Jump to content

Recall - Campanie tehnica - EGR problem


Catalin_M2018

Recommended Posts

Valorile date de ei le stiu, dar in realitate am inteles ca nu ar fi chiar asa. De exemplu, am auzit ca un 15 la relanti ar necesita totusi o curatare.

 

Mie in fisa imi scria max 35mbar la Idle si max 75mbar la 2000rpm, ceea ce ar insemna ca al meu ar sta bine.

 

O sa ii fac un test si dupa un drum mai lung, sa vad cum arata rezultatul. Am sa revin cu info dupa ce reusesc.

 

Referitor la problema anterioara, acum merge ok masina si consumul e normal. Am mai facut 400km si pare totul in regula.

Link to comment
Share on other sites

Valorile date de ei le stiu, dar in realitate am inteles ca nu ar fi chiar asa. De exemplu, am auzit ca un 15 la relanti ar necesita totusi o curatare.

 

Mie in fisa imi scria max 35mbar la Idle si max 75mbar la 2000rpm, ceea ce ar insemna ca al meu ar sta bine.

 

O sa ii fac un test si dupa un drum mai lung, sa vad cum arata rezultatul. Am sa revin cu info dupa ce reusesc.

 

Referitor la problema anterioara, acum merge ok masina si consumul e normal. Am mai facut 400km si pare totul in regula.

 

Ce model ai si cati km are? Este F36-le din semnatura?

 

Eu am un F10 520D din 2013 si are 190.000 km.

In prezent, la ralanti am 1.5 mbar.

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

Ce model ai si cati km are? Este F36-le din semnatura?

 

Eu am un F10 520D din 2013 si are 190.000 km.

In prezent, la ralanti am 1.5 mbar.

 

Da, F36 e, din Noiembrie 2014, 118.000 Km, 430D.

1.5 mbar e ca nou. :D

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

Aveti mare grija cu acel senzor backpressure, care defapt este un senzor diferential care are un rol esential in realizarea corecta a regenerarii DPF-ului! Mie imi spunea ca in Idle am -6 -7 -8 mbar, ceea ce m-a determinat sa-l schimb instant. In Bucuresti isi facea saracul DPF regenerarea la 100-max 200 km, iar soot mass-ul ajungea si la 55g! Dupa schimbarea acestui senzor si restarea adaptarilor pe Emisii (lucru necesar la schimbarea EGR si a acestui senzor) regenerare se face la distante considerabil mai mari, iar soot mass-ul nu mai trece de 14-15g.De exemplu, inainte de a pleca la mare aveam un soot mass de 5,44g, cu regenerarea realizata cu 87 de km in urma. Dupa ~800 km parcursi, incluzand aici si drumul dus-intors, m-am intors ieri acasa cu un soot mass de 14,44g, cu ultima regenerarea realizata cu 389 km in urma, fara regenereare "in progress". Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

520D LCI N47 Octombrie 2013, aprox 174k km - s-a constatat azi, dupa verificarea codului racitorului de gaze, ca trebuie inlocuit - APAN Iasi. S-a dat comanda si astept de acum sa vina piesa.

 

Salut! Sa inteleg ca la APAN Iasi au ajuns la aceasta concluzie uitandu-se doar la seria racitorului? Nu au facut nici un alt test?

 

Intreb pentru ca mie la MHS mi-au amanat programarea pe motiv ca nu le mai functioneaza device-ul folosit in daiagnosticarea problemei la racitor. Inteleg ca fac o testare ce dureaza aproximativ 3-4 ore (din declaratiile lor). Daca la APAN pot da un verdict doar pe baza seriei racitorului, prefer sa ma programez la Iasi pentru urmatoarea mea vizita acasa si sa rezolv intrebarea. Pe portal masina mea apare cu rechemare pe racitor.

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutari. Un prieten a patit-o astazi, banuim cu racitorul (520d B47). La intrarea in Iasi simtea miros de fum in masina. A oprit, a deschis capota si a vazut fum de plastic ars de la galeria de admisie. Galeria are deja mici gauri in ea. Nivelul de lichid de racire e sub minim.

 

Maine va merge cu ea la APAN, dar curios este ca a completat formularul celebru, a fost sunat si i s-a spus ca nu are rechemare acum 2 luni. Apoi, recent, a intrat si pe site-ul de verificare online si masina iese fara nici o rechemare.

 

Intrebare: daca merge maine la APAN si se constata ca racitorul este intradevar de vina, se vor suporta costurile si pentru defectele create? Garantat galeria trebuie inlocuita, pe langa racitor si EGR. Omul a verificat in avans cat se putea, si i s-a spus ca nu are rechemare.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Intrebare: daca merge maine la APAN si se constata ca racitorul este intradevar de vina, se vor suporta costurile si pentru defectele create? Garantat galeria trebuie inlocuita, pe langa racitor si EGR. Omul a verificat in avans cat se putea, si i s-a spus ca nu are rechemare.

 

dzeu stie , e chiar interesant de aflat daca sa intampla nebunia si nu esti pe lista de recal ..ne tii la curent , poate are norocul si a aparut recal totusi intre timp , la f10 aparuse la 2 luni de la ultima verificare si nu pe site online , direct la ei

Link to comment
Share on other sites

dzeu stie , e chiar interesant de aflat daca sa intampla nebunia si nu esti pe lista de recal ..ne tii la curent , poate are norocul si a aparut recal totusi intre timp , la f10 aparuse la 2 luni de la ultima verificare si nu pe site online , direct la ei

 

Da, asta astept si eu astazi, ca l-am ajutat cu toate informatiile pe care le am si pe care le-am obtinut de pe forum. Am o speranta, deoarece un coleg de pe forum din Iasi a fost la APAN si au constatat ca este cazul de inlocuire dupa seria de pe racitor.

 

Ce e mai curios, la a mea pe formularul online iese fara nici o campanie de rechemare. Cand le-am scris celor de la MHS, mi-au spus ca am rechemare si ma vor programa ptr verificare. Deci nici bazele de date aparent nu sunt foarte bine aliniate.

 

va tin la curent!

Link to comment
Share on other sites

....

Ce e mai curios, la a mea pe formularul online iese fara nici o campanie de rechemare. Cand le-am scris celor de la MHS, mi-au spus ca am rechemare si ma vor programa ptr verificare. Deci nici bazele de date aparent nu sunt foarte bine aliniate.

 

va tin la curent!

 

Tipic romanesc...

Link to comment
Share on other sites

Update: Masina a fost dusa la APAN Iasi si primul feedback este pozitiv. Ei spun ca au avut destule cazuri cand masina in cauza nu era pe lista de rechemare, dar in urma diagnosticarii unui defect/functionare incorecta pe racitor au facut dosar, au obtinut aprobare si piesele au fost inlocuite pe rechemare. Nu au spus nimic de acoperirea costului pentru galeria deteriorata, dar probabil ca mai intai trebuie sa desfaca, sa documenteze, iar apoi vom afla si decizia finala. Asteptam, dar ma bucura faptul ca exista deschidere.

 

Intre timp m-am reprogramat si eu la AB Militari pentru verificare. In continuare pe baza de date online, a mea nu apare cu rechemare, dar AB Militari mi-au confirmat clar ca am rechemare :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update pentru cazul de mai sus pe B47 dus la APAN Iasi. S-a facut constatarea: racitor blocat, senzor temperatura gaze nefunctional si galeria de admisie perforata. S-a facut dosarul si s-a trimis la BMW Group. Acestia au aprobat dosarul si atat racitorul cat si piesele defectate ca urmare a blocarii racitorului vor fi inlocuite de catre BMW. Pana aici, foarte multumiti de tratamentul primit la APAN. Oamenii se ocupa de caz cu multa seriozitate.

 

Intre timp, am programat si eu un N47 la AB Militari. Am dus masina de dimineata (la 8:40 eram acolo) si desi mi s-a spus la telefon ca verificarea dureaza 3-4 ore (la fel cum au confirmat mare parte din cei care au fost la rechemeare), cele 3-4 ore se numara abia dupa ce motorul se raceste complet, ceea ce dupa spusele lor, poate dura si jumatate de zi, deci per total poate dura peste o zi lucratoare de la un cap la celalalt.

Link to comment
Share on other sites

Update pentru cazul de mai sus pe B47 dus la APAN Iasi. S-a facut constatarea: racitor blocat, senzor temperatura gaze nefunctional si galeria de admisie perforata. S-a facut dosarul si s-a trimis la BMW Group. Acestia au aprobat dosarul si atat racitorul cat si piesele defectate ca urmare a blocarii racitorului vor fi inlocuite de catre BMW. Pana aici, foarte multumiti de tratamentul primit la APAN. Oamenii se ocupa de caz cu multa seriozitate.

 

Intre timp, am programat si eu un N47 la AB Militari. Am dus masina de dimineata (la 8:40 eram acolo) si desi mi s-a spus la telefon ca verificarea dureaza 3-4 ore (la fel cum au confirmat mare parte din cei care au fost la rechemeare), cele 3-4 ore se numara abia dupa ce motorul se raceste complet, ceea ce dupa spusele lor, poate dura si jumatate de zi, deci per total poate dura peste o zi lucratoare de la un cap la celalalt.

 

N47-le se pare ca e ok, fara nevoie de inlocuire. Am primit document in acest sens. Sper ca feedbackul sa ajute.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

povestea mea cu EGR-ul este urmatoarea:

Mi-am achizitionat de curand un 520d (B47), an 2015. Nestiind de aceasta campanie tehnica, am fost la BMW Filaret pentru verificarea de rampa, care imi aparea ca fiind depasita cu 200 km si am zis ca e bine sa o efectuez intr-un service BMW, mai mult pentru trecerea in istoric. In plus de aceasta, am solicitat si o testare a injectoarelor, filtru particule etc. precum si un istoric al masinii daca se poate. Cand am deschis vorba de "istoric", dupa cateva click-uri, consilierul imi comunica ca trebuie inlocuit racitorul EGR ca fiind parte dintr-o campanie tehnica de recall. Asta se intampla intr-o miercuri si am facut programare pentru ziua de luni a saptamanii urmatoare.

Sa nu mai lungesc vorba, totul a fost ok. Luni dimineata la ora 09:45 a intrat masina in service, la ora 14:00 am plecat. Cu aceasta ocazie s-a inlocuit si lichidul de racire. In campanie se ofera gratuit 3 litri de antigel concentrat si 2 litri de apa distilata. Am mai cumparat eu un bidon de 1.5 litri antigel concentrat si unul de apa distilata.

Am citit diverse review-uri despre acest service si rele si bune, insa eu ma declar multumit si as enumera:

- comunicare excelenta prin transmitere sms-uri cu programarea (reminder, ma rog, am primit si cand eram deja in service);

- ai acces in service langa masina si comunici cu mecanicul. Mecanicul care a lucrat la masina mi-a raspuns la tot felul de intrebari cu multa amabilitate;

- inginerul care a facut testarea masinii, de aemenea foarte amabil si comunicativ;

- la sfarsitul lucrarii am primit pe e-mail un scurt videoclip cu concluziile trase de inginerul care a testat masina, referitor la ce ar trebui inlocuit si ce este ok;

Cred ca este deja un pas inainte, in bine fiind vorba.

 

Intrebarea pe care mi-am pus-o a fost de ce pana in acest moment aceasta masina nu a fost rechemata in Belgia (de acolo am luat-o) pentru acest gen de lucrare. In istoricul lucrarilor, aparea o interventie la EGR, dar mi-a fost foarte scurt prezentata imaginea pe monitor, astfel incat nu am putut sa citesc tot, daca a fost vorba despre racitor sau valva EGR.

 

In sfarsit, dau not 8 din 10

post-1731-0-39295600-1574945470_thumb.jpg

post-1731-0-22399600-1574945485_thumb.jpg

post-1731-0-56070000-1574948641_thumb.png

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

posibil valva care e consumabil...nu a fost rechemata pentru ca nu te mai recheama nimeni pentru cooler egr, acum se schimba doar daca reclami probleme si vinul apare pe lista de rechemare, deci poti sa te consideri norocos ca ti l-au schimbat fara sa ceri tu sau sa reclami probleme legate de gaze in compartimentul motor, etc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

posibil valva care e consumabil...nu a fost rechemata pentru ca nu te mai recheama nimeni pentru cooler egr, acum se schimba doar daca reclami probleme si vinul apare pe lista de rechemare, deci poti sa te consideri norocos ca ti l-au schimbat fara sa ceri tu sau sa reclami probleme legate de gaze in compartimentul motor, etc

Salut, sigur ma pot considera norocos, chiar si mecanicul a spus-o.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Și eu am fost sunat de Auto Cobalcescu pt verificare rĂŁcitor,acesta apĂŁrea in campania de recall,eu nu am eroare sau problema,sper sa verifice corect și sa ĂŽl schimbe dacĂŁ apare in aceasta campanie,dacĂŁ nu este de schimbat pot cere ceva doveditor ca el a fost verificat și nu este nevoie de ĂŽnlocuire?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salutare , Deci astĂŁzi la ora 8 de dimineața am fost programat la bmw Otopeni pentru verificare rĂŁcitor de gaze , in urma unei diagnoze fĂŁcute tot cu diagnoza oficialĂŁ bmw cu erori pe egr și rĂŁcitor am decis sa sun sa vad dacĂŁ am rechemare , totul bine și frumos am fost sa iau Masina surpriza ca Masina mea nu are problema la rĂŁcitor și nicio eroare și eu știu sigur ca Masina are eroare pe rĂŁcitor dupĂŁ 3 diagnoze oficiale și una cu tester aftermarkwt fĂŁcutĂŁ de mine acum unde da clar eroare , am cerut poza cu recitorul scos a zis ca nu s spate , am cerut ceva la mâna sa ĂŽmi ateste ca nu are problema Masina a zis ca nu se poate și dacĂŁ voi mai avea probleme cu ea nu kai beneficiez de schimb pe recall , dupĂŁ multe minute de contraziceri consilierul de acolo ĂŽmi spune ca e bĂŁiat cuminte și ĂŽmi schimba doar radiatorul de la clima dacĂŁ vreau ca am rechemare și pe ĂŁla Și ca ce stau sa ma țigĂŁnesc dacĂŁ am bmw de ce nu fac cu banii de la mine și ca dacĂŁ nu ĂŽmi convine ceva sa dau in judecatĂŁ bmw , mi de pare o atitudine de toatĂŁ jena intr o reprezentanta , Ajung acasĂŁ pun un tester multimarca pe Masina in loc de eroare pe care o am de vreo 3 sĂŁptĂŁmâni 29EB00 și miros de gaze in Masina mai am ĂŽncĂŁ vreo 5 câștigate astĂŁzi dupĂŁ ce am plecat de la ei și ei ĂŽmi spun ca nu am eroare , sigur nu au verificat nimic , aștept ceva sfaturi , mulțumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.