Jump to content

Parere Distributie X1


Daniel Danutttz

Recommended Posts

Daca erai constient de problemele motorului, si aveai dubii in ceea ce priveste riscul ruperii lantului, ai cumva impresia ca vreun cvorum am forumului va emite un edict in ceea ce priveste masina pe care tu spui ca ai achizitionat-o la un pret bun, si vei fi ferit de orice incident?

 

Este evident deja pentru oricine ca o masina uzata este o masina uzata, indiferent de marca, suplimentar la motoarele N47 exista riscul ruperii lantului (documentat in diverse topicuri pe forum/internet, etc.), te astepti ca cineva in fata monitorului sa evalueze daca motorul a fost schimbat sau nu mai bine decat prietenul tau care este mecanic la o reprezentanta (daca am inteles bine)/dovezile din istoricul masinii, care il poti obtine la reprezentanta, daca esti proprietar, sau in alta forma online contra unei sume modice.

Actiunea de a colecta opiniile utilizatorilor (care sunt intotdeauna subiective, si care oscileaza de la N47 un motor de rahat pana la cei ce sustin ca au 250.000 km rulati cu acest motor si in acceptiunea lor functioneaza ca nou, trecand bineinteles prin categoria celor ce vad conspiratii ale BMW AG, si cei ce folosesc uleiuri magice ce reduc spre zero riscul defectiunilor mecanice) nu poate cea mai bun alegere.

 

Nu este de negat faptul ca puterea scazuta de cumparare a romanilor coroborata cu dorinta de a se alinia, chiar artificial,la standardele de viata ale unor popoare nu foarte departate geografic a determinat o explozie de achizitii second hand in detrimentul celor noi, ca exista o anumita cultura tehnica, expertiza in ceea ce privesc anumite reparatii (datorate inca mainii de lucru ieftine) vs valoarea de inlocuire, dar raspunsul la indoielile tale nu il vei gasi , cu certitudine, pe forum.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca erai constient de problemele motorului, si aveai dubii in ceea ce priveste riscul ruperii lantului, ai cumva impresia ca vreun cvorum am forumului va emite un edict in ceea ce priveste masina pe care tu spui ca ai achizitionat-o la un pret bun, si vei fi ferit de orice incident?

 

Este evident deja pentru oricine ca o masina uzata este o masina uzata, indiferent de marca, suplimentar la motoarele N47 exista riscul ruperii lantului (documentat in diverse topicuri pe forum/internet, etc.), te astepti ca cineva in fata monitorului sa evalueze daca motorul a fost schimbat sau nu mai bine decat prietenul tau care este mecanic la o reprezentanta (daca am inteles bine)/dovezile din istoricul masinii, care il poti obtine la reprezentanta, daca esti proprietar, sau in alta forma online contra unei sume modice.

Actiunea de a colecta opiniile utilizatorilor (care sunt intotdeauna subiective, si care oscileaza de la N47 un motor de rahat pana la cei ce sustin ca au 250.000 km rulati cu acest motor si in acceptiunea lor functioneaza ca nou, trecand bineinteles prin categoria celor ce vad conspiratii ale BMW AG, si cei ce folosesc uleiuri magice ce reduc spre zero riscul defectiunilor mecanice) nu poate cea mai bun alegere.

 

Nu este de negat faptul ca puterea scazuta de cumparare a romanilor coroborata cu dorinta de a se alinia, chiar artificial,la standardele de viata ale unor popoare nu foarte departate geografic a determinat o explozie de achizitii second hand in detrimentul celor noi, ca exista o anumita cultura tehnica, expertiza in ceea ce privesc anumite reparatii (datorate inca mainii de lucru ieftine) vs valoarea de inlocuire, dar raspunsul la indoielile tale nu il vei gasi , cu certitudine, pe forum.

 

Era doar o intrebare in baza fotografiei primite de la cel care a facut verificarea, nu m-am asteptam ca cineva sa imi spuna cu precizie 100% atata timp cat nu vede masina, vroiam doar pareri si atat! In legatura cu puterea de cumparare nu prea ma intereseaza subiectul, depinde foarte mult si de gandirea fiecaruia.....Niciodata nu as cumpara o masina noua chiar daca as avea banutii necesari, stii de ce? pentru ca mi se pare o risipa foarte mare de banii, sa pierzi mai mult de 50% din pret dupa numai 2 3 ani mi se pare absurd! Nu zic ca as avea banii de una noua, dar chiar si daca i-as avea nu as cumpara una noua! O masina este uzata si dupa 10.000 de km....depinde pe cine intrebi! Mie un e 46 cu motor de 2.0 diesel 150cp dar sa aibe 200.000 de km reali atentie reali si schimburi de ulei facute la timp chiar nu mi se pare un motor uzat pentru ca au fost altfel de motoare!

