Jump to content

G30 540xi


Crysis21

Recommended Posts

da, voi prinde probabil 2 revizii mici si 2 revizii mari. a mai avut cineva experienta cu serviice-inclusive? Un prieten isi schimba intre revizii uleiul, fara a mai reseta BC. E drept, 28-30K mi se pare si mie cam mult. la F10 le efectuam la 15K.

 

tine mult de regimul de exploatare , daca mergi preponderent in oras scade f repede intervalul la mine desi a dat 20 k cand am resetat acum mai are 6k si am mers 5k km de la schimb

Link to comment
Share on other sites

Am facut revizie in Germania, apoi masina a rulat doar in Romania. A cerut schimb de ulei la 28.000 Km.

Dupa revizia facuta in Romania, urmatorul schimb a fost cerut la 18.000 Km.

 

In tot acest timp masina a rulat in aceleasi conditii, pe aceleasi drumuri, cu acelasi raport urban / extraurban.

 

Eu sunt convins ca in Romania CBS-ul este programat altfel decat in vest, tara cu mai mult praf si bla bla.

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am exprimat chiar bine. Eu imi fac probleme de faptul ca nu ma pot duce mai devreme la revizie. De exemplu, daca urmeaza sa plec in vacanta si stiu clar ca fac undeva la 4000-5000 de KM, iar BC imi arata ca mai am 3000 pana la revizie, nu cred ca pot efectua revizia folosind pachetul de service inclusive. Cine stie, poate aberez si eu la ora asta :popcorn:
Link to comment
Share on other sites

pachetul ala este indiscutabul avantajos.

 

platesti 500 euro pt 520d iar reviziile costa 2x 2000 lei si 2 x 1000 lei=6000 lei.

 

4 revizii faci realmente in 100.000km, ceasta fiind limita superioara a kilometrajului acceptat

 

alea ieftine sunt astfel pt ca ei considera ca filtrul de motorina si de aer trebuiesc scgimbate la fiecare a doua revizie.

 

eu le-am schimbat optional si la prima.

 

apropo de acel counter: prima revizie am facut-o la 22.700 km, atynci fiind uleiul ars. dupa ce au resetat si au schimbat uleiul, counterul avea 23.000km.

 

a doua revizie am dacut-o la 45.500km si dupa resetare, counterul arata 30.000.

 

pot intelege ca nu au scurs bine uleiul prima data si mi-a mai ramas ulei ars si prin amestec, senzorul a decis ca masina merge 23.000km cu uleiul ala? ma astept sa fi fost astfel

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca senzorul isi da seama cat este de ars uleiul, ci doar cere revizia in functie de analiza de condus. La masina veche, mereu am resetat intervalul de service din meniul ascuns. Valoarea se punea automat la 23000. Posibil sa fi facut la fel si la masina ta, iar a doua oara sa fi resetat folosind o diagnoza?
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am exprimat chiar bine. Eu imi fac probleme de faptul ca nu ma pot duce mai devreme la revizie. De exemplu, daca urmeaza sa plec in vacanta si stiu clar ca fac undeva la 4000-5000 de KM, iar BC imi arata ca mai am 3000 pana la revizie, nu cred ca pot efectua revizia folosind pachetul de service inclusive. Cine stie, poate aberez si eu la ora asta :popcorn:

 

Undeva cu 5k km mai devreme poti schimba uleiul daca apari cu argumentul ca pleci la drum lung. Eu am schimbat asa cu 4900km inainte de termen.

 

Diferenta mare intre intervale include si consumul mediu. Daca de ex esti in rodaj e una, daca treci peste iarna e la fel, consum mai mare deci interval mai scurt etc.

Link to comment
Share on other sites

da, poate cu acel argument ca pleci in concediu, poti schimba mai repede uleiul.

 

totusi, eu am fost cand computerul imi arata un pic peste 2000km si mi-a spus ca pana nu coboara la 2000km, nu pot face revizia pt ca bmw nu va deconta. la 2000km iti apare un indicator galbem in bord.

 

 

totusi, la g30 nu scade atat de repede "range-ul". am urmarit clar asta. pe ultimii 5000 km, mai pierzi aprox 500km. poti sa estimezi.

 

suplimentar, nu vor fi probleme nici daca depasesti intervalul de revizie cu vreo mie de km.

Link to comment
Share on other sites

da, voi prinde probabil 2 revizii mici si 2 revizii mari. a mai avut cineva experienta cu serviice-inclusive? Un prieten isi schimba intre revizii uleiul, fara a mai reseta BC. E drept, 28-30K mi se pare si mie cam mult. la F10 le efectuam la 15K.

Am avut service inclusive pe toate masinile noi (4) si la toate imi cerea masina schimbul la aprox. 27-28k km si mai faceam unu intermediar tot la reprezentanta (ulei+filtru) fara resetare BC la 12-13k km. Este adevarata treaba ca nu schimba la 30k km toate filtrele, sunt diverse lucrari programate si poti adauga contra cost altele daca doresti.

Am comandat G05 in ianuarie si am mai prins BSI, din februarie s-a eliminat gratuitatea pentru aceasta optiune (este contra cost acum)...inainte era gratuit BSI la toate masinile noi.

 

Clar vorbim de un algoritm aici care functioneaza destul de ok la BMW in functie de regimul de mers viteze mari sau oras.

 

La Range Rover e o gluma proasta acest algoritm, am patit sa ceara service la 2000 km dupa schimbul de ulei...

Edited by sm3agol
Link to comment
Share on other sites

Reprezentanta nu isi poate da seama ce anume se aude la masina. Au verificat totul, au mers cu ea in probe si zgomotul se aude. Partea de role/accesorii e in regula. Au filmat sunetul si au deschis un caz la BMW, deoarece nu stiu ce sa diagnosticheze. M-au chemat sa imi iau masina. :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

welcome in my world, dude.

 

eu am un sunet la articulatii. initial a inceput la roata stanga si pare ca s-a extins de o saptanana si la cea dreapta. problema la mine este ca acel sunet se manifesta f rar si bineinteles ca atunci cand facem proba nu apare, astfel incat problema mea nu a fost solutionata

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se aude o tonalitate usor schimbata ... E posibil asa sa sune noul motor cu gpf, ar fi super daca ai putea compara cu un model similar. Dupa cateva mii de km motorul a inceput sa se aseze, as zice ca nu are ceva problematic. Atentie sa nu devii cobaiul celor din service! Mai degraba mai mergi cu ea ceva timp si vezi daca se amplifica decat sa se apuce sa schimbe random chestii.
Link to comment
Share on other sites

Masina nu a prins filtru de particule, este produsa in 10/2017. Stiu ca din jumatatea lui 2018, BMW a montat filtre pe benzinare, motiv pentru care nu se mai produce nici kit-ul M performance and sound pentru acest model.

 

Mai merg cu ea asa, dar nu cred ca e vorba de asezarea motorului. Incepe sa se auda asa, daca merg intre 30-60 de minute fara oprire. In primele 30 de minute, acea tonalitate in plus nu este prezenta. As descrie sunetul ca un rulment uzat, dar in cazul de fata nu stiu ce poate fi.

Link to comment
Share on other sites

Cum au verificat kitul de transmisie? Practic daca se da cureaua jos se mai invarte doar fulia vibrocen, astfel sti sigur daca este un din rulmenti (acc, alternator, pompa apa, intinzator, rola) servo nu ai.

Eu am avut un zgomot asemanator pe f01 dar putin mai pronuntat si elicea de la pompa apa era putin indoita.

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Reprezentanta nu isi poate da seama ce anume se aude la masina. Au verificat totul, au mers cu ea in probe si zgomotul se aude. Partea de role/accesorii e in regula. Au filmat sunetul si au deschis un caz la BMW, deoarece nu stiu ce sa diagnosticheze. M-au chemat sa imi iau masina. :rolleyes:

 

Tipic BMW. La cerut bani se baga in fata. La rezolvat problema stau mai in spate asa timizi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cum au verificat kitul de transmisie? Practic daca se da cureaua jos se mai invarte doar fulia vibrocen, astfel sti sigur daca este un din rulmenti (acc, alternator, pompa apa, intinzator, rola) servo nu ai.

Eu am avut un zgomot asemanator pe f01 dar putin mai pronuntat si elicea de la pompa apa era putin indoita.

 

Le-am indicat si eu pompa de apa, masina veche avand un zgomot similar inainte de revizie. Mi-au spus ca pompa este electrica si nu are nimic.

 

 

Tipic BMW. La cerut bani se baga in fata. La rezolvat problema stau mai in spate asa timizi.

 

Da, nu e prima data cand patesc asta cu ei. Mai trist era ca in trecut le-am platit verificari ale masinii, pentru care nu au reusit sa imi spuna nimic concret. Oricum nu voi lasa asa problema. Am de gand sa le cer verificari pana e satura de mine.

Edited by Crysis21
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am incheiat casco la Groupama. Alti asiguratori au avut sume asigurate mult mai mici, unele oferte mi s-au parut chiar bataie de joc, in comparatie cu groupama. Nu am ales modulul telematics, cred ca nu ma avantaja. Din contract, nu am observat nici-o clauza in care datele de pe telematics i-ar fi ajutat sa nu plateasca, dar pentru linistea mea am preferat sa nu il accept.

 

Cea mai penibila oferta a fost cea de la Generali, unde am si RCA. Suma asigurata era 43.000 EUR, fransiza 200 EUR pe eveniment, iar polita ajungea la 2650 EUR pe an.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.