Jump to content

revizie cutie automata ZF 8HP


maxgs22

Recommended Posts

Salutare,

 

Ma poate lamuri cineva cum e cu schimbul de ulei pentru cutiile automate? Am un 428i din 2014 cu 110k iar in istoricul de service nu apare nimic legat de cutie.

Am sunat la BMW si mi-au zis ca uleiul nu se schimba,in mod normal,decat daca masina prezinta unele simptome(zgomote),la fel ca si in cazul distributiei. Oare sa fie corect? Mi-am facut si o programare pentru verificare(just in case).

As vrea sa mai aud si alte pareri pentru ca cei de la service te pot prosti foarte usor si n-as vrea sa arunc 3500 Ron.

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

schimba uleiul si baia de ulei pt. ca producatorul ZF al cutiei recomandĂŁ schimbul intre 80.000 si 120.000 in funcție de stilul de mers.. cu siguranțĂŁ nu o sa faci o investiție proasta

ca si costuri reprezentanta este mai scumpĂŁ.. o varianta ar mau fi ZF FAUR.. sau comanzi kitul original Zf si mergi la cineva care stie ce face

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

schimba uleiul si baia de ulei pt. ca producatorul ZF al cutiei recomandĂŁ schimbul intre 80.000 si 120.000 in funcție de stilul de mers.. cu siguranțĂŁ nu o sa faci o investiție proasta

ca si costuri reprezentanta este mai scumpĂŁ.. o varianta ar mau fi ZF FAUR.. sau comanzi kitul original Zf si mergi la cineva care stie ce face

Am luat in calcul si varianta cu ZF Faur doar ca as vrea sa apara si in istoric iar ei nu cred ca au acces la reteaua BMW. O sa sun maine pentru mai multe detalii.

Totusi nu inteleg diferenta asta de abordare: producatorul da niste indicatii pe care BMW le suprascrie?!

Link to comment
Share on other sites

Mergi la ZF FAur cu cea mai mare incredere. BMW nu-ti recomanda intretinerea, pentru ca ei vor sa schimbe cutii sau masini cu totul. Gen, nu schimba uleiul la cutie pt ca la 220K oricum trec cei 5 ani si iti cam trebuie una noua. Cutia noua e vreo 10K ...pe masina iei 12K la vremea aia si nu se merita sa schimbi cutia asa ca vei cumpara una noua...BMW gandeste cu mentalitatea din Vest, nu ca-n ROmania unde 90% din masinile premium sunt cumparate la mana a doua din Germania. Te costa in jur de 2000 de ron la ZF si baietii aia fac treaba buna. SPOR!
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi poveste eternă. Lifetime = ciclul de viață al mașinii. A se citi cât e în garanție/primii ani de viață. Pentru orice F10/F30 non-LCi mai ales, 2014-2015 pentru LCI, Lifetime deja a expirat.

Lumea înțelege greșit Lifetime ăsta iar BMW nu are procedură de service regulat pentru așa ceva. Normal că nu recomandă.

 

E pe viață, dar nu gen până duci mașina la casat :), ci până o vinde primul proprietar de cele mai multe ori sau ajunge să fie depășită moral. Economie de consum, deh.

Edited by deeJayOg
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Ma poate lamuri cineva cum e cu schimbul de ulei pentru cutiile automate? Am un 428i din 2014 cu 110k iar in istoricul de service nu apare nimic legat de cutie.

Am sunat la BMW si mi-au zis ca uleiul nu se schimba,in mod normal,decat daca masina prezinta unele simptome(zgomote),la fel ca si in cazul distributiei. Oare sa fie corect? Mi-am facut si o programare pentru verificare(just in case).

As vrea sa mai aud si alte pareri pentru ca cei de la service te pot prosti foarte usor si n-as vrea sa arunc 3500 Ron.

 

Multumesc,

primul BMW ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

primul BMW ?

Primul automat... Am mai avut e90-ul și pe urma am trecut pe Audi o perioada.

 

Mergi la ZF FAur cu cea mai mare incredere. BMW nu-ti recomanda intretinerea, pentru ca ei vor sa schimbe cutii sau masini cu totul. Gen, nu schimba uleiul la cutie pt ca la 220K oricum trec cei 5 ani si iti cam trebuie una noua. Cutia noua e vreo 10K ...pe masina iei 12K la vremea aia si nu se merita sa schimbi cutia asa ca vei cumpara una noua...BMW gandeste cu mentalitatea din Vest, nu ca-n ROmania unde 90% din masinile premium sunt cumparate la mana a doua din Germania. Te costa in jur de 2000 de ron la ZF si baietii aia fac treaba buna. SPOR!

Habar nu aveam ca are garanție 5 ani... O sa merg prima data la BMW pentru verificare(poate a fost deja schimbat și am omis eu detaliul asta) , oricum am garanție și de la dealer-ul din Belgia, pana ĂŽn iulie...

Eventual o sa sun și ĂŽn Belgia, poate sunt ai noștri compatrioți mai "golani" și vor sa ma saboteze.

Link to comment
Share on other sites

da, si eu ma miram ca in istoricul din iDrive nu apare ca am schimbat suplimentar la prima revizie inclusiv filtrul de motorina si cel de aer, desi bmw considera ca la reviziile impare nu este necesar.

 

ar fi bine sa apara in istoricul masinii de la reprezentanta

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Primul automat... Am mai avut e90-ul și pe urma am trecut pe Audi o perioada.

 

deci ...se schimba , poti sa ne crezi :) partea buna e ca esti in perioada in care poti face schimbul gravitational , adica vor intra 6 l , baia de ulei si cam asta e , daca mai astepti pana la 150 + va trebui sa recurgi la schimbul total , cam asa e in procedura ZF . Daca vrei tu neaarat la reprezentanta sa fie un istoric acolo , ceri ce vrei sa faca si va ramane scris , daca vrei sa platesti mai putin - 40 % apelezi la un service cutii automate, gen Automatico Bucuresti , FAur bucuresti si rezolvi situatia , ai factura ai istoric :) . Eu asa am procedat si multi de aici . VEzi mai multe detalii pe topicul meu cu schimbul , procedura etc . Masina mea e la al doilea schimb de ulei cutie .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

da, si eu ma miram ca in istoricul din iDrive nu apare ca am schimbat suplimentar la prima revizie inclusiv filtrul de motorina si cel de aer, desi bmw considera ca la reviziile impare nu este necesar.

 

ar fi bine sa apara in istoricul masinii de la reprezentanta

 

La primul update de iLevel o sa-ti apara :) toate reviziile intermediare.

Link to comment
Share on other sites

pai mi-au facut un update de soft.

 

deopotriva au facut un update in ceea ce priveste reviziile, pt ca acum jumatate de an nu era nicio informatie pe idrive. imi apar 4 lucrari in idrive:

prima, a doua revizie, schimbul placutelor spate si apoi cele fata.

filtrul de aer si de motorina le-am schimbat la o luna dupa prima revizie. cel putin, eu am platit si am lasat masina acolo pt a fi schimbate..ce au facut ei, nu stiu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca si daca ai si daca nu ai toate operatiunile trecute in istoric, la revanzare nu prea conteaza. In RO se cauta masini care arata bine, ca noi, full de full dar la 215% din pretul masinii. Poti sa ai tu inclusiv filmari de la revizii si altele, in final va conta pretul si dotarile masinii. Nu vei putea cere pe ea 30% in plus fata de pretul pietei pt faptul ca ai istoric full trecut in baza de date BMW. Iti zic asta sa nu-ti faci iluzii in legatura cu revanzarea, insa orice masina bine intretinuta se vinde repede. Si eu sunt maniac cu intretinerea masinii si nu am avut niciodata o problema in a vinde masini chiar si fara istoric la reprezentanta. SPor la treaba :thumbsup:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Îți face viața mult mai ușoară la vânzare. La mine omul ce a luat fosta mașină nici n-a mai stat să verifice pe la reprezentanțe sau în altă parte. A venit, a văzut și a luat. Totuși eu am dat-o cu un preț chiar mai mare puțin decât era media pieței dictată de sămsăreli. Depinde și cine e cumpărătorul și ce caută exact, cât de informat este...etc

 

Dacă vrei neapărat istoric pentru ulei în cutie și nu vrei preț de reprezentanță (Dar nu cu mult mai mic apropo :) ) o poți face la service-urile specializate gen Serv Team, Bimmer/Bforce, APB, Dormag...etc. Cei care au acces la baza de date BMW Online. Intrarea nu va fi detaliată, dar există un text mic pe care ei îl introduc acolo și se poate face legătura. La fel se face legătura și cu factura și intrarea de la acei KM.

 

ZF Faur deși sunt super ok nu pot face intrarea asta. La fel cum nu pot face nici resetarea adaptărilor cutiei la nevoie.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intrebare pt cei care ati schimbat la zf faur: daca este asa ok ei de ce nu fac resetarile cutiei si te trimit in alta parte?

 

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

 

practic producator ZF nu recomanda resetarea adaptatiilor decat daca ai avut interventie in cutie , reparatie , schimb piesa etc . Deci in procedura normala ZF nu se face si resetarea adaptatiilor . Mi-a aratat clar cand am fost la Automatico pt schimbul de cutie , negru pe alb scris , omul mi-a spus ca la cerere imi reseteaza fara discutii dar personal nu mi-a recomandat , decat daca dupa schimbul de ulei sesizez ceva socuri , nu a fost cazul , din contra im pare ca schimburile de viteza sunt mult mult imbunatatite , mai line , trecerea fluida . Am tot zis ca e placebo dar se pare ca nu e , am avut cateva socuri inainte de schimb in momentul in care masina oprea cu autohold ,doar in situatia asta , exact cand o prindea sa o opreasca dadea un mic soc , nu deranjant , aleator , dar exista , dupa schimb n-a mai avut unul si au trecut luni , la fel la rece cand a fost frig se simtea 2-3 mai violenta trecerea , nu as descrie ca un soc dar simteam , dupa schimb absolut nimic si am prins sezonul rece .

Edited by Myx
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Intrebare pt cei care ati schimbat la zf faur: daca este asa ok ei de ce nu fac resetarile cutiei si te trimit in alta parte?

 

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

 

 

Salut, mai postez o datĂŁ și experiența mea cu schimbul de ulei la ZF Faur, fĂŁcutĂŁ ĂŽn 2017.

 

Am facut si eu schimbul de ulei la ZF Faur, la E70 40d, cutie 8H70Z, la 120000 km. Baia si uleiul le-am luat de pe ebay.de la 250 de euro setul (8 litri de ulei).

 

Desi am citit lucruri bune despre ZF Faur, la fata locului..... poate eu am avut ghinion.

 

In primul rand dupa 5-6 zile de la schimb, la schimbarea din D in R, pe loc se auzea un troznet sub masina (pina la mersul in service mergea impecabil), la trecerea peste vibratoare aveai impresia ca motorul se tine intr-un surub. Am revenit la Faur unde s-a verificat masina pe elvator si mi s-a spus ca este de la cardanul fata care are joc la crucea cardanica si cand schimbi sensul de mers trozneste si sa ma adresez la BMW, ca ei nu au lucrat acolo. M-am dus la Campina la un service BMW al unui prieten, unde s-a constat ca surubul de 18 care prinde cutia de transfer de tampon nu era strans, tot grupul se misca cu mana. S-a strans,s-a rezolvat, cardanul fata am inteles ca are un pic de joc si ca este o rechemare in service pe el, oricum nu era de la el zgomotul.

 

La ZF au un tester care nu a reusit sa comunice cu 8HP-ul meu desi mi s-a spus ca va comunica se va face la sfarsit un test, vor fi resetate adaptarile.... NU A MERS. A mers tot la service ul celalat unde s-au resetat adaptarile moment in care s-a schimbat in foarte frumos si modul in care cutia schimba.

 

Asadar, poate cei de la ZF Faur se pricep la cutiile ZF, dar daca "suruburile sunt de la BMW", le strangeti in alta parte. Pentru 250 manopera si masina tinuta peste noapte la ei ca sa mai curga 200 mL ulei pe langa cei 5.5 litri ce curg la demontarea baii, nu am facut o mare afacere.

 

PS: sunt mai multe service uri care s-au dotat ĂŽntre timp cu pompe pentru ĂŽnlocuirea integralĂŁ a uleiului din cutie. DacĂŁ vrei neapĂŁrat la Faur intreba-i dacĂŁ dacĂŁ au pompa.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma bag si eu in seama.

Eu am facut schimbul uleiului la cutie la Banat Car in Timisoara si pot confirma ca nu fac adaptarile cutiei.

Cutia smucea din 2 in 3 si inainte de ulei ( adica de cand am luat-o ) si dupa schimbul de ulei.

Dupa ce i-am dat resetare cutiei de viteze din calculator , am mers frumos cu ea 100 km fara kick down si alte nebunii cutia merge impecabil.

Nici un fel de smucitura nu mai exista.

 

Deci daca cumva dupa schimbul de ulei masina mai are sau avea smucituri poate scapati din resetarea adaptarilor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am primit si oferta celor de la Faur.

 

Buna ziua,

 

Este recomandat a se schimba uleiul la cutia automata ZF la fiecare 80.000 km.

 

Preturile sunt:

 

- ulei ZF Lifeguard Fluid 8 – 124 lei + t.v.a. / litru x aprox. 6-7 litri,

 

- baie cu filtru ZF 8HP45 – 590 lei + t.v.a.

 

- manopera schimb ulei si diagnoza sumara – 540 lei + t.v.a.

 

Operatiunea de schimb ulei dureaza aprox. 4 ore, durata care se poate prelungi in cazul aparitiei altor situatii neprevazute / dificultati.

 

Daca doriti, va rog sa ma anuntati inainte pentru a va putea programa.

 

Ideal ar fi sa lasati masina la noi de seara pentru a scadea la tempereatura potrivita, iar dimineata, la prima ora, sa inceapa schimbul.

 

Cu respect / Kind regards / Mit freundlichen GrĂźĂen

Ec. SprĂŽncenatu Ana-Maria

ZF After Sales Manager

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.