Jump to content

Recall - Campanie tehnica - EGR problem


Catalin_M2018

Recommended Posts

Ma bucur ca s-a rezolvat si sper ca toti cei care se lovesc de probleme sa le descrie aici.

Apreciez ca incerci sa ajuti colegii!

Dar intr-o tara civilizata nu ar trebui sa apelezi la nimeni pentru a rezolva o problema din cauza careia iti poate lua foc masina ...

 

Asta arata cat de mult le pasa celor din reprezentante de clienti din momentul in care ai achizitionat masina!

Pana sa o iei, te "pupa" peste tot! Dupa ... te "scuipa" unde au pupat ...

Edited by Tavicu
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Apreciez ca incerci sa ajuti colegii!

Dar intr-o tara civilizata nu ar trebui sa apelezi la nimeni pentru a rezolva o problema din cauza careia iti poate lua foc masina ...

 

Asta arata cat de mult le pasa celor din reprezentante de clienti din momentul in care ai achizitionat masina!

Pana sa o iei, te "pupa" peste tot! Dupa ... te "scuipa" unde au pupat ...

 

 

Am mai spus si in trecut. E doar o lacuna de comunicatie, nu am nici o contributie, lacuna care incerc sa o refac si sa ajut prin ce pot dealerii sa identifice problemele si sa nu mai apara pe viitor. Cred ca ai inteles gresit. Nu am pus o pila la nimeni.

 

Si avand in vedere ca procentual un dealer castiga MULT mai mult din after-sales comparativ cu sales, cred ca te inseli amarnic. Logistica e doar ceva mai complexa.

Link to comment
Share on other sites

Cobalcescu = 5 luni de cand astept sa mi schimbe EGR ul.

 

Eu l-am inlocuit la ei luna trecuta. La constatare am fost pe 16 ianuarie.

 

Cei de Bavaria mi-au spus ca nu trebuie inlocuit iar cei de la Cobalcescu l-au inlocuit :) . Mi-au modificat si softul din ce am observat, pe sport cand activez ceasurile de HP si cuplu, cuplu nu mai urca la 400Nm la kickdown dar powerul e acolo :shifty: , doar daca accelez pana in "click" ajunge la 400Nm dar powerul nu depaseste 130-140hp.

 

 

Aveam un mic stres stiind ca-i botu inflamabil :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Am mai spus si in trecut. E doar o lacuna de comunicatie, nu am nici o contributie, lacuna care incerc sa o refac si sa ajut prin ce pot dealerii sa identifice problemele si sa nu mai apara pe viitor. Cred ca ai inteles gresit. Nu am pus o pila la nimeni.

 

Nu acuz ca ai pus pile! Dar sunt sigur ca tu nu ai fost si ai vorbit cu Dorel de la biroul de informatii ... tu ai vorbit mai sus si persoana respectiva a vorbit cu Dorel! Si aici e diferenta ... respectivu cand a vazut ca l-a contactat sefu se agita si reuseste sa rezolve problema. Fata de noi cand vorbim cu Dorel si pe el nu il intereseaza ...

 

Sper sa se schimbe lucru asta pe viitor! Dar mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori sa fiu tratat ca si cand am venit sa beau apa pe gratis la ei in reprezentanta ...

Vedeam cum veneau clienti si se duceau direct la seful de reprezentanta si erau tratati altfel! Si consilierul isi schimba vocea si vorbea mai frumos cu clientul respectiv fata cum vorbea cu mine.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Corect, iar daca Dorel ajunge sa fie apostrofat ca nu isi face treaba o sa zboare la alte companii. Misiunea celor cu care am vorbit este sa creasca multumirea clientului care le trece pragul si sund din cel mai inalt nivel in managementul AB. Eu ajut cum pot. Ei sunt cei care fac toate restul. Nu mi se datoreaza mie nimic, decat intermediere prin cuvinte corecte si oneste. Inchiderea buclei de feedback.

 

[...]

Sper sa se schimbe lucru asta pe viitor! Dar mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori sa fiu tratat ca si cand am venit sa beau apa pe gratis la ei in reprezentanta ...

Vedeam cum veneau clienti si se duceau direct la seful de reprezentanta si erau tratati altfel! Si consilierul isi schimba vocea si vorbea mai frumos cu clientul respectiv fata cum vorbea cu mine.

 

Va trebui sa invatam ca si nemtii sa facem asta de fiecare data. Sa discutam cu cei de mai sus cand ne consideram tratati incorect. Vom fi cu totii mai multumiti daca facem asta.

Link to comment
Share on other sites

bavaria baneasa=0, nici acum nu am fost contactat de [...] alea care mi-au promis ca ma suna...din februarie....atunci am avut programare ptr verificat racitor+egr, cand am ajuns dimineata la prima ora mi-au spus ca au camera de luat vederi stricata...si ca voi fi contactat ptr reprogramare.....dar de atunci..nimic nu s-a intamplat...asa ca e greu de crezut ca vor face ceva..se comporta cu noi, parca au face reparatiile sau shimburile de ulei+ filtre, pe banii lor.....urat, fff urat din partea lor..... Edited by Romulus
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

eu am aflat de recall..am facut programare la ei....in februarie..zis si facut..m-am prezentat cu masina dimineata la ora 8:00, tipa de la receptia lor era foarte mirata ca nu m-a sunat nimeni din partea lor, cica a fost o eroare..in fine...plec..ramane sa fiu sunat ptr reprogramare cand vor remedia problema cu camera video...ptr racitor si egr....nici pana in ziua de astazi nu am fost sunat de cei de la bavaria baneasa, deci ce sa spun???? ce pot face???
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, poți sĂŁ mergi direct la ei sĂŁ mai ĂŽntrebi, și eu am comandĂŁ deschisĂŁ la ei pentru rĂŁcitor, ieri (24.06) am fost ĂŽn locație sĂŁ mai ĂŽntreb dacĂŁ a venit piesa, m-au programat direct pentru joi (27.06).

 

BaftĂŁ,

Adrian

 

Salut,

 

Joi, 27.06, sunt programat la Auto Cobalcescu București pentru schimbare EGR, conform fișei atașate. credeți cĂŁ pe lângĂŁ operațiunile menționate acolo ar fi indicat sĂŁ solicit și altceva (bine ĂŽnțeles contra cost), gen curĂŁțare galerie de admisie sau altceva?

 

Mulțumesc pentru sfaturi,

Adrian

 

Salut,

 

Joi, 27.06, sunt programat la Auto Cobalcescu București pentru schimbare EGR, conform fișei atașate. credeți cĂŁ pe lângĂŁ operațiunile menționate acolo ar fi indicat sĂŁ solicit și altceva (bine ĂŽnțeles contra cost), gen curĂŁțare galerie de admisie sau altceva?

 

Mulțumesc pentru sfaturi,

Adrian

 

Scuze, am atașat și imaginea, mașina este un F10 525 xD LCI 2014 , 2 litri.

post-95227-0-70483000-1561489555_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma numãr printre fericitii castigatori ai acestei campanii. Facusem constatarea la Filaret pe 26 Ianuarie, cu diagnostic schimbare racitor. Am asteptat pana sãptãmâna trecuta sa-mi rezolv problema, problema rezolvata cu mail la BMW Romania. Succes tuturor!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

credeți că pe lângă operațiunile menționate acolo ar fi indicat să solicit și altceva (bine înțeles contra cost), gen curățare galerie de admisie sau altceva?

Aceleasi piese au fost schimbate si la mine, plus un pic de apa distilata. Vreau sa adaug faptul ca atat de interesati sa faca treaba cum trebuie au fost incat mi-au pus antigel pana aproape de buson (mult peste Max) si nici macar erorile rezultate in urma inlocuirii racitorului nu au fost sterse. Mai mult decat atat, operatiunea nu a fost trecuta in istoricul BMW, cu toate ca am fost mintit ca s-a facut. Verificarea istoricului a fost facuta intr-un service BMW (care are drepturi de scriere istoric) in urma schimbarii complete a distributiei, 2 zile mai tarziu. Masina in cauza este un 525dX F11 2013. Succes!

