Jump to content

BMW 318i touring/ Presiune pe Instalatia de racire


Recommended Posts

Salutare am si eu un bmw e46 318i touring si am probleme cu presiunea pe instalatia de racire , imi sparge furtune , coturi ,acum si radiatorul. Am rectificat _chiulasa_ am schimbat garnitura de _chiulasa_ , am schimbat toate furtunele am zis ca poate or fi ele prea vechi , am schimbat termostatul ,am schimbat pompa de apa si problema inca persista . Ceva sugestii de rezolvare ?
Link to comment
Share on other sites

Stiu de la un prieten mecanic,care a avut un asemenea caz ,doar ca era vorba despre un opel ,ca a schimbat chiulasa intr'un final .

Degeaba o rectifici daca are fisura,uneori fisurile sunt in interior si ,din cate am inteles,trebuie trimisa la o firma in Ungaria pentru constatare ,deci nu prea e profitabil ,mai bine cumperi una sh .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca radiatorul era si el nou atunci probabil ca sunt mari sanse sa fie cum zice @Godini, daca era mai vechi de 10 ani sau era cel original, nu cred ca problema este atat de nasoala.Merita sa faci refresh la tot sistemul de racire care include evident si radiator nou, vas de expansiune nou si busonul de la vasul de expansiune care ar trebui sa se deschida la o presiune mai mare de 2bar si sa depresurizeze circuitul(o sa-ti scoata antigelul pe la busonul respectiv daca e presiune mare). Edited by Viitor sofer de autobuz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O scurta poveste , acum 10 ani am avut un E30 2.5i , intr-o vara prin bucuresti am prins cam 5-6 km aglomeratie bara la bara si a fiert motorul , dupa acel eveniment motorul fierbea mereu dupa circa 10-15km, am crezut ca s-a ars garnitura de _chiulasa_ , si a inceput distractia , am schimbat ... furtune , termostat , vasc .. garnitura _chiulasa_ ... etc , am dat radiatorul jos , l-am curatat cu detoate ... si exterior si interior ... degeaba .. pana la urma a cedat radiatorul si am luat altu nou ! surpriza !! apa nu mai trecea de 90-grade !! ... zero probleme !

 

Cum s-a intamplat ( din spusele mecanicului ) aveam vascul cam uzat si a permis fierberea antigelului , in acel moment tot ce era in motor a ajuns in radiator si l-a infundat ( sau poate deja era aproape infundat ) ... cu mizerie/rugina , asta am patit eu .. la tine nu stiu ce sa zic , poate ai aceeasi problema ! , merita verificat !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.