Jump to content

Recommended Posts

Cam asa e, mai pinem ulei si inca mai mergem si tragem de ele, sunt curios daca motoarele de generatie mai noua mai ajung la 360k 400k km🙄

 

Nu cred, n55'ul la 150k l'am schimnbat.

 

On topic: Cel mai probabil ai nevoie de segmenti si simeringuri, cam asta e "buba lor".

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Au ajuns la capatul vietii m47'urile pe care le cunosc.. majoritatea 2005-2006.

Magnusy, sunt sigur ca ai gresit litera si ai vrut sa zici N47.. ;)

[singura lui "greseala" (M47) e ca a fost facut Euro 4-5..]

Sau daca nu, unde pui N47?

 

Ca pe topic nu suntem oricum! Si nu-i bine.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Magnusy, sunt sigur ca ai gresit litera si ai vrut sa zici N47.. ;)

[singura lui "greseala" (M47) e ca a fost facut Euro 4-5..]

Sau daca nu, unde pui N47?

 

Ca pe topic nu suntem oricum! Si nu-i bine.

 

Nu am gresit litera deloc.

 

Absolut toate motoarele m47 pe care le cunosc au probleme pe partea de consum de ulei. Al meu a si crapat acum doi ani.

 

Bineinteles ca vorbim de motoare cu peste 500k km care nu se compara cu n47.. dar timpul isi spune cuvantul

Link to comment
Share on other sites

Simeringuri supape + bujii + releu bujii dar suprizele se vor tine lant dupa ce vei desface motorul. Sfatul meu, daca nu ai 2000 eur fara manopera, poti sa ti iei gandul. Asta in cazul in care vrei sa-l repari 100%. Eu am pornit de la un deviz de 6000 lei si am ajuns la 13000 lei (cuzineti arbore schimbati pe original, ca nu exista altfel, 2300 lei + cuzineti biele + culbutori + simeringuri supape si chiulasa planata + multe altele ). M47 duce, dar daca il deschizi vei constata ca sunt uzuri prin el si doar de tine depinde daca risti si schimbi foarte putine sau schimbi tot ce e uzat sa fii sigur pe viitor. Fumul e de la simeringuri supape, al meu consuma cam 1L la 800km si nu s-a intamplat brusc. Am inceput de la 1L la 2000 de km si in 3 ani am ajuns la range 800km :))

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Simeringuri supape + bujii + releu bujii dar suprizele se vor tine lant dupa ce vei desface motorul. Sfatul meu, daca nu ai 2000 eur fara manopera, poti sa ti iei gandul. Asta in cazul in care vrei sa-l repari 100%. Eu am pornit de la un deviz de 6000 lei si am ajuns la 13000 lei (cuzineti arbore schimbati pe original, ca nu exista altfel, 2300 lei + cuzineti biele + culbutori + simeringuri supape si chiulasa planata + multe altele ). M47 duce, dar daca il deschizi vei constata ca sunt uzuri prin el si doar de tine depinde daca risti si schimbi foarte putine sau schimbi tot ce e uzat sa fii sigur pe viitor. Fumul e de la simeringuri supape, al meu consuma cam 1L la 800km si nu s-a intamplat brusc. Am inceput de la 1L la 2000 de km si in 3 ani am ajuns la range 800km :))

Bafta

 

Cam asa aveam si eu de facut. Am mers cu el pana a inceput sa bata si am pus unul la vreo ~150k km la aceeasi bani. Merge de 2 ani strong

Link to comment
Share on other sites

Cred ca te am mai intrebat, de unde ai luat motorul?

 

E o firma din ploiesti, vinde piese cu garantie mare si foarte bune dar cu 25% mai scumpe(pret real as spune eu). Eu am avut 6 luni la motor cu conditia sa il montez in service autorizat + shimb de ulei si antigel(oricum nu avea in el).

 

O sa iti trimit pe privat numele lor.. sa nu fac reclama aici

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.