Jump to content

Merita sa trec de la e46 la e90?


AndreiNechifor

Recommended Posts

Salut,

 

Am cautat pe forum, inainte sa deschid acest topic si stiu deja ca e90 o ve-ti lauda ca e tehnologic mult peste.

Am incercat sa fac un test drive, am trimis unora mesaje ce vand e90 daca pot sa fac un test drive si ziceau sa vin cu banii si dupa… Sau imi spuneau ca nu sunt reprezentanta bmw.

 

In fine, acum voi ati avut cred si e46 si e90.

Nu ma intereseaza ca e mai tehnologizata, ca e mai puternica sau ca e mai luxoasa si spatioasa.

Vreau doar sa stiu care e mai buna la urmatoarele, dintre e46 si e90:

 

 

stabilitate - care e mai stabila?e46 sau e90

suspensia- care e mai rigida si mai reusita?

dinamica masinii

DIRECTIA( care raspunde mai bine )

manevrabilitatea(pe viraje)

raspunsul acceleratiei

care e mai echlibrata si mai bmw

care ofera o placere la condus mai buna

 

 

Concluzie: nu caut performanta, caut masina care e mai orientata spre placerea de a conduce dintre cele doua e46 si e90.

Edited by AndreiNechifor
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salult!Le-am avut pe ambele,si E46 si E90.Din punct de vedere tehnic E90 este peste E45,suspensia este mai buna,manevrabilitatea mai buna,E90 are caseta de directie electrica,fata de E46 care este hidraulica.In curbe E90 este peste E46,Chiar cu suspensie sport coborata cu 35 mm fata,spate, E45 nu intra in curbe asa de bine cum intra un E90 cu suspensie standard de fabrica.Ce nu imi place la E90?Desingul ,interior exterior,dar aici poate sunt subiectiv.LA motor E46 diesel are probleme cu clapetele din admisie care se rup si sunt aspirate in motor.La E90 probleme cu lantul de la distributie care se rupe distruge motorul.La caroserie E90 nu mai rugineste la aripile fata cum rugineste E45.Iar ca si spatiul interior,da,E90 este mai spatios decat E45.Cel putin in spate se vede diferenta,pasagerii din spate au mai mult loc. Edited by botosanibmw
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La aspect si eu zic ca e46 e peste. De fapt daca ar fi sa aleg intre e90 NFL si e46 FL as merge pe ultima.

 

Acum, normal ca exista un avans tehnologic la e90, dar nu cred ca un e46 cu suspensie M-Tech nu face fata. Chiar acum m-am plimbat cu un e46 325i coupe, al lui mik15, suspensie M-tech, nu stiu exact care. Pai se tinea in curbe de ma lipeam eu de geam (am mers pe niste serpentine), spre surprinderea mea nu era nicio drama, anvelopele nu scartiau, masina avea grip ca lumea.

 

Legat de directie, multi sustin ca hidraulica ofera un feedback mai bun al drumului, deci si din punctul asta de vedere e46 ar putea fi superioara. (nu discutam de F-uri unde datorita sistemelor avansate de stabilitate si confort, nu mai aveau cum sa puna hidraulica).

Edited by P.I.M.P.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

e90, cel puti 320d, are directia hidraulica ( pentru asta a si ramas renumita ca ultimul bmw cu directia foarte buna). Este peste e46 din orice punct de vedere

E90d fabricat in 2009 are servo electrica. Am avut și știu.Primul modelE90 fabricat din 2005 până în august 2008 era hidraulică servo Edited by botosanibmw
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E90d fabricat in 2009 are servo electrica. Am avut și știu.Primul modelE90 fabricat din 2005 până în august 2008 era hidraulică servo

 

Te cred, asa o fi. Ma gandesc ca daca oscileaza intre un e46 sau un e90, cel mai probabil o sa fie un e90 nfl din pricina bugetului

Edited by Magnusy
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e46 318 I nfl/ e90 318i fl, e 90 este peste la ,stabilitate,suspensie,sistem de franare,directie(servo electrica),ca si minus e mai mic interiorul,desi la exterior este putin mai mare,motorul este impins mai in spate si la locurile din spate eu nu pot sa stau bine-dau cu capul in tavan,chiar si in fata e putin mai inghesuita,materialele din interior mi se par mai slabe ca la e46,ma enerveaza ca nu are loc de roata de rezerva.

