Jump to content

BMW 318ci n46 funcționare fĂŁrĂŁ valvetronic


Mawrius

Recommended Posts

Mai demult am inceput un topic în care întrebam dacă mașina în cauză (2.0 n46) funcționează fără valvetronic și acum revin cu update după ce am mers și merg cu mașina fără valvetronic (motorașul este anulat)

 

Singurul "dezavantaj" este că rămâne aprins check engine, dar sincer prefer să fie aprins și mașina să funcționeze bine decât să meargă cum mergea (nu aveam încredere în ea)

În principiu mașina se poate repara dar nu mai este rentabil, oricum vreau să fac swap la 3.0 și să scap de vvt

Acum părțile bune după anulare

- puterea la fel (poate e efect placebo dar trage mai bine așa fără vvt)

- fără trepidați (care oricum erau aleatorii) ale turației

- despre consum nu pot să zic că a crescut, poate maxim 0.5 - 1 l, dar asta este și din cauză că nu mai menajez mașina și oricum insignifiant la cât consumă acest motor (mai puțin ca un focus cu motor 1.6 benzină)

 

Mașina nu intră în limp mode cum mai ziceau unii după 2.500 - 3000 de ture când ar fi intrat în mod normal vvt, am mers cu ea cât se poate de turată pentru a testa chestia asta (nu obișnuiesc să omor mașinile, maxim 4 - 5000 ture) și nu apare absolut nimic

 

Procesul de anulare îl știu doar teoretic (cine vrea să încerce îl pot spune),eu am lăsat mașina la mecanicul meu și el mi-a făcut-o

 

Cam asta e povestea mea, dacă mai apare ceva postez aici, dar sper să fie rezolvată problema

Edited by Mawrius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eram sigur că o să se înceapă cu chestii de genul să cumpăr altă marcă, am o meserie destul de bună cu un salariu peste medie, cu banii băgați în motor făceam awap la 3.0 dar am zis să fac motorul ca nou, dar de fiecare dată când reparam ceva, se strica altceva, credem-mă că nu mai e rentabil, toți m-au sfătuit să scap de motor cât mai repede și să trec pe 6 cilindri, iar eu ce am făcut, am făcut și ca un test să văd cum e fără acest sistem și dacă tot nu se rezolva problemă am zis să încerce și chestia asta Edited by Mawrius
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Și ca să fie treaba lămurită mașina aceasta nu o folosesc zi de zi (fac cam 20 km pe săptămână cu ea), dar este și un proiect în desfășurare (când o să termin ce am în cap o să fie altă mașină)

Eu nu am zis că recomand ce am făcut eu, doar am spus ce am observat după anulare vvt tot având probleme cu mașina

Edited by Mawrius
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sa faci un swap de motor ca la carte si omologat te costa foarte mult si chiar nu se merita. Eu unu vindeam 318i si luam un 330i. Swap nu inseamna ca iei un 3.0 il arunci acolo si gata... ai de inlocuit o gramada si sa nu mai zic de bataia de cap cu actele dar acum fiecare cu nebunia lui :)
Link to comment
Share on other sites

@Mawrius Oamenii nu sunt rai iti spun adevarul crud, numai merge asa cu vvt-ul in nestire cu motorasul anulat.. vezi ca are si valvetronicul niste tacheti cu culbutori si daca nu functioneaza o perioada se vor descarca si atunci adio axa valvetronica.. Asculta-ne si pe noi ce spunem ca iti vrem binele, pune mana si repara valvetronicul ca e un motor econom si trage destul de bine zic eu, sa faci swap la un 3.0 cum crezi tu nu merge, ai voie maxim 2.5 sa pui pe masina. Si M54 au hibele lor (simeringuri supape, valva pcv, vanosuri de reconditionat, bobine care pica in galagie,etc). Faci precum un coleg de aici care acum cateva luni a reusit sa rupa motoru' si tot la fel zicea si el de un swap dar pana la urma a ajuns la concluzia ca mai bine repara alt motor de vvt si a terminat balciu.
Link to comment
Share on other sites

am o meserie destul de bunĂŁ cu un salariu peste medie, cu banii bĂŁgați ĂŽn motor fĂŁceam awap la 3.0 dar am zis sĂŁ fac motorul ca nou, dar de fiecare datĂŁ când reparam ceva, se strica altceva, credem-mĂŁ cĂŁ nu mai e rentabil, toți m-au sfĂŁtuit sĂŁ scap de motor cât mai repede și sĂŁ trec pe 6 cilindri, iar eu ce am fĂŁcut, am fĂŁcut și ca un test sĂŁ vĂŁd cum e fĂŁrĂŁ acest sistem și dacĂŁ tot nu se rezolva problemĂŁ am zis sĂŁ ĂŽncerce și chestia asta

 

pai e lejer pt tine sa-l "repari, readuci pe linia de plutire", un motoras vvt .....la salariul tau peste medie, ar trebui sa fie cat o legatura de ceapa pentru restul.....

 

sa treci de la 4 cilindrii , la 6 ....in 2019....mai bine direct 6l

 

dar : pe banii tai si pe fierul tau....faci ce crezi ca e mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea crede ca swapul e ca un schimb de jante . Eu nu m-as incumeta la asa ceva , niciodata .

 

Si motorul ala pe care il iei , 3.0/2.5 trebuie revizuit , ca nu il arunci asa , direct pe masina , adica garnituri semeringuri uleiuri , etc . Plus bujii , verificat bobine / schimbat . Accesorii , curele role .

 

Am avut n42 , am bifat cam toate problemele , dar nu m-am gandit sa fac swap .

 

Sunt atatea lucruri care pot merge prost ... si care iti pot arunca in aer bugetul .

Link to comment
Share on other sites

@Magnuy asta cred ca era Cubanezu de care am zis eu mai sus, omu' nu avea bine pusa la punct distributia si ii sarise, si ii facuse tot in motor praf ulterior dupa ce a remediat problema si-a dat seama ca a meritat investitia.
Link to comment
Share on other sites

@Magnuy asta cred ca era Cubanezu de care am zis eu mai sus, omu' nu avea bine pusa la punct distributia si ii sarise, si ii facuse tot in motor praf ulterior dupa ce a remediat problema si-a dat seama ca a meritat investitia.

 

da, baiatul din Galati parca , care avea ceva probleme/nelamuriri cu masina/motorul

 

spor la citit : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80783-motor-n42-e46-318i/

 

nu descoperim noi roata in 2019...e descoperita de mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.