Jump to content

Bmw E61 - dric cu diploma


Razvan Gavan

Recommended Posts

Cel mai simplu e sĂŁ le faci la un tapiter. Nu gĂŁseĂâ˘ti bej decat sh sau de la dezmembrat. Si eu le aveam bej si am renuntat. Se vede jegul naĂâ˘pa si se ciuperci uĂâ˘or.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dar nu e nimic ieftin, e chiar piele de foarte buna calitate. Doar ca am indesat-o eu aiurea.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Scuze,poate m-am exprimat greșit. Voiam sĂŁ spun cĂŁ aratĂŁ ieftin/ciudat/improvizat, nu cĂŁ te-ai fi zgârcit.

Link to comment
Share on other sites

Cam putine gauri pentru suruburi pe volantul acela.. Fata de gaurile de pe marginea placii.. Parca langa pinul de pe volant (din ce imi amintesc la seria 3..) trebuie sa fie cate doua gauri pe fiecare parte a unui pin.. ca pe placa de presiune.

(dar se poate sa gresesc..)

 

N-ai uitat de suruburile de volant sau pasta anti-desfacere daca ai de gand sa folosesti suruburile vechi.. ?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Masina are volanta originala, suruburi originale. Sa vedem cum sunt cand o dau jos. Prefer original sincer. Referitor la volanta, e luata pe serie de sasiu, nu stiu daca are mai putine gauri sau nu, vom vedea cand o dau jos.

 

La volanta actuala de pe masina singurele simptome sunt la cald, la plecare de pe loc are o usoara trepidatie. Kitul de ambreaj e ok, dar, daca tot schimb volanta nu are sens sa pun kitul vechi.

 

Am luat si semeringul de palier si tamponul de la cutie pe original + ulei original pentru cutie.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara in primul rând! Pt cei ce citiți pe aici, RĂŁzvan pare un magician care reda o frumusețe de mult timp apusa. Chiar asa și e in mare parte.. dar pĂŁcat ca timpul nu poate reda tinerețea unei masini!!!

Eu sunt unul dintre cei care am avut parte de mult prealaudata B68 KOW.

Nu sunt samsar , am cumpĂŁrat masina pt mine cu gândul ca e o masina cinstita , mai ales citind topicul și ĂŽnflĂŁcĂŁrarea inițiatorului ..

Dar cum orice poveste frumoasa are și poze superbe, e de ajuns sa nu ți mai pui intrebari de ce nu are barem proprietar masina..

In fine , masina avea o groaza de probleme chiar și când a plecat de la RĂŁzvan, și aici vorbim de probleme de genul rezolvate cu câteva mii de euro..

Inclusiv SKW ( stiti cine e) ĂŽși punea mâinile in cap când auzea de masina...

va spun sincer ca mi a mancat zilele și nopțile masina asta , nu mai spun de câte ori m a lĂŁsat in drum masina, trebuind adusĂŁ cu platforma..

Și acum nu alea câteva mii erau problema, dar permanent apĂŁreau erori de la modificĂŁrile fĂŁcute , modificĂŁri care nu au fost duse pana la capat cu codarile aferente..

Ca o concluzie, de masina aia au fost numai pozele și o poveste bine spusa, ca in rest o sa ajungĂŁ și asta de acum tot un cadavru pe mâna altor fraieri..

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit, ca asa sunt toate la care se fac retrofituri. Degeaba se caca pe ei unii pe aici ca iese la fel ca din fabrica. O masina la care adaugi tu tot felul de "optiuni" e doar o carpeala, NICIODATA nu va fi masina aia ca una care ar fi avut acele "feature" din fabrica.

Cate masini am vazut de exemplu cu volan cu padele, insa cand am incercat sa le folosesc... "dadeam in gol" :)), bineinteles ca in poze e "CUL".

Spor la carpeala.

Edited by Alexandru'
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Dacă faci retrofituri corespunzător nu e nicio cârpeală. Inclusiv BMW o face prin aftersales support.

 

Un retrofit dus până la capăt, corespunzător, așa arată și în ISTA+ sau prin alte locuri, ca să știe oricine lucrează ulterior ce e diferit acolo față de VIN-ul de bază.

 

http://i63.tinypic.com/2zizf5i.jpg

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Nici 1% din masinile din RO nu au asa ceva. Fi serios!

Treaba de mantuiala ca la noi...cine cumpara masina si da un update la soft fara sa stie de retrofituri isi blesteama zilele apoi (si pe fostul proprietar totodata).

Vin baietii cu ncs si carly luat de pe cartechnology si te rezolva, ieftinache.

Edited by Alexandru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si pe mana mea a incaput Razvan fosta ta masina B 68 KOW si mi-a scos cateva fire de par alb si am avut cateva nopti nedormite din cauza ei pentru ca ai vandut-o cu o mare problema-descarca bateria in cateva ore.

Nu stiu pe la cine ai facut retrofiturile, dar ti-au facut bataie de joc. Pana la urma proprietarul i-a dat de cap, de vina a fost HUD-ul, care nu era alimentat de unde trebuie. Ai grija unde faci electrica si la asta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu i am cumpĂŁrat baterie noua ..M a lĂŁsat in aeroport și la munte.. Intra si cutia in eroare din cauza asta..

Plus ca HUD funcționa ca un cacat, ĂŽși pierdea luminozitatea de nu vedeai nimic ..

Pilotul automat nu funcționa . Nu am putut conduce niciodata cu el

I am schimbat doi senzori ABS pe fata și tot degeaba.. nu am putut pleca cu masina de pe loc din cauza ca o roata patina pe gheata..M aj ĂŽmpins trecatorii

Cred ca pompa ABS era de vina..

High beam assist nu a mers niciodata..

faza lunga la fel nu funcționa..

Și cea mai mare problema era CONSUMUL DE ULEI.. 1 litru la 400-500 de km , deci peste 20 de litri la 10.000 de km..umblam cu bidonul de 4 litri dupĂŁ mine, la drumuri lungi opream sa alimentez cu ulei..

Și ĂŽncĂŁ câteva zeci de probleme mici și stresante

Edited by Gerard
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit, ca asa sunt toate la care se fac retrofituri. Degeaba se caca pe ei unii pe aici ca iese la fel ca din fabrica. O masina la care adaugi tu tot felul de "optiuni" e doar o carpeala, NICIODATA nu va fi masina aia ca una care ar fi avut acele "feature" din fabrica.

Cate masini am vazut de exemplu cu volan cu padele, insa cand am incercat sa le folosesc... "dadeam in gol" :)), bineinteles ca in poze e "CUL".

Spor la carpeala.

 

nu toata lumea face carpeala , in general se fac si carpeli dar exista si treaba buna ,evident costa sa duci un retrofit pana la capat sau macar la un nivel la care nu afecteaza functionalitatea totala sau nici macar partiala a masinii si evident este functional si util , frumos etc . Eu mereu am avut o placere in a face un retrofit functional . Si daca nu am avut la cine nu m-am bagat , n-are rost

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.