Jump to content

DiferențialĂŁ fațĂŁ x1


Mihai1923

Recommended Posts

De ceva timp am.un zgomot ca un huruit in partea din fata care creste odata cu, creșterea vitezei. Inițial am crezut ca este de la Rulment roata, dar se pare ca este de la Diferențial. Pe elevator scoate un zgomot infernal metalic cloncanit...

Service in Bucuresti de reparat diferentiale stiti? Sau se merita sa cumperi unul SH?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

De ceva timp am.un zgomot ca un huruit in partea din fata care creste odata cu, creșterea vitezei. Inițial am crezut ca este de la Rulment roata, dar se pare ca este de la Diferențial. Pe elevator scoate un zgomot infernal metalic cloncanit...

Service in Bucuresti de reparat diferentiale stiti? Sau se merita sa cumperi unul SH?

Multumesc

Din pacate, stiu exact despre ce vorbesti, am avut fix aceeasi problema acum o luna...doua. Sfat prietenesc daca vrei sa asculti, nu mai merge niciun metru cu masina pt ca ai sanse mari de tot sa bagi mana foooooaaarte adanc in buzunar. Eu, sa zicem c-am avut noroc pt ca in momentul in care am auzit zgomotul pe care il descri si tu, am sunat un prieten priceput si mi-a zis s-o trag pe dreapta si s-o iau pe platforma pt ca e diferentialul. Asa am si facut...

Cand mi-a desfacut diferentialul, norocul meu a fost ca rulmentul care se "dezintegrase" pe interior, a ramas ca printr-o minune pe ax si bilele n-au luat-o razna prin carcasa diferentialului si am scapat cu pinioanele intregi, cruce intreaga, ax intreg. Eu nefiind prea priceput intr-ale mecanicii, l-am lasat sa-si faca el de cap si mi-a spus ca fiind o problema de fabrica la unele loturi de E84, o sa mi-l modifice (diferentialul). A cumparat kit de reparatie dar rulmentii sunt altii pentru ca, spune el, cei originali au un distantier intre ei. El a eliminat acel distantier si a pus rulmenti dublii (doua randuri de bile), l-a dat cu mastic din belsug,l-a asamblat, i-a facut plinul cu ulei si am facut vreo 3k km de atunci si ... merge ca nou.

Problema a fost ca acest prieten al meu e din arges si i-am dus masina pe platoforma si am asteptat aproximativ o luna pana cand a avut timp sa se ocupe de ea. Dar auzind si citind despre multitudinea problemelor care au aparut dupa ce diferentialele au fost reparate, am preferat sa astept.

Sfatul meu, daca alegi sa-l repari (sperand ca mai ai ce repara daca ai mers cu masina....), macar fa-l undeva unde sa ai pe cine sa tragi de maneca. Daca nu, cumpara unul SH (sunt destule peste tot) dar tot asa..cu acte/factura sau mergi cu un prieten (sau daca te pricepi f bine, mergi singur) si desfa-l pe cel pe care-l vei cumpara pt ca nu stii ce e in el, poate fi mai praf decat ce ai deja...

P.S

Sa fii atent la raportul pe care-l ai.

Link to comment
Share on other sites

Poti incerca la BVL Master Tuning, au sediu pe str Fabrica de Chibrituri , sector 5, repara exclusiv BMW, si la ei am vazut multe cutii de trasfer si diferentiale desfacute si reparate. Edited by Sor!n
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fix aceiasi problema am avuto si eu cu o saptamana inaintea ta :) , am un topic pe probleme tehnice . Am gasit cu greu pe cineva sa se bage sa il repare , de fapt am cautat pe cineva sa repare cutii viteze manuale ca de la tim mi sa zis ca e cutia ochiometric, daca ascultau cu un stetoscop ca la servisu unde am reparat diferentialul vedeau ca nu e de la cutie si asa gaseam si eu mai usor pe cineva sa repare diferential.

 

Exact ca Bogdan de mai sus , am luat un kit si nu sa potrivit ca nu scrie daca e de diferential fata /spate x drive sdrive , bine ca am reusit sa il dau inapoi ca a fost vreo 800ron .

 

Problema a fost la un rulment SAC 3064 am impresia ca era koyo , nu am gasit exact SAC si m-am luat si eu dupa situ asta http://rolling.hu/search/SAC+3064.php ca alternativa am luat F-236120.3 si surpriza, asta de la INA era cu 2 randuri de bile in loc de ala originl cu un singur rand :angry2: si cu vreo 2 mm mai lata camasa , inelul central era identic ca dimensiune. Sa montat asta cu doua randuri de bile , nu stiu exact cum ca nu am stat cand a facut montaju . Acum masina merge bine da am facut doar vreo 80 km cu ea , vedem de pasti :rolleyes: .

 

Daca la 70.000 km se strica rulmeti in diferential... mai urmeaza sa mi se rupa si lantu la 100000km si m-am lamurit cu marca ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.