Jump to content

Regenerare filtru de particule e90 05


Mrsonny

Recommended Posts

Salut. Am un bmw e90 din 2005 non facelift. Am umblat 900 km cu limp mode si becul galben aprins pentrt dpf.

Am incercat sa rezolv problemele si sa se regenereza dar nici o reusita. Am schimbat termostate, releu bujii, ca aratau ca toate is arse ,acuma a disparut eroarea de bujii ,clapeta acceleratie, valva egr si baterie noua 80 amperi.

Intr un cuvant un car de bani si tot nu se regenereaza.

 

4a27-senzor baterie inteligent: dar masina mea nu are ibs!!!!! e borna minus simpla fara mufa albastra de ibs

41ba-sistem filtru de particule senzor contrapresiune esapament. ? Eroarea asta a disparut singura odata dupa ce am sters o. Acuma nici nu se poate sterge.

 

 

Deci nu mai am nici o speranta si chef. M am saturat. Am facut programare la service 150 lei si sigur o sa mi zica sa dau dpf ul jos.

 

Ajutor va rog si multumesc. Scuze daca am deschis alt topic dar este putin vorba de altceva.

Edited by Mrsonny
Link to comment
Share on other sites

Cluj napoca. Pai regenerarea nu se face daca sunt erori pe motor. Asa mi a zis toata lumea pan acum.

 

Tocmai asta e ideea , in timpul mersului, se sterg erorile din 5 in 5 secunde si vezi ce se intampla , poate o pacalesti .

De asemenea , poti vedea gradul de incarcare al dpf-ului , daca regenerarea este blocata sau nu ...etc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e ideea , in timpul mersului, se sterg erorile din 5 in 5 secunde si vezi ce se intampla , poate o pacalesti .

De asemenea , poti vedea gradul de incarcare al dpf-ului , daca regenerarea este blocata sau nu ...etc

 

pai erorile astea doua nu dispar deloc cand le dau stergere. sunt tot acolo. nu dispar si apar iara. Nu se sterg deloc. Ar fi sanse sa se regenereze daca le tot dau stergere desi nu se sterg?

Link to comment
Share on other sites

Ti-a murit senzorul de presiune de pe DPF, schimba-l si apoi se poate face regenerare in mers (doar cu tester in dreapta pentru a sterge on-the-fly erorile 480A sau 481A care or sa apara)

 

Senzor presiune gazse de evacuare adica?

 

Si de intelligent batery senzor oare cum scap? A mea nu are ibs din fabrica...

 

da eu nu pot deloc sa sterg eroriile cele doua. Adica raman intr una. Dau stergere si sint tot acolo. Nu dispar si apar iarasi.

Link to comment
Share on other sites

lasa-o mai usor cu "sfaturile" :thumbsup: - nici nu ai vazut o diagnoza sau niste valori si ai dedus cu de la tine intelepciune ca e senzorul dus. :frantics: legat de IBS......alte prostii

 

 

 

@Mrsonny - du-te cu masina la BMW si fa diagnoza, lasa service urile din spatele blocului ce nu stiu altceva decat dpf off egr off. aia nu sunt mecanici, sunt carpaci !

Edited by SKW
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

lasa-o mai usor cu "sfaturile" :thumbsup: - nici nu ai vazut o diagnoza sau niste valori si ai dedus cu de la tine intelepciune ca e senzorul dus. :frantics: legat de IBS......alte prostii

 

Se numeste experienta... las-o tu mai usor cu atacurile :). Iar despre IBS documenteaza-te si testeaza inainte sa vorbesti... Cam multe fumuri pe aici :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am incredere in experienta lui matose, in vara am avut aceasi problema.La orice mecanic ma duceam, toti, puneau testerul, da trebuie inlocuit filtrul de particule, e mort, deja pregatisem banii de filtru de particule nou. Pana cand intr-o zi aici pe forum mi-a zis ca se poate face, daca ajung prin bucuresti ma poate ajuta. Si asa a fost, am mers pe autostada cu testerul langa, stergand intr-una la erori si dupa vreo 60 de km de mers a pornit regenerarea. Asa ca baiatul stie ce vorbeste si pe aceasta cale tin sa ii multumesc inca o data. Edited by chico
Link to comment
Share on other sites

Se numeste experienta... las-o tu mai usor cu atacurile :). Iar despre IBS documenteaza-te si testeaza inainte sa vorbesti... Cam multe fumuri pe aici :)

 

experienta ta ma lasa rece, pentru mine e egala cu 0. important e ce spui (scrii) aici si nu laudele pe care ti le aduci. iti dai cu parerea pe zeci de topicuri dar uneori scrii si prostii iar atunci cand scrii prostii trebuie ca cineva sa te corecteze, altfel vor exista altii care vor crede prostiile spunse de tine. nu te speria ca nu esti singurul......

 

Notice! Determining the state of charge after replacement of the IBS or the battery

 

After replacement of the battery and registration of the battery replacement, or after replacement of the intelligent battery sensor (IBS), the vehicle must be in rest state for at least 3 hours: Only then can the new state of charge be determined by open-circuit voltage measurement.

 

Diagnosis instructions

 

Notice! Register battery replacement

 

After installing a new battery, the service function 'Register battery replacement' should be run. The battery replacement has to be registered in order to tell the power management system that a new battery has been installed in the vehicle. If the battery replacement is not registered, the power management will not function properly, with the result that Check Control messages may be displayed and functions limited by individual electrical consumers being switched off or having their power consumption reduced, for example.

 

sursa: TIS

 

 

Notes for Service department

General notes

 

Replacing the IBS.

 

The vehicle must remain in a passive state for at least 3 hours after the new IBS is installed: Only then can the new IBS determine the battery condition. Provided that the battery's state of charge is satisfactory, the message will then disappear from the Check Control display and the battery's actual charge status can be shown.

 

sursa: TIS

 

astept sa raspunzi cum anume se codeaza IBS-ul si asta nu din "vasta" ta experienta ci din documentatia oficiala BMW :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum se comporta DPF-ul cand isi face regenerarea automata? De curand am achizitionat o masina cu DPF si nu stiu cum ar trebui sa se comporte si cand se face regenerarea? Mentionez ca nu am niciun martor aprins in bord ci 2 bujii incandescente arse, au vreo legatura cu regenerarea?

Nu iti dai seama cand face regenerate , decat daca urmaresti activitatea dpf-ului pe un tester .

Vezi ca e posibil sa nu fie bujiile arse , ci sa fie cu probleme 2 din circuitele releului . Asa am patit eu , aveam eroare pe o bujie si am schimbat toate bujiile degeaba pentru ca problema era la releu , bujiile erau in regula.

 

LE: da , bujiile au un rol foarte important in regenerarea filtrului .

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Mi-a mai spus cineva ca s ar putea sa fie de la releu si aveam de gand sa schimb si releul si bujiile.

Daca eroarea e de bujii arse, de ce sa schimbi releul?

 

Daca testerul (marcii!)iti spune ca sunt doar 1-2-3 bujii atunci sunt acele bujii. Daca iti spune ca sunt toate arse, atunci poate fi "releul" defect.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, mersi.

Am uitat ce era mai important.

Schimba toate bujiile chiar daca doar 2 sunt arse. Acestea au un timp de viata limitat (cam 40k km), iar pentru cat ai de demontat, ...sau platesti pe manopera, merita sa le schimbi pe toate; daca nu, mai tarziu se vor defecta si celelalte..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.