La cata tehnologie are e90,ai senzatia ca te poate lasa oricand in drum ,cu e 46 mergeam fara nici un stres.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu as lua un E90 cu DPF (tehnologie nou introdusa, regenerari proaste, slabe, probleme multe) si motorul N47.

Si schimba turbina cand ai ocazia si te asigur ca nu te va dezamagi, pardon, lasa in drum. Ia motorul de 163cp; nu e frugal.

 

(ignora minusurile din dreptul postarii)

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Al meu e91 LCI 2011 are directia hidraulica. Tocmai am completat cu Pentosin.

 

Conteaza si starea masinii pana la urma, un e46 ingrijit de un pasionat se va tine mult mai bine decat un e90 hingherit de un maniac.

 

Un punct de luat in seama e si siguranta, mai nou, rezultate mai bune la euroncap. (pt cine il intereseaza asta)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e46FACELIFT vs e90 NON facelift. FaCELIFT e prea scump pentru mine.

Din ce am inteles e90 NON FACELIFT are tot hidraulica asa ca si e46FL. Deci inseamna ca e90FL sta mai bine ca e46FL.

Multumesc, m-am lamurit.

Am tot incercat sa fac test drive, dar ma ia lumea ca unde ma cred, la formula 1, de vreau test drive lol

Edited by AndreiNechifor
Link to comment
Share on other sites

am avut si e46 325i si e90 325i; minusuri la e90: calitatea materialelor de la interior,plus nu se simte asa sportiva ca e46 la accelerari; e vorba de feeling, nu performanta reala. In rest e90 mi se pare superior la orice alt capitol.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am condus peste 12 ore E90 fara oprire si NU am simtit oboseala. Nu sunt fumator, sa mai aprind cate o tigare ca ma plictisesc..

Asta se stie si din review-uri inca de cand au scos E90; cu placere conduci distante lungi!

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mersi. Eu am mers mult cu al meu e46 si am crezut ca e90 fiind mai mare si mai greu nu va mai avea aceeasi agilitate pe care o are e46.

Mai ales ca are runflat, suspensia si mai rigida, ma gandeam ca e si deranjanta la drumuri nu atat bune.

Oricum m-ati lamurit, deci se pare ca e46 nu e cea mai buna seria 3. Vazusem pe youtube o comparatie intre e46 si f30 si spunea acel tip, ca e46 e masina soferului, pe cand f30 nu mai e, oricat de avansata ar fi fata de e46, nu mai e orientate spre sofer ca e46. Deci se pare ca nu doar e46 e orientate spre placerea soferului, mai e si e90, desi e90 prin aspect, nu arata a masina orientate spre placeerea de a conduce.

Link to comment
Share on other sites

Runflatul are prea putin a face cu agilitatea..

Trebuie sa ai strazi ca in palma sa merite run-flat.. Pune cauciucuri normale tine un spray daca nu vrei roata de rezerva si aia e. Macar nu-ti rupi ficatii.. ;)

 

Eu consider E90 la jumatate, sau granita de cand s-au apucat nemtii sa bage tehnologie (..aiurea), chiar incepand cu modelul E90 FL!

O gramada de praf in ochi, scump in schimb! Masinile le-au complicat aiurea iar motorul doar genunchiul broastei; scuzati, lantul la spate.

 

Cineva zicea mai sus ca directia asistata e beton.. Face pipi sau ceva de gen.. Ha-ha.

A luat cu ea senzatia de viteza de curba..

(Nu vreau sa zic de cate probleme si simptome greu de rezolvat aduce directia asistata.. ;) )

 

Ca sa fiu inteles bine, aici vorbim de masina sarmanului care vrea BMW de 1,8 , 2 litri, hai 2,5.. Nu de avioane!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Merita sa iti cumperi in general masina care ti-o permiti fara eforturi financiare si care ramane o masina, nu bibelou sau obiect de adulatie, si pe care o vei folosi ca atare.In general, evolutiile intre game, din punctul meu de vedere au adus confort (spatiu, dotari, nivel redus de zgomot)....dar si performante, deci intotdeauna generatia mai noua, overal, va oferi mai mult decat precedenta.

Mergi cu amandoua, cu motoare echivalente, si decide tu singur ce iti place mai mult.....doar nu o sa iti petreci viata cumparand/consumand doar la sugestia altora. Daca vrei asta, intreaba-l pe google, sigur iti ofera solutia.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.