BMWClub: -40 grade pe evacuare - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

-40 grade pe evacuare eroare senzor temperatura Rate Topic: -----

#1 User is offline   skvjlm 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 01-June 19

Posted 01 June 2019 - 23:46

BMW X3 E83 N47 2.0D 2008: comportament perfect, consum mic, relanti stabil, rotund, dar imi da cate un Check Engine uneori, rar cand e cald, des pe timp de iarna. Torque imi da P3264, Carly zice ca ar fi "Airflow Sensor", insa atat. Ce e dubios e faptul ca: Torque zice ca sonda lamda de dinainte de catalizator afiseaza -40gr celsius (CatB1S1), Carly zice senzorul de temperatura de dinainte de DPF afiseaza -40gr (P6 in imagine), dar la P5 zice ca inainte de catalizator sunt cate grade trebuie sa fie . L.as crede pe Carly pentru ca, logic, senzorul de temperatura iti da temperatura.
Deci, ati intalnit problema asta?
* carly zice ca DPF.ul are viata pt inca 243k km si ca se regenereaza cu succes, ultima regenerare fiind acum 7 km.
*am curatat ieri MAF.ul si MAP.ul
Attached File  carly x3.jpg (77.12K)
Number of downloads: 32

Imi sta pe creier pentru ca nu stiu daca un senzor de temperatura e defect sau diagnoza citeste un canal gol.
0

#2 User is offline   rikmh 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 23-December 17
  • Gender:Male

Posted 02 June 2019 - 06:20

Nu cred ca este nimic defect. Si la mine , tot motor N47 imi arata in ISTA-D o temperatura de -40. Cred ca de fapt este o valoare calculata ca diferenta intre doua valori, una de intrare si alta de iesire... oricum nu am gasit nici o eroare niciodata legata de acea valoare.
0

#3 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5344
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 02 June 2019 - 09:04

Si la mine apare la fel la actualul N47, dar si la M47 am avut aceleasi valotori.
Pune un Ista D pe masina sa vezi unde e problema cu acel check engine.
0

#4 User is offline   Fane Satar 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 190
  • Joined: 17-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Posted 02 June 2019 - 10:56

Eu am schimbat senzorul ăla degeaba la e83 m47 cu dpf, checkul venind de la debitmetru. Cea mai sigură e diagnoza cu ista.

This post has been edited by Fane Satar: 02 June 2019 - 10:57

0

#5 User is offline   skvjlm 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 01-June 19

Posted 02 June 2019 - 19:52

Am fost prin noiembrie sa verific, au zis ca e releul de bujii, l-au schimbat, au bagat iarasi diagnoza, "da boss, nu mai ai eroare" si cand am ajuns acasa, ghici ce? CEL din nou.
Macar bujiile functioneaza corect de atunci, inainte dura 2-3 secunde sa se stinga filamentul chiar si cu motorul cald.
0

#6 User is offline   skvjlm 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 01-June 19

Posted 03 June 2019 - 12:41

View Postrikmh, on 02 June 2019 - 06:20, said:

Nu cred ca este nimic defect. Si la mine , tot motor N47 imi arata in ISTA-D o temperatura de -40. Cred ca de fapt este o valoare calculata ca diferenta intre doua valori, una de intrare si alta de iesire... oricum nu am gasit nici o eroare niciodata legata de acea valoare.


Partea ciudata e ca valoare ramane constanta, nu se modifica deloc si culmea este fix valoarea minima afisata de un senzor de temperatura gaze evacuare, acesta avand range intre -40 si +800 grade. Maine imi ajunge si adaptorul Carly, pana acum aveam aplicatia cumparata de cateva zile si un cablu k-dcan de la chinezi.
0

#7 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5344
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 03 June 2019 - 17:44

Nu e nimic ciudat. Alta problema ai tu. Daca vrei sa aflii exact unde e buba, pui Ista D. Daca vrei vrajeala, baga Carly.
0

#8 User is offline   skvjlm 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 01-June 19

Posted 05 June 2019 - 00:39

Intrebare de noob: exista Ista D pentru MacOS?
0

#9 User is offline   skvjlm 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 01-June 19

Posted 07 August 2019 - 11:30

Am aflat in sfarsit la ce se referea "P3264 Airflow sensos" in Torque : swirl flaps. Pur si simplu au crapat la un moment dat, nu mai deschideau deloc si am primit 3 erori legate de ele pe Carly.
Am cautat fara succes un mecanic in Iasi care 1. sa vrea si 2. sa fie serios cand ma programeaza si am facut singur eliminarea.
Nu mai am nici o eroare, motorul si-a revenit, totul ok.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro