Jump to content

The all-new BMW 1 Series. Official Launch Film.


Romulus

Recommended Posts

Interesant, ok per total. Nu mĂŁ atrage partea frontalĂŁ foarte mult dar e ok ĂŽn clasa asta.

PĂŁcat cĂŁ s-a pierdut RWD și aici. Pentru plĂŁcere cred cĂŁ trebuie luat xDrive doar, dar chiar și atunci ĂŽnțeleg cĂŁ e gen 4motionul de la VAG: Trage fața și spatele intrĂŁ doar la nevoie. :(

Link to comment
Share on other sites

M135i are de acum motor de 2l / 306cp.

 

interesanta per total - din punct de vedere estetic si tehnologie mi se pare peste modelul pe care il inlocuieste, din punct de vedere mecanic - clar un regres, dar probabil va fi mai ieftin de intretinut sh.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

Nu imi plac grilele alea frontale ... astea noi parca is de Jaguar.

 

Astea-s doar pe versiunea M135i. Pe celelalte e acelasi design de grile ca si pe G20 spre exemplu. Toate modelele din noua generatie G au deschiderea grilelor f mare.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt fan seria 1, dar la medelul asta cred ca zic pas.

 

imi plac farurile, stopurile si scaunele dar in individualitatea lor, in rest nimic, silueta seamana cu modelele anterioare dar doar din departare, cand te apropii e unflat cu pompa , zici ca e facut ptr. grasi.

Link to comment
Share on other sites

Seamana cu focus, insa arata bine overall, e o evolutie a modelului existent. Ca are tractiune fata, ca e plin de gadget-uri, conectivitate, etc, este normal, tinteste publicul tanar actual, care nu mai da doi bani pe tractiune spate, 6 cilindri,directie incisiva, pentru ca nu le-au cunoscut niciodata, ci sunt mai mult interesati de conectivitate , sunet in boxe, culori, etc....
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca are tractiune fata, ca e plin de gadget-uri, conectivitate, etc, este normal, tinteste publicul tanar actual, care nu mai da doi bani pe tractiune spate, 6 cilindri,directie incisiva, pentru ca nu le-au cunoscut niciodata, ci sunt mai mult interesati de conectivitate , sunet in boxe, culori, etc....

 

 

2 televizoare/tablete in bord, probabil cea mai tare dotare la o masina li se pare cresterea volumului cu degetul :)), seria 7 deja are motor de 2.0...

Inca mai sunt masini normale, cu 6 cilindri, directie incisiva..puteau sa le cunoasca!

Daca lor le plac tabletele...trebuie sa mergem cu porcarii electrice de acum :)

Edited by wizzardx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Seamana cu Kia Ceed din fata si Focus in rest. Probabil ca designul a fost influentat de considerentele practice(spatiu, cx). Cum spunea cineva se bazeaza pe studii de marketing sa atraga mai multi cumparatori.

Urmarind volumul devii generalist, iti pierzi specializarea.

Ca parere personala observ ca Bmw, Merc s-au banalizat ca design in ultimii ani. Nu mai au designul ala elaborat care-i deosebea de restul plutonului.

La fel si sportivitatea, se dilueaza pe zi ce trece.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La mercedes, bmw, parca nu mai este asa diferenta de design intre 3, 5 , 7, sau diferente intre C, E sau S class, cateodata e greu sa le diferentiezi pe strada, dar acum si designul ca si tendinte evolueaza.

 

Am avut o zi inchiriat A class, cu motorul reno de 1.33, este chiar ok masina, poate un pic prea accesorizata cu gadget-uri, ecrane,cam artificiala la condus etc, dar asta e parerea mea, drept urmare nu ma surprinde oarecum cum arata bmw, urmeaza si ei trendul; acum si modelul din videoclip este cel mai echipat, cand vei intra in showroom si vei vedea versiunea de baza, nu va mai fi aata de "bling-bling". Si spun asta deoarece anul asta am schimbat masina, si am luat la rand toate reprezentantele, si pentru modesta suma de 28000 E aveam o seria 1 benzina foarte prost echipata (cam acolo si A class), iar adaugand niste dotari de minim confort depaseam mult bugetul meu.

Link to comment
Share on other sites

E mai ieftin sa dezvolti un singur sistem multimedia si sa ai volume mari, prin urmare un pret mai redus, decat sa dezvolti doua sau trei sisteme multimedia, dar la care sa ai volume reduse: un procent pe unul si altul pe celalalt. Prin urmare, cele doua sisteme vor costa mai mult urmare a costurilor mari pt dezvoltare si calificare. Cam asta fac mai toti producatorii in ultimele lor generatii de masini. Si lucrul asta se aplica nu doar la sistemele multimedia, gen ecrane, controlere, etc, dar la f multe alte sisteme. Faptul ca mai nou pe seriile 1 si 3 gasesti optiuni care in trecut se regaseau doar pe seria 5 sau seria 7 confirma lucrul explicat mai sus. Toti vor sa-si eficientizeze cat mai mult costurile. Si aici la seria 1, care in trecut arata precar in interior fata de un seria 3, sa nu mai spun de seria 5, in prezent cu noua generatie G, pare-se ca nu mai sunt diferente in ceea ce priveste acest aspect. Clasele se diferentiaza mai mult prin spatiu si poate alta aranjare decat prin dotari ca si in trecut. Mie overall imi place masina, chiar daca seamana cu Focus sau oricare alta masina de la concurenta. Pana la urma trebuie sa te uiti in piata sa vezi ce vrea lumea. Sunt putin totusi acei nostalgici a.i. sa investesti intr-o masina dupa gustul lor si asta pt ca vei pierde in detrimentul concurentei. Mie imi place strategia celor de la BMW din ultimii ani, chiar au investit f multi bani in noile modele, au venit cu o modele noi pe piata, au venit si cu electrice, chiar s-au miscat bine, au venit in intampinarea pietei.
Link to comment
Share on other sites

E totusi interesanta si debusolanta superficialitatea celor foarte tineri, care vin din urma, constata de teste facute de producatorii auto, de a se urca in masina si a nu-i interesa ceea ce inseamna o masina, ci daca are unde sa-si incarce tel wireless si alte prostii!

Practic, ei furnizeaza ceea ce s-a cerut!

Pe noi nu ne-a intrebat nimeni ca suntem prea putin!

Pacat! Bine ca am trait acum cand inca exista motoare termice de 3.0, 4.0!

Link to comment
Share on other sites

E foarte fain ca masina sa fie dotata cu gadgeturi. Si nu, nu (mai) sunt tanar :blush:

 

E important insa ce faci pe acel ecran. La I3 ai acel ecran in fata si e stupid. Ai doar cateva informatii.

La leaf ai vreo zece ! meniuri si configurari. Poti practic sa redescoperi masina seara cand schimbi cu totul bordul. E cool.

 

Pana la urma e o masina premium. De ce sa coste mult daca ai dotari de aro ?

 

Legat de design, e ok. Pentru publicul tinda de seria 1.

Link to comment
Share on other sites

E totusi interesanta si debusolanta superficialitatea celor foarte tineri, care vin din urma, constata de teste facute de producatorii auto, de a se urca in masina si a nu-i interesa ceea ce inseamna o masina, ci daca are unde sa-si incarce tel wireless si alte prostii!

Practic, ei furnizeaza ceea ce s-a cerut!

Pe noi nu ne-a intrebat nimeni ca suntem prea putin!

Pacat! Bine ca am trait acum cand inca exista motoare termice de 3.0, 4.0!

 

 

Nu cred că e valabil doar la tineri :) - Cel mai mult îmi place când văd șoferi (tineri, bătrâni, domni, doamne...etc) de diverse mărci, cu mașini super dotate, care sigur măcar au Bluetooth și inistă să stea cu telefonul pe speaker în dreptul gurii :)

 

Sunt destul de puțini oameni ce conduc o mașină din pasiune pentru condus.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

E totusi interesanta si debusolanta superficialitatea celor foarte tineri, care vin din urma, constata de teste facute de producatorii auto, de a se urca in masina si a nu-i interesa ceea ce inseamna o masina, ci daca are unde sa-si incarce tel wireless si alte prostii!

Practic, ei furnizeaza ceea ce s-a cerut!

Pe noi nu ne-a intrebat nimeni ca suntem prea putin!

Pacat! Bine ca am trait acum cand inca exista motoare termice de 3.0, 4.0!

Daca te uiti in clipul respectiv ei sunt publicul tinta. Tineri cu loz, cel mai probabil corporatisti la inceput de cariera. Care vor doar sa apese pe un buton, sa dea o comanda vocala si sa aiba o masina de prestigiu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E foarte fain ca masina sa fie dotata cu gadgeturi. Si nu, nu (mai) sunt tanar :blush:

 

E important insa ce faci pe acel ecran. La I3 ai acel ecran in fata si e stupid. Ai doar cateva informatii.

La leaf ai vreo zece ! meniuri si configurari. Poti practic sa redescoperi masina seara cand schimbi cu totul bordul. E cool.

 

Pana la urma e o masina premium. De ce sa coste mult daca ai dotari de aro ?

 

 

 

Este fain, dar din pacate numai pe asta se axeaza in ultimii multi ani. Si exteriorul masinilor pare superficial, modern, cu nu foarte multa personalitate!

Sistemele de siguranta cum ar fi EDC foarte folositor, ok, dar decat sa dau volumul mai tare cu degetul preferam sa am piele buna, materiale high end, sa plec la drum in 7 tari si sa ajung inapoi fara ajutor...si acel feeling ca te-ai urcat intr-o masina autentica, pt. ca deasta ai platit 120.000 E. Sau pentru ce?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.