BMWClub: Baterie slaba - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Baterie slaba

#1 User is offline   gabitzu17 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 11-September 17

Posted 25 January 2019 - 16:14

Salutare. Am pus bateria pe tester si mi-a dat ca bateria este defectă si functioneaza doar la 30%. Nu am avut probleme niciodata la pornire. Dacă e așa slaba poate afecta alte electronice?
0

#2 User is offline   Nycusor 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 24-January 19

Posted 25 January 2019 - 16:26

Daca mai circului cu bateria asa mult in starea asta apare riscul ca dispozitivele electrice sa se comporte ciudat,iti recomand sa faci o regenerare a acumulatorului care iti poate aduce bateria din starea care era la aproape 90%.Acest proces dureaza multe ore
0

#3 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2971
  • Joined: 26-March 16

Posted 25 January 2019 - 16:36

Poate sa o aduca la 90%, dar peste o saptamana poate sa fie inapoi la 30%, daca are o problema...mai rar isi revin bateriile sa fie ca noi dupa ce pui redresorul pe ele, cam 8-12 ore se tin pe redresor pentru o "refacere"completa, dar poti incerca inainte de a cumpara alta...din cauza bateriei poti sa strici unele module-calculatoare ale masinii, inclusiv pierderea sincronizarii dintre DDE si CAS, lucru care va impiedica pornirea masinii pana nu refaci sincronizarea dintre ele, am patit de cateva ori cu diferite masini deja, trebuie pus rheingold sau altceva si refacuta sincronizarea altfel nu o mai pornesti oricat ar da la automat.
0

#4 User is offline   gabitzu17 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 11-September 17

Posted 09 February 2019 - 11:20

Multumes de sugestii. Am luat alta baterie sa fiu mai sigur. A mea era cea originală, cred ca i-a ajuns 11 ani.
0

#5 User is offline   Core 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 February 2019 - 16:34

Salut,

Ce baterie ti-ai luat?

Masina mea are 10 ani si 7 luni si bateria e cea din fabrica.

sambata am facut un drum scurt pana la parc si la intoarcere am spalat parbrizul cu stergatoarele avand motorul oprit si mi-a aratat simbolul baterie in bord.

Dupa aceea am facut 10 km in Bucuresti dus si intors si nu mi-a afisat nimic.

Daca nu imi va mai arata simbolul in bord sa ma grabesc sa schimb bateria?

Recunosc ca nu am citit ce scrie in carte pentru aceasta. Trebuie sa citesc si ce trebuie facut cu radioul dupa ce se schima bateria, daca trebuie sa introduc cod.

Puteti recomanda o baterie , pentru Auto start stop?

Stiti vreun vanzator care sa ofere tensiune tender, sa imi mentina 12V pe borne in timp ce schimba bateria?



PS Am E81 si din decembrie, de la o zapada ,nu mai misca geamul soferului. Ma gandesc ca daca nu e ars motorasul si e doar intepenit angrenajul cum am citit pe aici ca a patit altcineva cu e81, atunci camd e usa deschisa motorasul forteaza continuu sa coboare geamul si nu poate si asta ar putea sa puna ceva sarcina pe baterie.

ma gandesc sa cumpar un Rombat.
La Renault am schimbat in 1 octombrie 2018 a doua baterie, care m-a tinut 6 ani si ceva. Am pus Bosch silver pe megane de ambele datzi.

Mersi
Cornel

This post has been edited by Core: 12 February 2019 - 17:02

0

#6 User is offline   Core 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 February 2019 - 03:14

Cand m-a avertizat in bord mi-a afisat simbolul baterie cu galben care am citit ca inseamna baterie invechita sau aproape descarcata sau contact imperfect si parca scrie in carte sa ma grabesc sa o pun pe tester.

Am cautat pe google si am aflat ca trebuie sa merg la reprezentanta pt schimbare baterie acumulatori sa imi inregistreze bateria ca altfel pot aparea erori. am citit ca oamenii isi cumpara o aplicatie si o interfata OBD ca sa isi poata face ei inregistrarea sa nu mai dea bani la reprezentanta.

In fine, mi se pare ceva sa tina bateria 10 ani si jumatate in conditiile in care merg foarte putin cu masina.
La inceputul iernii ma gandeam sa o schimb preventiv , sa nu astept sa moara de tot cum s-a intamplat la cealalta masina a mea.

in carte nu scrie care e durata de viata a bateriei, scrie ca orice intrebari despre baterie sa adresez dealerului.

de asemenea nici o mentiune sa fie necesar sa bag vreun cod in caz de intrerupere alimentare cu tensiune.

