BMWClub: Soft BMW F32 425D - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Soft BMW F32 425D

#1 User is offline   aleen 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 28-September 18

Posted 19 January 2019 - 10:07

Salut !
Recent am achizitionat un BMW 425d cu 90k km din 2015 si ma gandeam sa fac un soft mai safe sa o duc pana in 250cp (218cp stock) dar nu prea am gasit nicaieri pe forumuri proprietari care au facut la f30/f32 asa ca as avea nevoie de niste pareri de la voi despre motor daca acesta ar tine un soft sau l-as chinui prea tare .
Multumesc anticipat !
0

#2 User is offline   mcliviu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1093
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 January 2019 - 14:18

Nu trebuie sa cauti aceeasi masina, ci acelasi motor. Tu ai N47. Problema la bi-turbo e turbina mica si apoi distributia. In plus, aproape 100% pe dyno nu vei avea 160kw, ci mai putin (best case vei avea undeva la 210cp).
Sunt discutii pe forum cu privire la tunerii seriosi (si un topic dedicat chiar) care stiu ce fac si au dyno. Citeste, fa-ti o parere proprie si apoi iei o decizie informata.
Spor!
0

#3 User is offline   Pl@y3R 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 12-September 14
  • Gender:Male
  • Interests:BMW, PC

Posted 21 January 2019 - 09:54

View Postmcliviu, on 20 January 2019 - 14:18, said:

Nu trebuie sa cauti aceeasi masina, ci acelasi motor. Tu ai N47. Problema la bi-turbo e turbina mica si apoi distributia. In plus, aproape 100% pe dyno nu vei avea 160kw, ci mai putin (best case vei avea undeva la 210cp)????.
Sunt discutii pe forum cu privire la tunerii seriosi (si un topic dedicat chiar) care stiu ce fac si au dyno. Citeste, fa-ti o parere proprie si apoi iei o decizie informata.
Spor!


...are deja stock 218cp, dupa resoftare poate ajunge usor la 250cp, 30cp chiar nu risca.Din experienta proprie N47-le meu (177stock) dupa reseftare a fost dus la 215cp cu test pe dyno , dupa care i-am schimbat intecooler-ul a mai castigat cativa caluti, am facut 20k km deja fara nici o problema, cel mai bn ar fi sa-i confirme o persoana/firma serioasa care se ocupa de asa ceva.
0

#4 User is offline   mcliviu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1093
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 January 2019 - 10:17

View PostPl@y3R, on 21 January 2019 - 09:54, said:

...are deja stock 218cp, dupa resoftare poate ajunge usor la 250cp, 30cp chiar nu risca.Din experienta proprie N47-le meu (177stock) dupa reseftare a fost dus la 215cp cu test pe dyno , dupa care i-am schimbat intecooler-ul a mai castigat cativa caluti, am facut 20k km deja fara nici o problema, cel mai bn ar fi sa-i confirme o persoana/firma serioasa care se ocupa de asa ceva.



stiu cat are stoc (am acelasi motor), spuneam ca pe dyno NU va scoate cat are declarat. Problema e cunoscuta la BMW, niciun bi-turbo/tri-turbo (x25, x35 sau M50D) nu scot pe dyno cat declara BMW.

This post has been edited by mcliviu: 21 January 2019 - 10:18

0

#5 User is offline   Pl@y3R 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 12-September 14
  • Gender:Male
  • Interests:BMW, PC

Posted 21 January 2019 - 10:55

View Postmcliviu, on 21 January 2019 - 10:17, said:

stiu cat are stoc (am acelasi motor), spuneam ca pe dyno NU va scoate cat are declarat. Problema e cunoscuta la BMW, niciun bi-turbo/tri-turbo (x25, x35 sau M50D) nu scot pe dyno cat declara BMW.
In comparatie cu alte marci, BMW si masinile nemtesti in general i-si cam respecta puterea preconizata (kw,cp) la iesirea din uzina, binenteles ca in timp se mai "pierd", insa daca intretinerea este facuta corespunzator, schimburi de ulei, filtre, bujii, combustibil de calitate, pierderile sunt minime.Cum ai spus si tu mai devreme indicat e sa puna masina pe dyno ,vede care este puterea actuala si la cat se poate reprograma in limita bunului simt.

This post has been edited by Pl@y3R: 21 January 2019 - 11:11

0

#6 User is offline   mcliviu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1093
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 January 2019 - 11:41

@Pl@y3R - iti recomand sa te uiti pe paginile FB ale celor care se ocupa cu asa ceva, si te vei convinge.
0

#7 User is offline   wolfenstein99 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 926
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 22 January 2019 - 21:40

N47S1 (varianta cu 2 turbine) scote in jur de 205-210cp pe dyno;
daca ai automata - sunt legate la cutie automata ZF8HP45, duce maxim 500Nm; se tuneaza safe pana in jur de 245-250cp; desi nu e o diferenta foarte mare de putere maxima (sub 20%), diferenta se simte, pentru ca masina trage mai bine si mai liniar pe o plaja mai mare de turatie.
daca ai manuala, se duce destul de usor spre 265-270cp / 550Nm

am un amic care a facut chiptuning la un 125d manual acum 2 ani (avea 120k km), acum are 180k km si inca nicio problema; are in jur de 270cp, masina e racheta...
0

#8 User is offline   aleen 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 28-September 18

Posted 27 January 2019 - 10:03

@wolfenstein99 automata este si a mea
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro