Jump to content

Parere Distributie X1


Daniel Danutttz

Recommended Posts

Salutare tuturor! Ma numesc Daniel Sunt din bucuresti si de curand am achizitionat un Bmw X1 din belgia de pe conscutul site Carsontheweb, masina este un x1 fabricatie 2013 luna a 9 a si prima inmatriculare in luna a 10 a, precizez ca masina nu a ajuns inca in tara, este achitata astept doar sa ajunga estimand data de 4-8 martie luna viitoare, am rasfoit pe net si am citit cam tot ce e posibil despre pataniile motorului deja celebru n47, masina pe care am achizitionat-o are acest motor respectiv varianta Sdrive de 143 cp, am vazut si aici pe forum un x1 cu 80.000 km cu distributia sarita si motorul facut praf, masina pe care am luat-o are 191 000 km reali cu verificare facuta inainte dupa seria de sasiu la bmw filaret (am un prieten care lucreaza acolo si ma ajutat cu verificare km si asa mai departe).....Prietenul de care vorbesc ma sfatuit initial sa ii schimb distributia de cum ajunge masina pentru a nu risca, cautand in istoricu bmw am gasit ca fiind schimbat motorul sau lantu de distributie, nu prea am inteles din imaginea trimisa de el pe whatapp, de aceea o sa atasez imaginea aici, masina a avut probleme cu lantul pe la 170 000 de km in 2018 dar nu inteleg daca sa schimbat doar lantul sau tot motorul! va multumesc anticipat!

post-93683-0-23368700-1550658945_thumb.jpeg

post-93683-0-30598900-1550658952_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Scrie in prima poza ca s-a constatat ca lantul de distributie e crapat/uzat. In mod normal ar trebui sa fie schimbat la ei si lucrarea respectiva sa fie vizibila in sistemul lor. Stiu ca orice dealer autorizat pune stampila/abtibild pe motor cu data/nr de km/ cand s-a schimbat distributia. Vb cu pr tau sa verifice ce s-a schimbat la ea. Daca NU s-a schimbat lantul, iti recomand sa-l schimbi imediat cum ajunge masina.
Link to comment
Share on other sites

Scrie in prima poza ca s-a constatat ca lantul de distributie e crapat/uzat. In mod normal ar trebui sa fie schimbat la ei si lucrarea respectiva sa fie vizibila in sistemul lor. Stiu ca orice dealer autorizat pune stampila/abtibild pe motor cu data/nr de km/ cand s-a schimbat distributia. Vb cu pr tau sa verifice ce s-a schimbat la ea. Daca NU s-a schimbat lantul, iti recomand sa-l schimbi imediat cum ajunge masina.

 

Pai mai jos la description vad Install Exchange engine sau ceva de genu.....Apoi scrie dezasamblare si asamblare motor....

Link to comment
Share on other sites

Da, dar stii tu ca a fost schimbat? Poate l-au dat jos sa faca constatarea si atat. De aceea zic sa-l intrebi pe pr tau sa-ti zica concret. Reprezentanta trebuie sa aiba in administratie o factura platita pe Kulanz/ Coulante/ ceva de genul. Daca cumva a sarit lantul si a fost schimbat totul, ai noroc mare! E tipla :thumbsup: Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Da, dar stii tu ca a fost schimbat? Poate l-au dat jos sa faca constatarea si atat. De aceea zic sa-l intrebi pe pr tau sa-ti zica concret. Reprezentanta trebuie sa aiba in administratie o factura platita pe Kulanz/ Coulante/ ceva de genul. Daca cumva a sarit lantul si a fost schimbat totul, ai noroc mare! E tipla :thumbsup:

 

Ma indoiesc sa mai fi mers cu ea pana la 191 mii cat are in prezent, prietenu asta al meu nu este la it la bmw si nu are timp si nici voie sa scoata informatii, astea mi le-a dat el in graba pe whatapp, in prima faza ma interesau km sa fie reali si sa nu iau una cu 400 mii si in bord 180 mii cum am mai patit....Oricum dupa parerea mea mai mare porcarie decat motoru n47 nu exista la bmw....eu ma ocup de piese auto detin un magazin, si ma minunez cand vad cate kituri de lant distributie se schimba la acest motor.....Am avut anterior un bmw e90 din 2007 cu motoru cu distributia in fata cel de 163 de cp, motorul acela avea peste 600 000 de km verificat tot la bmw filaret, fara nici cea mai mica problema la distributie!

Link to comment
Share on other sites

nu mai au rost cercetari .schimb full prima in plan ,nici nu-i schimba uleiul :)

 

Iti dai seama ca l-as schimba direct dar daca a fost schimbat la 170 000 chiar nu vad rostul, sunt pana la urma 1000 de euro bagati intr-un motor care a fost facut acum 20.000 km.....

