Jump to content

BMW e46 316i 2002 nu porneste


alexoctav

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Am un BMW e46 316i 2002. Am pornit motorul si a observat cum range-ul din bord a inceput sa creasca de la 50km pana pe la in jur de 150km. Dupa ce am parcurs in jur de 3km range-ul a scazut la 45km iar dupa inca vreo 3km a scazut la 0km. Am oprit in benzinarie si am alimentat dar masina nu a vrut sa mai porneasca timp de vreo 20 de minute. Intr-un final a pornit si s-a oprit din mers dupa 1km. Am scos furtunul din pompa de benzina, am dat la cheie si nu a dat benzina afara. Am scos pompa de benzina, am pus-o direct pe baterie si nimic. Am cumparat alta pompa de la dezmembrari, am pus-o direct pe baterie si functioneaza. Am montat-o dar la fel: am dat la cheie si nu mergea. Am mai scos-o inca o data si am verificat-o pe baterie si merge, dupa care am montat-o la loc. Am verificat siguranta si releu si sunt functionale. Are cineva idee ce ar trebui sa fac in continuare?

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut problema asta la 318i 2002, la mine s-a rezolvat cu acel releu si curatarea instalatiei.. vezi sa nu ai mizerie pe instalatie sau etc ca la tine nu ajunge benzina dar la mine ajungea si abia picura ...Verifica instalatia curat-o... altceva idk.
Link to comment
Share on other sites

filtru de benzina... si verifica sa nu ai furtunele infundate

 

Din cate stiu se mai intampla cu filtrele de benzina neschimbate pe timpul iernii sa inghete sau sa se infunde, am auzit dar nu am patit pana acum pentru ca eu l-am schimbat si am grija mereu sa pastrez rezervorul peste jumatate iarna pentru a nu trage mizeria de pe fund.

 

Este posibil ca din cauza filtrului sau a furtunelor infundate sa nu fie alimentata cu curent pompa de benzina? Mentionez ca am dat la cheie cu futunul scos din pompa si nu arunca benzina afara.

Cand dai la cheie, invarte in gol ?

Link to comment
Share on other sites

Cand invarti de cheie pana in pozitia a 2-a , pompa trebuie sa porneasca pentru cateva secunde, la tine se aude pompa exact in aceasta situatie?

Si inca ceva: cand dai la automat pompa porneste doar daca iti functioneaza corect senzorii de pe axul motor cat si cel de pe axul din _chiulasa_.Altfel poti sai dai tu la automat pana omori bateria de tot pentru ca tot nu o sa porneasca.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Cand invarti de cheie pana in pozitia a 2-a , pompa trebuie sa porneasca pentru cateva secunde, la tine se aude pompa exact in aceasta situatie?

Si inca ceva: cand dai la automat pompa porneste doar daca iti functioneaza corect senzorii de pe axul motor cat si cel de pe axul din _chiulasa_.Altfel poti sai dai tu la automat pana omori bateria de tot pentru ca tot nu o sa porneasca.

Pot fi senzorii buni si sa pateasca cum am patit eu la a mea.. am scos-o sa o spal si cand s-a oprit oprita a fost si problema a fost distributia..

Si mie imi mergea pompa pe direct si nu ajungea benzina in rampa si problema a fost distributia dar vezi ce faci cu furtunasele si filtrul de benzina.. ca e mai rau daca e distributia.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ti'am recomandat sa schimbi filtrul in ideea in care pompa invate dar nu trece benzina.. Daca nu invarte, stii clar de la ce este

 

 

In primul rand va multumesc pentru replays.

Cand dau la cheie motorul invarte. Distributia am schimbat-o acum cateva luni. Cand pun in pozitia 2 nu se aude pompa. De fapt am scos furtunul din ea si am dat la cheie si nu da benzina afara. Ar putea sa fie de la un senzor?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand va multumesc pentru replays.

Cand dau la cheie motorul invarte. Distributia am schimbat-o acum cateva luni. Cand pun in pozitia 2 nu se aude pompa. De fapt am scos furtunul din ea si am dat la cheie si nu da benzina afara. Ar putea sa fie de la un senzor?

 

Poate suna absurd, dar pe tester ai incercat sa o pui ?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand va multumesc pentru replays.

Cand dau la cheie motorul invarte. Distributia am schimbat-o acum cateva luni. Cand pun in pozitia 2 nu se aude pompa. De fapt am scos furtunul din ea si am dat la cheie si nu da benzina afara. Ar putea sa fie de la un senzor?

In cutia cu sigurante ai un releu care da alimentare la pompa de benzina, trebuie sa te uiti pe interiorul capacului de la sigurante ca sa vezi care e acel releu. Dupa ce la-i gasit desfaci capacul de plastic,si pui releul la loc.Invarti de cheie la pozitia a 2-a si apoi apesi cu degetul pe armatura(partea mobila a releului, pentru ca releul sa poata trimita +12v catre pompa.Apropo +12v vin printr-o siguranta.Mult mai usor te descurci daca ai avea un aparat de masura, astfel intre minusul bateriei si contactul releului trebuie sa ai cel putin 12v.Daca nu te descurci cauta pe cineva care are un aparat de masura.

Link to comment
Share on other sites

sau mai bine verifici efectul: dacĂŁ pompa face destula presiune in rampĂŁ. da jos capacul de pe motor si vezi ca pe rampa de combustibil este un ventil, cu contactul pus, cand apesi pe ventil trebuie sa iasa extrem de multa benzinĂŁ la o presiune foarte mare. dacĂŁ nu iese deloc sau curge incet , e o problema in lantul: pompa , conducte filtru.
Link to comment
Share on other sites

Salut. Revin cu un update. Am verificat urmatoarele:

 

1. Pompa de benzina - am pus-o direct pe baterie si este functionala;

2. Sigurantele (din torpedou si de la motor cu aparatul de masura) si sunt ok;

3. Am scimbat releele intre ele si sunt ok;

4. Am verificat cablajele cu aparatul de masura si nu sunt intrerupte;

5. Am pus-o din nou pe tester si nu are nici o eroare.

 

Am verificat daca ajunge curent la mufa de la pompa in felul urmator. Am scos mufa de pe pompa, am pus aparatul de masura pe mufa (+ pe alb-albastru si - pe maro) am pus contactul si indica 0 volti. In continuare am scos releul de la pompa, am pus in fir intre intrare si iesire iar aparatul de masura a indicat 11.6 volti la mufa de la pompa. Mentionez ca am schimbat releele intre ele de cateva ori, fiind 3 la fel si problema este prezenta cu oricare dintre ele. Nu apar erori pe DME sau EWS. Idei va rog pt ca eu am ramas fara.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Revin cu un update. Am verificat urmatoarele:

 

1. Pompa de benzina - am pus-o direct pe baterie si este functionala;

2. Sigurantele (din torpedou si de la motor cu aparatul de masura) si sunt ok;

3. Am scimbat releele intre ele si sunt ok;

4. Am verificat cablajele cu aparatul de masura si nu sunt intrerupte;

5. Am pus-o din nou pe tester si nu are nici o eroare.

 

Am verificat daca ajunge curent la mufa de la pompa in felul urmator. Am scos mufa de pe pompa, am pus aparatul de masura pe mufa (+ pe alb-albastru si - pe maro) am pus contactul si indica 0 volti. In continuare am scos releul de la pompa, am pus in fir intre intrare si iesire iar aparatul de masura a indicat 11.6 volti la mufa de la pompa. Mentionez ca am schimbat releele intre ele de cateva ori, fiind 3 la fel si problema este prezenta cu oricare dintre ele. Nu apar erori pe DME sau EWS. Idei va rog pt ca eu am ramas fara.

 

De curiozitate, ai pus pe tester original sau pe dintralea allcar?

Si nu am auzit nimic de filtru de benzina...idk oricare ar putea fi o problema in situatia asta..."mecanicul/mencanicii" la care te duci.. chiar nu o pot rezolva?.. pe sistemu dai un ban da stai in fata ? Cel putin eu cand habar nu aveam ce are.. am gasit un baiat care a fost in Anglia la bmw.. in 2 saptamani epava mea mergea cu 200 ca noua, bine inteles si pretul a fost piperat dar am vazut-o mergand dupa cateva service-uri care ridicau din umeri si "baietasi" cu testere all car care ziceau ca domnle n-are errori... 2 luni in parcare asteptand mecanic :))

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, ai pus pe tester original sau pe dintralea allcar?

Si nu am auzit nimic de filtru de benzina...idk oricare ar putea fi o problema in situatia asta..."mecanicul/mencanicii" la care te duci.. chiar nu o pot rezolva?.. pe sistemu dai un ban da stai in fata ? Cel putin eu cand habar nu aveam ce are.. am gasit un baiat care a fost in Anglia la bmw.. in 2 saptamani epava mea mergea cu 200 ca noua, bine inteles si pretul a fost piperat dar am vazut-o mergand dupa cateva service-uri care ridicau din umeri si "baietasi" cu testere all car care ziceau ca domnle n-are errori... 2 luni in parcare asteptand mecanic :))

 

Problema nu este filtrul de benzina. Problema este ca nu ajunge curent la pompa de benzina. Masina a fost pusa pe tester INPA si ISTA.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.