 

eu am aflat de recall..am facut programare la ei....in februarie..zis si facut..m-am prezentat cu masina dimineata la ora 8:00, tipa de la receptia lor era foarte mirata ca nu m-a sunat nimeni din partea lor, cica a fost o eroare..in fine...plec..ramane sa fiu sunat ptr reprogramare cand vor remedia problema cu camera video...ptr racitor si egr....nici pana in ziua de astazi nu am fost sunat de cei de la bavaria baneasa, deci ce sa spun???? ce pot face???

Suna la Filaret.

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Am zis sĂŁ revin și aici cu detalii, deși am mai tot scris...cĂŁ sunt mai multe topicuri pe subiect.

 

La ĂŽnceputul anului, mai exact pe 15 ianuarie 2019 am fost la Automobile Bavaria Baneasa pentru rechemearea ĂŽn service.

Conform discuțiilor avute cu consilierul de service de la Bavaria BĂŁneasa de atunci, autoturismul necesita ĂŽnlocuirea rĂŁcitorului EGR.

 

DupĂŁ lungi așteptĂŁri, pe 25 Martie 2019 am revenit la service pentru a face o nouĂŁ constatare, re-chemat de cĂŁtre service. Practic am așteptat 2 luni degeaba, luni ĂŽn care am fost nevoit sĂŁ sun sĂŁptĂŁmânal sĂŁ aflu dacĂŁ s-a mai schimbat situația și dacĂŁ piesele au ajuns ĂŽn service.

A fost constatat din nou, dupĂŁ a doua verificare, deși și prima datĂŁ s-a constatat același lucru, cĂŁ mașina are nevoie de ĂŽnlocuirea rĂŁcitorului de gaze.

 

De la acea datĂŁ am continuat sĂŁ aștept. Am tot sunat cĂŁtre dealer și rĂŁspunsul primit, mereu același: "n-a sosit piesa".

 

Au trecut aproape 6 luni de la constatarea inițialĂŁ și continuam sĂŁ aștept, ĂŽn timp ce vĂŁd cĂŁ multe alte persoane rezolvĂŁ ĂŽn maxim 2 luni situația. Continuam sĂŁ sun sĂŁptĂŁmânal, degeaba.

 

RĂŁspunsurile primite din partea Automobile Bavaria nu-mi ofereau siguranța cĂŁ sunt ĂŽn continuare pe lista de așeptare și cĂŁ sosește ĂŽn cele din urmĂŁ piesa respectivĂŁ, deși pĂŁrea cĂŁ am comandĂŁ deschisĂŁ. Tot pe 25 Martie mi-a fost transmis cĂŁ a fost trimis "mail de urgentare" cĂŁtre BMW având ĂŽn vedere dubla constatare și timp pierdut pe partea mea.

 

Am descris situația și la BMW România. Liniște și acolo.

Sunt client Bavaria BĂŁneasa, fac lucrĂŁri acolo, nu e ca și când sunt strĂŁin total de reprezentanțĂŁ.

 

Acum 2 sĂŁptĂŁmâni, a apĂŁrut un topic aici pe forum cu un Seria 3 GT ars. Din comentarii ĂŽn comentarii, Romulus a cerut sĂŁ ĂŽi furnizĂŁm detalii cu problemele noastre legate de campania Recall, pentru cĂŁ urma sĂŁ aibĂŁ discuții cu cei de la Bavaria. I-am trimis detaliile și ce sĂŁ vezi, surprizĂŁ:

A doua zi, la prima orĂŁ sunt sunat de consilierul de service, sĂŁ vin sĂŁ schimbĂŁm piesa.

 

Nu mi-a venit sĂŁ cred inițial, am crezut cĂŁ e o coincidențĂŁ. Am luat legĂŁtura cu Romulus, care mi-a confirmat cĂŁ ĂŽntr-adevĂŁr cazul meu a fost discutat cu cei de la BMW.

M-a prins pe picior greșit, cĂŁ eram ĂŽn concediu, dar ieri am revenit și am fost direct la Bavaria BĂŁneasa. Ăn cam 6 ore am fost sunat sĂŁ ridic mașina, rĂŁcitorul schimbat, foaie de garanție primitĂŁ.

 

Am scĂŁpat de grijĂŁ, ĂŽncepusem sĂŁ mĂŁ stresez destul de tare de idee. MĂŁ bucur cĂŁ timpul petrecut pe forum s-a dovedit a fi util :goodjob:

 

Povestea ta arata cum am ramas cu aceasi mentalitate comunista, daca nu ai "pila la partid", "nu pune cineva o vorba buna", "nu intervine persoana potrivita" nu ai nici o sansa, mori cu dreptatea in mana. Pacat ca BMW AG tolereaza aceasta atitudine a personalului din Romania.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BMW România nici nu s-a obosit să-mi răspundă cererii. Mi-au răspuns după ce fusese rezolvată problema.

 

Citez:

 

Mulțumim pentru informațiile transmise și regretăm apariția problemelor de funcționare semnalate.

 

Așa cum ați menționat, pot exista termene majorate față de cele uzuale, în livrarea anumitor piese de schimb.

 

Am încercat să găsim pentru dumneavoastră cea mai rapidă soluție. Înțelegem că repararea mașinii este programată deja pentru 24 iunie 2019.

 

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rămânem la dispoziție prin rețeaua de Parteneri service BMW.

 

 

 

Cam asta a fost și frica mea. Mai ales că auzeam și citeam peste tot că majoritatea rezolvă în cam 2 luni. Eu așteptam deja de 6. Trăiam cu impresia că sunt prostul proștilor, pe o listă de așteptare pe care oricând cineva mai "influent" în relația cu BMW mi se poate băga în față și lua piesa mea :(

 

Mi-au zis la un moment dat ceva gen "ohoho, am dosare care așteaptă din Noiembrie" ... Mai aveam puțin să bag mâna în buzunar să scot șpagă. Părea că e ultima soluție, sau mă apuc să mi-l cumpăr singur.

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Pentru cei care au trecut peste partea de Recall, ati simtit cumva diferente in comportamentul masinii, cum ar fi scadere de putere sau consum crescut?

La mine, desi nu a fost necesara schimbarea piesei (conform verificarilor facute de ei), de o luna de cand am fost la interventie, imi pare ca merge putin ingreunat masina si consumul a sarit spre 20% - 22% (si nu, nu este de la folosirea aerului conditionat :) ).

 

Aveti idee daca in interventia de Recall se face si resoftare, indiferent daca este sau nu eligibila masina pentru inlocuirea piesei?

Intreb caci am mai avut la o masina o interventie mai complicata, ce a necesitat resoftare, iar pana si-a recalculat parametrii a mers cu un consum de 25%.

 

Multam!

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca ar putea fi o coincidenta la mine. Cred ca mai urmaresc o perioada si, daca se mentine comportamentul, am sa merg la o diagnoza. :-S

daca ai un traseu scurt , aglomerat , n-ar trebui sa te surprinda consumul, scoate-o 20-30 km la drum lung si vezi ce afiseaza la viteza 130-150

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am iesit cu ea din oras, facut plinul, si pare totul ok acum. Maine plec iar, vreo 400km, si voi urmari iar cum se comporta. Posibil sa fi fost vreo resetare / upgrade de soft cum am mai patit.

 

Referitor la DPF, testul de backpressure pe care l-am cerut cand am fost cu ea pentru recall indica 9.98 in Idle si 27.98 la 2000rpm. Nu sunt valori mici (din cate am inteles, nici alarmante), dar a fost facut dupa vreo doua luni de mers doar in oras. Din experienta voastra cum vi se par?

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

Am iesit cu ea din oras, facut plinul, si pare totul ok acum. Maine plec iar, vreo 400km, si voi urmari iar cum se comporta. Posibil sa fi fost vreo resetare / upgrade de soft cum am mai patit.

 

Referitor la DPF, testul de backpressure pe care l-am cerut cand am fost cu ea pentru recall indica 9.98 in Idle si 27.98 la 2000rpm. Nu sunt valori mici (din cate am inteles, nici alarmante), dar a fost facut dupa vreo doua luni de mers doar in oras. Din experienta voastra cum vi se par?

 

La ralanti trebuie sa ai maxim 35 mbar. Nu mai stiu valoarea la 2000 rpm.

 

Ideea este ca testul asta se face dupa regenerare fie ea manuala sau un drum de 20 minute la 60 km / h.

 

Practic, la 9.98 filtrul tau este la ~30%

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.