 

De ce sa nu aiba voie sa-ti dea informatii? Atata timp cat esti proprietarul masinii, te duci la ghiseu si ceri istoricul. Trebuie sa ti-l dea.

 

O sa ma duc sa platesc sa vad exact ceea ce a fost schimbat, nu are voie pentru ca el nu este la acel departament, el este mecanic si a rugat un coleg sa se uite! Nu iti da nimeni istoricul gratis, adica nu te duci la bmw buna ziua dati-mi istoricul :) Si ei oameni cum se cade iti dau istoricul.... Asa ma sfatuit in prima faza si prietenul meu sa imi comand piesele pe original si sa ii schimbam lanturile patinele intinzatorul de la pompa si de sus si zicea ceva si de pinionul de la pompa de ulei, doar ca m-am gandit asa, cat de norocos sa fi fost primul proprietar sa fi ajuns el cu motoru asta la 191 de mii fara sa i se rupa sau sa ii sara lantu :))) Si cand l-am rugat sa vada toate intrarile in service ce au fost....a dat de treaba asta cum ca la 170 de mii sa schimbat ......Dar ma interesa ceea ce sa schimbat, nu cred ca a ajuns proprietaru la bmw cu ea in service si aia i-ar fi schimbat doar lantu cu probleme, stiu ca se schimba absolut tot.....V-am atasat si o poza cu masina!

post-93683-0-46499000-1550662648_thumb.jpeg

post-93683-0-47811200-1550662667_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

....Oricum dupa parerea mea mai mare porcarie decat motoru n47 nu exista la bmw....

 

Si totusi, l-ai cumparat fix pe asta. Nu e cam ciudat?

 

Motorul nu este deloc porcarie, atata timp cat service-ul este facut corespunzator si este verificat periodic. Este adevarat ca mai sunt cazuri in care au avut diverse probleme (inclusiv distributia), dar asta nu inseamna ca este un motor prost.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cat de norocos sa fi fost primul proprietar sa fi ajuns el cu motoru asta la 191 de mii fara sa i se rupa sau sa ii sara lantu :)))

adica e un noroc ca un motor N47 sa ajunga la 191 mii km fara distributie schimbata?

sunt convins ca sunt mult mai multe care circula cu distributia originala decat cu cea schimbata si au peste 200 mii km.

pe mine m-a dus pana acum 225 km, dar parca incepe sa se auda si la mine. sau o fi vreo rola, parca se aude din fata din zona fuliei.

Link to comment
Share on other sites

Si totusi, l-ai cumparat fix pe asta. Nu e cam ciudat?

 

Motorul nu este deloc porcarie, atata timp cat service-ul este facut corespunzator si este verificat periodic. Este adevarat ca mai sunt cazuri in care au avut diverse probleme (inclusiv distributia), dar asta nu inseamna ca este un motor prost.

 

Vroiam Mercedes in prima faza, si asta numai din cauza ca aproximativ toate masinile de la bmw la care ma incadram eu cu bugetul aveau motorul n47, nu am vrut sa cumpar de pe olx pentru ca nu ar fi fost prima data cand imi luam teapa cu nr de km.....Am spus ca am avut e90 un motor extraordinar de la bmw m47.

 

Sunt prea multe hibe cu distributia mai ales la codurile de motor mai vechi care au litera A in coada n47D20A, nu am alti bani de alta masina si tocmai de aceea eram sceptic in privinta achizitionarii acestui motor, l-am gasit la un pret zic eu decent pentru anul lui de fabricatie, am verificat si am vazut ca are toate schimburile de ulei facute numai in reteaua bmw si de aceea m-am decis sa il cumpar!

Link to comment
Share on other sites

adica e un noroc ca un motor N47 sa ajunga la 191 mii km fara distributie schimbata?

sunt convins ca sunt mult mai multe care circula cu distributia originala decat cu cea schimbata si au peste 200 mii km.

pe mine m-a dus pana acum 225 km, dar parca incepe sa se auda si la mine. sau o fi vreo rola, parca se aude din fata din zona fuliei.

 

Mie chiar mi se pare un noroc....Inainte cand cumparai un bmw daca avea pana in 200k km ti se parea un motor relativ cu km putini, acum cand il cumperi cu 250k constati ca e la sfarsitul vietii........Nu mi se pare normal sa cumperi dau un exemplu o masina de 50 000 Euro noua si sa nu ajunga cu acel motor la 200.000 ......Nu cred ca a ajuns cineva cu motorul asta la 400.000 chiar daca ia facut revizii doar la bmw....eu personal nu sunt incantat de fiabilitatea lui.....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am N47 cu 200K km, distributia nu a fost schimbata pana acum, cum a trecut pragul de 200k am inceput sa ma ingrijorez :|

Nu stiu daca are vreo treaba, dar masina mea nu implineste 1an sau 10k km cu acelasi ulei si flitre.

 

Calitatea uleiului si proprietatile sale sunt de necontestat! Daca ar fii sa ne luam dupa ce scrie in cartea service ar trebuii schimbate la 30 de mii.....Nu e rau deloc sa le schimbi la 10 000, motorina proasta la noi s.a.m.d.... Dar daca ai proiectat un motor si esti si in top 5 brand-uri in industria auto, nu mi se pare normal sa ai atatea reclamatii......Adica nu cred ca problemele cu motoru asta sunt doar in imaginatia mea....La toate masinile pe care le-am detinut am schimbat ulei motul si filtre mann, am o corsa din 2003 care merge tot cu motul si filtre mann....Vascozitatea uleiului este cruciala dupa parerea mea.....Mergem in 10 service-uri de cartier si din toate 7 recomanda 10w40 cam la toate masinile.....De ce ? Pentru ca Nea "vasile" care a reparat el Dacia 1300 a ramas tot la stadiu ala......Dar tind sa cred ca probleme la motorul n47 au fost si la masinile srvisate numai in reprezentanta!

Link to comment
Share on other sites

In istoric scrie clar ca s-a schimbat motorul. Daca au constatat ca la 170.000 lantul are probleme, clar nu rezista pana la 190.000. Eu zic sa ii faci o verificare amanuntita si poate scapi.

Daca motorul este 'nou' ar trebui sa iti dai seama de cum te bagi pe sub ea.

Bafta

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

In istoric scrie clar ca s-a schimbat motorul. Daca au constatat ca la 170.000 lantul are probleme, clar nu rezista pana la 190.000. Eu zic sa ii faci o verificare amanuntita si poate scapi.

Daca motorul este 'nou' ar trebui sa iti dai seama de cum te bagi pe sub ea.

Bafta

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Aceeasi explicatie mi-a dat-o si prietenul meu, ca a fost schimbat motor complet fara anexe!

Link to comment
Share on other sites

Eu cand am schimbat acum o luna distributia,primul lucru inainte de a baga masina pe elevator s-a veeificat daca masina nu a avut distributia schimbata in Germania(cei la care am facut lucrarea au acces si opereaza totodata in istoricul bmw).Poti incerca eventual in alta parte sa afli exact ce sa schimbat ,motorul cu totul sau distributia,pana la urma scutesti 3500 lei.
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am schimbat acum o luna distributia,primul lucru inainte de a baga masina pe elevator s-a veeificat daca masina nu a avut distributia schimbata in Germania(cei la care am facut lucrarea au acces si opereaza totodata in istoricul bmw).Poti incerca eventual in alta parte sa afli exact ce sa schimbat ,motorul cu totul sau distributia,pana la urma scutesti 3500 lei.

 

Sper sa imi dau seama cand ajunge masina, o sa ajung zilele astea la bmw sa vedem cat costa si ce sa schimbat la fiecare intrare in service...

Link to comment
Share on other sites

Sau poti plati aici cam 30 ron http://www.auto-reco...om/?vin=vn12125 si afli istoricul masinii.

 

O sa ajung la ei zilele astea, oricum stau foarte aproape si pana ajunge masina mai dureaza undeva la 2 saptamani, abia alaltaieri am achitat-o! e mai bine sa le dau un print si sa le am acolo, ma bucur ca are full istoric numai la bmw....Daca intradevar a avut motorul schimbat cum apare la bmw atunci ma pregatesc doar cu un schimb de ulei si filtre preventiv! Ce a-ti recomanda 0w30 sau 5w30 de la bmw.....Eu sunt adept motul, dar daca se comporta ok cu bmw nu ma deranjaza, oricum este mai ieftin bmw decat motul!

Link to comment
Share on other sites

Mie chiar mi se pare un noroc....Inainte cand cumparai un bmw daca avea pana in 200k km ti se parea un motor relativ cu km putini, acum cand il cumperi cu 250k constati ca e la sfarsitul vietii........Nu mi se pare normal sa cumperi dau un exemplu o masina de 50 000 Euro noua si sa nu ajunga cu acel motor la 200.000 ......Nu cred ca a ajuns cineva cu motorul asta la 400.000 chiar daca ia facut revizii doar la bmw....eu personal nu sunt incantat de fiabilitatea lui.....

Daca zici ca ai citit despre motor si e chiar asa slab de ce ti-ai cumparat exact de asta?

Link to comment
Share on other sites

Am mai supus odata, mi sa parut un deal bun pretul masinii, m-am gandit ca pana la urma nu am ce pierde, in cazul cel mai rau ii cumpar un motor la 1300 de euro....Am cumparat pentru un client cu bmw e 60 la pretul acesta, varianta de 177 cp ....masina nu este full dar nici cheala...la banii pe care i-am dat pe ea a meritat...are navigatie, piele coniac, servotronic si multe altele, printre optiuni mai premium lipsesc cutia automata, farurile cu xenon si trapa....
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.