Jump to content

Recall - Campanie tehnica - EGR problem


Catalin_M2018

Recommended Posts

Nu stiu daca te incalzeste cu ceva, dar ceva similar am patit si eu, tot la ei (exceptand partea cu erorile).

 

La mine, totusi, au lucrat ceva la ea, caci era pe o rampa filmata si se vedea in sala de asteptare, pe unul din ecrane, cum se invarteau prin fata ei, capota fiind ridicata.

Concluzia a fost aceeasi, ca nu trebuie schimbat si ca nu imi pot da nimic la mana pentru interventie / verificare.. pe principiul "Daca acum cand am verificat e ok si peste nu stiu cat timp se intampla ceva si dai vina pe noi ca ti-am spus ca este in regula?".

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat si eu vizavi de campania tehnica, mi-au facut o citire de cheie rapida si am primit raspunsul la care ma asteptam, G30 2.0D nu are nici o rechemare vizavi de EGR si doar daca am probleme sau apare intre timp vreo campanie in acest sens se pune problema de investigatii, altfel sa stau "linistit" :console:
Link to comment
Share on other sites

Neata, si eu pentru x1 f48 2016 B47, le-am dat un mail si mi-au spus ca nu exista nici o rechemare, dar la mine egr-ul a fost schimbat la 75 mii acum masina are 150 mii, sper ca cel schimbat sa tina mai mult de 75 mii km. Am mai vazut un caz tot la f48, unde i-a picat egr-ul tot la 75 mii, deci cam pe la km aistia pica, sa speram ca cele noi tin mult mai mult :frantics:
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca te incalzeste cu ceva, dar ceva similar am patit si eu, tot la ei (exceptand partea cu erorile).

 

La mine, totusi, au lucrat ceva la ea, caci era pe o rampa filmata si se vedea in sala de asteptare, pe unul din ecrane, cum se invarteau prin fata ei, capota fiind ridicata.

Concluzia a fost aceeasi, ca nu trebuie schimbat si ca nu imi pot da nimic la mana pentru interventie / verificare.. pe principiul "Daca acum cand am verificat e ok si peste nu stiu cat timp se intampla ceva si dai vina pe noi ca ti-am spus ca este in regula?".

. Și ai rezolvat pana la urma ?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

salut. am urmatoarea eroare de ceva timp : 255C00 EGR valve, position control: Valve open too wide. Cateodata se ineaca la turatii mici (1200 , 1300 ) si viteza constanta. Din ce am citit este de la valva EGR. Am fost la Bmw azi si am aflat ca am rechemare pentru racitor EGR dar nu si pentru valva. Intrebarile mele :

- Se curata si valva cand inlocuiesc racitorul sau ma pune sa o platesc ?

- As putea sa schimb valva in alt service dupa ce schimba ei racitorul ?

- Se fac resetari/adaptari dupa schimbarea EGR ?

motor B47/190cv

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Edited by FaraTine
Link to comment
Share on other sites

Salutari,

Toate situatiile cu rechemari amintite de catre voi sunt pentru masinile achizitionate de la reprezentantele de la noi din Romania?

Acest aspect nu a fost specificat de catre nimeni.

Sunt multe F10 achizitionate din Germania sau Belgia, la fel cum este si al meu.

Se pare ca rechemarile incep la motoarele din perioada 2011, sa inteleg ca probabil motoarele N47 D20C din 2010 au fost mai in regula in aceasta privinta.

Ceea ce am sesizat la al meu este ca daca masina sta in garaj nepornita o perioada mai lunga, 2 saptamani sau recent o luna cum a fost in perioada recenta din cauza COVID19, dupa primul rulaj sesizez pierderi de lichid de racire, trebuie sa completez de la minim la maxim, recent a fost sub minim fiind avertizat pe display.

Link to comment
Share on other sites

Salutari,

Toate situatiile cu rechemari amintite de catre voi sunt pentru masinile achizitionate de la reprezentantele de la noi din Romania?

Acest aspect nu a fost specificat de catre nimeni.

Sunt multe F10 achizitionate din Germania sau Belgia, la fel cum este si al meu.

Se pare ca rechemarile incep la motoarele din perioada 2011, sa inteleg ca probabil motoarele N47 D20C din 2010 au fost mai in regula in aceasta privinta.

Ceea ce am sesizat la al meu este ca daca masina sta in garaj nepornita o perioada mai lunga, 2 saptamani sau recent o luna cum a fost in perioada recenta din cauza COVID19, dupa primul rulaj sesizez pierderi de lichid de racire, trebuie sa completez de la minim la maxim, recent a fost sub minim fiind avertizat pe display.