Link to comment
Share on other sites

pune un ulei 5w30 cu norma BMW LL-04 , Fuchs Titan GT1 Pro C3 XTL 5w30 sau Valvoline synpower MST C3 5w30

Neaparat filtre Knecht Mahle.

 

daca zici ca are schimbat distributia,n-o mai schimba a 2-a oara

 

Multumesc frumos de raspuns, pe hartie apare ca schimbata acum sa vedem si cand apare masina, sper sa ne dam seama dupa cum arata motorul :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

(...)

Daca intradevar a avut motorul schimbat cum apare la bmw atunci ma pregatesc doar cu un schimb de ulei si filtre preventiv! Ce a-ti recomanda 0w30 sau 5w30 de la bmw.....Eu sunt adept motul, dar daca se comporta ok cu bmw nu ma deranjaza, oricum este mai ieftin bmw decat motul!

Uleiul asta cum este ca pret in comparatie cu motul?

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w30-4l-5011987251960/pd/DVDX17BBM/

 

Eu as pune Shell in loc de Motul, anytime.. ;)

 

Daca motorul a fost schimbat, stii ca si distributia i-a fost schimbata?

Daca nu, atunci trebuie sa inveti sa o asculti din cand in cand, just in case.. ;)

 

Pentru toi ceilalti, nu ne-am lamurit inca, ca N47 e o greseala de motor?

Sau topicul asta nu e.o realitate al unui esec!?

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__pid__2480396__st__6440#entry2480396

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Uleiul asta cum este ca pret in comparatie cu motul?

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w30-4l-5011987251960/pd/DVDX17BBM/

 

Eu as pune Shell in loc de Motul, anytime.. ;)

 

Daca motorul a fost schimbat, stii ca si distributia i-a fost schimbata?

Daca nu, atunci trebuie sa inveti sa o asculti din cand in cand, just in case.. ;)

 

Pentru toi ceilalti, nu ne-am lamurit inca, ca N47 e o greseala de motor?

Sau topicul asta nu e.o realitate al unui esec!?

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__pid__2480396__st__6440#entry2480396

 

Rog respectuos toata lumea care imi citeste topicul sa il citeasca cu atentie in primul rand si sa incerce sa imi dea raspunsuri concrete...m-am saturat sa mi se raspunda cu alte intrebari si nici in polemici nu vreau sa intru cu nimeni....Daca ai fi citit ai fi vazut ca sa discutat de schimbat cu un motor nou....Daca ma intrebi daca a fost schimbata distributia la un motor nou atunci as prefera sa abtii.... Nu mai vreau intrebari gen de ce ai cumparat-o....Am stiut foarte bine ce probleme pot intampina si in caz de ceva le voi rezolva tot pe banii mei....nu o sa intru pe forum sa cer nimanui nici un euro in caz ca ia foc sau mai stiu ru ce....nu inteleg de unde atata ofensare numai pt ca am zis ca e un motor nu prea fiabil...Da asa e n47 dupa parerea mea personala este un motor prost fata de cele de generatie mai veche....e o parere personala si atat!

Edited by Daniel Danutttz
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uleiul asta cum este ca pret in comparatie cu motul?

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w30-4l-5011987251960/pd/DVDX17BBM/

 

Eu as pune Shell in loc de Motul, anytime.. ;)

el are nevoie de ulei BMW LL-04 nu de LL-01 ce i-ai oferit in link

Daca chiar vrea Shell, sa caute Shell Helix Ultra ECT 5w30 https://www.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-ect-c3-5w30-4l-5011987005730/pd/DRDX17BBM/?ref=related_items_ml_1_3&provider=google&recid=rec_golang_42_7088dc664fb666f6498035ee02de5deb_1550776809

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uleiul asta cum este ca pret in comparatie cu motul?

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w30-4l-5011987251960/pd/DVDX17BBM/

 

Eu as pune Shell in loc de Motul, anytime.. ;)

 

Daca motorul a fost schimbat, stii ca si distributia i-a fost schimbata?

Daca nu, atunci trebuie sa inveti sa o asculti din cand in cand, just in case.. ;)

 

Pentru toi ceilalti, nu ne-am lamurit inca, ca N47 e o greseala de motor?

Sau topicul asta nu e.o realitate al unui esec!?

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__pid__2480396__st__6440#entry2480396

Referitor la ascultat motorul, nu prea sunt sigur pe metoda asta, adica e normal sa te bage la banuieli sunete ciudate si nefiresti scoase de motor dar am vazut si alte discutii in care se discuta ca motorul nu a avut nici un sunet ciudat dar tot a sarit de la punct sau chiar sa rupt direct lantul....😕

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mergi pe pret...amandoua sunt foarte bune si originale,ia si tu pretul mai mic evident.

O sa incerc cu 0w30 in prima faza si daca nu trebuie sa completez mai mult de un litru in 10000 o sa raman la el, dupa parerea mea uleiul mai subtire ajuta mai mult motorul cand are cel mai mult nevoie de asta adica la pornire...

