Jump to content

Fum alb


Iraz

Recommended Posts

Salut, E60-ul meu scoate un fum alb de ceva vreme.

Am fost la service si mi-au gasit ulei pe admisie, la o luna diferenta de la data când am fost la service.. Am trimis turbo la avdturbo si mi-au zis ca turbo e perfect functional. E totul ok.

 

Daca nu este din cauza la turbina uleiul de pe admisie, ce ar putea fi ?

 

Injectoarele?

Am sa fac un test de corectie[la rece, la cald] si o sa las print aici.

Link to comment
Share on other sites

Consuma ulei mai mult?

Salut, nu consuma aproape deloc. Insesizabil, cineva mi-a spus ca ar putea sa fie filtrul epurator problema uleiului in admisie.

Dar filtrul epurator este din ala cu membrana/ life-time.. Se poate infunda filtrul acela lifetime?

 

Cred ca am descoperit problema fumului.

 

Masina la ralanti:

1797bb6d37d6c369e59a16a222469378.png

 

Când masina ajunge la 90 de grade, acestea sunt valorile injectoarelor, iar masina nu mai scoate deloc fum alb. Fumul este invizibil :goodjob: In schimb tot am un miros de ulei ars in spatele masini din cauza uleiului de pe admisie.

 

Am sa fac si maine de dimineata un test al injectoarelor cu motorul rece si revin cu reply..

Link to comment
Share on other sites

Rezolva mai intai problema cu furtunasele de vacuum ce sunt rupte/taiate. Din ce am vazut in pozele din alt post, sunt imbatranite/crapate iar unele sunt in aer, deconectate. Sigur pierzi vacuum si nu-ti lucreaza EGR-ul in parametrii. Sfatul meu este sa cumperi 3 metri de furtun de 3,5mm si sa le inlocuiesti pe toate. Verifica si filtru epurator... poate nu a fost schimbat niciodata. Cum au spus si colegii, cel mai bine e sa faci un test al injectoarelor cand motorul e rece iar apoi in sarcina. Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu sa iti raspund de unde iti ajunge uleiul in admisie dar are sens si ce zice colegul Luca_77. Fum alb poate fi si de la antigelul din admisie provenit de la un racitor fisurat.

 

Cat despre injectoare, vorbesc din perspectiva unuia care a schimbat toate injectoarele. Am pornit de la clantzaneli mari cand temperaturile erau sub 2-3 grade (si niciun injector schimbat), la unele foarte discrete (cu 2-3 injectoare schimbate). Aveam corectii mai bune decat vad la tine in ISTA si totusi batea motorul. Parerea mea e ca acele corectii aplicate injectoarelor, si pe care le vedem in ISTA, tin cont de mai multi parametri, nu doar de parametrii de functionare ai injectoarelor, si asta face sa nu poti spune cu exactitate starea lor. Daca vrei sa afli starea lor, neaparat trebuie duse la unii care le pot verifica pe bancuri speciale.

Edited by adi0
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Update:

 

Problema cred ca sunt injectoarele. Nu am apelat la nici-un mecanic, am testat eu singur tot.

 

- Pornesc dimineata la rece, primele 30s - 1min corectie de 3/5 -3/-5 pe fiecare injector, masina merge in 3 in 4.. Când se incalzeste putin scade corectia la 1/2 -1/-3 temeratura apei fiind 10/25 grade.

 

- Masina ajunge la 90 de grade la ralant, corectii de 0.2/2 -0.5/-2, accelerez in blana când ajunge la ralanti uneori corectii de -2 pe un injector sau doua, acceletez iar in blana uneori corectii de -1/1 pe un injector sau doua...

 

- Plec cu masina de pe loc, in sarcina corectii iar la fel de 2/0.3 -2/-1.

 

In sarcina se aude ca si cum ar merge in 3 in 4 pistoane, dupa un anumit numar de km.. Iar in momentul in care se aude motorul urat am corectiile astea urate..

 

Deci ? Eu cred ca o sa le dau jos, injectoarele.. si am sa merg sa le verific pe banc.

 

Stie cineva in Craiova unde as putea face aceasta verificare?

Este verdictul corect? In baza informatiilor date

Este posibil sa fie vinovat doar unul sau doua injectoare si sa influenteze si pe restul ?

 

Nota: Am eroare pe doua bujii, cilindrul 3 si cilindurul 4. La prima pornire dimineata la rece, motorul merge in 4 pana se incalzeste putin motorul si aprinde si restul cilindrilor 3 si 4 care dau eroare..

Link to comment
Share on other sites

...

 

Eu tind sa cred ca si posibilele bujii arse iti strica putin (sau mai mult) corectiile de la prima pornire, dar oricum ar fi, corectiile alea te indeamna sa mergi cu injectoarele in plasutza la unii care ti le pot verifica.

 

Cat despre numarul injectoarelor posibil defecte, iti pot spune doar cei care le verifica. Nu prea te poti lua dupa ISTA. Eu zic sa te pregatesti emotional pentru un raspuns de genul "nu e niciunul 100% in parametri". In cazul meu, din cele 4, doar la unul mi-au zis oamenii ca ar fi cat de cat in regula. Eventual sa incepi sa schimbi/reconditionezi unul cate unul, in functie de starea lor, si sa te opresti cand scapi de bataile de la motor.

 

E destul de complicat de gasit un service care sa te ajute cu verificarea pentru ca depinde foarte mult de codul injectoarelor. Eu am dat destule telefoane pana am gasit unde sa le verific (Bosch 0445110478).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.