Jump to content

Recall - Campanie tehnica - EGR problem


Catalin_M2018

Recommended Posts

La mine nu a fost nevoie de inlocuire, verificarea a durat 5 ore.

 

Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

Ieri am fost sunat de la Bavaria si mi-au spus sa ma prezint din nou pentru o diagnoza ðŸËâŹĂ°Ĺ¸ËâŹĂ°Ĺ¸ËâŹ

 

Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am apucat sĂŁ scriu ĂŽn celĂŁlat topic. @Aslan - Am fĂŁcut eu diagnozĂŁ a doua oarĂŁ. Mi-au zis cĂŁ și dupĂŁ noua metodĂŁ de verificare le dĂŁ cĂŁ trebuie ĂŽnlocuit și cĂŁ ĂŽmi vor urgenta comanda dar cu un alt cod de piesĂŁ.

 

imi pare o mare gluma deja egr asta , lansam M850i , masini de peste 100k si nu sunt in stare sa rezolve o piesa ...de parca ii baga in faliment acest racitor egr. La fiecare video incarcat de BMW le-as arunca in fata masini care iau foc din cauza impotentei lor ...tehnice

Link to comment
Share on other sites

Am apucat sĂŁ scriu ĂŽn celĂŁlat topic. @Aslan - Am fĂŁcut eu diagnozĂŁ a doua oarĂŁ. Mi-au zis cĂŁ Ăâ˘i dupĂŁ noua metodĂŁ de verificare le dĂŁ cĂŁ trebuie ĂŽnlocuit Ăâ˘i cĂŁ ĂŽmi vor urgenta comanda dar cu un alt cod de piesĂŁ.

La mine la prima diagnoza mi-au spus ca nu este nevoie de inlocuire. Astept cu nerabdare si a doua diagnoza.

 

Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sunt programat pe 3 aprilie la Baneasa, pt verificare racitor EGR, la un 520xd 2014 ... faza e ca deja am erori pe EGR, sper sa mi-l schimbe ei :D

 

Erori pe EGR vin de la faptul ca este colmatat sau supapa de bypass este blocata sau nu face toata cursa. Verifica la mana daca face cursa si daca se misca usor, daca furtunul de vacuum este ok .

Link to comment
Share on other sites

Hai ca ma urc si eu in trenul asta...

 

Tocmai ce am fost sunat de BMW Pitesti ca trebuie sa ma programez pentru o verificare deoarece masina se incadreaza pentru recall EGR.

 

Vineri pe 5 Aprilie m-am programat. Tot ce sper este sa nu faca pe nesimtitii si sa spuna "E ok EGR-ul, nu trebuie schimbat" doar pentru a nu-l schimba pe "banii lor" (stiu ca nu reprezentanta plateste)...

 

F10 520D 2013

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

Nu are nimeni niciun interes să facă mizeriile astea, mai ales dacă ai fost pe la reprezentanță pentru un recall programat. Ce ar avea de câștigat? Ei câștigă când bagă mașini pe rampă și lucrează la ele.

 

Sunt situații grave astea, oamenii își pot pierde viața de la problemele astea. Cine naiba se riscă aiurea să facă un "e ok" - poți să faci chiar pușcărie. Doar să fie bătut în cap mecanicul să nu-și dea seama, dar mi-e greu să cred asta.

 

Am întrebat la ultima vizită dacă pot să îmi dau seama de bubă singur, pe acasă. Consilierul mi-a zis că în principiu se poate face legătura cu pierderi serioase de antigel. Mă gândesc că dacă ajungi în punctul ăla, nu mai mergi cu mașina, așa ar fi indicat până vine piesa.

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are nimeni niciun interes sĂŁ facĂŁ mizeriile astea, mai ales dacĂŁ ai fost pe la reprezentanțĂŁ pentru un recall programat. Ce ar avea de câștigat? Ei câștigĂŁ când bagĂŁ mașini pe rampĂŁ și lucreazĂŁ la ele.

 

Sunt situații grave astea, oamenii ĂŽși pot pierde viața de la problemele astea. Cine naiba se riscĂŁ aiurea sĂŁ facĂŁ un "e ok" - poți sĂŁ faci chiar pușcĂŁrie. Doar sĂŁ fie bĂŁtut ĂŽn cap mecanicul sĂŁ nu-și dea seama, dar mi-e greu sĂŁ cred asta.

 

Am ĂŽntrebat la ultima vizitĂŁ dacĂŁ pot sĂŁ ĂŽmi dau seama de bubĂŁ singur, pe acasĂŁ. Consilierul mi-a zis cĂŁ ĂŽn principiu se poate face legĂŁtura cu pierderi serioase de antigel. MĂŁ gândesc cĂŁ dacĂŁ ajungi ĂŽn punctul ĂŁla, nu mai mergi cu mașina, așa ar fi indicat pânĂŁ vine piesa.

 

Pai problema e ca eu am sunat la ei (Pitesti) cu ceva timp in urma si mi-au spus ca masina mea nu se incadreaza la recall iar cand am sunat la Bucuresti brusc se incadreaza

Link to comment
Share on other sites

Eu l am schimbat pe banii mei si la putin timp a aparut campania, as putea cumva sa recuperez banii pe el? Am si eu recall...

 

In cazul meu s-a intamplat in felul urmator:

- prima chemare pt recall a fost anul trecut, ocazie cu care s-a verificat functionarea EGR doar din soft (conectat ISTA si rulat o secventa de check)

- la a 2 a rechemare de zilele trecute au demontat efectiv toate componentele motorului pt a ajunge la EGR si l-au inspectat pe dinauntru cu o camera video ca dupa aceea sa ruleze si verificare soft din ISTA, verdictul final fiind ca nu trebuie inlocuit.

 

As zice ca e putin probabil sa poti gasi o solutie de a recupera banii in conditiile in care "potential defectul" nu mai poate fi investigat, insa o intrebare catre BMW Romania ar fi de folos si ar aduce un raspuns oficial.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca poti sa iti recuperezi cumva banii. Depinde insa daca poti sa o faci usor sau ... greu.

 

Prima varianta este sa ii intrebi pe cei de la BMW Romania cum poti face treaba asta. Ai grija cum pui intrebarea... Sa nu fie ceva de genul "imi pot recupera banii?" ci "cum procedez pentru a-mi recupera banii?"... Nu intru in detalii de management, marketing si vanzari dar a doua varianta sugereaza siguranta ta ca iti vei recupera banii. It's a long shot dar poate face diferenta.

 

A doua varianta intervine in urma unui raspuns negativ din partea BMW... si anume sa-i dai in judecata... Dupa ani de judecata cand probabil masina va fi reciclata 100%, iti poti recupera banii :)

 

Inca ceva, este important daca le-ai schimbat la BMW sau nu. Evident ca daca nu, nu ai nicio sansa sa iti recuperezi banii

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

Am facut acest recall azi la un F10 520d la Bavaria Constanta, m-au sunat sa imi spuna ca EGR-ul este colmatat si ca imi recomanda sa nu mai misc masina si sa o las la ei pana cand vine noul EGR si racitor de gaze.

Nu au putut sa imi dea un raspuns concret cand noua piesa va sosii, mi-au zis ca 2-3 poate 4 saptamani.

Link to comment
Share on other sites

Am facut acest recall azi la un F10 520d la Bavaria Constanta, m-au sunat sa imi spuna ca EGR-ul este colmatat si ca imi recomanda sa nu mai misc masina si sa o las la ei pana cand vine noul EGR si racitor de gaze.

Nu au putut sa imi dea un raspuns concret cand noua piesa va sosii, mi-au zis ca 2-3 poate 4 saptamani.

 

Ai grija cu lasatul masinii la BMW Cta. Am auzit tot felul de povesti. Nu iese fun fara foc. Cum a mers pana la ei poate merge si acasa. Sau cel putin nu lasa cheia la ei.

Edited by Injectoru'6
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai am luat masina de la service...schimbat racitor gaze+EGR...Cel de la service mi-a zis ca daca sunt probleme la galeria de admisie, in urma defectiunii racitorului, se va schimba si aceasta...Dar nu a fost cazul. Aceste operatii se verifica la fiecare masina in parte..
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

La prima vizita la reprezentanta ca urmare a acestui recall, mi-a fost schimbata doar partea de tubulatura prin care circula aerul si a fost facuta o constatare cum ca racitorul de EGR este colmatat si trebuie schimbat tot pe costurile producatorului. Asta s-a intamplat undeva la inceputul lunii decembrie 2018. Fiind problema cu stocul pentru racitor, am fost informat ca cel mai probabil abia prin februarie / martie imi vor schimba si racitorul de EGR.

Au mai constat si faptul ca galeria de admisie are calamina si ar fi bine sa o schimb (aprox 8000 RON toata afacerea - pe costurile proprietarului).

 

Dupa ce am plecat cu masina din reprezentanta, am condus 5 km si mi-a aparut in bord martorul de "check engine". M-am intors la reprezentanta le-am explicat ca masina nu a avut nici o problema inainte sa lucreze ei acolo, iar raspunsul a fost ca eroarea apare din cauza calaminei din galeria de admisie.

 

Am circulat asa cu masina pana cand mi-a fost schimbat racitorul de EGR, dupa care am fost la alt service unde mi-a fost data jos galeria de admisie si curatata. Dupa operatiunea de curatare a fost facut testul cu ISTA pentru admisie, toti parametrii sunt normali, dar inca am martorul de "check engine" aprins.

 

Codul erorii este "24CE00 - Hot film air mass meter: Ratio of measured to calculated air mass too high" . A fost verificat tot circuitul sa nu existe scapari de aer, a fost schimbat EGR-ul, a fost schimbat debitmerul, dar problema inca persista.

Valva de la EGR ramane tot timpul inchisa. Daca incerci sa o deschizi manual din ISTA, merge.

 

A mai intalnit cineva aceasta problema? Se poate sa fie de altundeva problema?

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.