Jump to content

Probleme injector 320d


BOASKA

Recommended Posts

Am observat ca pierde motorina pe la injectoare si am presupus ca s-au imbatranit furtunele de la retur, am inlocuit cele trei furtune si cel de la pompa la injectorul 1, conductele sunt stranse bine, curge motorina pe la un injector probabil, e prea multa motorina ca sa imi dau seama care e de vina....

 

Intrebarea este alta, daca pierde pe la imbinare injectorul nu mai poate fi reparat nu? Adica sa te apuci sa il strangi pana il decalibrezi nu cred ca rezolvi.... stiu ca au mai fost cazuri pe forum cu probleme la imbinarea injectoarelor dar nu mai stiu daca s-au inlocuit sau reparat.... un sfat avizat va rog

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema si la mine, s-a rezolvat prin schimbarea o-ringurilor. ieftin chiar.

Bafta

 

Te referi la saibele de cupru ptr etansare?

Stai ca te-am incurcat, eu am m47 bosch vp44 cu injectoare mecanice, nu sunt CR.uri

Astea nu au oringuri in injectoare, cred ca nu am desfacut niciodata vreunul

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are piesa 6(saiba de cupru) cu motorina ? Saiba trebuie sa etanseze intre camera de ardere si injector pt ca gazele de ardere sa nu scape in afara .

@Boaska - imbinarea intre diuza injectorului si corpul lui este " fata pe fata" . Cam greu de crezut ca curge pe acolo . Oricum se poate remedia doar prin slefuirea celor doua fete pe platou , lucru greu de facut la un injector asa mic . Un injector care "curge" la imbinarea cu diuza, nu mai functioneaza normal pt ca pierde presiune . Mai verifica odata sa nu piarda pe la furtunasele de retur sau pe la strangerea conductelor pe injectoare .

Link to comment
Share on other sites

am strans conductele si am inlocuit furtunasele de la retur. nu prea am ce sa fac mai mult acum decat cand ajung acasa si desfac admisia suflu cu compresorul si spal cu jet toata chiulasa

 

sper sa nu ma fi grabit dar am comandat o trusa de

extras injectoare si o freza de rectificat scaunele la injector....

are si un mic tacanit de injector la viteza mica. poate ca face suprapresiune pe retur dar tot din injector este.... e aproape blocat cine stie si da mai mult pe retur...

nu am nici timp nici chef sa ma duc in service , o desfac eu cand pot, asta daca mai ies injectoarele

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.