Jump to content

E36 m52b20 consum mare


Recommended Posts

Salutare, am un consum destul de mare in oras in jur de 18-20%. Am pus masina pe tester(INPA) nu imi da nici o eroare, senzorii de impulsuri au fost schimbati, ambele sonde lambda au fost schimbate acum 1 an OEM bosch, debitmetru daca il scot fluctueaza relantiul si isi revine la scurt timp, daca scot capacul de la ulei relantiul fluctueaza(de aici deduc ca nu ar trage aer fals sper sa nu gresesc), bujiile au fost schimbate acum aproximativ jumatate de an NGK iridium. Daca o turez pe loc se aude cum bolboroseste la toba si miroase a benzina. Revizia a fost facuta acum 3 luni deci nu are cum sa fie vreun filtru imbaxit etc, furtunul care intra in cotul de la debitmetru nu e crapat , de asemenea cotul de la debitmetru a fost schimbat .

 

Nu stiu unde sa ma mai uit. Daca stie cineva incotro sa ma indrume poate mi-a scapat ceva. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Din pacate cam asta e consumul real pentru oras (Bucuresti) pe timp de iarna pt motorizarea ta daca mergi in intervalul de timp aglomerat + drumuri scurte.

ps: sa verifici si temperatura motorului ( sa nu ai termostatul defect - daca motorul nu ajuge la temperatura optima consumul/uzura creste considerabil ).

Edited by 320i e36
Link to comment
Share on other sites

Da, aveau gap'ul corespunzator, acestea sunt bujiile NGK Iridium IX BKR7EIX. Din ce m-am interesat s-ar potrivi, zic eu

 

Din pacate cam asta e consumul real pentru oras (Bucuresti) pe timp de iarna pt motorizarea ta daca mergi in intervalul de timp aglomerat + drumuri scurte.

ps: sa verifici si temperatura motorului ( sa nu ai termostatul defect - daca motorul nu ajuge la temperatura optima consumul/uzura creste considerabil ).

 

 

Termostatul este schimbat si el de asemenea, dar da parcurg distante scurte dar fara aglomeratie. Zici ca exista posibilitate ca din cauza asta sa imi consume cu vreo 4%-5% mai mult decat normal ?

Link to comment
Share on other sites

Desi eu am motorul m50b25TU, este similar cu al tau, doar ca fiind un pic mai mare iar masina mai grea ar trebui sa consume chiar mai mult. Mi imi ia cam 18 in Bucuresti, tot cu drumuri scurte si aglomeratie medie.

Vad ca ai verificat/schimbat cam toate elementele suspecte ce atrag consum mare in oras, mai putin unul. Eu cand am luat masina consuma cam cu 2 litri mai mult pana sa ii schimb sonda lambda. Tu avand OBD2 poti verifica cu computerul functionarea acestei sonde. Daca tot pui un tester sa verifici si sonda de temperatura a antigelului, cea folosita de calculator e diferita de cea a cesurilor de bord iar asta ar produce un mers al motorului in regim de cold start, crescad automat consumul.

 

Daca tot nu ii dai de cap eu as face cercetari pe partea de benzina, citisem undeva ca problema consumului marit se poate datora presiunii incorecte a benzinei, de vina fiind regulatorul de presiune sau (mai rar) pompa. Exista testere ce se cupleaza la conducte si iti verifica presiunea. La motorul meu trebuie sa fie 3.5bari iar la m50b20 3.0 bari, nu stiu la al tau dar tot pe acolo tre sa fie.

 

Spor

 

Link to comment
Share on other sites

Desi eu am motorul m50b25TU, este similar cu al tau, doar ca fiind un pic mai mare iar masina mai grea ar trebui sa consume chiar mai mult. Mi imi ia cam 18 in Bucuresti, tot cu drumuri scurte si aglomeratie medie.

Vad ca ai verificat/schimbat cam toate elementele suspecte ce atrag consum mare in oras, mai putin unul. Eu cand am luat masina consuma cam cu 2 litri mai mult pana sa ii schimb sonda lambda. Tu avand OBD2 poti verifica cu computerul functionarea acestei sonde. Daca tot pui un tester sa verifici si sonda de temperatura a antigelului, cea folosita de calculator e diferita de cea a cesurilor de bord iar asta ar produce un mers al motorului in regim de cold start, crescad automat consumul.

 

Daca tot nu ii dai de cap eu as face cercetari pe partea de benzina, citisem undeva ca problema consumului marit se poate datora presiunii incorecte a benzinei, de vina fiind regulatorul de presiune sau (mai rar) pompa. Exista testere ce se cupleaza la conducte si iti verifica presiunea. La motorul meu trebuie sa fie 3.5bari iar la m50b20 3.0 bari, nu stiu la al tau dar tot pe acolo tre sa fie.

 

Spor

 

 

Interesanta treaba cu sonda de temperatura, voi verifica aceasta sonda sa vad ce zice si cat despre regulatorul de presiune l-am suspectat si eu voi verifica si acest lucru. Mersi frumos !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.