 

daca nu ai scurgeri in garaj ..e clara treaba , racitorul egr crapat , lichidul se duce in admisie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vazand acest topic, am zis sa verific daca eu am vreun recall. Surpriza:

There is an open safety related recall on this vehicle. Please go here to book an online appointment for your vehicle, or contact your local retailer here for more information. Recall code: 0026330100

There is an open technical enhancement on this vehicle. Please go here to book an online appointment for your vehicle selecting "service as required" or contact your local retailer here for more information. Enhancement code: INFO211056

Primul cred ca este flansa de la cardan.

La ce se refera cel de-al doilea?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca nu ai scurgeri in garaj ..e clara treaba , racitorul egr crapat , lichidul se duce in admisie

 

Nu gasesc nimic umezeala sub masina, gresia e uscata. De asemenea nici nu vad in compartimentul motor umezeala pe scuturi in ideea sa sa fie vreo conducta fisurata.

 

Deci e clar, cel mai precis e cum spui.

Merci de informatie.

Link to comment
Share on other sites

Vazand acest topic, am zis sa verific daca eu am vreun recall. Surpriza:

There is an open safety related recall on this vehicle. Please go here to book an online appointment for your vehicle, or contact your local retailer here for more information. Recall code: 0026330100

There is an open technical enhancement on this vehicle. Please go here to book an online appointment for your vehicle selecting "service as required" or contact your local retailer here for more information. Enhancement code: INFO211056

Primul cred ca este flansa de la cardan.

La ce se refera cel de-al doilea?

Prezentat la service pt recall 0026330100, se verifica flansa cardan dinspre cutie, daca este de fier se schimba. Constatat si schimbat in cazul meu. Afectate ar fi masinile 2010-2012 din cate am inteles.

Despre INFO211056 n-am mai intrebat ca nu prea aveam timp de stat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prezentat la service pt recall 0026330100, se verifica flansa cardan dinspre cutie, daca este de fier se schimba. Constatat si schimbat in cazul meu. Afectate ar fi masinile 2010-2012 din cate am inteles.

Despre INFO211056 n-am mai intrebat ca nu prea aveam timp de stat.

Al meu este produs in 2010 Noiembrie.

Pe ce pagina ai intrat sa verifici daca exista recall? Ma intereseaza speta cu flansa cardan de care ai amintit.

Link to comment
Share on other sites

Aseara am facut si eu cerere online pentru verificare campanie tehnica la Oradea . Cam fara speranta , pentru ca am mai facut odata anul trecut parca si mi-au zis ca nu exista recall pt masina mea - 525D , 2014 .

Spre surpriza mea , am fost sunat azi de cei de la Grup Vest si programat pentru verificare racitor EGR pentru marti . Au zis ca il schimba in functie de doua conditii - daca curge sau daca are un anumit numar de serie .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

post-77183-0-19056000-1593174172_thumb.jpg

Nu gasesc nimic umezeala sub masina, gresia e uscata. De asemenea nici nu vad in compartimentul motor umezeala pe scuturi in ideea sa sa fie vreo conducta fisurata.

 

Deci e clar, cel mai precis e cum spui.

Merci de informatie.

 

Revin cu situatia pierderii de antigel. Racitorul de EGR nu este pentru ca l-am dat jos si este modelul fara tevi in spate, am tinut aer comprimat in el si nu a pierdut presiunie.

Am sesizat in ultima perioada ca chiar si daca masina sta, scade volumul de lichid din vas.

Am dat jos scutul din fata si am lasat masina 2 zile, am sesizat ca se prelinge lichid pentru ca este umed pe jos si este antigel.

Am cautat in partea dreapta unde este si termoflot-ul dar nu am sesizat sa fie umeda vreo conducta.

Nu-mi dau seama dedesubt ce conducte ar trebui sa verific.

Orice sugestie este binevenita.

Link to comment
Share on other sites

post-77183-0-19056000-1593174172_thumb.jpg

 

Revin cu situatia pierderii de antigel. Racitorul de EGR nu este pentru ca l-am dat jos si este modelul fara tevi in spate, am tinut aer comprimat in el si nu a pierdut presiunie.

Am sesizat in ultima perioada ca chiar si daca masina sta, scade volumul de lichid din vas.

Am dat jos scutul din fata si am lasat masina 2 zile, am sesizat ca se prelinge lichid pentru ca este umed pe jos si este antigel.

Am cautat in partea dreapta unde este si termoflot-ul dar nu am sesizat sa fie umeda vreo conducta.

Nu-mi dau seama dedesubt ce conducte ar trebui sa verific.

Orice sugestie este binevenita.

 

Depinde pe unde se prelinge. mai spre bara din fata sau mai spre cutia de viteze .

Din cate stiu eu are cateva slabiciuni. Una ar fi pompa de recirculare care se afla intre bara din fata si roata stanga fata. Adoua este o conducta mica ce intra in blocul motor si este de la termostatul mic. Cum te uiti la termoflot cumva in dreapta lui putin mai sus. Se prelinge pe blocul motor si apoi pe scut.

Link to comment
Share on other sites

Aseara am facut si eu cerere online pentru verificare campanie tehnica la Oradea . Cam fara speranta , pentru ca am mai facut odata anul trecut parca si mi-au zis ca nu exista recall pt masina mea - 525D , 2014 .

Spre surpriza mea , am fost sunat azi de cei de la Grup Vest si programat pentru verificare racitor EGR pentru marti . Au zis ca il schimba in functie de doua conditii - daca curge sau daca are un anumit numar de serie .

 

Sa vin cu un update - Am fost la verificare de racitor , mi-au adus masina dupa vreo o ora si 20 min - au zis ca nu necesita schimbare . Nu m-am uitat in amanunt , dar cred ca nu au facut decat sa scoata capacul de la motor si sa veirifice serialul racitorului . Sunt aproape sigur ca nu s-au uitat in racitor sa vada daca are scapari - noroc ca m-am uitat eu inainte cand am desfacut si curatat EGR-ul.

Nu mi-au dat nici vreo hartie la mana , dar si eu am fost fraier ca nu am cerut . Nu au trecut lucrarea in service-ul electronic afisat in masina, dar apare o metiune cu "last teleservice info" pentru respectiva data .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut!

 

Pentru VIN-ul WBAMX11040DY01859 am gĂŁsit bmw.co.uk:

Recall code 0011970400 și

Enhancement code 0013800200

 

Pe bmw.ro am gĂŁsit:

Conform informaĂžiilor disponibile ĂŽn prezent, nu existĂŁ nicio campanie tehnicĂŁ pentru automobilul tĂŁu.

 

VĂŁ rog sĂŁ-mi spuneți și mie la ce se referĂŁ cele douĂŁ coduri și dacĂŁ pot sĂŁ mĂŁ duc la Bavaria, chiar dacĂŁ la ei pe site mașina mea nu apare cu probleme.

Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Pe data de 22.09.2020 am efectuat revizia la bmw ploiesti,cei de acolo mi-au spus de rechemarile privind racitorul egr si daca doresc sa fie verificat cu o camera pe interior.Au constat ca trebuie schimbat,in 5 zile am fost sunat ca a sosit piesa.S-a efectuat operatie fara cost din partea mea in 4 ore.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se pare ca si la mine apare iar Recall, desi am fost o data la verificat si mi-au zis ca nu e necesar sa mi-l schimbe.

S-a schimbat ceva la campanie si se vor schimba toate, sau care o fi motivul?

 

Acestea sunt mesajele primite la cautarea dupa VIN:

 

There is an open technical enhancement on this vehicle. Please go here to book an online appointment for your vehicle selecting "service as required" or contact your local retailer here for more information. Enhancement code 0011580500

 

Conform informaĂžiilor disponibile ĂŽn prezent, pentru automobilul tĂŁu existĂŁ campanii tehnice.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca si la mine apare iar Recall, desi am fost o data la verificat si mi-au zis ca nu e necesar sa mi-l schimbe.

S-a schimbat ceva la campanie si se vor schimba toate, sau care o fi motivul?

 

Acestea sunt mesajele primite la cautarea dupa VIN:

 

There is an open technical enhancement on this vehicle. Please go here to book an online appointment for your vehicle selecting "service as required" or contact your local retailer here for more information. Enhancement code 0011580500

 

Conform informaĂžiilor disponibile ĂŽn prezent, pentru automobilul tĂŁu existĂŁ campanii tehnice.

 

Da, s-au schimbat datele campaniei din cate am inteles din Iunie 2020. Si mie mi-au verificat racitorul Egr acum 2 ani si mi-au zis ca nu e nevoie sa-l schimbe. Acum din ce mi-au spus, le schimba cam la toate.

In urma cu 3 saptamani am aflat de noua campanie, am sunat la Bavaria, m-au programat peste 2 zile, lasat masina de seara la ei, dimineata la prima ora au schimbat racitorul. Se pare ca la cel vechi, incepusera sa apara mici fisuri. Operatiunea a durat cam 4 ore, fara costuri din partea mea.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.