BMWClub: Diagnoza BMW - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Diagnoza BMW Bucuresti sau Ilfov

#1 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 132
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 19 June 2019 - 10:54

Dragilor,

Am nevoie de ajutor cu o diagnoza pentru un BMW 120D, 177cp + interpretare erori. M-ar ajuta mult sa fie o interfata f buna, care sa redea toate erorile.
Este vreun coleg doritor sa ofere ajutor prin Bucuresti/Ilfov? Contra cost eventual

Imi cer scuze daca acest topic a mai fost discutat, insa am cautat pe forum si nu am gasit nimic in acest sens.

Va multumesc
0

#2 User is offline   mcliviu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1093
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 June 2019 - 15:01

Ce model de seria 1 ai? Daca e F20/21 te pot ajuta cu diagnoza ista.
Ce probleme ai?

This post has been edited by mcliviu: 23 June 2019 - 15:02

0

#3 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 132
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 26 June 2019 - 23:36

Buna,
Este e87, 120D, 177cp, 2008.
Mașina nu mai accelerează ca înainte, lipsa putere, motorul se aude înfundat, iar accelerația parca se aude și ea ciudat.
Aceste simptome apar după încălzirea motorului.
Menționez ca pana acum am schimbat bujii+releu, senzor presiune + egr - erori rezultate in urma unui test ista.
După aceste schimburi am făcut o alta diagnoza și nu a mai aparut nimic, însă mașina merge la fel....
Nu știu la cine sa mai apelez 😢
0

#4 User is offline   Luca_77 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 367
  • Joined: 06-June 17

Posted 27 June 2019 - 21:43

Filtrul de particule sa l verifici la diagnoza, presiune mbar, cel cu diagnoza stie ca s niste valori de referinta si astfel poate vedea gradul de incarcare a filtrului! DPF este ff important, daca este infundat, masina nu mai are evacuare, de aici lipsa putere!!!
1

#5 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 132
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 01 July 2019 - 16:11

View PostLuca_77, on 27 June 2019 - 21:43, said:

Filtrul de particule sa l verifici la diagnoza, presiune mbar, cel cu diagnoza stie ca s niste valori de referinta si astfel poate vedea gradul de incarcare a filtrului! DPF este ff important, daca este infundat, masina nu mai are evacuare, de aici lipsa putere!!!


Da, se pare ca filtru de particule este infundat...
voi incerca o regenerare fortata din soft + mers pe autostrada in speranta ca isi revine.
Daca nu, il trimit la curatat... :frantics:
0

#6 User is offline   Luca_77 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 367
  • Joined: 06-June 17

Posted 01 July 2019 - 18:05

Eu iti recomand sa l dai jos si sa l trimiti la curatat, daca se mai poate curata, daca nu, altul nou!!!

Cati km are masina?
0

#7 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 132
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 02 July 2019 - 07:51

View PostLuca_77, on 01 July 2019 - 18:05, said:

Eu iti recomand sa l dai jos si sa l trimiti la curatat, daca se mai poate curata, daca nu, altul nou!!!

Cati km are masina?

~146000 reali. ma gandesc sa nu se fi infundat de cand cu problemele cu bujiile, EGR, furtune infundate etc...
Pe o diagnoza Delphi (acum vreo 3 sapt) a aparut ca ar fi incercat regenerare, insa nu a putut. De asemenea, acum 1 sapt cand am fost la Service Scream (Tezparii) a aparut ca si-ar fi facut regenerarea in urma cu 138km (la vremea respectiva)
deci, nu stiu ce sa mai zic...as incerca si o regenerare fortata. Poate totusi isi revine...
Cum pot afla in ce masura este incarcat si daca mai are rost sa ies cu ea la drum lung sau direct la curatat?
0

#8 User is offline   Luca_77 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 367
  • Joined: 06-June 17

Posted 02 July 2019 - 21:17

Cel cu testerul iti poate citi presiunea la ralanti, max admis este valoarea de 35 mbar, daca are o valoare mai mare sau destul de apropiata, nu e ok.
Eu te sfatuiesc sa schimbi si senzorul de presiune, poate fi decalibrat si astfel poate citi eronat! Daca doresti iti pot trimite mesaj privat cu ce pasi trebuie sa urmezi!
0

#9 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 132
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 03 July 2019 - 08:38

View PostLuca_77, on 02 July 2019 - 21:17, said:

Cel cu testerul iti poate citi presiunea la ralanti, max admis este valoarea de 35 mbar, daca are o valoare mai mare sau destul de apropiata, nu e ok.
Eu te sfatuiesc sa schimbi si senzorul de presiune, poate fi decalibrat si astfel poate citi eronat! Daca doresti iti pot trimite mesaj privat cu ce pasi trebuie sa urmezi!


Ciao Luca,
Multumesc de sfaturi.
Ca si update: ieri s-a dat regenerare fortata si am iesit cu masina pe A2, mici semne de imbunatatire insa masina cam tot la fel face. Plus ca a reaparut martorul de filtru pe particule.
Azi il dau jos de pe masina si sa vedem unde il curat...
Referitor la senzor, senzorul de contrapresiune a fost schimbat odata cu EGR, deoarece a aparut pe test si transmitea o temperatura eronata...

PS: astept mesajul privat :drinks: Merciiiii
0

#10 User is offline   Luca_77 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 367
  • Joined: 06-June 17

Posted 03 July 2019 - 09:01

Ai PM!
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro