Jump to content

teapa achizitie f30


Masti

Recommended Posts

merci mult de sfat deci acum are cam 300000 km

daca lasa doar 200000 nu mai parea asa suspect

Intrebarea este daca merita in conditiile actuale

Chiar daca lasa la pret eu ma gandeam la 10000

 

Tu stii ce vrei, eu uitandu-ma la anunt si verificand VIN-ul am gasit:

nu are 184 cai, are 163 din fabrica

nu e 2013, e 12.2012

pe site-ul RAR, o gasesti cu 285730 km in 27.11.2018- (excelent serviciu)

farul de pe partea soferului e mai galbui, deduc ca cel de la pasager e nou

a iesit pe poarta fabricii cu navi business acum are professional

nu e pachet M de fabrica, sunt puse de el barile si volanul

din fabrica a avut senzori doar pe spate, vad ca pe fata i-a pus el si probabil sunt oem daca sunt vizibili in idrive, nu are nici butonul de senzori la schimbator

nu vad butonul oglinzilor de retractare pe usa , poate ma insel si sunt retractabile doar din chele prin codare

 

Masina a fost a unui pasionat, asta e clar cu atatea retrofituri sau a fost lovita in fata si i-a pus barile M cu ocazia asta.

Eu daca as lua-o as avea in vedere ca trebuie facuta distributia, revizie cutie iar filtrul de particule e cam la limita de viata.

Cat am scris asta, anuntul a fost dezactivat.

Decizia iti apartine

Edited by DanC
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

lol, pai oamenii vor ultimul model la 10k, si ultra dotat daca se poate. Samsarii doar se adapteaza cererii.

Nu stiu de ce ai lua o masina cu 300k km - doar bagi bani in piese, nu te poti baza pe ea complet ca nu stii cand iti mai pica ceva, o iei, o tii o vreme, apoi o dai la 146k si i-o vinzi unui (alt) fraier.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Am vazut Pitesti Arges... Nici nu citesc mai departe. Clar este teapa ca am patit-o si eu cand cautam masina.

Dragi colegi va recomand tuturor sa ocoliti cu orice pret locatia Arges cand vine vorba de masini.

Salutare,

 

Te pot contrazice nitel. Am cumparat actuala masina din Pitesti, de la niste copii (aveau 23 de ani amandoi, el si ea,"Bonny&Clyde"), care mi-au spus franc in fata ca ei si familiile lor din asta traiesc de ani de zile. Masina a fost exact asa cum mi-au zis si sincer am mai si negociat un pic pretul final. Ai dreptate insa in generalul problemei, cand vine vorba de samsari romani, dar mai exista si exceptii (putine ce-i drept).

Am primit abslout toate actele de germania, factura cu km din bord, fotografii facute in momentul achizitiei si de pe drumul spre Romania (inclusiv cu unicul proprietar din germania), km reali, toate documentele de fabrica ale masinii (carte service, carte navi, sunet etc.), certificat DEKKRA valabil si 2 chei.

Am fost multumit si nu pot sa spun ca am avut probleme cu masina, altele decat cele arhicunoscute la N47 si suspensia pneumatica spate. Pacat este insa ca invatam sa ne facem rau unii altora, unii de la altii, intr-un egoism bolnav, national, pe care multi azi il numesc concurenta, si de care, in definitiv, toti ne plangem si pe care toti il uram! Nu ma refer la samsari ci la noi romanii in general, speta samsarilor, mai ales romani,fiind megacunoscuta de catre toata lumea, cred eu! Succes.

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

merci mult de sfat deci acum are cam 300000 km

daca lasa doar 200000 nu mai parea asa suspect

Intrebarea este daca merita in conditiile actuale

Chiar daca lasa la pret eu ma gandeam la 10000

Si atunci nu ne meritam ,,teapa,, adica vanzatorul(presupus samsar--nu il cunosc si de aceea am folosit ,,presupus,,)cere 12000e initial pretul pare un chilipir dar noi avem in cap o negociere de 2000e din pret si ne asteptam sa ne lase la pret si sa fie si masina ultra ok daca se poate sa ne mai adauge si vreo 2-3 optiuni pana facem actele...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

La o masina corecta nu lasa nimeni 2000 euro, am luat anul asta 2 masini din Olanda, abia mi-a lasat 200 euro la masina de 12K, si 150 la una de 5k. ambele de la acelasi parc. nu stiu de ce nu e clar ca o masina dreapta cu dotari nu poate fi mai ieftina la noi, decat daca e ceva in neregula.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Negocierea de 2000 am avut o in cap dupa ce am aflat ca are 300000 si toate neregulile scrise mai sus dar nici asa nu merita.

Orice om negociaza la masina daca nu se vinde intr un anumit interval de timp nu vad nici o problema in asta mi sa intamplat si mie

Sant foarte multe oferte similar la o masina diesel cu 4 usi incat clientul poate allege din 1000 de anunturi si e greu de vandut o masina comuna

Link to comment
Share on other sites

Negocierea de 2000 am avut o in cap dupa ce am aflat ca are 300000 si toate neregulile scrise mai sus dar nici asa nu merita.

Orice om negociaza la masina daca nu se vinde intr un anumit interval de timp nu vad nici o problema in asta mi sa intamplat si mie

Sant foarte multe oferte similar la o masina diesel cu 4 usi incat clientul poate allege din 1000 de anunturi si e greu de vandut o masina comuna

exact piata second contine o gramada de ,,oferte ,,drept pt. care potentialul cumparator poate sa aleaga din cele 1000 de anunturi si sa negocieze un sfert/sau o jumatate din pretul initial cerut de catre vanzator -pt ca asa intelegem noi o negociere si ulterior ne trezim ca oferta nu a mai fost chiar oferta -

 

ps:am ajuns la concluzia ca cumparatorii de noi sunt interesati de 2 aspecte sa poata sa negocieze cat mai mult si masina sa fie cea mai cea- nu ii intereseaza:vanzatorul ,intretinerea anterioara ,km ,etc.

Sper sa nu te superi nu am nimic personal cu tine doar ca nu m-am putut abtine si sa iti explic si de ce -acum ceva timp aveam si eu ceva la vanzare si majoritatea ofertelor erau de genul: - un sfet ,chiar minus jumatate din pret cu mentiunea ca daca vreau vine acum cu banii

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu stii ce vrei, eu uitandu-ma la anunt si verificand VIN-ul am gasit:

nu are 184 cai, are 163 din fabrica

nu e 2013, e 12.2012

pe site-ul RAR, o gasesti cu 285730 km in 27.11.2018- (excelent serviciu)

farul de pe partea soferului e mai galbui, deduc ca cel de la pasager e nou

a iesit pe poarta fabricii cu navi business acum are professional

nu e pachet M de fabrica, sunt puse de el barile si volanul

din fabrica a avut senzori doar pe spate, vad ca pe fata i-a pus el si probabil sunt oem daca sunt vizibili in idrive, nu are nici butonul de senzori la schimbator

nu vad butonul oglinzilor de retractare pe usa , poate ma insel si sunt retractabile doar din chele prin codare

 

Masina a fost a unui pasionat, asta e clar cu atatea retrofituri sau a fost lovita in fata si i-a pus barile M cu ocazia asta.

Eu daca as lua-o as avea in vedere ca trebuie facuta distributia, revizie cutie iar filtrul de particule e cam la limita de viata.

Cat am scris asta, anuntul a fost dezactivat.

Decizia iti apartine

Navigatia la masina eu am schimbat-o ,ma ocup cu retrofituri,nu mai retin bine cati km avea dar cu siguranta nu 146,era ceva cu 29xxxxx km.,Din ce-mi amintesc parca piela nu arata rau simasina nu era lovita.Eu am lucrat la masina cand nu era pregatita de vanzare.Acum 2 luni. Edited by FANATIC
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Va mai deranjez cu o intrebare am gasit un bmw seria 2 cabrio , an bun , km putini , primul proprietar , cumparat Bavaria , pret 22500 euro

Masina este 2015 , sustine ca a fost inmatriculata 2016 nu prea inteleg cum si km sant destul de suspect de putini ceva gen 12000 km

Stiu ca seria 2 nu prea are imagine buna in Romania toata lumea prefera seria 3 si 4 cabrio dar asta este mult mai rara

Eu am avut inainte un seria 1 cabro , afost ok masina dar sa vandut foarte greu si am pierdut ceva bani la el nu as vrea sa repet experienta

 

 

Vinul masini este V241311

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut inainte un seria 1 cabro , afost ok masina dar sa vandut foarte greu si am pierdut ceva bani la el nu as vrea sa repet experienta

Foarte ciudat ce spui, sa pierzi bani la revanzarea unei masini sh, eu n-am mai auzit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca avrut sa spuna ca a pierdut mai mult dect se astepta.Si eu am pierdut la cea veche 2000 euro intr-un an jumatate si 20.000 km.Din punctul meu de vedere trebuia sa pierd cam 1000 euro dar piata dicteaza totul.Nici nu am vrut sa-mi bat capul prea mult cu vanzarea, am vandut-o la primul care mi-a oferit un pret.In trei zile de cand am pus-o la vanzare.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai cum sa faci bani la o masina pe care ai cumparat-o SH si o vinzi dupa 2-3 ani .....

 

Doar daca e Porsche sau similar.

 

Din experienta masinilor vandute....cumparatorul de SH cautĂŁ cea mai tare masina la cel mai mic pret si vrea sa arate bine si sa aiba multe optionale. Primeaza esteticul si capacitatea de showing off si mai putin aria tehnica.

In cazul meu, toata lumea a verificat atent interiorul si starea vopselei, iar daca le-am zis de amortizoare, discuri si placute schimbate recent...li s-a parut irelevant. La fel, probabil nu conta daca o vindeam cu Michelin sau LingLong atata vreme cat jantele erau de 18...

 

Caut o masina pentru sotie..si am vazut un A Klasse bun si frumos (culoarea potrivita, sub 30.000 km, inca nu facuse 3 ani, benzina, cutie automata) la un pret putin sub piata. Vanzatorul foarte ok, povestea credibila... Condus utilajul, ne place, luam decizia..insa testele au aratat ca masina fusese lovita, nu tare dar avea mai multe elemente vopsite....Acum ca proprietarul stia si a vrut sa ne pacaleasca sau ca nu stia nici el (masina luata de la un dealer din Germania..care ulterior ne-a dat si imaginile cu accidentul)...cert este ca poti lua teapa si la 30 de mii si la 300, iar sansele sunt mai mari atunci cand vrei sa iesi mai ieftin :(

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Cea mai mare vina o au cumparatorii, isi doresc prea mult pe bani prea putini. Toti vor masini cat mai noi, cat mai dotate, cat mai de firma, cat mai putin rulate, cat mai polishate si neaparat mult mai ieftine decat in Germania. Daca eu pun anuntul cu masina mea pe net, cu rulaj real si cer un pic mai mult decat samsarii, nu ma suna nimeni iar daca ma suna imi spune ca este scumpa si care are km multi, daca le mai spun si ca are o bara sau o aripa revopsita deja imi inchide telefonul. Nimeni nu da doi bani pe un set de anvelope nou, pe o distributie noua, pe o masina care nu cere bani, important este sa fie ieftina si sa luceasca. Sa nu mai zic ca la noi nu se mai negociaza la ordinul sutelor de euro ci la oridinul miilor de euro. Primiti ce meritati fratilor !
  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.