Jump to content

Sunet ciudat din compartimentul motor, cu motorul oprit- N47S1 biturbo


Ionuț_Cosmin

Recommended Posts

Salutare tuturor!

De cateva zile aud un zgomot extrem de ciudat venind din partea stanga a motorului, undeva sub galeria de admisie, zgomot care se manifesta, culmea cu motorul oprit si masina incuiata. Mie personal mi se pare ca vine din zona Compresorului de Clima, insa ma gandesc sa nu fie si ceva care incearca sa vacumeze, masina neintrand efectiv in sleep, din cauza acestei probleme.

Sunetul a aparut acum cateva seri, iar dupĂŁ o poza de cateva zile a reaparut in seara asta. Adaug faptul ca se manifesta pret de 2-3 ore, cu motorul oprit si masina incuiata. Sunetul este prezent chiar si la 1-2-3 ore dupa ce masina a fost incuiata.

Acesta este sunetul:

Poate s-a mai lovit cineva de ciudatenia asta si ma poate sfatui un pic. ISTA-D 4.16.14 nu vede absolut nici un fel de eroare pe nici un modul. Masina merge normal, insa la pornirea climei pe rece (butonul de pe consola centrala trecut pe albastru) uneori aud un fel de miorlait care imbraca turatia motorului si care dispare imediat opresc AC-ul (apas butonul AC). Miorlaitul ala se aude mai ales cu motorul cald si este disontinuu, sinusoidal (se aude creste in intensitate pana la un maxim dupa care scade treptat pana dispare). Am verificat instalatia de AC acum cateva samptamani si nu s-au gasit pierderi de freon ci mai putin ulei decat era necesar. Am reincarcat instalatia de AC cu freon si ulei, iar cel de la service mi-a spus ca instalatia de AC nu are nici un fel de problema. Sa fie si fluieratul asta odios tot un semnal transmis de Compresoul de clima impreuna cu acest miorlait care imbraca turatia motorului?

P.S. Masina in cauza este un BMW 525d xDrive 2013, biturbo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare tuturor!

De cateva zile aud un zgomot extrem de ciudat venind din partea stanga a motorului, undeva sub galeria de admisie, zgomot care se manifesta, culmea cu motorul oprit si masina incuiata. Mie personal mi se pare ca vine din zona Compresorului de Clima, insa ma gandesc sa nu fie si ceva care incearca sa vacumeze, masina neintrand efectiv in sleep, din cauza acestei probleme.

Sunetul a aparut acum cateva seri, iar după o poza de cateva zile a reaparut in seara asta. Adaug faptul ca se manifesta pret de 2-3 ore, cu motorul oprit si masina incuiata. Sunetul este prezent chiar si la 1-2-3 ore dupa ce masina a fost incuiata.

Acesta este sunetul:

Poate s-a mai lovit cineva de ciudatenia asta si ma poate sfatui un pic. ISTA-D 4.16.14 nu vede absolut nici un fel de eroare pe nici un modul. Masina merge normal, insa la pornirea climei pe rece (butonul de pe consola centrala trecut pe albastru) uneori aud un fel de miorlait care imbraca turatia motorului si care dispare imediat opresc AC-ul (apas butonul AC). Miorlaitul ala se aude mai ales cu motorul cald si este disontinuu, sinusoidal (se aude creste in intensitate pana la un maxim dupa care scade treptat pana dispare). Am verificat instalatia de AC acum cateva samptamani si nu s-au gasit pierderi de freon ci mai putin ulei decat era necesar. Am reincarcat instalatia de AC cu freon si ulei, iar cel de la service mi-a spus ca instalatia de AC nu are nici un fel de problema. Sa fie si fluieratul asta odios tot un semnal transmis de Compresoul de clima impreuna cu acest miorlait care imbraca turatia motorului?

P.S. Masina in cauza este un BMW 525d xDrive 2013, biturbo.

Salut, ai mai gasit care e problema... La mine se manifesta la fel pe X1 N47

Edited by Nicu_G
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Nu cred ca e compresorul de clima, pune mana pe tot ce e prin zona, vei simti ce vibreaza in momentul in care apare zgomotul, ai grija sa nu te arzi. Pare a fi ceva zgomot de electronica, frecventa inalta, un actuator sau asa ceva care nu poate sa culiseze, de acolo tiuitul.

Spor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am aratat chestia asta mecanicilor, pentru ca la momentul respectiv nu se manifesta, si mi-au spus ca problema nu e un defect ci este o pozitâşie excentrica a clapetei de acceleratie si ca o sa dispara singura de la sine, lucru care s-a si intamplat...de atunci m-am linistit...la mine nu s-a mai manifestat deloc de atunci.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.