Jump to content

Problema pornire e91 n47


pawl

Recommended Posts

Deci,povestea incepe acum 1 an si jumatate,masina incepea sa tremure la pornire,turometrul fluctua si nu mai tragea ca inainte + imi aparea constant martorul de la filtru de particule.Am mers la un service unde m-i s-a pus testerul pe masina,eroarea fiind din cauza filtrului de particule care nu se mai putea regenera.Mi-au facut cei de la service o regenerare fortata,iar martorul nu s-a mai aprins deloc.Am mai circulat asa cu masina inca vreo 5 luni,dar deja au inceput sa ma enerveze primele porniri cu fluctuatii si tremurat.Am ajuns la alt service unde testerul dadea mai multe erori din cauza filtrului de particule,acolo mecanicul mi-a recomandat inlocuirea lui cu unul oem sau anulare fizic+soft deoarece acestuia de pe masina i-a trecut durata de viata.Am mai postat pe forum si anul trecut sa cer o parere in legatura cu dpf-ul,am renuntat la varianta inlocuirii lui din cauza pretului pe care unul oem il are(nu voiam sa cumpar unul aftermarket deoarece mai multe persoane mi-au spus ca sunt facute destul de prost si nu au o durata de viata foarte mare),nu am vrut nici sa-l curat doar sa arunc 300-400 de lei pe geam pentru cateva luni de zile,si am ales varianta dpf off fizic si din soft.Am anulat filtrul fizic,dar am mers cu masina timp de vreo 1-2 luni de zile,nu foarte multi kilometrii fara soft(in zona mea nu am gasit pe nimeni capabil si nu am vrut sa ma arunc cu capul inainte pentru o operatiune de tip resoftare).Cat timp am umblat cu masina fara soft facut am inlocuit si releul bujii in speranta ca pornirile greoaie si tremuratul se vor rezolva.Acest schimb a mai ameliorat putin situatia,dar tremuratul si fluctuatiile nu dispareau,in plus a mai aparut un fum albastrui care tine vreo 15-20 de secunde,iar culoarea variaza in functie de cat umblu cu masina(daca masina sta 2-3 zile fara sa fie pornita,fumul e mai dens si mai inchis la culoare,iar fluctuatiile si tremuratul sunt mai puternice)si la rece un 'fluierat' de turbina.De aproximativ o luna de zile am facut si softul,stage 1 +anulare dpf soft.Acolo baietii mi-au facut parametrii motor in mers(verificare injectoare,pompa inalte,turbina) si au zis ca sunt in regula,dar mi-au mai descoperit o problema,clapetele de admisie ramaneau blocate pe o pozitie.Am mers la un service unde mi-au dat jos admisia si au stabilit ca acel motoras care antreneaza clapetele este defect,iar o clapeta avea joc.Hotararea a fost sa anulez aceste clapete de admisie si,totodata am curatat galeria de admisie.

Dupa toate operatiunile masina merge mai bine(se simte anularea dpf si acel stage 1),dar nu reusesc sa scap de tremuratul si fumul albastrui la prima pornire.Mai multi mecanici la care am fost pana acum ziceau ca e de la injectoare,pompa inalte,dar pe tester nu sugera ca ar fi de la acestea.Alt mecanic mi-a recomandat sa schimb bujiile,dar acestea au fost verificate cand s-a schimbat releul si erau in stare buna.

Chiar nu mai stiu de la ce ar putea sa fie aceasta problema,motorul nu consuma ulei chiar daca este prezent fumul albastrui la prima pornire,si precizez masina prezinta aceste simptome doar la prima pornire.

Daca cineva s-a mai confruntat cu acest gen de problema sau unul asemanator,un sfat ar fi bine-venit.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu e ceva general valabil. Mai suntem și care ne ĂŽngrijim mașinile cum trebuie, sĂŁ știi. Rari, dar suntem :)

 

Sunt convins de asta ! Insa riscul de a da peste unul care vinde o masina cu 100kg mai usoara , pentru ca i-a spus lui un mecanic ca inginerii aia de la BMW sunt niste prosti si au pus o gramada de piese in plus pe masina , doar ca sa o faca mai grea, este foarte mare .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

D-aia nu o sa cumpar niciodata o masina sh , din Romania.

Ti-ai batut joc de masina .

Nu inteleg prin ce fapt mi-am batut joc de masina?Pentru o masina de 4000-5000 de euro sa iau un filtru oem cat jumatate din masina?Sa iau o galerie noua de admisie pentru 2 clapete care risca sa fie aspirate in capul pistonului si sa-l distruga?Traim in Romania,nu toata lumea se 'scalda in bani' sau isi consuma toti salariul pe o masina,incerc sa am grija de masina cat pot,inteleg ca poti sa fii subiectiv,dar nu nesimtit.Am cerut o parere a cuiva ce s-a confruntat cu o astfel de problema sau una asemanatoare,nu a unor oameni care sufera de ocd cand isi gasesc o zgarietura pe masina sau se aude un zgomot.

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg prin ce fapt mi-am batut joc de masina?Pentru o masina de 4000-5000 de euro sa iau un filtru oem cat jumatate din masina?Sa iau o galerie noua de admisie pentru 2 clapete care risca sa fie aspirate in capul pistonului si sa-l distruga?Traim in Romania,nu toata lumea se 'scalda in bani' sau isi consuma toti salariul pe o masina,incerc sa am grija de masina cat pot,inteleg ca poti sa fii subiectiv,dar nu nesimtit.Am cerut o parere a cuiva ce s-a confruntat cu o astfel de problema sau una asemanatoare,nu a unor oameni care sufera de ocd cand isi gasesc o zgarietura pe masina sau se aude un zgomot.

 

Daca nu-ti permiti intretinerea ,iti iei Logan din 2005 ,e simplu .

  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Prietene pe forumul asta discutam despre masini,lectii de viata e pe protv,revino cand scrii la subiect.

Pawl, scuza-ma ca ma amestec intre voi, dar cred ca insasi natura topicului pare ca vine (a fost creata) de la cineva ca lectie de viata (...) cum sa NU faci ca sa NU rezolvi o problema nerezolvata.

 

Pe de alta parte, sa nu uiti, pe forum impartasim pareri si in cel mai bun/reusit caz gasim solutii problemelor aparute, ..daca personal am trecut prin ele; daca nu, presupunem, dupa experienta..

 

Masina ta e bolnava de un an si jumatate.. si numai inrautatirea te-a facut sa o repari!

Nu te supara dar nu prea e de procedat asa, nici macar cu un Logan..

 

Oricum, o data vitoare poate e mai bine sa spui succint/comprimat/pe scurt, ce ai incercat sa repari, unde.. si poate gasim sugestii sa dam problemei, care ne mai nimerim pe aici..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pawl, scuza-ma ca ma amestec intre voi, dar cred ca insasi natura topicului pare ca vine (a fost creata) de la cineva ca lectie de viata (...) cum sa NU faci ca sa NU rezolvi o problema nerezolvata.

 

Pe de alta parte, sa nu uiti, pe forum impartasim pareri si in cel mai bun/reusit caz gasim solutii problemelor aparute, ..daca personal am trecut prin ele; daca nu, presupunem, dupa experienta..

 

Masina ta e bolnava de un an si jumatate.. si numai inrautatirea te-a facut sa o repari!

Nu te supara dar nu prea e de procedat asa, nici macar cu un Logan..

 

Oricum, o data vitoare poate e mai bine sa spui succint/comprimat/pe scurt, ce ai incercat sa repari, unde.. si poate gasim sugestii sa dam problemei, care ne mai nimerim pe aici..

Crede-ma masina asta intr-un an si jumatate a stat doar prin service-uri,efectiv in zona mea nu se gasesc mecaninci care au experienta in asa ceva,eu am facut doar ce mi-au recomandat ei.Nu am avut soarta cu ea,in 3 ani a functionat in regula doar unul si jumatate,a fost lovita in parcare de doua ori fara ca cineva sa-si 'recunoasca' fapta.Am apelat la acest forum doar pentru niste sfaturi strict mecanice,nu am nevoie de consiliere din partea unuia care cauta atentie in mediul virtual,like wtf baieti daca n-aveti bani de capace oem BMW treceti la Logan.

Mersi pentru sfaturi!O zi buna!

Edited by pawl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.