BMWClub: Merita sa trec de la e46 la e90? - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Merita sa trec de la e46 la e90?

#21 User is offline   ovy318i 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2324
  • Joined: 14-March 07
  • Location:Botosani

Posted 06 June 2019 - 18:33

eu am renuntat la runflat,la greutate sunt tot pe acolo,cred ca undeva la 1460 kg.
0

#22 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 June 2019 - 18:36

Nici eu nu mai am runflat pe ea. Fata de e90 este cu o clasa peste la toate capitolele parerea mea.
0

#23 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3455
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 06 June 2019 - 19:05

Runflatul are prea putin a face cu agilitatea..
Trebuie sa ai strazi ca in palma sa merite run-flat.. Pune cauciucuri normale tine un spray daca nu vrei roata de rezerva si aia e. Macar nu-ti rupi ficatii.. ;)

Eu consider E90 la jumatate, sau granita de cand s-au apucat nemtii sa bage tehnologie (..aiurea), chiar incepand cu modelul E90 FL!
O gramada de praf in ochi, scump in schimb! Masinile le-au complicat aiurea iar motorul doar genunchiul broastei; scuzati, lantul la spate.

Cineva zicea mai sus ca directia asistata e beton.. Face pipi sau ceva de gen.. Ha-ha.
A luat cu ea senzatia de viteza de curba..
(Nu vreau sa zic de cate probleme si simptome greu de rezolvat aduce directia asistata.. ;) )

Ca sa fiu inteles bine, aici vorbim de masina sarmanului care vrea BMW de 1,8 , 2 litri, hai 2,5.. Nu de avioane!

This post has been edited by bimmer90f30: 06 June 2019 - 19:18

-6

#24 User is offline   Luca_77 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 432
  • Joined: 06-June 17

Posted 06 June 2019 - 19:52

Ia ti frate ce vrei, daca toti iti spun ca e90 e peste e46, tu o tii una si buna cu e46, condu ambele masini si te convingi singur, e90 e cu totul altceva, nici nu se compara cu e46!
0

#25 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1210
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 06 June 2019 - 21:41

Merita sa iti cumperi in general masina care ti-o permiti fara eforturi financiare si care ramane o masina, nu bibelou sau obiect de adulatie, si pe care o vei folosi ca atare.In general, evolutiile intre game, din punctul meu de vedere au adus confort (spatiu, dotari, nivel redus de zgomot)....dar si performante, deci intotdeauna generatia mai noua, overal, va oferi mai mult decat precedenta.
Mergi cu amandoua, cu motoare echivalente, si decide tu singur ce iti place mai mult.....doar nu o sa iti petreci viata cumparand/consumand doar la sugestia altora. Daca vrei asta, intreaba-l pe google, sigur iti ofera solutia.
2

#26 User is offline   crtir 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 989
  • Joined: 08-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 06 June 2019 - 22:28

mai mult conteaza in alegere si motorizarea de pe masina;spre exemplu muuult mai fain ar fi un 325i e46 decat un 320d e90 nfl de exemplu. M47 vibreaza pur si simplu prea tare...se simte in interior. Am condus si 320d cu M47 si desi recunosc ca se simte binisor cuplul, nu suport lipsa de rafinament al acestui motor. Totusi 320d fl cu N47 cred ca e o alegere chiar ok.
0

#27 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1138
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 07 June 2019 - 06:35

Poate avea suportii motor praf.
-4

#28 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 June 2019 - 10:07

mie unul nu imi vibreaza atat de tare pe cat spui tu
0

#29 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3455
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 07 June 2019 - 11:16

View PostMagnusy, on 07 June 2019 - 10:07, said:

mie unul nu imi vibreaza atat de tare pe cat spui tu

Un diesel (bun) intodeauna va vibra si va fi mai zomotos decat o benzina buna, asta e de inteles.

Nu e vorba de suporti motor sau mai stiu eu..

Si da, un motor N47 se opreste mai linistit decat un M47, dar asta nu este RELEVANT pentru mine, pentru ca N47 are lant de plastic din punctul meu de vedere.

This post has been edited by bimmer90f30: 07 June 2019 - 11:17

1

#30 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 June 2019 - 11:21

View Postbimmer90f30, on 07 June 2019 - 11:16, said:

Un diesel (bun) intodeauna va vibra si va fi mai zomotos decat o benzina buna, asta e de inteles.

Nu e vorba de suporti motor sau mai stiu eu..

Si da, un motor N47 se opreste mai linistit decat un M47, dar asta nu este RELEVANT pentru mine, pentru ca N47 are lant de plastic din punctul meu de vedere.


sunt de acord, nu il pot compara cu un benzinar dar nu vibreaza atat de deranjant... nici in mers, nici cand il pornesc/opresc.. insa am kitul de ambreiaj schimbat acum 10k complet, paote si de asta
0

#31 User is offline   torvalds 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 167
  • Joined: 18-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 June 2019 - 11:28

sunt atatia factori care intra in calcul aici , incat intrebarea nu poate avea un raspuns simplu. Am avut e46 FL timp de 4 ani, am mers si cu e90. Intre masini cu aceleasi dotari si intretinute asemamator e90 e superior. insa intre un e46 FL mai scump si bine dotat, intretinut corespunzator si un e90 ieftin , nedotat si cu istoric incert, clar alegi e46. Contează muuult mai mult intre astea două ca masina sa fie corect intretinută si sa aiba niste dotari de bun simt decat plusul de design de la e90.

Pe de altă parte există si e60 care este cumva intre cele doauă ca generatie, adică a apărut in 2003, a prins schimbarea de design, dar inca poti prinde una care să nu aibă prea multă electronică, eventual și o piele piele, nu sensatec ca la e90. Sa nu mai vorbim de lucruri sfinte gen Dynamic Drive ...
0

#32 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3455
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 07 June 2019 - 11:36

View PostMagnusy, on 07 June 2019 - 11:21, said:

sunt de acord, nu il pot compara cu un benzinar dar nu vibreaza atat de deranjant... nici in mers, nici cand il pornesc/opresc.. insa am kitul de ambreiaj schimbat acum 10k complet, paote si de asta

Fara a lasa impresia ca ne contrazicem, la fel ca tine pot sa zic si eu (probabil o sa fac un test cu ceva bila de cauciuc pe bord sa vada necredinciosii cat de putun vibreaza un M47 la peste 400k km si aproape doua volante, lant original, injectoare neatinse..bla-bla-bla.., daca ele sunt cumva unitatile de masura a vibratiei unui motor.. ;) ).
Dar tot nu iese ca nu trepideaza ca o "benzina" buna!

This post has been edited by bimmer90f30: 07 June 2019 - 11:40

0

#33 User is offline   AndreiNechifor 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 05-June 19

Posted 07 June 2019 - 14:37

Am inteles ma baieti, m-ati convins complet.
E90 este mai buna ca e46 pe sosea. Si din ce mi-ati spus, daca mai are si runflat pe ea, e super sportiva incat o face praf pe e46 la capitolul directie/stabilitate/aderenta/agilitate.
e90 e winner clar.
Sunt mai mult ca sigur, din ce mi-ati spus ca are e90, ca sta mai bine si decat f30 pe sosea. Oricat de puternica ar fi f30 si mai tehnologizata si chiar si cu acea suspensie sport+, cred ca e90 e mult mai orientate spre placerea soferului decat f30. Acum voi stiti, cei care ati avut e90 si ati trecut la f30.
Din ce am auzit, f30 nu mai e ca e90 orientate spre sportivitate, ci mai mult spre confort imbinat cu ceva sportivitate...
0

#34 User is offline   torvalds 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 167
  • Joined: 18-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 June 2019 - 14:47

discutam asa ca suntem pe forum. discutam de niste mașini care au șasiul ok ca rigiditate și distribuția maselor. oricare ar fi ele : e46, e90, f30.
insa treaba asta cu sportivitate vs comfort e foarte relativă. nu se poate spune că un e46 e mia sportiv sau mai comfortabil ca un f30, sau mia știu eu ce. Spun asta pentru că sunt atâtea optiuni de suspensii și de preparare a masinii (borbesc bolt on, nu taiat si sudat) astfel incat , comparația este strict teoretică.
Ce vreau sa spun este ca daca iei f30 nu inseamnă neapărat că este mai comfortabil ca un e46. Adica un f30 cu jante de 18 și suspensie M va fi mult mai ”sport” și mia putin comfortabil decat un e46 cu suspensie normală și roti pe 16.

Sunt multe variabile care pot transforma o masină mai spre comfort sau mia spre sportivitate: arcuri, amortizoare, jante, anvelope...
Cât despre agilitate , aici este strict vorba de motor unde sunt la fiecare model optiuni bune si diesel si benzină.

Dacă îți iei un seria 3 nu inseamnă neapărat că mașina trebuie să fie sport si poti sa intri in orice curba cu 120 kmh ... fără să ieși in boscheți.

Pana la urmă totul se reduce la bugetul alocat, la ce doresti de la masină, și la cați km anticipezi că vei face anual.
0

#35 User is offline   AndreiNechifor 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 05-June 19

Posted 07 June 2019 - 20:42

aha, ma refeream mai mult la faptul ca am vazut pe youtube ca f30 nu mai e asa bmw ca e90, adica daca le conduci pe amandoua, simti ca e90 e mai dynamic si mai orientat spre placerea soferului de a conduce.
Acum poate ma insel, dar asa vazusem din parerile altora...Normal ca un f30 cu motor puternic si setat pe sport+ e superb la condus, dar posibil nu ca un e90 cu aceeasi motorizare.
pana la urma toate de la e46 , e90,f30 ,g30 … toate clar is faine la condus.

This post has been edited by AndreiNechifor: 07 June 2019 - 20:52

0

#36 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 476
  • Joined: 23-January 15

Posted 07 June 2019 - 21:02

View PostAndreiNechifor, on 07 June 2019 - 20:42, said:

aha, ma refeream mai mult la faptul ca am vazut pe youtube ca f30 nu mai e asa bmw ca e90, adica daca le conduci pe amandoua, simti ca e90 e mai dynamic si mai orientat spre placerea soferului de a conduce.
Acum poate ma insel, dar asa vazusem din parerile altora...Normal ca un f30 cu motor puternic si setat pe sport+ e superb la condus, dar posibil nu ca un e90 cu aceeasi motorizare.
pana la urma toate de la e46 , e90,f30 ,g30 … toate clar is faine la condus.


Exact din acest motiv a aparut G 20......cica asta este cea mai buna seria 3 facuta vreodata.Era si timpul .

This post has been edited by dorubimotoru: 07 June 2019 - 21:08

0

#37 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3455
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 07 June 2019 - 21:35

View Postdorubimotoru, on 07 June 2019 - 21:02, said:

Exact din acest motiv a aparut G 20......cica asta este cea mai buna seria 3 facuta vreodata.Era si timpul .

Exact cum spui, daca citesti articolul de mai jos, afli mai multe:
BMW Has Been Building The Same Car For 51 Years:
:popcorn:

Un citat interesant pe titlul topicului:
There's a very simple formula to figure out what BMW will be the main target of BBD (Bavarian Brainfart Disorder,) at any time:

Take the last generation of a BMW line.

This car you will now call heavy, complicated, and boring. Today, that car is the BMW E90 3 series.


Take the generation before last of a BMW line. This car you will now call light, simple, and exciting. Today, that car is the BMW E46 3 series."

Nimic mai simplu decat E30! ;)

This post has been edited by bimmer90f30: 07 June 2019 - 22:05

1

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro