Jump to content

BMW E46 325i


colonelul

Recommended Posts

...salutare tuturor :drinks: , de ceva timp cochetam cu ideea unei motorizari 6 Linie si ca sa nu intru la cheltuieli prea mari am decis sa merg pe un BMW E46 chiar daca are specificile probleme cu rugina :ermm: ,drept urmare am gasit un E46 touring din 2003 cu verificare tehnica noua,ceva kilometrii la bord :275000 ,aspect optic OK,dupa un scurt testdrive m am hotarit sa l iau chiar daca se aude un clanc pe undeva pe dedesubt( avand verificare tehnica noua tind sa cred ca o fi toba sau daca nu voi afla maine in service :ermm: ),pretul pentru mine a fost sa zicem "pomana",prezinta usoare urme de rugina la aripa spate dreapta(daca voi tine masina sper sa rezolv problema la prima venire in tara),interior intretinut/partial piele,unitate audio Android,etc...In principiu cand imi cumpar o masina fac imediat schimbul de ulei,filtre,prin urmare maine masina va fi in service pentru a schimba:

-ulei motor Shell HELIX Ultra 5W40 (BMW LL-01)

-filtru ulei Mahle

-filtru polen Mahle CarbonActiv ,ulterior voi face deparazitarea climei cu ajutorul unui spray grenada...

-schimbare totala antigel ,am cumparat antigel BMW Original

-schimb bujii NGK BKR6EQUP

 

...cam asta ar fi lista pentru maine,la final voi dicuta cu baiatul de la atelier cum vom proceda pentru verificarea DISA Valve,aceasta indicatie am primit o aici pe forum de la colegi pe un alt topic legat de sfaturi, ocazie cu care vom vedea si care i faza cu filtrul de aer/ momentan are o reclama cu K&N pe cutie,vom vedea daca este real si voi insista probabil si pe schimbul uleiului din cutia de viteze/ voi merge pe uleiul celor de la BMW.

Legat de aspect optic,ingrijire am intervenit asupra dihaniei pe partea de interior cu Sonax mattEffect + solutie de plasticuri Koch Chemie Top Star , interiorul este partial piele pe care am actionat deocamdata doar cu servetele speciale pentru piele,va urma probabil tot un Sonax pentru ingrijire piele si am folosit ceva spray uri cu spuma pentru textil care au si efect antinicotina deoarece se simtea miros de fumator chiar daca nu se vad urme pe scrumiere.pe partea de interior trebuie sa imi soseasca un set original de covorase de guma cumparate secondhand dar in stare foarte buna si vreau sa i mai schimb pragurile interioare de la usi cu ceva M Optic sau SpecialEdition...Deoarece spatiul este mai mic fata de ce am avut inainte am reusit in ultimul weekend sa pun mina pe niste bare transversale originale+cutie transport Kamei Delphin 340 ...

 

Probleme negative deocamdata:

-urme de rugina aripa spate dreapta

-clanc ul care se aude de sub masina

-suportul interior pentru picorul sting este crapat

-trapa functioneaza OK dar acel capac care trebuie tras manual parca nu este pe "sinele" lui,nu cunosc care i sistemul de glisare,sa aibe rupt ceva urechi,chestii pe acolo/ el se poate impinge dar trebuie cu atentie sa nu o ia intr o parte sau alta

-nu pot deschide doar "geamul" la portbagaj

 

Atasez mai jos niste poze cu dihania :w00t:

post-84997-0-64628000-1556089104_thumb.jpg

post-84997-0-45625400-1556089130_thumb.jpg

post-84997-0-83624200-1556089141_thumb.jpg

Edited by colonelul
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

:w00t: mi am schimbat ieri filtrul de polen, am mers pe MAHLE carbon activ si cand scot filtrul scria pe el: Made in Romania :rofl: ,bine ca l am schimbat deoarece ala vechi avea deja "gongi" in el :LMAO: ,am bagat si un spray grenada pentru deparazitat clima imediat dupa ce l am schimbat,mai am unul :ermm: il bag maine ca astazi a plouat afara/ il bag seara si dupa ce opresc masina nu aerisesc, numa bine sta gazul ala in masina pina dimineata ...Dupa cum arata filtrul de polen si lipsa istoricului masinii ma bucur ca i am schimbat uleiul de motor,antigelul,bujiile ,iar peste 2 saptamini urmeaza sa schimb uleiul din cutie(am cumparat BMW Original 50€/2L) si lichidul de frina + rezolvarea clank ului care vine de la toba/trebuie sudat ceva pe acolo , in rest nu sunt probleme cu masina deocamdata :good: ,sa vad cum vor evolua lucrurile :wink: ,chiar imi place si mie masina,de abia astept sa o scot la un drum mai lung :frantics: :drinks:

post-84997-0-47094700-1556309782_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Intre timp am vandut agregatul,nu am stat mult timp cu el la vanzare,cred ca maxim o saptamina ( a fost vandut in Februarie 2020). Masina a fost OK doar ca prea joasa,la prima incursiune in afara ,mai precis in Timisoara a trebuit sa i schimb suportul care sustinea esapamentul undeva pe la mijloc deoarece am atins cu el la intrarea intr o parcare :pardon: si in plus trebuia sa ai foarte foarte mare grija la bara din fata sa nu o lasi pe undeva :D Astept sa vad ce se intimpla cu criza asta Covid19 si cand se linistesc apele trec pe un seria 3 G20, cred ca 330i ul 8)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.