Jump to content

Recall - Campanie tehnica - EGR problem


Catalin_M2018

Recommended Posts

Azi mi-au schimbat racitorul egr la Cobalcescu.S-a schimbat doar racitorul nu tot corpul...din ce mi-au spus la codul 994 de piesa asa este.Nu s-a facut resoftare si au facut test pt admisie,a iesit ok.Masina trage mai bine dar nu vad legatura...pt cine a schimbat racitorul ati simtit masina mai vioaie?

 

Vad ca multa lume schimba racitorul dar doar tu ai precizat de testul la admisie.La mine lucrurile au stat cam asa:

1.schimbat vara trecuta distributia si constatat racitor blocat probabil pe intredeschis ...nu am avut eroare in bord.Schimbat racitor.

2 am constatat mai recent ca la prima pornire pana se incalzeste merge putin tremurat...am dat vina pe motorina ,revizie ulei ,bujii ,PSD,bla,bla.

3 Desfacuta admisia si constatat depunere serioasa de jeg....curatare admisie,sablare gauri admisie chiulasa,reinitializare injectoare,stergere erori.

 

La cum trage si se aude acum motorul pot sa spun :N47 THE BEST.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La revizie s-a constatat ca am lipsa antigel ~700ml, mi s-a comunnicat ca am probleme cu racitorul lichid din modulul EGR, si ca exista recall pe aceasta problema, piesa nefiind in stoc ma vor anunta cand va fi disponibila si voi fi chemat pt. inlocuire, mi s-a recomandat, daca circul cu masina, sa verific la 3-4 zile nivelul de antigel si sa completez in caz de nevoie. Am inteles ca piesa va fi disponibile in 2-3 luni, avand in vedere cererea mare.

 

Situația este cauzatĂŁ de o defecțiune la modulul EGR. Acesta are un rĂŁcitor cu lichid preluat direct din instalația de rĂŁcire a motorului, care funcționeazĂŁ cu antigel pe bazĂŁ de glycol. Mici cantitĂŁți de glycol (antigel) pot sĂŁ curgĂŁ ĂŽn modulul EGR și sĂŁ formeze depozite ĂŽmpreunĂŁ cu sedimentele de ulei și depunerile de carbon care se adunĂŁ adesea ĂŽn aceste supape. Deoarece modulul EGR lucreazĂŁ cu temperaturi și presiuni ĂŽnalte, existĂŁ riscul ca acele depuneri sĂŁ ia foc și sĂŁ topeascĂŁ apoi galeria de admisie.

 

Ăn aceastĂŁ situație, existĂŁ un risc de incendiu la motor. Proprietarii cunoscuți ai modelelor afectate vor fi contactați direct de BMW pentru a face o programare ĂŽn service.

 

Masina este BMW 520D, F11/2013, 130tkm.

Recomand posesorilor o vizita la reprezentanta pentru verificare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Situatie amuzanta! Am schimbat EGR-ul, cu racitor cu tot pe garantie, in decembrie, deoarece pierdea foarte mult antigel. Astazi am fost sunat de Bavaria, sa ma prezint la reprezentanta, pe 21, pentru verificare EGR-racitor de gaze, deoarece face parte din recall.

De mentionat, ca piesa a fost suportata de garantia Premium Selection, care este o companie terta. De asemenea, am fost nevoit sa platesc curatarea admisie si a chiulasei.

 

Vreo idee cum ar trebui sa procedez?

Link to comment
Share on other sites

Situatie amuzanta! Am schimbat EGR-ul, cu racitor cu tot pe garantie, in decembrie, deoarece pierdea foarte mult antigel. Astazi am fost sunat de Bavaria, sa ma prezint la reprezentanta, pe 21, pentru verificare EGR-racitor de gaze, deoarece face parte din recall.

De mentionat, ca piesa a fost suportata de garantia Premium Selection, care este o companie terta. De asemenea, am fost nevoit sa platesc curatarea admisie si a chiulasei.

 

Vreo idee cum ar trebui sa procedez?

