Jump to content

Sunt ĂŽncepĂŁtor


Marvio

Recommended Posts

Placutele de frana au senzori de uzura mecanici (de obicei niste tablite care scartaie pe disc atunci cand placutele sunt uzate). Tu ai nevoie si de senzor electric. Este un cablu care intra la un capat in placuta (exista o scobitura), iar la celalalt capat intr'o mufa in spatele amortizorului. Ai nevoie de 1 senzor daca schimbi pe fata (ai un senzor fata stanga si un sezor spate dreapta).

 

 

Ăn fine, cineva care a ĂŽnțeles ce doream eu sĂŁ știu. :thankyou:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...cablul de la mufa din spatele suspensiei difera ca lungime unul de altul.

 

Vezi ca mufele acelea se desfac destul de greu..

Poze:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=PP71-EUR-06-2009-E90N-BMW-320xd&mg=34

 

 

Foarte utile aceste informații... :Idea: cred cĂŁ va trebui sĂŁ-mi deschid/ĂŽnființez un service!!Mai ĂŽn glumĂŁ mai ĂŽn serios, sĂŁ știți cĂŁ m-am gândit la achiziționarea unui elevator!!CĂŁ la prețurile practicate azi de service-uri, dupĂŁ vreo 4-5 lucrĂŁri/reparații de diferite tipuri, aș amortiza mĂŁcar aprox. jumĂŁtate din prețul elevatorului.Și dacĂŁ adaog cĂŁ lucrarea va fi fĂŁcutĂŁ de mine ĂŽmpreunĂŁ cu prietenul meu, (mecanic auto), nu-mi mai rĂŁmâne dacât sĂŁ mĂŁ...reprofilez!!! :w00t: :LMAO: :Doh: :Money Eyes:

 

Pentru a afla codurile originale pentru masina ta, introduci pe site-ul realoem.com in casuta "Serial number" ultimele 7 caractere din VIN (seria de caroserie)

Apoi mergi la zona care te intereseaza (ex. "Brakes") si vezi toate piesele din acea categorie, compatibile pe masina ta.

 

Un set de placute fata + senzor aftermarket (ATE, Zimmerman, Bosch, Jurid, Textar, TRW, etc) n-ar trebui sa coste mai mult de 3-400 lei; setul original BMW este 5-600 lei; de preferat sa pui unele cu compozitie ceramica, tin mai mult si fac mai putin mizerie pe jante.

 

Cu codurile originale, poti face o cerere de oferta pe unul sau mai multe site-uri de piese auto, si iti vor da preturile pt fiecare reper; poti comanda piese aftermarket (sunt mai ieftine decat cele originale, dar si ceva mai slabe calitativ).

Pt distriubutie, nu te grabi sa o schimbi fara sa o verifice/asculte cineva care se pricepe; daca te hotarasti sa o schimbi, sa pui piese originale BMW.

 

 

 

DupĂŁ ce am primit aceste informații, voi intra pe site, dar voi avea și rĂŁbdare ca sĂŁ demontez piesele cu pricina, sĂŁ le studiez și sĂŁ vĂŁd dacĂŁ codurile corespund. Apoi voi face comanda pieselor. :thankyou:

Link to comment
Share on other sites

 

Pt verificare rulaj si istoric service in reteaua BMW, poti merge la un service oficial BMW (gen Bavaria, MHS, etc), si poate iti arata reprezentantul de vanzari tot istoricul de service.

 

Asta este o chestie care chiar mĂŁ face sĂŁ mĂŁ scarpin așa... :scratchchin: ...și sĂŁ fac așa... :eek: :fear: :whistling: AdicĂŁ,... sĂŁ ĂŽncep a prin pune o ĂŽntrebare pentru toți care au mai cumpĂŁrat mașini din Germania; ați mai ĂŽntâlnit vreodatĂŁ situația ĂŽn care o mașinĂŁ fabricatĂŁ ĂŽn 2009, (sau 2008, 2010,2011,...etc.) sĂŁ fie pentru prima datĂŁ ĂŽnmatriculatĂŁ pe numele cumpĂŁrĂŁtorului ĂŽn 07/2009, (anul fabricației mașinii rescpective), care cumpĂŁrĂŁtor, (primul proprietar, adicĂŁ eu!!), sĂŁ o fi cumpĂŁrat ĂŽn 2019? :eek: Acestea sunt actele mele!! ACTELE, (ĂNCLUSIV TUV), SUNT ELEIBERATE/VIZATE DE POLIȚIA GERMANĂ!!AdicĂŁ absolut toate actele sunt ĂŽn regulĂŁ d.p.d.v. legal!! Ar putea cineva sĂŁ mĂŁ ajute la descifrarea enigmei? :alien: :excl: (...ĂŽntrebați pe toți cunoscuții dvs.)

