Jump to content

Miros benzina la evacuare N43.


Recommended Posts

Salutare, oameni buni!

 

Detin un 320i cu motor N43B20A din 2008. Am schimbat la ea in ultima vreme bujiile, valva hidraulica de ulei (am inteles ca e comuna problema asta), si niste garnituri la corpul filtrului de ulei (aveam niste scurgeri de ulei care au fost rezolvate).

De cand am achizitionat masina, din asta vara, simt un pic de miros de benzina la evacuare, mai ales cand e motorul rece. Si din cate observ, consumul real e cu 2-3 litri peste ce indica in bord. M-am documentat un pic pe diverse forumuri, si am ajuns la concluzia ca trebuie verificate cateva lucruri:

1 - senzor AUC (ceva legat de indicarea a mai putin combustibil in primele 10-15 minute de condus, apoi arata corect)

2 - canistra de carbon (sper sa fie asta termenul corect)

3 - fuel pressure regulator

4 - fuel vapor leak detection pump

5 - un injector ce nu se inchide complet cand nu merge motorul si introduce benzina in cilindru.

 

Din cate vad, cea mai costisitoare optiune este ultima, injectorul. As vrea sa le verific pe rand, dar nu stiu cum, sau unde, si as dori niste ajutor, ori cu niste pasi pentru fiecare in parte, ori sa ma ghidati spre un mecanic cunoscut aici pe forum care se ocupa cu acest brand. Sau daca ati avut aceasta problema, care a fost cauza si rezolvarea in cazul vostru? Nu ma astept sa fie gratis munca, pentru ca nu suntem intr-o lume virtuala, ci in cea reala, si totul costa si sunt perfect constient de asta. Chiar vreau sa rezolv aceasta problema, pentru ca este o masinuta foarte faina si eu zic ca merita sa am grija de ea cum trebuie.

 

Ah, si sa nu uit: am facut schimbarile de valva si garnituri la un service, iar ei au spus ca motorul nu are nimic, dar mie nu mi se pare normal sa miros benzina in evacuare (e un semn clar ca e introdus mai mult combustibil in cilidru si nu e ars complet), chiar daca motorul e uzat.

 

Va multumesc pentru orice ajutor dat!

Edited by Cabro
Link to comment
Share on other sites

Poate doar ti se pare ca simti miros de benzina, daca ar fi asa asta ar insemna ca relantiul sa fie neregulat si sa scoata fum negru ( benzina in exces nearsa)

Sau, pornesti motorul la rece cateva secunde,il opresti si apoi scot bujiile pe rand, cea care este uda, neagra si urata cu miros de benzina acolo e si problema cu injectorul sau de vina poate fi bujia sau bobina.

Atentie mare: daca motorul papa ulei atunci e normal sa patesti asa ceva.

Bujiile se uda cu ulei si nu vor mai da o scanteie puternica, ci una lesinata. E foarte simplu de verificat.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.