BMWClub: e46 318ci tremurat la pornire coduri de eroare - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

e46 318ci tremurat la pornire coduri de eroare

#1 User is offline   erwin19 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 20-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 05 February 2019 - 20:51

e46 318ci 143hp, 2001 luna a9a.
De ceva timp ma confrunt cu tremurat puternic la pornire. Mai exact cand o pornesc prima data tremura tare motorul (scade turometrul pana la 300-400rpm, se tureaza singura pana la 1200rpm face asa cam 30 de secunde), parca ar merge in 3 pistoane, o opresc si o pornesc din nou, si porneste normal, la relanti tremura motorul fara sa fluctueze acul de la turmetru. de tras trage normal.
Am schimbat debitmetrul, cu unul original, si face la fel. curios daca scot mufa de la debitmetru nu este nici o schimbare.
Zilele trecute am achizitionat o diagnoza INPA si am gasit urmatoarele erori:
-2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet / este senzorul ax cu came admisie
-2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor2 befor cat / este sonda lambda dinaintea catalizatorului
-2713 CDKLSVV - Switched lamda sensor
-274E CDKMD - Misfire detection, Checksum failure
-2744 CDKMD02 - Misfire detection cyl.4
-2742 CDKMD00 - Misfire detection cyl.1
-2783 CDKLM - Hot film ai mass meter/ am scos mufa de la debitmetru si cred ca de asta a aparut
-2743 CDKM01- Misfire detection cyl.3

Am sters erorile, am facut 200 de metri cu masina dupa care au aparut urmatoarele erori:
-2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet
-2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor2 befor cat

Distributia este schimbata de 10000 de kilometri. Cand a fost schimbata mecanicul a gasit sita sorbului din baia de ulei spart, si resturi de la patina. (am inlocuit-o)
Distributie am pus afermarket ceva la vreo 500 de ron.
Bujiile sunt schimbate tot de 10000.
Filtre de 2000km
Am atasat o poza cu sonda lambda.

Vreau sa schimb senzorul ax cu came e vreo 450ron original si sonda lambda dinainte de catalizator 1000 de ron.
este posibil sa fie altceva?
0

#2 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 76
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 06 February 2019 - 02:13

Verifica daca nu ai aer fals pe undeva apoi poti incepe prin a reverifica distributia cu vanos-ul pe admisie si uzura de la axa valvetronica.
0

#3 User is offline   erwin19 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 20-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 06 February 2019 - 15:56

Am verificat toate furtunasele, nu am gasit nimic.
O sa schimb senzor de la axul cu came sa vad daca dispare.
0

#4 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 76
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 06 February 2019 - 17:31

Nu e de la senzor asa imi aparea si mie eroare pe senzor ax came evacuare si a fost de la vanos. Tu ai si missfire, si apare deobicei de la distributie care e sarita sau axa valvetronica care are uzura.
0

#5 User is offline   erwin19 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 20-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 11 February 2019 - 08:10

Da, cred ca ai dreptate, am schimbat amandoi senzorii, tot asa face.
Am fost la vreo 4 serviceuri multimarca aici in iasi, si multi se dau ocupati, sau stau cu ea pornita jumatate de zi, si dupa spun ca nu stiu ce sa ii faca.
Masina face asa de vreo 3 ani, la mine este de 5 ani. La inceput facea asa o data la 10 porniri, acum face tot timpul la prima pornire. Daca o opresc si o pornesc peste jumatate de zi nu mai face, eu o folosesc odata la 2,3 zile.
In afara de reprezentata APAN, nu stiu pe nimeni in iasi care sa se bage la motorul asta.
O sa incerc la reprezentanta, daca nu asa o las.
Consumul este undeva la 7,5 -9 l/100km in exterior si 12,5l vara si 13,5-14l iarna. Din ce stiu este un consum normal. este echipata cu jante de 18 si anvelope 255/35 spate si 225/40 fata.
Daca stie cineva un mecanic in iasi care se ocupa de BMW.

This post has been edited by erwin19: 11 February 2019 - 08:10

0

#6 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1346
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 11 February 2019 - 12:21

Zgomot ca de lant (provenind de la un vanos) se aude la pornire ?
0

#7 User is offline   erwin19 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 20-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 11 February 2019 - 12:38

Cand o pornesc, in interior nu se aude nimic suspect.
Martorul check engine sta aprins permanent, ultimile dati cand am pornit-o am lasa-o sa se balbaie asa, si a inceput sa imi clipeasca martorul check engine, am orprit-o dupa care am pornito iar si a pornit bine.
Sta turata pana in 1100rmp si coboara pana la 700rpm, dar nu lin ci sacadat cam cate 50rmp, si dupa ramane in 700rmp.
O sa fac un filmulet.
0

#8 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 76
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 11 February 2019 - 12:50

Consumul din punctul meu de vedere este maricel, mie imi consuma 6 pe exterior si un 10 pe interior acum ca am niste probeme cu senzorul excentric si aerul fals mi-a crescut consumul cu 1l. Sfatul meu e sa pui niste banii deoparte decat sa te mai duci pe la toti mecanici si sa faci un drum spre bucuresti ca sa scapi de aceste probleme.

This post has been edited by Luv: 11 February 2019 - 12:54

1

#9 User is offline   erwin19 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 20-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 11 February 2019 - 13:26

In bucuresti la ce service sa merg?
0

#10 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 76
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 11 February 2019 - 14:32

Il recomand pe florin din chitila este priceput pt motoarele cu valvetronic. Iti pot lasa nr lui in privat ca sa iei legatura cu el.
0

#11 User is offline   M.Alin 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 05-August 18

Posted 12 February 2019 - 17:09

View PostLuv, on 11 February 2019 - 14:32, said:

Il recomand pe florin din chitila este priceput pt motoarele cu valvetronic. Iti pot lasa nr lui in privat ca sa iei legatura cu el.
salut, mi-l poți da și mie te rog frumos???
0

#12 User is offline   cristianro 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2164
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 February 2019 - 18:12

View Posterwin19, on 11 February 2019 - 13:26, said:

In bucuresti la ce service sa merg?

1-La prima cheie se balbaie pentru ca presiunea spre injectoare e prea mica ( adica presiunea combustibilului scade drastic de pe o zi pe alta), iar regulatorul de presiune la tine nu prea e in parametri.
La fel iti face daca un injector e uzat si-ti face figura asta pana se "dezmorteste" putin.
La fel iti face si din cauza uzurii valvetronicului.( probabilitatea e mai mica in cazul tau)
Cineva priceput in motoare cu valvetronic iti poate spune rapid de la ce e.
0

#13 User is offline   erwin19 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 20-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 13 February 2019 - 08:23

Acum 2 ani venema din germania si masina s-a oprit cu 80 de km inainte sa intru in tara, si nu a vrut sa mai porneasca (era pompa de benzina, s-a ars 1 an mai tarziu cam 5000km). M-a lasat soferul de la platforma la service in satu mare. Am incercat sa o pornesc cand am dat-o jos de pe platforma si a pornit. Am fost acolo la 2 serviceuri, si nu au gasit nimic, au pus diagnoza pe ea si a stat asa 2,3 ore pornita. Dupa care unul m-a trimis la un baiat care facea numai bmw. Acesta a zis ca a facut treaba asta la porinire din cauza axei cu came (se blocheaza), si sa o las 3,4 zile ca o face. Din pacate eram si cu soacramea si nu am mai putut sta.
Am venit la iasi am mers la un service aici, baieti au zis ca e posibil sa traga aer fals, au stat vreo 2 ore s-au uitat pe la toarte furtunele, le-au pus inapoi, au facut diagnoza si cam atata, nici o schimbare.
Dupa un an mi s-a oprit la fel, era pompa de benzina. Am schimbat-o.
E posibil sa fie ceva la axa cu came.

Regulatorul de presiune nu este in filtru de combustibil? Filtrul de combustibil este schimbat BOSCH.

La sfarsitul lui martie o sa merg pana in bucuresti sa vad ce pot rezolva acolo.

This post has been edited by erwin19: 13 February 2019 - 08:24

0

#14 User is offline   cristianro 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2164
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 February 2019 - 06:42

Nu are nicio legatura ce ai patit acum 2 ani si cu tremuratul motorului la pornire, il opresti si apoi o ia normal. Ti-am scris mai sus care pot fi principele cauze Miss fire iti apare ori din cauza ca bujiile sunt ude, posibil ca la acei cilindri cu probleme sa gasesti o cantitate prea mare de benzina sau ulei+ benzina.
Una din astea 2 iti uda bujiile.

This post has been edited by cristianro: 14 February 2019 - 06:55

0

#15 User is offline   erwin19 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 20-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 16 February 2019 - 16:45

Dimineata am pus din nou diagnoza pe masina, nu am mai pornit-o de 1 saptamana, si am gasit urmatoarele erori:
-2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet
-2722 CDKSLV2 - Oxygen sensor2 befor cat.
-2731 CDKENWS - Camshaft control inlet - VANOS (eroarea asta nu a mai aparut pana acuma, a aparut in timp ce eram conectat cu diagnoza, motorul fiind pornit)

Am desfacut solenoizi si i-am testat ca in urmatorul videoclip :https://www.youtube.com/watch?v=LInnGVZEFKI&t=1s
La testul cu multimetrul amblele au afisat in jur de 10-11V;
La testul cu bateria cel de pe inlet nu lucreaza;
I-am montat pe masina invers;
Am pus din nou dizgnoza si mia aparut:
2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor befor cat.
2782 CDKPH2 - Camshaft sensor outlet

I-am montat din nou cum erau si mia parut iar:
-2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet

Deci se pare ca cel de pe inlet (admisie este defect). O sa il schimb in zilele ce urmeaza si revin cu detalii.
0

#16 User is offline   erwin19 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 20-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 16 March 2019 - 23:30

Am curatat solenoizi cu spary de frana si a disparut problema care o avem la pornire, acum porneste bine. Solenoidul care a fost blocat, dupa ce l-am curat bine s-a deblocat.
Vibratia la relanti a ramas.
Cand am verificat furtunele de dupa debitmetru am incercat sa desfac si clapeta de acceleratie dar am constatat ca e lipita cu silicon rosu si nu am putut sa o dau jos. Este posibil pe acolo sa traga aer fals.
Eroare cu senzorul lambda persista, dar cand ma conectez cu INPA, imi arata parametri normali.
0

#17 User is offline   Oss 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 11-April 19

Posted 11 April 2019 - 15:37

Exact aceeasi problema la mine,un e 46 316i..la prima pornire,un minut,tremura rau,check engine aprins...apoi,a ajuns sa tremure 5 minuteceva rateuri,martorul intermitent.la tester,missfire,sonda lambda.de fapt,furtunul de la epurator(40 de ron)era rupt.acum totul e bine
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro