BMWClub: BMW 318i touring/ Presiune pe Instalatia de racire - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW 318i touring/ Presiune pe Instalatia de racire Rate Topic: -----

#1 User is offline   UzumakiNaruto95 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 06-February 19
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 16 June 2019 - 15:41

Salutare am si eu un bmw e46 318i touring si am probleme cu presiunea pe instalatia de racire , imi sparge furtune , coturi ,acum si radiatorul. Am rectificat _chiulasa_ am schimbat garnitura de _chiulasa_ , am schimbat toate furtunele am zis ca poate or fi ele prea vechi , am schimbat termostatul ,am schimbat pompa de apa si problema inca persista . Ceva sugestii de rezolvare ?
0

#2 User is offline   Godini 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 129
  • Joined: 24-September 18

Posted 17 June 2019 - 15:51

Stiu de la un prieten mecanic,care a avut un asemenea caz ,doar ca era vorba despre un opel ,ca a schimbat chiulasa intr'un final .
Degeaba o rectifici daca are fisura,uneori fisurile sunt in interior si ,din cate am inteles,trebuie trimisa la o firma in Ungaria pentru constatare ,deci nu prea e profitabil ,mai bine cumperi una sh .
0

#3 User is offline   Viitor sofer de autobuz 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 367
  • Joined: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Wonderland
  • Interests:BMW...Vafa de la Joe...Nikolett Szántó

Posted 19 June 2019 - 23:10

Daca radiatorul era si el nou atunci probabil ca sunt mari sanse sa fie cum zice @Godini, daca era mai vechi de 10 ani sau era cel original, nu cred ca problema este atat de nasoala.Merita sa faci refresh la tot sistemul de racire care include evident si radiator nou, vas de expansiune nou si busonul de la vasul de expansiune care ar trebui sa se deschida la o presiune mai mare de 2bar si sa depresurizeze circuitul(o sa-ti scoata antigelul pe la busonul respectiv daca e presiune mare).

This post has been edited by Viitor sofer de autobuz: 19 June 2019 - 23:15

1

#4 User is offline   Silviu G 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2029
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 20 June 2019 - 08:12

Aerisirea este foarte importanta sa fie facuta ca la carte..altfel o sa faca presiune.Daca zici ca ai inlocuit tot ce a fost de inlocuit nu vad alta problema.
0

#5 User is offline   wtww 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 221
  • Joined: 23-August 13
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 20 June 2019 - 09:07

O scurta poveste , acum 10 ani am avut un E30 2.5i , intr-o vara prin bucuresti am prins cam 5-6 km aglomeratie bara la bara si a fiert motorul , dupa acel eveniment motorul fierbea mereu dupa circa 10-15km, am crezut ca s-a ars garnitura de _chiulasa_ , si a inceput distractia , am schimbat ... furtune , termostat , vasc .. garnitura _chiulasa_ ... etc , am dat radiatorul jos , l-am curatat cu detoate ... si exterior si interior ... degeaba .. pana la urma a cedat radiatorul si am luat altu nou ! surpriza !! apa nu mai trecea de 90-grade !! ... zero probleme !

Cum s-a intamplat ( din spusele mecanicului ) aveam vascul cam uzat si a permis fierberea antigelului , in acel moment tot ce era in motor a ajuns in radiator si l-a infundat ( sau poate deja era aproape infundat ) ... cu mizerie/rugina , asta am patit eu .. la tine nu stiu ce sa zic , poate ai aceeasi problema ! , merita verificat !
0

#6 User is offline   UzumakiNaruto95 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 06-February 19
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 26 June 2019 - 09:31

Mulțumesc tuturor o sa încerc sa mai schimb și radiatorul vasul și busonul sa vad ce iese. Dar cu, consumul aveți idee de ce este crescut adică undeva la 11-12 mediu. Am un prieten cu același motor pe ea și lui nu ii sare de 8.
0

#7 User is offline   cristianro 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2045
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 July 2019 - 05:05

In legatura cu consumul, fa un test al compresiei si vei vedea ca e mai mica decat a prietenului.Tine si de uzura motorului.
Termostatul e cel original sau aftermarket?

This post has been edited by cristianro: 02 July 2019 - 05:07

0

#8 User is offline   UzumakiNaruto95 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 06-February 19
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 12 July 2019 - 14:31

Aftermarket l-am schimbat de 2 ori.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro