BMWClub: Porneste subturat Bmw VALVETRONIC - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Porneste subturat Bmw VALVETRONIC

#1 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 26 May 2019 - 10:47

Va salut, iar a apărut o mica problema la n42b20 ul meu. Dimineața la prima cheie pornește prost, subturat, o data sau de 2 ori s a și oprit. Dacă o accelerez ușor sau o opresc și repornesc e normala toată ziua. Erori nu mai am, am avut la senzorul de ulei, l am schimbat și am mai avut una care nu a mai apărut, atașez mai jos poza. Mai e o pb, îmi arata o valoare peste maxim în INPA, va arat și asta mai jos. Sa fie din pompa de aer? Sa fie din senzorii ax came sau arbore?

Asta este eroarea, stearsa acum 200, nu a mai aparut pana acum, dar de pornit tot asa porneste.

 Liviu George, on 26 May 2019 - 10:45, said:

Va salut, iar a apărut o mica problema la n42b20 ul meu. Dimineața la prima cheie pornește prost, subturat, o data sau de 2 ori s a și oprit. Dacă o accelerez ușor sau o opresc și repornesc e normala toată ziua. Erori nu mai am, am avut la senzorul de ulei, l am schimbat și am mai avut una care nu a mai apărut, atașez mai jos poza. Mai e o pb, îmi arata o valoare peste maxim în INPA, va arat și asta mai jos. Sa fie din pompa de aer? Sa fie din senzorii ax came sau arbore?

Asta este eroarea, stearsa acum 200, nu a mai aparut pana acum, dar de pornit tot asa porneste.


Si despre asta vorbeam, valoarea peste limita. Am sters toate adaptarile cu inpa sa vad daca acea valoare isi revine, dar nu se schimba nimic.

Attached File(s)


0

#2 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 26 May 2019 - 11:27

Cu aceeasi problema ma confrunt si eu, pornitul balbait la prima cheie dupa ce a stat mai mult timp. I-am reconditionat tot motorul (distributie,vanosuri,senzor vibrochen sau arbore, valva pcv, motoras si senzor vvt). La mine cu cat e mai cald afara cu atat porneste mai prost la a2 sau a3 cheie, dar daca e sub 5 grade afara porneste la sfert fara niciun balbait.
0

#3 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 26 May 2019 - 12:18

La mine face asa cam de o luna. Pornește la prima cheie, dar pornește subturat. În rest totul e cum trebuie și mașina merge bine. Mai așteptăm, poate ii dam de cap.
0

#4 User is offline   mmmmcr 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 03-July 14

Posted 27 May 2019 - 14:08

Am rezolvat aceiasi problema la masina unui prieten.Tragea aer fals si din cauza asta pornea greu dimineata.Verificati imediat dupa debitmetru furtunul si piesa de plastic ce vine prinsa de furtun .La prietenul meu a fost rupt la imbinarea dintre furtun si piesa accea.
0

#5 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 27 May 2019 - 19:40

View Postmmmmcr, on 27 May 2019 - 14:08, said:

Am rezolvat aceiasi problema la masina unui prieten.Tragea aer fals si din cauza asta pornea greu dimineata.Verificati imediat dupa debitmetru furtunul si piesa de plastic ce vine prinsa de furtun .La prietenul meu a fost rupt la imbinarea dintre furtun si piesa accea.

Pai și doar la prima pornire făcea asa? Dacă trage aer fals oscilează și după relantiul..
0

#6 User is offline   mmmmcr 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 03-July 14

Posted 27 May 2019 - 20:09

doar la prima pornire si mai rau de cand s-a facut mai cald.
0

#7 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 27 May 2019 - 21:52

View Postmmmmcr, on 27 May 2019 - 20:09, said:

doar la prima pornire si mai rau de cand s-a facut mai cald.

O sa ma uit sa vad dacă e ceva rupt. Mulțumesc de sfat!
0

#8 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 30 May 2019 - 09:22

Nu mai are nimeni nicio idee? Nu pare sa fie nimic rupt și nici aer nu trage pe undeva 😔
0

#9 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1346
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 02 June 2019 - 11:09

Si masina mea se comporta asemanator la prima pornire si in plus se mai si oprea din cand in cand la franare, iar mai recent incepuse sa se accelereze singura cand stateam la semafor.
Cauza, rezonatorul (cel care este corp comun cu furtunul, care vine imediat dupa debitmetru) nu fusese prins bine de cutia filtrului de aer si s-a frecat de o rola pana cand aceasta a facut o gaura mare in el.

This post has been edited by roby_m: 02 June 2019 - 11:11

0

#10 User is offline   Luv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 02 June 2019 - 11:48

Revin si eu cu mici amanunte, dupa anumiti km parcursi imi apar urmatorele erori fara sa mi se aprinda check engine.
P0490 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) "A" Control Circuit High
P0491 - Secondary Air Injection System Insufficient Flow Bank 1
2760 - secondary-air system bank 1
2761 - secondary-air system bank 2
2781 - camshaft sensor intake

Mentionez faptul ca mereu cand porneste balbait imi baga un miros de gaze inauntru iar la relanti are un mic "trepidat" pe care inainte nu il avea pana sa am probleme pe partea de valvetronic. Acum 2 luni am schimbat valva pcv cu furtunele aferente si am verificat tot ce inseamna pe partea de admisie si n-am gasit nimic rupt sau scos.

This post has been edited by Luv: 02 June 2019 - 11:59

0

#11 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 03 June 2019 - 17:44

View Postroby_m, on 02 June 2019 - 11:09, said:

Si masina mea se comporta asemanator la prima pornire si in plus se mai si oprea din cand in cand la franare, iar mai recent incepuse sa se accelereze singura cand stateam la semafor.
Cauza, rezonatorul (cel care este corp comun cu furtunul, care vine imediat dupa debitmetru) nu fusese prins bine de cutia filtrului de aer si s-a frecat de o rola pana cand aceasta a facut o gaura mare in el.

O sa verific și ala, îl bănuiesc și pe el. Azi și ieri a pornit bine 😂

This post has been edited by Liviu George: 03 June 2019 - 17:45

0

#12 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 06 June 2019 - 17:53

Poate sa fie și vanosul de pe admisie de îmi da valoarea aia? Sa fie puțin defazat?
0

#13 User is offline   cristianro 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2142
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 June 2019 - 16:09

View PostLuv, on 26 May 2019 - 11:27, said:

Cu aceeasi problema ma confrunt si eu, pornitul balbait la prima cheie dupa ce a stat mai mult timp. I-am reconditionat tot motorul (distributie,vanosuri,senzor vibrochen sau arbore, valva pcv, motoras si senzor vvt). La mine cu cat e mai cald afara cu atat porneste mai prost la a2 sau a3 cheie, dar daca e sub 5 grade afara porneste la sfert fara niciun balbait.

Problema la tine. E senzorrul de temeratura din debitmetrul de aer si din cauza senzorului de temp motor sau al apei din radiator, dupa cum.il aveti. La temperaturi negative cantitatea de combustibil e ceva mai mare, dar din cauza erorii data de senzorii de temp, cantitatea de combustibil ramane tot mare chiar si la temperaturi mai ridicate ale aerului. De aceea daca apasati putin pe pedala de acceleratie ca sa creasca turatia, va creste si cantitayea de aer trasa de motor dar va creste si putin temperatura motorului( cantitatea de combustibil va scadea f putin) dar suficient cat sa mearga bine.
Asta doar daca: nu aveti furtune sparte/ crapate.
0

#14 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 12 June 2019 - 20:55

View Postcristianro, on 11 June 2019 - 16:09, said:

Problema la tine. E senzorrul de temeratura din debitmetrul de aer si din cauza senzorului de temp motor sau al apei din radiator, dupa cum.il aveti. La temperaturi negative cantitatea de combustibil e ceva mai mare, dar din cauza erorii data de senzorii de temp, cantitatea de combustibil ramane tot mare chiar si la temperaturi mai ridicate ale aerului. De aceea daca apasati putin pe pedala de acceleratie ca sa creasca turatia, va creste si cantitayea de aer trasa de motor dar va creste si putin temperatura motorului( cantitatea de combustibil va scadea f putin) dar suficient cat sa mearga bine.
Asta doar daca: nu aveti furtune sparte/ crapate.

La mine ai un sfat ceva? Un mecanic mi a zis ca e distribuția, dar e ok, a fost schimbata, patinele sunt ok, e întinsă, nu e lanțul slab dimineața înainte de pornire. Îmi da valoarea aia pe senzor cu!, am luat un senzor pe metzger și a venit original (știam asta pt ca ma ocup cu piesele) și un furtun de la pcv ala de întra în baie, l am crăpat eu din greșeală. Am sa le pun sa vad care e treaba. Ideea e ca face doar la prima pornire si se manifesta mereu la fel. Nu urca acum pana la 1500 sau cât trebuie la prima cheie, urca la 800,900 și după sta 2,3,4 secunde la 450,500, după își revine și e totul ok 😂
0

#15 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 18 June 2019 - 23:09

Nimic? Nu e din aer fals 😔
0

#16 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1346
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 19 June 2019 - 09:32

Ai facut un test cu fum?
0

#17 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 19 June 2019 - 14:25

View Postroby_m, on 19 June 2019 - 09:32, said:

Ai facut un test cu fum?

Sincer nici nu știu cum se face asa ceva..
0

#18 User is offline   roby_m 

  • Frumos
  • Group: Members
  • Posts: 1346
  • Joined: 16-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 19 June 2019 - 14:47

Cauta pe youtube "smoke test" , practic ideea este sa introduci fum in admisie; fumul va iesi pe acolo pe unde sistemul este deschis.
0

#19 User is offline   cristianro 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2142
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2019 - 07:29

View PostLiviu George, on 12 June 2019 - 20:55, said:

La mine ai un sfat ceva? Un mecanic mi a zis ca e distribuția, dar e ok, a fost schimbata, patinele sunt ok, e întinsă, nu e lanțul slab dimineața înainte de pornire. Îmi da valoarea aia pe senzor cu!, am luat un senzor pe metzger și a venit original (știam asta pt ca ma ocup cu piesele) și un furtun de la pcv ala de întra în baie, l am crăpat eu din greșeală. Am sa le pun sa vad care e treaba. Ideea e ca face doar la prima pornire si se manifesta mereu la fel. Nu urca acum pana la 1500 sau cât trebuie la prima cheie, urca la 800,900 și după sta 2,3,4 secunde la 450,500, după își revine și e totul ok 😂

Din ce spui ar trebui sa inlocuiesti furtunul de la valva pcv,si sa verifici bine sa nu mai ai si altele crapate.In general dimineata presiunea combustibilului spre injectoare e mica, si masina ar trebui sa aibe un sistem care sa porneasca pompa de combustibil ( la a 2-a treapta a cheii)pana sa pornesti tu demarorul.
Verifica sa vezi daca iti porneste pompa, ( se aude cum bazie sub bancheta din spate).
Nu e distributia.
Sa ne spui rezultatul.

This post has been edited by cristianro: 20 June 2019 - 07:30

0

#20 User is offline   Liviu George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 02-March 18

Posted 21 June 2019 - 00:16

View Postcristianro, on 20 June 2019 - 07:29, said:

Din ce spui ar trebui sa inlocuiesti furtunul de la valva pcv,si sa verifici bine sa nu mai ai si altele crapate.In general dimineata presiunea combustibilului spre injectoare e mica, si masina ar trebui sa aibe un sistem care sa porneasca pompa de combustibil ( la a 2-a treapta a cheii)pana sa pornesti tu demarorul.
Verifica sa vezi daca iti porneste pompa, ( se aude cum bazie sub bancheta din spate).
Nu e distributia.
Sa ne spui rezultatul.

Am schimbat furtun ele de la pcv, doar ca am spart unul recent pt ca am schimbat baia de ulei, dar făcea la fel pana sa îl sparg. Sâmbăta îl schimb pe acela și ma uit și la restul. Sa nu fie din senzorul de la arbore buba? Îmi da valoarea aia mare cu! Și ma gandeam ca și el e posibil sa fie bușit... Pompa se aude mergând, am încercat sa ii pun contactul de 2,3,4 ori și tot asa face. I am șters și dimineața înainte de pornire adaptările din INPA și la fel pornește.. Nu știu ce sa zic.. Dacă as știi ca nu e din senzorul ala nu l as mai schimba și l as da retur.. Asa dacă îl montez...
0

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro