Jump to content

Probleme franare e90


Bogdantasca

Recommended Posts

salut...de ceva timp ma confrunt cu o vibratie la franare in jur de 120km/h...am inlocuit bucsele la bratele spre fata, bieletele antiruliu, am pus 2 seturi de discuri trw si ate, cu placutele aferente..trw-urile le-am trimis in garantie dupa 2000 km si am primit raspuns ca doar au fost alb astrite in partea inferioara pe o suprafata de 1/3 din latime, dar curios de ce ambele? pistonasele se misca foarte usor...jocuri masina nu are...nu mai scap de vibratia in volan? mentionez ca am curatat foarte bine butucii, le-am masurat abaterea si este de 0.02...am pus alte doua etriere si pentru o distanta de 20 km a disparut oarecum vibratia, dupa care a reaparut..
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Atunci cand ai facut schimbul de discuri si placute ai respectat procedura de bedding din manualul discurilor de frana? Aerisirea spre discuri exista, am vazut la cineva cu e39 ca schimbase masca si aerisirea era blocata?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Atunci cand ai facut schimbul de discuri si placute ai respectat procedura de bedding din manualul discurilor de frana? Aerisirea spre discuri exista, am vazut la cineva cu e39 ca schimbase masca si aerisirea era blocata?

Imi poti lasa un model de procedura?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imi poti lasa un model de procedura?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Topic pe acest forum:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/158873-discuri-frana-noi-ovalizate/page__st__40

Merita citit tot!

Procedura bedding este de download la postul #79, este in engleza, subiect abordat cat se poate de serios.

Dar daca citesti comentariile mele, acestea se bazeaza pe ceea ce practic am facut si eu (citit acolo-inteles-pus in practica) si am si explicat unde era nevoie de explicatii pe forum.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ai gasit undeva abaterea maxima admisa pt. butuci? 0.02 mi se pare cam mult...poate pt. disc era acceptabil, nu stiu pt. butuc insa.

 

Stiu pe cineva cu alta marca de masina care avea o problema cu ovalizarea repetata a discului pe stg fata. Tot asa a schimbat cam tot, masurat tot, in parametri, etc.

S-a dus apoi la reprezentanta si au gasit butucul deformat.

Link to comment
Share on other sites

Imi poti lasa un model de procedura?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Salut, eu am avut tiparita procedura la discurile ATE pe un pliant din interiorul cutiei, nu stiu daca e aceeasi pentru toți producatorii de discuri de frana. Daca intri pe site la producatorul de la care ai cumparat discurile vei gasi precis procedura pe care o recomanda.

Link to comment
Share on other sites

Salut, eu am avut tiparita procedura la discurile ATE pe un pliant din interiorul cutiei, nu stiu daca e aceeasi pentru toți producatorii de discuri de frana. Daca intri pe site la producatorul de la care ai cumparat discurile vei gasi precis procedura pe care o recomanda.

ajuta-ma cu un link ..tot ate am pus si eu..multumesc

Link to comment
Share on other sites

Am mai spus de cateva ori pe forum.

Pentru a evita ovalizarea discurilor cautati un vanzator/o marca care sa vanda discuri preincalzite(calite). Aceasta cu siguranta diminueaza ovalizarea unor discuri care sunt doar facute pe strung/freza..

 

ajuta-ma cu un link ..tot ate am pus si eu..multumesc

Bedding-ul nu difera de la marca la marca prea mult (aproape deloc..).

Daca afli cumva ceva diferit sa nu uiti sa scrii aici.

Link to comment
Share on other sites

Am mai spus de cateva ori pe forum.

Pentru a evita ovalizarea discurilor cautati un vanzator/o marca care sa vanda discuri preincalzite(calite). Aceasta cu siguranta diminueaza ovalizarea unor discuri care sunt doar facute pe strung/freza..

 

 

Bedding-ul nu difera de la marca la marca prea mult (aproape deloc..).

Daca afli cumva ceva diferit sa nu uiti sa scrii aici.

cu privire le beeding...trebuie facuta 8-10 franari de la 100- 40 km/h fara a intra abs ptr calire? daca se face gen 80-40/30? este ok?

Link to comment
Share on other sites

F important e ca si placutele sa fie dintr-un material ceva mai moale.

Asta se observa usor pe jantele nou spalate. Dupa numai o saptamana de condus zilnic ar trebui sa fie acoperite de un praf negru... Placutele sunt (si) acolo.

 

@ Bogdantasca, daca citesti ce s-a scris (inca din 2016) in linkul de mai sus o sa vezi cum se procedeaza.

Mi-e prea lene sa repet; fostul bimmer_owner este actualul bimmer90f30. ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.