BMWClub: Instalatii gpl - avantaje si dezavantaje - BMWClub

Jump to content

  • 8 Pages +
  • « First
  • 6
  • 7
  • 8
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Instalatii gpl - avantaje si dezavantaje Rate Topic: *---- 3 Votes

#141 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3849
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 04 February 2014 - 13:11

View Postcalinbmw2000, on 01 February 2014 - 21:35, said:

Eu am intslatia montata de aprox 8 k km si nu am de ce sa ma plang ,masina merge la fel ,trage foarte bine pe gaz ..In legatura cu factorul economic pot spune doar ca la 2 drumuri Timisoara -Athena facute iarna asta am platit pe combustibil aprox 500 e ...acelas drum pe benzina ma costa in jurul a 850-900 e (de mentionat ca in grecia benzina este 1,7-1,8 e iar gazul 0.90 e).Mai doua drumuri la fel si am scos investitia.

Mituri precum ca va ceda motorul in 50k am auzit destule... Dar nu prea cred atata timp cat motorul vede filtre ,ulei si bujii noi inainte de termen .


cu un 320d te duci cu 160e dus-intors, si cu un 320i mai pui un litru in plus la 100km, sunt numai 1200km, cred ca te lauzi aiurea
benzina iei in grecia 10 litri pana iesi din tara, faci plinul dupa la pret de 1.5e
500e pentru 2000km nu consumi nici nu m5-ul
-1

#142 User is offline   hitman1234 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 856
  • Joined: 25-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 February 2014 - 14:22

View Postgpl magazin, on 04 February 2014 - 12:52, said:

In concluzie, daca e montata bine si reglata ca la carte, nici nu a sa stiti cand mergeti pe GPL.


Exact asa e a mea, nu miroase a nimic, nu aud cand trece pe gaz, nu au picat senzori si sonde lamda, nu a dat erori de check engine, nu nimic. Ia cam cu 1L in plus fata de benzina. E civilizata treaba.

Chestia aia cu rusii nu e edificatoare, pot sa pun scurt 10 poze cu masini pe benzina care au luat foc
1

#143 User is offline   Silviu2403 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 17-May 13

Posted 12 March 2015 - 18:26

Salut,

Am un X5 E53 3.0i 231cp automat si vreau sa ii pun o instalatie de gaz, un amic are Prins VSI si mi-a facut capu mare cu ea ca e foarte buna. Am fost la AGR si costa cam 1600E, ideea e merita Prins acesti bani sau pot pune ceva ok la un pret mai decent. Ca orice utilizator nu vreau sa am probleme si sa ma lase masina in drum pe undeva.

Multumesc
0

#144 User is offline   mihaitza123 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 376
  • Joined: 02-January 15

Posted 12 March 2015 - 22:34

View PostSilviu2403, on 12 March 2015 - 18:26, said:

Salut,

Am un X5 E53 3.0i 231cp automat si vreau sa ii pun o instalatie de gaz, un amic are Prins VSI si mi-a facut capu mare cu ea ca e foarte buna. Am fost la AGR si costa cam 1600E, ideea e merita Prins acesti bani sau pot pune ceva ok la un pret mai decent. Ca orice utilizator nu vreau sa am probleme si sa ma lase masina in drum pe undeva.

Multumesc


Am auzit si eu ca Prins ar fi cea mai buna , dar cred ca merge foarte bine si Brc , eu zic sa vorbesti cu domnu Raducu de la Pitesti , acolo am montat si eu , si multe cunostiinte , conteaza foarte mult cine o regleaza , Domnu Raducu te scoate pe autostrada si ii face teste in mers , recomand 100%
0

#145 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 13 March 2015 - 00:19

extraurban iesi mai bine pe gpl decat un diesel de putere similara..
vorbesc de costuri strict la pompa... problema e autonomia, destul de mica, pe de alta parte pe mine nu ma deranja ca oricum la drumuri lungi, gen traversat europa oricum faceam o pauza de cafea si dezmortit la 3-400 de km..


e o optiune ok pentru cine nu vrea sa isi schimbe masina, sa o ia de la capat cu loteria cu un diesel sh cu 150k km indiferent de anul de fabricatie, cum sunt pe la noi.
urban e cam tot pe acolo, mai ales daca faci drumuri scurte,cine are benzinar stie ca la drum urban scurt, iarna si aglomeratie consumul efectiv nu are limita, dar se compenseaza mult cu pretul, practic in bani iesi la jumatate fata de ce ai acum .
Acum pot compara din propriie experienta.. si drumuri si conditii de trafic similare. am avut 2 masini pe gpl, un bmw 525i, saab 1.8t l-am trecut si pe ala pe gpl, acum am un diesel, cam aceleasi dimensiuni, saab avea 150 de cai si atat are si deselul asta care il am acum.. deci nu vorbesc din auzite.
si apropo, aici in belgia, cu retardatii astia de pe aici am fost pocnit de 3 ori in spate intr-un an, ultima data cu bara spate si armatura facuta parf, nici instalatia nici butelia nu au avut absolut de loc de suferit...

costurile instalatiei la motorul ala zic eu ca o amortizezi in cel mult 15k km, probabil mai putin daca mergi mult urban,

dieselul recunosc cu mana pe inima ca l-am luat pentru consum nu cuplu.. :)

This post has been edited by DOMI: 13 March 2015 - 00:21

2

#146 User is offline   Mihai Andrei 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 404
  • Joined: 19-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:E46

Posted 13 March 2015 - 10:31

Eu am instalatie PRINS, si este singura pe care am avut-o, nu am cu ce sa fac comparatie. Diferentele de care am auzit ar fi ca este mai calitativa nu necesita reglaje, asta inseamna pret mai mare la revizie, pret mai mare la achizitie, service-uri care fac revizii/montaj mai putine.
Daca esti indecis mai bine discutia asta cu cei de la AGR, ei monteaza si Tomasetto si PRINS. Iti recomand sa discuti cu inginerul de acolo, nu cu cei de la vanzare.
1

Share this topic:


  • 8 Pages +
  • « First
  • 6
  • 7
  • 8
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro