Jump to content

Recall - Campanie tehnica - EGR problem


Catalin_M2018

Recommended Posts

Da, am sunat si eu la ei si despre asta se pare ca e vorba.

Ai avut noroc ca s-au miscat asa repede, inseamna ca-l aveau in stoc.

 

Mersi de info!

 

Acum sunt stocuri in toata Europa. Cand a aparut prima campanie acum 2 ani, tin minte ca citeam pe forumuri din Germania si UK cum povesteau oamenii ca sunt programati peste cateva luni pt recall deoarece nu sunt pe stoc.

Aici pe forum si pe grupuri din Romania, well.... tara de cacat, asa e doar la noi, isi bat joc si alte zeci de comentarii genul.

Problema a fost globala atunci, era de inteles.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

B47 2015. Fusese ĂŽnlocuit pe garanție ĂŽn 2017 EGR ul, iar ĂŽn 2018 rĂŁcitorul EGR.

Ăn 2020, verific la BMW dacĂŁ existĂŁ recall, se verificĂŁ rĂŁcitorul și nu trebuia

De câteva zile simt bâlbâiala la accelerație din ture joase,iar la scurt timp eroare Drivetrain.

Pun tester,EGR picat. Vorbesc la BMW, confirmând existența ĂŽn prezent a unui recall. Se comandĂŁ ambele piese ( rĂŁcitor și egr ) având programare pe 3 martie, iar ĂŽn funcție de constatarea defectelor se ĂŽnlocuiește ce trebuie.

VĂŁ țin la curent dupĂŁ programare.

Link to comment
Share on other sites

Revin, m-au trimis la plimbare, spunându-mi cĂŁ "doar Egr e picat", și campania e doar pe rĂŁcitor,care nu are nici o problemĂŁ.

O bĂŁtaie de joc, dupĂŁ ce comunicasem cĂŁ potrivit testului fĂŁcut de mine e clar Egr ul, ei spunându-mi inițial cĂŁ nu e asta o problemĂŁ, urmând a se ĂŽnlocui pe recall ce constatĂŁ cĂŁ e necesar din ansamblu ( doar de-asta comandaserĂŁ rĂŁcitor și egr ).

Stau ca fraierul cu mașina pe dreapta o sĂŁptĂŁmânĂŁ, așteptând sĂŁ rezolve problema pe recall.

Ba mai mult, dupĂŁ ce le-am lĂŁsat mașina, sunt sunat dupĂŁ vreo orĂŁ sĂŁ mi se spunĂŁ cĂŁ mașina nu necesitĂŁ nici o inlocuire,și totul e ĂŽn regulĂŁ la ea. Contrariat, le spun cĂŁ mașina merge prost,nu are cum sa fie totul ĂŽn paramentrii ( nici un tester nu puseserĂŁ, doar dupĂŁ ce am insistat cĂŁ nu are cum sĂŁ fie in regulĂŁ, confirmând doar apoi defectul valvei Egr ), deci nepĂŁsare/dezinteres total, cĂŁci ce se poate ĂŽntâmpla mai grav decât sĂŁ iei foc.

UrmeazĂŁ sĂŁ sesizez abordarea de doi lei și lipsa de profesionalism cĂŁtre BMW România și Germania.

 

E vorba de Xcars Mureș.

Edited by Cristian.O
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La un amic i a schimbat si egr si racitorul pe recall, deși doar racitorul avea probleme. De fapt nici nu știu daca avea recall, s a dus cu problema la ei pentru ca i scotea ceva gaze pe acolo, dar a avut ceva cunoștințe, altfel i ar fi schimbat doar racitorul din ce am inteles.
Link to comment
Share on other sites

Acest topic m-a pus si pe mine in alerta, avand 525d f10 N57 3.0 fabricat pe 23.08.2011. Asadar am sunat pe consilierul de servis de la reprezentanta din Timisoara cu care de ceva timp am de-a face lunar, in scopul aducerii la zi a masinii dpdv tehnic(scop aproape de finalizare), l-am intrebat despre acest posibil recall, i-am spus despre posibilul risc de incendiere, el a recunoscut aceasta problema la unele serii de motoare dar a spus ca la motorul meu nu exista acest risc. Am primit si pe WhatsApp un document pdf ca modelul meu de masina nu face subiectul vreunei campanii de recall. O atitudine fata de care sunt multumit as zice eu. In plus am verificat si eu pe bmwfans info codul racitorului de gaze pt. N57 prima serie si N57N si am vazut ca au part numbers diferite.

Desi nu prea sunt pe placul meu pe acest forum discutii de genul cum sa anulez dpf-ul, de unde din dezmembrari gasesc una/alta, e scump domnule impozitul, totusi contributia multor useri aici pe forum este una foarte constructive si pozitiva, fapt pt. care eu vreau sa le multumesc ! De asemenea si utilitatea unor topicuri este una importanta.si benefica. Tragand linie, acest forum m-a ajutat destul de-a lungul anilor cu informatii si directii de abordare .Precum acest topic. Inca odata bravo si multumesc !

Edited by crtir
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am sunat, am facut programare la BMW Otopeni. MI-au zis ca ei verifica si inlocuiesc doar racitorul EGR, nu si valva lui. Inainte sa merg la ei o sa schimb valva EGR, senzorul de presiune diferentiata si o sa curat galeria de admisie + 6-7 garnituri noi sa fie tipla ;)

AM avut si eu programare astazi pentru rechemare schimbare racitor...am lasat masina de ieri,am fost sunat si mi s-a spus ca inlocuieste racitorul ca este mai vechi de 2016...este cel original de pe masina din 2012...am intrebat daca se schimba tot ansamblul...cu tot cu valva..si a spus ca doar racitorul...ca pentru racitor este campania,eu avand mici probleme cu valva cred....in decurs de 2 luni de zile...am simtit de vreo 3 ori la cate 1,2 sapt distanta...incetineam pentru o limitare de viteza si in treapta 1 simteam o mica balbaiala in acceleratie,turometrul voia sa urce dar ezita,pentru 2 secunde aproximativ,dupa ce luam piciorul de pe acceleratie isi revenea,ultima oara cand am patit asa la cateva minute mi-a aparut DRIVETRAIN si masina pierduse din putere,nu mai accelera cum trebuia,am oprit-pornit masina,eroarea a disparut si mergea tipla,fara probleme,am pus un tester pe ea si intradevar aveam niste erori intermitente pe egr,am facut programare pt recall sperand ca rezolv problema dar se pare ca valva nu tine de campanie.

ma gandeam ca ulterior sa merg undeva sa o curat,si daca nu se remediaza problema,o sa cumpar alta.

Edited by cmadalinm
Link to comment
Share on other sites

La BMW recall-urile se fac cam dupa ureche , sau ma rog in Romania, de ex am cautat pt X1 si am gasit pe siteul

https://ec.europa.eu/safety-gate-alerts/screen/webReport/alertDetail/10000321?origin=PDF

https://ec.europa.eu/safety-gate-alerts/screen/webReport/alertDetail/248746?origin=PDF

Dar as paria ca nu au fost ever implementate la noi astea . probabil ca daca te duceai cu hartia faceau ceva altfel la revedere.

https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html nici in asta nu as pune mare baza desi macar acum ai unde sa verifici.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat valva EGR la a mea, cea originala de pe masina e facuta de Wahler (part number 11717810871 ) si am pus tot Wahler la recomandarea mecanicilor. Pe langa asta, am schimbat si senzorul de presiune diferentiata, aici am pus Hella ( part number 13627805152). Urmeaza curatare galerie admisie si mers la recall pt racitorul EGR.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.