Cred ca o sa astept pana in vara sa schimb bateria.
0

#7 User is offline   mmihai82 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 39
  • Joined: 07-March 08

Posted 17 February 2019 - 10:34

Nu e recomandat sa folosesti masina daca acumulatorul este uzat/descarcat, una dintre componentele care se pot defecta este blocatorul coloanei de directie (ELV), care va bloca pornirea masinii. Inregistrarea unui nou acumulator se poate face si oriunde, nu doar la reprezentanta, daca au tester.
0

#8 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3249
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 17 February 2019 - 12:03

View Postmmihai82, on 17 February 2019 - 10:34, said:

Nu e recomandat sa folosesti masina daca acumulatorul este uzat/descarcat, una dintre componentele care se pot defecta este blocatorul coloanei de directie (ELV), care va bloca pornirea masinii. Inregistrarea unui nou acumulator se poate face si oriunde, nu doar la reprezentanta, daca au tester.

Corect ce ai spus mai sus.
In plus bateria masinii, sa nu exageram, nu trebuie inregistrata imediat; asa e ideal. Nu i se intampla lucruri grave daca intarziem inregistrarea 1-2 saptamani. Sa nu treca luni de zile poate avea afect asupra bateriei.

Distantele scurte, pornirile la rece iarna + distantele scurte omoara bateria, indiferent daca i se face inregistrare sau nu.

Bateria incarcata periodic camd se fac distante scurte tin bateria functionala mult timp.
0

#9 User is offline   Core 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2019 - 08:55

am mai lasat masina o saptamana nemiscata si mi-a mai aratat odata bateria , pe galben. Si platforma. A pierdut ora.

a pornit dupa aceea.

O baterie cu gel , bmw au pe stoc la Baneasa , 2200 lei 80 Ah. doar bateria.
0

#10 User is offline   PH13CLM 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 16-February 19

Posted 25 February 2019 - 10:19

ceva similar face si a mea, dar nu stiu sigur daca este de la baterie, este vb de un E87 116i 122ps, daca opresc motorul si mai stau cu contactul pus, pt a asculta muzica, nu dureaza 2 minute si-mi da bateria galbena pe bord, nu mi se pare normal, la diesel stateam si o ora si nu zicea nimic.
plus de asta start/stopul nu fuctioneaza, nici functa rest de la climatronic ...si face figuri cu dezaburirerea e spate ..desi acolo cred ca este alta problema ...
dar in alte circumstante, nu se aprinde martorul de baterie sau da v-un semn ca ar avea ceva cu bateria ....
0

#11 User is offline   mmihai82 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 39
  • Joined: 07-March 08

Posted 25 February 2019 - 10:30

Daca acumulatorul este descarcat, o parte dintre module vor fi limitate ca si functionalitate, functiile de baza folosite pentru deplasare vor avea prioritate (evident, functia START/STOP va fi DEZACTIVATA). Daca intri cu testerul pe masina vei vedea eroare pe acumulator. Repet, nu este o idee buna sa folosesti perioade indelungate masina cu acumulatorul descarcat. Bateria nu trebuie sa fie musai originala, se pot folosi acumulatori AGM compatibili aftermaket (Varta, Bosch, Exide, Banner etc.), important este sa fie respectati parametrii acumulatorului original.

This post has been edited by mmihai82: 25 February 2019 - 10:33

3

#12 User is offline   Core 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2019 - 12:25

Daca o sa cumpar baterie acumulatori compatibili aftermaket

-se poate imtampla ce scrie WIN60 mai sus "pierderea sincronizarii dintre DDE si CAS" sau sa fi patit deja asta ieri cand imi afisa platforma si ora s-a pus 00:00 (data nu s-a pierdut)?

Cam straniu sa imi reseteze ora. I-am dat ieri 3 chei. A doua cheie dupa ce in prealabil am rulat vreo 2 km si apoi inca o cheie fara sa fi rulat deloc si mi s-a parut ca a pornit ca de obicei de fiecare data.

- imi va cere cod pt radio? E un 116i din 2008 Iulie E81.

- stiti vreun vanzator care sa imi puna 12 v pe borne cat timp schimba bateria?

Trebuie sa masor dimensiunea bateriei originale sa comand una de 80 A(ora) pe dimensiunea celei din constructie.

This post has been edited by Core: 25 February 2019 - 12:33

0

#13 User is offline   SKW 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 22-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2019 - 13:20

- sansele sa se piarda sincronizarea cheii sunt, daca mergi cu o baterie in starea asta
- sansele sa crape modulul FRM sunt mari spre 99%
- data/ora s au resetat deoarece bateria e foarte slaba (e normal, era de asteptat)
- nu cere cod daca rmanane fara curent (nu e VAG :rolleyes: )
- cel mai important, ia o baterie buna (nu ROMBAT) de preferabil aceeasi valoare (Ah) si tip (AGM sau normala) precum e cea de pe masina.
- odata schimbata bateria, trebuie inregistrara schimbarea cu diagnoza dedicata BMW (nu Delphi, Bimmercode, Carly sau alte prostii)

This post has been edited by SKW: 25 February 2019 - 13:22

0

#14 User is offline   petreop 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 300
  • Joined: 28-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2019 - 15:02

nu mai sta pe ganduri ca o sa ai probleme cu vreun modul pana la urma si o sa coste mai mult reparatia !!!
pune mana si cumpara baterie noua ca nu e scumpa !

pentru masina ta... ieftina si buna:

fara start/stop = https://www.autokarm...1357%3A60098%3B

cu start/stop (adica AGM) = https://www.autokarm...60098%3B&page=2

succes !
1

#15 User is offline   daddy0307 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 104
  • Joined: 10-January 10
  • Gender:Male

Posted 25 February 2019 - 15:15

View Postpetreop, on 25 February 2019 - 15:02, said:



cu start/stop (adica AGM) = https://www.autokarm...60098%3B&page=2

succes !

cea recomandata mai sus e EFB si nu e totuna cu AGM
0

#16 User is offline   Core 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2019 - 15:18

a incercat cineva pe aici Baterie auto OPTIMA YELLOW TOP AGM - 77Ah 975A P+ 12V, 325x165x238 ?

e la ema la 1.547 lei

OPTIMA BLUE TOP AGM - 77Ah 975A P+ 1.850 Lei

Vândut & livrat de AutoScan
0

#17 User is offline   petreop 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 300
  • Joined: 28-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 February 2019 - 15:19

pardon, am copiat altceva... asta este link-ul bun.

cu start/stop (adica AGM) = https://www.autokarm...0098%2C60130%3B
0

#18 User is offline   Core 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 89
  • Joined: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 March 2019 - 00:21

View PostSKW, on 25 February 2019 - 13:20, said:

- sansele sa se piarda sincronizarea cheii sunt, daca mergi cu o baterie in starea asta
- sansele sa crape modulul FRM sunt mari spre 99%
- data/ora s au resetat deoarece bateria e foarte slaba (e normal, era de asteptat)
- nu cere cod daca rmanane fara curent (nu e VAG :rolleyes: )
- cel mai important, ia o baterie buna (nu ROMBAT) de preferabil aceeasi valoare (Ah) si tip (AGM sau normala) precum e cea de pe masina.
- odata schimbata bateria, trebuie inregistrara schimbarea cu diagnoza dedicata BMW (nu Delphi, Bimmercode, Carly sau alte prostii)


Cu initializarea Cb dupa schimbarea bateriei ma poate ajuta cineva de pe forum, sau in alta parte cu diagnoza dedicata BMW sau asa ceva de incredere gasesc numai la reprezentanta ?

La Bavaria manopera e 345 lei pe ora cu piesa lor sau 690 pe ora daca vii cu bateria.

OPTIMA BLUE TOP AGM - 77Ah e aratoasa dar cam scumpa si nu vad nici o prindere la baza si nu incape sub panou, inaltimea bateriei originale e cam 208 mm.

pe 24 si pe 25 am pornit motorul de 4 ori in total si am rulat numai de 3 ori, 2km de fiecare data.

pe 26 febr. am pus voltmetrul pe baterie si batranul MAVO arata 10,8 V. Cand am mers ultima oara parca nu a aratat baterie in botd.

Va porni motorul dupa o saptamana si voi putea merge 10 km fara probleme? Ca sa rezolv problema. Nu am redresor .

La magazinul de la reprezentantza Baneasa bateria, care e disponibila la culoarea masinii, neagra, zice ca e cu gel. Deci nu e AGM. mai sunt denumite "silicone battery". https://en.wikipedia...ki/VRLA_battery


PS: cineva vrea sa cumpere un seria 1, E81, din 2008?
-1

#19 User is offline   ADRIAN HD 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 454
  • Joined: 13-January 16
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 12 March 2019 - 17:01

Salut,sa nu mai deschid alt topic,expun si eu problema aici,am luat borna la baterie 10 minute,dupa ce am pus borna la loc am pornit masina,totul ok,am repornit dupa jumate de ora si mi-a aparut masina ridicata si codul cc id 415,high increased batery,am condus vreo 2 km,am oprit,apoi mesajul nu a mai aparut.Alte simboluri cu bateria in bord nu am avut deloc.Sa fie semn de finish al bateriei?
0

#20 User is offline   Dany320 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 14-May 19

Posted 03 July 2019 - 22:42

Salut,cât tine o baterie de fabrica,mașina are 5 ani și vad ca pana acum nu a fost schimbată,ms.
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro