Jump to content

G30 540xi


Crysis21

Recommended Posts

azi, in lipsa de ocupatie, m-am uitat pe mobile.de la un seria 7 care avea 5000km, 10 luni vechime, pretul de lista 138.000 inclusiv tva si se vindea cu 65.000 euro inclusiv tva adica 53% discount si mi se pare absolut lipsit de logica un asa discount.

ce poate fi in neregula cu asa preturi? pt ca e anormala o asemenea devalorizare si practic nu se merita masina noua.

sau poate suma de 138.000 euro indicate in anunt ca ar fi fost pretul de lista, nu este de fapt adevarata, dar tot raman vreo 45% discount daca pretul ar fi fost 118.000, de exemplu.

 

printr-un cumul de circumstante, la viata mea am avut acces la 6 masini noi. cu fiecare din sumele respective, practic as fi putut accesa o clasa superioara cu doar cativa km in bord, desi situatia are fi fost posibila doar la nivel teoretic, a contacta tot felul de samsari din germania fiind exclus.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274374478&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=24&maxMileage=10000&minFirstRegistrationDate=2018&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&fnai=prev&steered=1&searchId=c8cdf250-6223-5903-c72a-376d41ccfc69

 

 

ok, interiorul complet negru mi se pare iesit din comun de urat si ceva ce nu as vrea absolut nicodata sa am, insa presupusul 53% discount ramane 53%.

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

azi, in lipsa de ocupatie, m-am uitat pe mobile.de la un seria 7 care avea 5000km, 10 luni vechime, pretul de lista 138.000 inclusiv tva si se vindea cu 65.000 euro inclusiv tva adica 53% discount si mi se pare absolut lipsit de logica un asa discount.

ce poate fi in neregula cu asa preturi? pt ca e anormala o asemenea devalorizare si practic nu se merita masina noua.

sau poate suma de 138.000 euro indicate in anunt ca ar fi fost pretul de lista, nu este de fapt adevarata, dar tot raman vreo 45% discount daca pretul ar fi fost 118.000, de exemplu.

 

printr-un cumul de circumstante, la viata mea am avut acces la 6 masini noi. cu fiecare din sumele respective, practic as fi putut accesa o clasa superioara, cu doar cativa km in bord.

 

https://suchen.mobil...2a-376d41ccfc69

 

 

ok, interiorul complet negru mi se pare iesit din comun de urat si ceva ce nu as vrea absolut nicodata sa am, insa presupusul 53% discount ramane 53%.

 

cum sa iei o masina care nu e noua? nu tu ziceai in alta discutie ca e deja plina de b****nile celui de dinainte? e fix discutia aia in care unii sunt incantati ca altul a suportat devalorizarea masinii si pot trai cu faptul ca nu e noua.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ala e pretul de lista pe care l-ar fi cerut reprezentanta. Asta probabil a fost masina de test-drive, a fost oricum cumparata de un dealer BMW cu un discount mare, ei si-au amortizat-o financiar probabil in astea 10 luni si cate drive-teste s-or fi facut cu ea, daca din 100 de drive-teste au convins 10-15 clienti sa ia una cu 130k de la ei si nu cu 138k, atunci si-au acoperit toata pierderea cu asta :). Cu siguranta nu pierd ei 40k Eur la ea. La fel de bine putea fi o masina data unui festival sau vedete pentru reclama, la fel costurile s-au amortizat. Oricum, cine o ia acum, face un deal bun, pierde poate vreo 30-35k in urmatorii 4-5 ani. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Mie imi place frigiderul ala, nu mi-ar fi frig in el :blush:

In alta ordine de idei, devalorizarea e imensa si un deal de tipul asta m-ar face sa imi iau o masina pe care de altfel nu mi-as permite-o noua, sau chiar si daca mi-as permite-o nu as suporta sa piarda atatea zeci de mii din valoare intr-un singur anisor

Link to comment
Share on other sites

ok, eu am platit pt un ford focus 18250 euro. l-am vandut dupa 2 ani si 5 luni, adica in aprilie 2010 avand 51.000km cu 9000 euro. practic am pierdut 51% dar si km si timpul se adunasera.

 

sunt ferm convins ca obtineam 9.500 pe el dar m-am grabit. e drept ca am dat la el si un set de anvelope de iarna rulate 10.000km si niste stergatatoare bosch aerotwin noi, in cutie.

 

nimic nu justifica devalorizarile astea pe care le-am urmarit in ultima perioada la seria 5 si 7.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Interiorul este foarte bine desenat si ergonomic.

- Controalele au feeling foarte placut si in general solid.

- Pielea este foarte moale, mi-e teama sa nu prinda cute in timp.

- Bordul imbracat in piele arata chiar bine. La F10 mi se parea tare badaran, mult mai gros decat cel standard.

- Volanul M are un feeling foarte placut, dar personal mi se pare urat comparat cu volanul sport. Padelele sunt foarte faine, iar motorul asta chiar te invita sa le folosesti des.

- AirPlay merge ireprosabil in cazul meu si cam tot ce tine de infotainment. Daca tin mai mult integrat pe butonul de comanda vocala al volanului, am vazut ca incepe sa asculte Siri :thumbsup:

- AmbientAir am crezut ca este o mare porcarie, dar m-am inselat. Parfumul se simte destul de intens chiar si pe treapta 1. Am primit pachetul cu 4 rezerve, am de gand sa le incerc pe toate. Pana acum Autentic Suite mi se pare cea mai placuta.

- Iluminarea ambientala este foarte bine realizata, mai ales in combinatie cu iluminarea data de boxe.

- Antifonarea este de poveste, nici nu simti motorul sub capota.

- Suspensiile atenueaza mult mai bine denivelarile in modul confort.

- Masajul mi se pare excelent.

 

Minusuri:

- Sustinere laterala a scaunelor confort mult mai slaba comparat cu F10

- Foarte mult plastic lucios pe consola centrala si grilele de ventilatie -arata bine, dar sunt un magnet pentru amprente si praf

- Exista o problema destul de populara cu G30 si pocnituri ce vin din zona ventilatiei, atunci cand exista diferenta de temperatura. Se intampla asta si la F10, dar in orice caz foarte rar. Aici de cate ori dai drumul la aer rece, il auzi cum pocneste a plastic ieftin. Daca ai muzica pornit nu il bagi de seama, dar in orice caz e un mare pas in minus.

- Clima nu asculta prea bine. Din nou o problema des intalnita. Pe auto, la un moment dat dreapta baga aer rece, stanga aer cald. Am programare maine dimienata pentru resoftware masinii, pe forumurile straine s-a raportat rezolvarea problemelor de clima. E clar o problema de software. Daca dau masina pe max ac, sau manual, aerul este dozat cum trebuie.

 

Astazi mi-a ajuns si telecomanda pentru Rear Seat Entertainment, insa nu sunt acasa sa intru in posesia ei. Posibil in weekend sa ma pot juca cu ea. Au fost foarte prompti nemtii, au expediat-o prin DHL.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

interior + plafon negru neaparat pe toate bmw-urile mele :p

 

vis a vis de devalorizare.. pai al meu nou a fost 75mii si l-am luat cu 24 dupa 4 ani.. deci da, nu mai merita sa iei masina noua in Ro , cel de la care am luat-o o avea pe leasing l-ala de platesti toata viata o rata si mereu ai masina noua , nu te intereseaza nimic .. revizii .. nimic.. cum apare model nou ai alta masina noua cu aceleasi dotari si cum deabia s-a lansat X3 nou.. masina aia a ajuns la mine :)

Edited by Krebs
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Krebs, cu parere de rau iti spun ca tu nu ai facut nicio afacere si nu te incadrezi absolut deloc in exceptiile alea greu de explicat despre care discutam, ci in limitele normale, dar opinia ta este binevenita.

 

ai platit 32% din valoarea de noua a unei masini dupa o uzura de 4 ani, probabil masina avand si spre 100k km, adica suma reala conforma cu devalorizarea, conforma cu faptul ca a aparut un model nou de masina, a ta fiind cumva uzata si moral si depasita tehnologic.

 

eu vorbeam de devalorizari anormale… in care platesti 50-55-60% din pret cu toate ca masina nu are decat cateva luni vechime, sub 10.000km, este modelul de ultima generatie care se va mai fabrica ani buni, deci nefiind o presiunea a pretului din cauza unui model nou.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Pai edit, ce legatura are cu topicul si masina omului, ca de ieri tot asta comentati; faceti un topic separat cu devalorizari samd, unde iti spui povestea cu focusul etc.

 

 

nimic nu justifica devalorizarile astea pe care le-am urmarit in ultima perioada la seria 5 si 7.

 

Piata se muta catre SUV, crossovere si cum le-o mai zice. De-asta sedanul pierde mult teren, nu mai exista cerere.

Link to comment
Share on other sites

Krebs, cu parere de rau iti spun ca tu nu ai facut nicio afacere si nu te incadrezi absolut deloc in exceptiile alea greu de explicat despre care discutam, ci in limitele normale, dar opinia ta este binevenita.

 

 

 

Pai da , n-am facut o afacere dar masina asta a pierdut in 4 ani 50 de mii de euro.. adica enorm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

azi, in lipsa de ocupatie, m-am uitat pe mobile.de la un seria 7 care avea 5000km, 10 luni vechime, pretul de lista 138.000 inclusiv tva si se vindea cu 65.000 euro inclusiv tva adica 53% discount si mi se pare absolut lipsit de logica un asa discount.

ce poate fi in neregula cu asa preturi? pt ca e anormala o asemenea devalorizare si practic nu se merita masina noua.

sau poate suma de 138.000 euro indicate in anunt ca ar fi fost pretul de lista, nu este de fapt adevarata, dar tot raman vreo 45% discount daca pretul ar fi fost 118.000, de exemplu.

 

printr-un cumul de circumstante, la viata mea am avut acces la 6 masini noi. cu fiecare din sumele respective, practic as fi putut accesa o clasa superioara cu doar cativa km in bord, desi situatia are fi fost posibila doar la nivel teoretic, a contacta tot felul de samsari din germania fiind exclus.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274374478&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=24&maxMileage=10000&minFirstRegistrationDate=2018&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&fnai=prev&steered=1&searchId=c8cdf250-6223-5903-c72a-376d41ccfc69

 

 

ok, interiorul complet negru mi se pare iesit din comun de urat si ceva ce nu as vrea absolut nicodata sa am, insa presupusul 53% discount ramane 53%.

 

Tine si de noroc sa stii. Din ce am observat, cand mi-am luat-o pe a mea, dealerul avea vreo 5 bmw-uri identice ca specs. 4 erau negre cu 20.000km si a una alba metalizat cu 6000km.

Toate fix cu acelasi pret, identice ca luna de fabricatie(sub 10 luni), singura diferenta era culoarea, si paradoxal, asta alba cu garantie extinsa (5 ani in loc de 3).

Mi s-a parut ciudat, germanul putea sa ceara mai mult pe asta alba (pe care am luat-o), fata de cele negre, dar parca nu ii pasa. Era un dealer destul de mare si era packed parcarea,

ma gandesc ca vindea multe si avea rulaj. Ideea e ca trebuie urmarit mobile-ul pentru oferte de genul asta si sa te misti rapid cand prinzi una.

Link to comment
Share on other sites

Da, exact cum spui tu. Eu n-am vazut dealer de marca mai mare decat asta la care am fost acum. Pe langa asta, ofertele sunt foarte bune pentru autovehicule cu rulaj mic, pana in 20.000, comparat cu pretul de nou. Masinile ce au 2-3 ani si pana in 60.000 mi se pare ca au scoruri foarte mari la dealeri, comparat cu AutoHouse-urile multi-marca. E drept, ofera si garantia EuroPlus, care pana la urma tot cumparatorul o suporta prin pretul ridicat. Cand bugetul este undeva pe la 23-25K, incepi sa te uiti la aia 2K ce ii scutesti la un auto-haus. Cand am luat prima masina, in reteaua BMW gaseam masini foarte slab dotate pana in pretul de 25K, asa ca am ales varianta mai ieftina. Am avut noroc, masina a fost impecabila. Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.