Cum sa procedezi ?! te programezi la reprezentanta pentru verificare, daca nu, o faci pe riscul tau.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu ai inteles intrebarea sau nu ai citit tot textul. Piesa e noua, e cu cod nou de piesa, schimbata la sfarsitul lui decembrie. De prezentat ma prezint, dar o sa am o mica discutie cu ei, intrucat nu mi se pare normal sa suport niste costuri, cele din decembrie, in conditiile in care mi-a intrat masina pe recall dupa, chiar daca simptomele erau cele pentru care se face recall.

 

Ca fapt divers, masina a fost imobilizata, intrucat exista riscul iminent al unui incendiu..

Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu ai inteles intrebarea sau nu ai citit tot textul. Piesa e noua, e cu cod nou de piesa, schimbata la sfarsitul lui decembrie. De prezentat ma prezint, dar o sa am o mica discutie cu ei, intrucat nu mi se pare normal sa suport niste costuri, cele din decembrie, in conditiile in care mi-a intrat masina pe recall dupa, chiar daca simptomele erau cele pentru care se face recall.

 

Ca fapt divers, masina a fost imobilizata, intrucat exista riscul iminent al unui incendiu..

 

le spui ca ai schimbat pe banii tai in decembrie desi era si recall insa nu au spus'o si ca daca nu dau refund le faci plangere in germania.. se va rezolva cu siguranta

Link to comment
Share on other sites

Salut. Cam care mai e situatia cu piesele pt aceste schimburi? F13-le meu 640XD e programat pe 16.05 la Bavaria Brasov pentru verificare si sunt curios cam cat se mai asteapta in cazul in care trebuie inlocuite piesele.

Depinde de codul piesei care trebuie schimbata, la mine erau posibile 2 coduri, dupa verificare mi s-a comunicat ca dupa codul de piesa care imi trebuie mie se asteapta cam 3 luni, cum ti-o fi norocul.

Link to comment
Share on other sites

Situatie amuzanta! Am schimbat EGR-ul, cu racitor cu tot pe garantie, in decembrie, deoarece pierdea foarte mult antigel. Astazi am fost sunat de Bavaria, sa ma prezint la reprezentanta, pe 21, pentru verificare EGR-racitor de gaze, deoarece face parte din recall.

De mentionat, ca piesa a fost suportata de garantia Premium Selection, care este o companie terta. De asemenea, am fost nevoit sa platesc curatarea admisie si a chiulasei.

 

Vreo idee cum ar trebui sa procedez?

 

Salut,

Curatarea admisiei si a chiuloasei nu intra pe recall. Posibil ca Garantia Premium Selection sa ceara BMW service sa acopere costurile piesei , dar nu trebuie sa-ti bati capul, e problema lor.

Si eu am fost saptamana asta la verificat egr, tot in baza recal-ului, au constata ca e in stare buna si nu trebuie inlocuit. Am solicitat si am primit o garantie scrisa ca piesa e ok si nu va face probleme in viitor.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am fost si eu astazi la Bavaria Baneasa cu al meu 520d F10, productie 03.2014 (LCI). S-a verificat indicele racitorului de recirculare a gazelor si se pare ca nu este printre cele afectate. Am cerut hartie, sa am ceva acoperire in caz de combustie spontana. Sper sa nu fie cazul! :-)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi mi-au schimbat racitorul egr la Cobalcescu.S-a schimbat doar racitorul nu tot corpul...din ce mi-au spus la codul 994 de piesa asa este.Nu s-a facut resoftare si au facut test pt admisie,a iesit ok.Masina trage mai bine dar nu vad legatura...pt cine a schimbat racitorul ati simtit masina mai vioaie?

 

Salut! 994 asta e de pe codul de pe piesa noua sau veche? Am si eu programare pt. maine la schimb si sper sa fie racitorul cu tot cu EGR. Motor N57 3.0D.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

La prima vizita la reprezentanta ca urmare a acestui recall, mi-a fost schimbata doar partea de tubulatura prin care circula aerul si a fost facuta o constatare cum ca racitorul de EGR este colmatat si trebuie schimbat tot pe costurile producatorului. Asta s-a intamplat undeva la inceputul lunii decembrie 2018. Fiind problema cu stocul pentru racitor, am fost informat ca cel mai probabil abia prin februarie / martie imi vor schimba si racitorul de EGR.

Au mai constat si faptul ca galeria de admisie are calamina si ar fi bine sa o schimb (aprox 8000 RON toata afacerea - pe costurile proprietarului).

 

Dupa ce am plecat cu masina din reprezentanta, am condus 5 km si mi-a aparut in bord martorul de "check engine". M-am intors la reprezentanta le-am explicat ca masina nu a avut nici o problema inainte sa lucreze ei acolo, iar raspunsul a fost ca eroarea apare din cauza calaminei din galeria de admisie.

 

Am circulat asa cu masina pana cand mi-a fost schimbat racitorul de EGR, dupa care am fost la alt service unde mi-a fost data jos galeria de admisie si curatata. Dupa operatiunea de curatare a fost facut testul cu ISTA pentru admisie, toti parametrii sunt normali, dar inca am martorul de "check engine" aprins.

 

Codul erorii este "24CE00 - Hot film air mass meter: Ratio of measured to calculated air mass too high" . A fost verificat tot circuitul sa nu existe scapari de aer, a fost schimbat EGR-ul, a fost schimbat debitmerul, dar problema inca persista.

Valva de la EGR ramane tot timpul inchisa. Daca incerci sa o deschizi manual din ISTA, merge.

 

A mai intalnit cineva aceasta problema? Se poate sa fie de altundeva problema?

 

 

Multumesc!

 

Salut! Din ce ai scris aici inteleg ca ti s-a schimbat doar racitorul nu si EGR-ul corect ? Nu cumva acesta este cauza erorii tale ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am facut schimbul astazi. Piesa are codul 8 476 993 01. Are sigla BMW, pare facuta in Korea si apare ceva ce pare a fi o data de fabricatie insa nu prea imi dau seama cum s-o interpretez deoarece e trecut a fi 19.04.18 ...ce sa inteleg de aici ca e facuta pe 19 aprilie 2019 sau invers 18 aprilie 2019 ? :LMAO:

 

Odiseea nu s-a terminat inca deoarece mi-au zis ca trebuie schimbata si galeria de admisie care ar fi fisurata. Au facut nu stiu ce test. Si cica intra tot pe recall. de data asta piesa le soseste luni si mi-o schimba marti dimineata. Azi am schimbat doar racitorul, fara EGR. Cica EGR e ok. Va tin la curent.

 

Mai are cineva dintre voi codul asta pe piesa ?

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu pot da edit asa ca scriu aici ultimele noutati: mi s-a schimbat ieri si galeria de admisie. Eroarea "24CE00 - Hot film air mass meter: Ratio of measured to calculated air mass too high" a fost stearsa si pina acum in 100km nu a mai reaparut. Sper sa fi terminat capitolul asta si vreau sa cred c-am scapat de inlocuit valva EGR. Curios e ca nu am primit nici o hartie care sa ateste aceste operatiuni la masina. Mi-au spus c-o sa apara in istoricul masinii dupa ce BMW deconteaza costurile. I-am intrebat daca se acorda o garantie la lucrare ceva. Mi-au spus ca nu, ca asa e la recall :pardon: :wacko: in rest la prima vedere pare c-au lucrat OK.

 

Voi ati primit ceva hartii/garantii ? multumesc pentru raspunsuri!

 

P.S. Toate piesele schimbate au ramas la ei, nu mi-au aratat nimic si nici eu nu le-am cerut inapoi :)

Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu pot da edit asa ca scriu aici ultimele noutati: mi s-a schimbat ieri si galeria de admisie. Eroarea "24CE00 - Hot film air mass meter: Ratio of measured to calculated air mass too high" a fost stearsa si pina acum in 100km nu a mai reaparut. Sper sa fi terminat capitolul asta si vreau sa cred c-am scapat de inlocuit valva EGR. Curios e ca nu am primit nici o hartie care sa ateste aceste operatiuni la masina. Mi-au spus c-o sa apara in istoricul masinii dupa ce BMW deconteaza costurile. I-am intrebat daca se acorda o garantie la lucrare ceva. Mi-au spus ca nu, ca asa e la recall :pardon: :wacko: in rest la prima vedere pare c-au lucrat OK.

 

Voi ati primit ceva hartii/garantii ? multumesc pentru raspunsuri!

 

P.S. Toate piesele schimbate au ramas la ei, nu mi-au aratat nimic si nici eu nu le-am cerut inapoi :)

Salut,eu am primit o fisa control care au scris cu pixul cum ca s-a schimbat racitor Egr conform AT si test admisie dupa inlocuire egr.Piesa veche a ramas la ei,daca vroiam au zis ca mi-l dau deoarece le arunca.Tot Korea scrie si pe racitorul meu.Am uitat sa intreb daca au trecut in istoric...intreb la revizie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am avut si eu rechemare (pe site cand am bagat vin-ul nu aparea ca as avea...), s-au facut testele respective si s-a constatat ca nu este necesara inlocuirea si ca functioneaza in parametru normali.

 

Voi cei care ati facut aceasta verificare si s-a constatat ca nu este necesara inlocuirea, ati primit o hartie prin care ei mentioneaza asa ceva?

 

Eu am facut la Bavaria Baneasa si nu mi-au dat nici o hartie prin care declara acest lucru...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am avut si eu rechemare (pe site cand am bagat vin-ul nu aparea ca as avea...), s-au facut testele respective si s-a constatat ca nu este necesara inlocuirea si ca functioneaza in parametru normali.

 

Voi cei care ati facut aceasta verificare si s-a constatat ca nu este necesara inlocuirea, ati primit o hartie prin care ei mentioneaza asa ceva?

 

Eu am facut la Bavaria Baneasa si nu mi-au dat nici o hartie prin care declara acest lucru...

 

 

Salut,

 

Eu am primit o hartie (garantie) ca piesa e ok si nu trebuie schimbata. Am cerut hartia respectiva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am avut si eu rechemare (pe site cand am bagat vin-ul nu aparea ca as avea...), s-au facut testele respective si s-a constatat ca nu este necesara inlocuirea si ca functioneaza in parametru normali.

 

Voi cei care ati facut aceasta verificare si s-a constatat ca nu este necesara inlocuirea, ati primit o hartie prin care ei mentioneaza asa ceva?

 

Eu am facut la Bavaria Baneasa si nu mi-au dat nici o hartie prin care declara acest lucru...

 

Salut,

 

Eu am fost la cel din Otopeni, de pe centura, si la fel, nu mi-au dat nimic referitor la verificare, doar mi-au zis ca este ok si ca nu este necesara inlocuirea. Nu stiu cat de ok este... din cate stiu, orice intrare in service ar trebui inregistrata si ar trebui inmanat si celui care a venit cu masina o dovada...

Am reusit sa vad pozele pe care trebuie sa le puna ei la "dosar" si cam atat. Din poze parea totul in regula, uscat, doar o anumita zona imi dadea de gandit, dar nu prea am avut ce sa fac.. Am precizat ca mi se pare putin ciudata acea zona din poze dar mi s-a zis ca este normal sa fie asa..

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

Am reusit si eu sa-l schimb, constatarea s-a efectuat in 01.04.2019 si inlocuirea in 28.05.2019 deci aproape 2 luni. S-a schimbat doar racitorul nu si EGR-ul, nu s-a efectuat update de soft, am primit doar o hartie unde scria: " TA - 10011970400 - Checking and if required replacing the exhaust-gas recirculation cooler". Cod piesa veche 782321006 cod piesa noua 847699301
Link to comment
Share on other sites

Azi am incheiat si eu povestea cu racitorul. Ar fi mai mult de povestit dar, pe scurt, am inceput discutiile cu cei de la Filaret prin februarie (anul asta) si pana in mai nu s-a rezolvat nimic. Pe urma, la inceputul lunii iunie am facut o verificare la Mhs. In momentul in care am mers la Filaret sa le cer sa anuleze rezervarea recall-ului facut de ei, pe motiv ca ma rezolva Mhs-ul, printr-o "minune" aveau cateva racitoare in stoc si cumva am terminat balamucul cu recall-ul asta. Sper doar sa nu ma trezesc cu alte probleme adiacente acum...

 

Ca fapt divers, piesa noua in cazul meu are codul 11718476993, dar nu prea gasesc informatii pe net despre ea. SI pentru ca au fost intrebari legate de hartzogarie, pe foile primite de la service sunt trecute toate operatiunile facute si toate piesele inlocuite dar nu am zarit nimic legat de garantie.

Link to comment
Share on other sites

Ca fapt divers am gasit niste imagini de referinta cu ce se intampla acolo, cum este ok si cum arata cand incepe sa curga antigel si se infunda , provocind incingerea galeriei si incendiu . Nu stiu daca au mai fost postate

 

5a5219c8-f7e8-44ab-8b54-1a8643f5cbb7-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds

 

8d62a7aa-2555-4b7d-942a-16ece4a9b7ef-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cobalcescu = 5 luni de cand astept sa mi schimbe EGR ul.

 

Salut, poți sĂŁ mergi direct la ei sĂŁ mai ĂŽntrebi, și eu am comandĂŁ deschisĂŁ la ei pentru rĂŁcitor, ieri (24.06) am fost ĂŽn locație sĂŁ mai ĂŽntreb dacĂŁ a venit piesa, m-au programat direct pentru joi (27.06).

 

BaftĂŁ,

Adrian

Link to comment
Share on other sites

Am zis să revin și aici cu detalii, deși am mai tot scris...că sunt mai multe topicuri pe subiect.

 

La începutul anului, mai exact pe 15 ianuarie 2019 am fost la Automobile Bavaria Baneasa pentru rechemearea în service.

Conform discuțiilor avute cu consilierul de service de la Bavaria Băneasa de atunci, autoturismul necesita înlocuirea răcitorului EGR.

 

După lungi așteptări, pe 25 Martie 2019 am revenit la service pentru a face o nouă constatare, re-chemat de către service. Practic am așteptat 2 luni degeaba, luni în care am fost nevoit să sun săptămânal să aflu dacă s-a mai schimbat situația și dacă piesele au ajuns în service.

A fost constatat din nou, după a doua verificare, deși și prima dată s-a constatat același lucru, că mașina are nevoie de înlocuirea răcitorului de gaze.

 

De la acea dată am continuat să aștept. Am tot sunat către dealer și răspunsul primit, mereu același: "n-a sosit piesa".

 

Au trecut aproape 6 luni de la constatarea inițială și continuam să aștept, în timp ce văd că multe alte persoane rezolvă în maxim 2 luni situația. Continuam să sun săptămânal, degeaba.

 

Răspunsurile primite din partea Automobile Bavaria nu-mi ofereau siguranța că sunt în continuare pe lista de așeptare și că sosește în cele din urmă piesa respectivă, deși părea că am comandă deschisă. Tot pe 25 Martie mi-a fost transmis că a fost trimis "mail de urgentare" către BMW având în vedere dubla constatare și timp pierdut pe partea mea.

 

Am descris situația și la BMW România. Liniște și acolo.

Sunt client Bavaria Băneasa, fac lucrări acolo, nu e ca și când sunt străin total de reprezentanță.

 

Acum 2 săptămâni, a apărut un topic aici pe forum cu un Seria 3 GT ars. Din comentarii în comentarii, Romulus a cerut să îi furnizăm detalii cu problemele noastre legate de campania Recall, pentru că urma să aibă discuții cu cei de la Bavaria. I-am trimis detaliile și ce să vezi, surpriză:

A doua zi, la prima oră sunt sunat de consilierul de service, să vin să schimbăm piesa.

 

Nu mi-a venit să cred inițial, am crezut că e o coincidență. Am luat legătura cu Romulus, care mi-a confirmat că într-adevăr cazul meu a fost discutat cu cei de la BMW.

M-a prins pe picior greșit, că eram în concediu, dar ieri am revenit și am fost direct la Bavaria Băneasa. În cam 6 ore am fost sunat să ridic mașina, răcitorul schimbat, foaie de garanție primită.

 

Am scăpat de grijă, începusem să mă stresez destul de tare de idee. Mă bucur că timpul petrecut pe forum s-a dovedit a fi util :goodjob:

Edited by deeJayOg
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.