu 3300€, dar am bĂŁgat ĂŽn ea vreo 600€ sĂŁ o pun la punct, micĂŁ pierderea oricum.

 

GTI-ul pe care l-am avut ĂŽntre cele 2 e90-uri l-am luat cu 5800€ și dupĂŁ aproape un an l-am dat cu 6100€. Nu sunt samsar, doar cĂŁ le schimb la un an, maximum un an jumĂŁtate și de aici pierderea e mult mai micĂŁ.

 

 

El probabil a cumpĂŁrat mașina fix când era la același preț cu modelul mai nou, sh. Dar oricum, 1000€ pe an nu e pierdere așa mare... 10% totuși..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu voiam sa subliniez ca Bmw se devalorizeaza cel mai mult in comparatie cu concurentii directi din aceiasi clasa.

Diferența dintre deprecieri e asemănătoare. Un A6 ce acum 1 an jumate îl luai cu 20000, acum îl iei cu 17000. La fel cu un F10, dacă îl luai acum un an și jumătate cu 17000, acum valorează conform pieței cam 14000.

BMW-ul se devalorizează mai repede imediat după achiziție decât rivalii. Practic orice ai lua acum în medie cam tot atât ai pierde deoarece diferența de la momentul achiziției și cel al vânzării e aceeași. Dar, bineînțeles, asta nu se aplică dacă o iei de nouă.

 

@akon Mulțumesc!

 

Valabil - LINK anunț

Edited by Keepa
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.