Edited by Daniel Danutttz
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La traficul de aici de la noi bara la bara in oras si vara destul de torida pentru protectie motor mergi pe 5w30.

Nu locuiesti in afara unde ai autostrazi si strazi libere in oras ca sa poti baga 0w30

Mihailascu, am intels ca am gresit (din graba) recomandand ulei din clasa diferita. Poate linkul asta e mai precis.

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-ect-c3-5w30-4l-5011987005730/pd/DRDX17BBM/?ref=related_items_ml_1_1&provider=google&recid=rec_golang_42_c1440efa692820515b9f496df714ae38_1550785805

 

Dar poate explici de unde pana unde locul unde conduci (oras vs. autostrazi) masina/motorul conteaza, sau afecteaza motorul..?

E o afirmatie nestiuta.

Eu stiu ca uleiurile si folosinta lor se clasifica altfel, nicidecum dupa autostrazi sau orase. :frantics:

 

Referitor la ascultat motorul, nu prea sunt sigur pe metoda asta, adica e normal sa te bage la banuieli sunete ciudate si nefiresti scoase de motor dar am vazut si alte discutii in care se discuta ca motorul nu a avut nici un sunet ciudat dar tot a sarit de la punct sau chiar sa rupt direct lantul....��

Deci motorul masinii tale are cam 20k km; cred ca mai bine ai incredere ce iti spune dealerul, chiar si in privinta uleiului.

 

Banuiesc ca te-au informat ca ai ulei de rodaj daca ai motor nou... Probabil nu e cazul sa iti bati capul ca ai o garantie la motor, iar dealerul ar trebui sa iti spuna ce tip de ulei vor pune, trebuie sa iti spuna ei.

 

In alta ordine de idei, aproape singura metoda de a depista la timp (timp util) un lant uzat, diatributie uzata e acustic, de tine (daca te pricepi) sau de un bun mecanic..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mihailascu, am intels ca am gresit (din graba) recomandand ulei din clasa diferita. Poate linkul asta e mai precis.

https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-ect-c3-5w30-4l-5011987005730/pd/DRDX17BBM/?ref=related_items_ml_1_1&provider=google&recid=rec_golang_42_c1440efa692820515b9f496df714ae38_1550785805

 

Dar poate explici de unde pana unde locul unde conduci (oras vs. autostrazi) masina/motorul conteaza, sau afecteaza motorul..?

E o afirmatie nestiuta.

Eu stiu ca uleiurile si folosinta lor se clasifica altfel, nicidecum dupa autostrazi sau orase. :frantics:

 

 

Deci motorul masinii tale are cam 20k km; cred ca mai bine ai incredere ce iti spune dealerul, chiar si in privinta uleiului.

 

Banuiesc ca te-au informat ca ai ulei de rodaj daca ai motor nou... Probabil nu e cazul sa iti bati capul ca ai o garantie la motor, iar dealerul ar trebui sa iti spuna ce tip de ulei vor pune, trebuie sa iti spuna ei.

 

In alta ordine de idei, aproape singura metoda de a depista la timp (timp util) un lant uzat, diatributie uzata e acustic, de tine (daca te pricepi) sau de un bun mecanic..

Nu am avut motorul pana acum, informatiile pe care le am, le am doar de la cunoscuti si de pe net, cu siguranta ma voi obisnuii cu el si voi stii cu exactitate daca se va auzi ceva suspect sau vre-un zornait nou, pe site-ul de unde am luat masina scria fara carte service, treaba cu schimbatul motorului o am dupa seria de sasiu de la bmw, am zis ca daca tot am prieten acolo sa incerc sa vad daca a avut kilometrii dati inapoi, surpriza a fost sa vad ca de cand e masina a fost servisata doar la bmw...firma de la care am cumparat masina este o firma foarte mare de leasing auto Arval nu stiu cum, probabil vechiul proprietar a facut buyback si firma a scos masina la licitatie, prietenul care ma ajutat cu achizitionarea ei mi-a spus ca la bmw-uri nu mai sunt carti service din cate stie el din nu stiu ce an si ca toate operatiile le stocheaza reprezentanta....de informatia asta cu cartea service nu e nici el sigur...ma mira faptul de ce nu a trecut vanzatorul ca masina are carte service atata timp cat dupa seria de sasiu apar tot istoricul in reteaua bmw..... probabil ca nu o are fizic sau ma rog....

 

La traficul de aici de la noi bara la bara in oras si vara destul de torida pentru protectie motor mergi pe 5w30.

Nu locuiesti in afara unde ai autostrazi si strazi libere in oras ca sa poti baga 0w30

Oricum daca e sa ne ghidam dupa pret nu stiu cata incredere poti avea in uleiul oe bmw twin power turbo...eu il cumpar cu 29 lei litru de la furnizori....cand a aparut era isterie mare cu el costa in jur de 55 lei litru pretu meu de achizitie🙈

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.