 

 

P.S. Este posibil ca asta sĂŁ dea un pic peste cap internetul?... :crazy: :ninja:

Edited by Marvio
Link to comment
Share on other sites

Asta este o chestie care chiar mă face să mă scarpin așa... :scratchchin: ...și să fac așa... :eek: :fear: :whistling: Adică,... să încep a prin pune o întrebare pentru toți care au mai cumpărat mașini din Germania; ați mai întâlnit vreodată situația în care o mașină fabricată în 2009, (sau 2008, 2010,2011,...etc.) să fie pentru prima dată înmatriculată pe numele cumpărătorului în 07/2009, (anul fabricației mașinii rescpective), care cumpărător, (primul proprietar, adică eu!!), să o fi cumpărat în 2019? :eek: Acestea sunt actele mele!! ACTELE, (ÎNCLUSIV TUV), SUNT ELEIBERATE/VIZATE DE POLIȚIA GERMANĂ!!Adică absolut toate actele sunt în regulă d.p.d.v. legal!! Ar putea cineva să mă ajute la descifrarea enigmei? :alien: :excl: (...întrebați pe toți cunoscuții dvs.)

 

 

P.S. Este posibil ca asta să dea un pic peste cap internetul?... :crazy: :ninja:

 

 

Nu stiu daca tu poti sa dai internetul peste cap dar probabil politia germana si-a permis sa te treaca pe tne ca primul propietar roman in actele masinii.

Nu cred ca sunt obligati ca documentul masinii sa reprezinte o posibilitate de a urmari international (national, probabil; international poate mai putin..) istoricul posesorilor unei masini, probabil asta o pot dovedi si arata dealerii, daca este nevoie; in caz de furt, ca exemplu.

Zic si eu.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca tu poti sa dai internetul peste cap dar probabil politia germana si-a permis sa te treaca pe tne ca primul propietar roman in actele masinii.

 

 

AdicĂŁ eu sunt „primul” ?!.. proprietar al unei mașini care are...156.816Km ? :drunk: ...„și-a permis sĂŁ te treacĂŁ pe tine”...Da' ce-are cu mine? CĂŁ NU SUNT EU cel care a avut/condus mașina respectivĂŁ, din moment ce EU AM CUMPĂRAT-O ĂŽn 2019 !!! Nu cred așa ceva!...cĂŁ ĂŁștia „e” nemți !!! ...koruptzion, korupzion!!! :judge:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca sunt obligati ca documentul masinii sa reprezinte o posibilitate de a urmari international (national, probabil; international poate mai putin..) istoricul posesorilor unei masini, probabil asta o pot dovedi si arata dealerii, daca este nevoie; in caz de furt, ca exemplu.

Zic si eu.

 

1. Nu se pune problema „ca sunt obligați ca documentul masinii sa reprezinte o posibilitate de a urmari international”...etc., etc., daaar...„ istoricul posesorilor unei masini” , DA!!, sunt obligați!! Și asta pentru cĂŁ atunci când cumperi o mașinĂŁ, trebuie sĂŁ existe un vânzĂŁtor și un cumpĂŁrĂŁtor!!! La mine nu existĂŁ vânzĂŁtorul!!! Este adevĂŁrat cĂŁ existĂŁ dealer-ul/vânzĂŁtorul, S.C. GmbH....dar și acesta a achiziționat mașina de la cineva. De la cine? ...cĂŁ-n acte nu existĂŁ acel cineva!!!..adicĂŁ nu existĂŁ/nu este ĂŽnscris primul proprietar care a parcurs cei 156.816Km. Deci dealer-ul a parcurs acest numĂŁr de Km? Imposibil, cĂŁci eu sunt primul proprietar, care a ĂŽnscris mașina ĂŽn 2009!!!, când eu nu eram proprietar, pentru cĂŁ ĂŽncĂŁ nu o cumpĂŁrasem !!!

 

2. Poate cĂŁ vreun dealer sĂŁ se sesizeze și sĂŁ mĂŁ lĂŁmureascĂŁ...

Eu am ĂŽntrebat vânzĂŁtorul, dar când acesta mi-a pus actele ĂŽn fațĂŁ n-am mai avut ce sĂŁ comentez...totul era ĂŽn regulĂŁ.Pe drumul spre România am fost oprit/controlat și de poliția slovacĂŁ... totul ok.

 

SĂŁ nu credeți cĂŁ mĂŁ interesezĂŁ „investigații” gen Sherlock Holmes... Dar mĂŁ intereseazĂŁ istoricul REAL al mașinii, pentru cĂŁ eu ĂŽl consider f. important!!

Edited by Marvio
Link to comment
Share on other sites

da e posibil masina sa aiba km reali ,o fi fost la o persoana fizica in DE , nici nu mai conteaza ,schimba distributia ,nu mai visa la service-uri deschise ,esti incepator

astepti sa dai filtrele jos sa le dai o spalatura ,sa vezi coduri dupa ele si abia dupa aia sa le comanzi ??LMAO.gif

Link to comment
Share on other sites

da e posibil masina sa aiba km reali ,o fi fost la o persoana fizica in DE , nici nu mai conteaza ,schimba distributia ,nu mai visa la service-uri deschise ,esti incepator

astepti sa dai filtrele jos sa le dai o spalatura ,sa vezi coduri dupa ele si abia dupa aia sa le comanzi ??LMAO.gif

 

PânĂŁ acum NU AM FĂCUT NIMIC la mașinĂŁ, și nu voi face dacât atunci când, cu ochii mei proprii, voi vedea starea (generalĂŁ) ĂŽn care este mașina,...totuși, precizez cĂŁ d.p.d.v. aspect, funcționare, etc., etc., este f.f. bunĂŁ,...cu greu i se poate reproșa ceva...Dar eu sunt „Toma Necredinciosu!”, și vreau sĂŁ știu tot, (ĂŽn mĂŁsura ĂŽn care este posibil), astfel ĂŽncât sĂŁ știu ce am ĂŽn „casĂŁ”....DacĂŁ-i vreun hârb, birjĂŁrit/ne-ngrilit de alții, atunci ducĂŁ-se dr...., asta e! am luat țeapĂŁ!...cĂŁ n-oi fi primul și nici ultimul!!!

Edited by Marvio
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ ITP-ul german(TĂV) minte, eu ce sĂŁ mai zic?...La modelul ĂŁsta se poate afla numĂŁrul KM? Chiar aș fi f.f.f curios dacĂŁ am luat țeapĂŁ...ĂŽn condițiile ĂŽn care ĂŽn Brief-ul mare sunt primul proprietar!!!

 

hai sa te lamuresc...

in brief-ul mare esti primul proprietar (si unicul) pentru ca:

tu ai atat brieful mare cat si cel mic pentru export

impreuna cu cartea verde si numerele de toll (cu banda rosie si cu termen de expirare 1 luna, 2 sau 3 depinde cat ai platit asigurarea)

brieful mare unde sunt trecuti toti proprietarii este anulat si ramane la politia germana.

si probabil ai factura de la dealer - in locul actului de vanzare - cumparare.

daca vroiai sa vezi cati proprietari erau pe brieful mare in germania trebuia sa-i ceri dealerului brieful sa te uiti

in el inainte sa cumperi masina.

 

si pe final... daca chiar vrei sa vezi cat de real este kilometrajul tau !!!

foarte simplu, intri pe auto-records.com iti faci cont paypal platesti taxa acolo si primesti pe mail istoricul intrarilor in service

in reteaua bmw in format pdf.

 

exemplu de istoric in poza atasata !!!

 

succes !!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu e neaparat o regula , mie mi-au dat si brieful anulat .

Am plecat din Germania cu brieful mic/mare ,asigurare, pe numele meu + cel mare anulat .

BRAVO "petreop"!

Frumos, bine explicat.

 

Godini, petreop explica clar ca poti sa ceri brief,INAINTE sa cumperi masina, asta ti-a scapat. Apoi pleci fara brief, firesc, pentru ca nu iti este util.

Link to comment
Share on other sites

Până acum NU AM FĂCUT NIMIC la mașină, și nu voi face dacât atunci când, (...)

Gresesti cu asa mentalitate.

Masina are nevoie de intretinere!

 

Reparatiile sunt cu totul si cu totul altceva.

 

Iar nimic din ce spui tu, ca presupui ca fiind rau (sau foarte probabil nu!) despre o masina nu se incadreaza intr-o abordare normala, tehnic vorbind.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

hai sa te lamuresc...

in brief-ul mare esti primul proprietar (si unicul) pentru ca:

tu ai atat brieful mare cat si cel mic pentru export

impreuna cu cartea verde si numerele de toll (cu banda rosie si cu termen de expirare 1 luna, 2 sau 3 depinde cat ai platit asigurarea)

brieful mare unde sunt trecuti toti proprietarii este anulat si ramane la politia germana.

si probabil ai factura de la dealer - in locul actului de vanzare - cumparare.

daca vroiai sa vezi cati proprietari erau pe brieful mare in germania trebuia sa-i ceri dealerului brieful sa te uiti

in el inainte sa cumperi masina.

 

succes !!!

 

100% corect!!

 

...Comentariu; brief-ul mare este similar cĂŁrții de identitate eliberate de DRPCIV, unde sunt trecuți toți proprietarii unei mașini.. Nu ĂŽnțeleg de ce, ĂŽn Germania, la eliberarea unui nou brief, provizoriu probabil, cĂŁtre un cumpĂŁrĂŁtor, nu sunt trecuți foștii proprietari.Asta echivaleazĂŁ cu o minciunĂŁ oficialĂŁ!!

 

 

si pe final... daca chiar vrei sa vezi cat de real este kilometrajul tau !!!

foarte simplu, intri pe auto-records.com iti faci cont paypal platesti taxa acolo si primesti pe mail istoricul intrarilor in service

in reteaua bmw in format pdf.

 

succes !!!

 

Și dacĂŁ reparațiile nu sunt fĂŁcute ĂŽn service-urile rețelei bmw, atunci ce istoric voi primi?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Help cĂŁ simt cĂŁ-nebunesc!! :bashwall:

 

NU ȘTIU CE SĂ COMAND!!

 

De la service mi s-a spus sĂŁ schimb plĂŁcuțele de frânĂŁ fațĂŁ și „senzor plĂŁcuțe”...AdicĂŁ cum senzor plĂŁcuțe? Ăsta e separat sau pe plĂŁcuțe?Am vĂŁzut pe net „set senzori uzurĂŁ”...ce-s ĂŁiĂŁ?Am mai vĂŁzut un tutorial „resetare senzori e90”, ĂŽn care se spune cĂŁ pe/ĂŽn plĂŁcuțe existĂŁ un senzor care, pe mĂŁsurĂŁ ce plĂŁcuțele se uzeazĂŁ, ĂŽi „spune” computerului de bord câți kilometri mai poți sĂŁ parcurgi cu ele pânĂŁ la schimbare, etc., etc., așa cĂŁ... :help:

 

1.PlĂŁcuțle de frânĂŁ au senzori ĂŽn interiorul sau ĂŽn exteriorul lor? (VĂŁ rog, poze!)

2.Cum se transmite informația legatĂŁ de uzura acestora cĂŁtre computerul de bord? ExistĂŁ un alt senzor/cablu...(vĂŁ rog, poze!!), care leagĂŁ senzorul de pe plĂŁcuțe cu computerul de bord?

Senzor plĂŁcuțe e de fapt senzorul de uzurĂŁ. DacĂŁ nu s-a aprins martorul la bord cu plĂŁcuțele nu vĂŁd de ce le-ai schimba. Când se aprinde martorul, te duci și schimbi cu tot cu "senzor". Senzorul de fapt e doua fire cu o suprafațĂŁ de uzurĂŁ micĂŁ care dacĂŁ se rașcheteazĂŁ, face scurt cu discul de frânĂŁ și ție ți se aprinde becul la bord. Deci nu se poate refolosi.

Martorul aratĂŁ ca ĂŽn pozĂŁ: https://www.volkswagen.co.uk/files/live/sites/vwuk/files/Owners/About%20my%20car/Warning%20lights/brake-pad-monitoring-icon.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum te exprimi, iti dau 18-20 de ani. Cand cumperi o masina 2nd hand, e bine sa-i faci o revizie completa: ulei,filtre , lichid frana. Daca-i schimbi placutele, pune si senzor de uzura nou, e doar 50 de ron unul.

I-am spus si eu mai sus ca masina se intretine (mai intai) apoi se repara, cand e cazul.. DAR TREBUIE INTRETINUTA; asta m-ar preocupa cel mai mult ca "sunt incepator".

 

(E obsedat sa stie cati "fosti" au condus masina lui.. e suficient unul sa strice o masina...)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

de o luna si ceva n ai facut nimic la masina ,ca interetinere si nici n ai mers cu ea !! de ce ai luat-o ? lasa brief-ul ,ca fals nu e !

 

...pĂŁi mai am un Golf 3...și așa cum am mai spus mie nu-mi place BMW!!! Sigur cĂŁ o sĂŁ mĂŁ ĂŽntrebați de ce am luat-o?...PĂŁi pentru cĂŁ am vrut un auto 4x4 și dupĂŁ cĂŁutĂŁri de aproape un an asta am gĂŁsit la banii care-i aveam.

Referitor la ĂŽntreținere, vreau sĂŁ o pun la punct beton, cu tot ce trebuie, (exclusiv distribuție, deoacamdatĂŁ), apoi o voi ĂŽnscrie (ĂŽn aceste moment nu pot circula cu ea). DupĂŁ toate cele, mĂŁ voi face BMW-ist! :lol2:

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum te exprimi, iti dau 18-20 de ani.

 

 

:LMAO: Ai fi pe-aproape, ...dacĂŁ ai ĂŽnmulți ultima cifrĂŁ „numai” cu...3. A, nu te :scared: , nu sunt :senile:

 

(Deci ...dezamĂŁgit?, surprins?, ...tare-aș vrea sĂŁ-ți vĂŁd fețișoara când citești rândul de sus... :console:)

 

...cu exprimarea cred cã stau bine, dovadã fiind cele scrise pânã acum!!

 

No offense, ok?

Edited by Marvio
Link to comment
Share on other sites

I-am spus si eu mai sus ca masina se intretine (mai intai) apoi se repara, cand e cazul.. DAR TREBUIE INTRETINUTA; asta m-ar preocupa cel mai mult ca "sunt incepator".

 

 

 

Ăntreținere...Ce pĂŁrere ai despre alegerile pe care le-am fĂŁcut?(din poze lipsește senzorul care este deja comandat, mâine merg sĂŁ-l iau).

post-93107-0-43354000-1549662571_thumb.jpg

post-93107-0-80169100-1549662589_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

(E obsedat sa stie cati "fosti" au condus masina lui.. e suficient unul sa strice o masina...)

 

Nu gândesc așa!Totuși, din experiențe anterioare, am ajuns la concluzia ta,...„e suficient...”.De-asta e important sĂŁ știu TOT despre istoricul mașinii, inclusiv despre „foști”,(ĂŽn mĂŁsura ĂŽn care este posibil, am mai spus-o). Oricum, ĂŽn momentul de fațĂŁ, dupĂŁ un consult amĂŁnunțit, pot spune, ĂŽn general, cĂŁ mașina este impecabilĂŁ, (evident, ĂŽn afarĂŁ de consumabilele ce trebuie schimbate), NU EXAGEREZ CU NIMIC!!!

 

O sĂŁ revin cu detalii și impresii mai clare dupĂŁ ce o voi ĂŽnscrie. Și pe aceastĂŁ cale vreau sĂŁ mulțumesc tuturor celor care mi-au clarificat noianul meu de neștiințe. :thankyou:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Crezi ca masina ta a facut in Germania in 9 ani doar 17.000 km pe an!?

Greu de crezut. An de an doar 17 mii?

 

Asta a vrut colegul sa iti spuna..

 

 

De ce este greu de crezut? Masina mea din aug.2010 avea in oct.2018 aprox.176.000 km (adica o medie de 22.000 km/an). Vechiul proprietar a dus masina numai la service BMW asa ca am putut verifica km si sunt reali. Deci se poate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.