BMWClub: cerinte / limitari retrofit nbt evo pe masina cu nbt (sau alte optiuni pt carplay) - BMWClub

Jump to content

  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

cerinte / limitari retrofit nbt evo pe masina cu nbt (sau alte optiuni pt carplay) Rate Topic: -----

#21 User is offline   born2lose 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 06-January 11

Posted 15 July 2019 - 13:13

double post, nu pot sa mai editez - am trimis intrebari la vanzatorii de unitati carplay AM chinezesti - si se pare ca suporta butoanele de pe volan, ceea ce pt mine este o problema. as cumpara doar o unitate care functioneaza doar cu idrive-ul, nu si cu butoanele de pe volan... mai studiem :)
0

#22 User is offline   bim2008 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 08-March 18
  • Gender:Male

Posted 17 July 2019 - 09:19

Nu pot sa inteleg cum puteti accepta solutii chinezesti in instalatia electrica a masinii care cine stie ce fac, dar va deranjeaza o integrare OEM Carplay fara Connected Drive. NBT Evo nu inseamna doar Carplay, inseamna un upgrade major la tot ce tine de infotainmentul masinii.
1

#23 User is offline   Tavicu 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 535
  • Joined: 18-August 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 July 2019 - 09:27

View Postgmihaes, on 17 July 2019 - 09:19, said:

Nu pot sa inteleg cum puteti accepta solutii chinezesti in instalatia electrica a masinii care cine stie ce fac


Ai dreptate ... daca ne spioneaza guvernul Chinez?

Multa lume nu este interesata de "upgrade major la tot ce tine de infotaimentul masinii" pentru ca ... nu folosesc!

Cum este si in cazul de fata. Vrea posibilitatea de a rula carplay si atat! Iar 1000+ Euro pentru carplay ... nu se justifica!
1

#24 User is offline   bim2008 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 08-March 18
  • Gender:Male

Posted 17 July 2019 - 10:02

Nu, nu te spioneaza guvernul chinezesc, e vorba de semnale electrice, de comunicatie CAN. Un minim de cunostinte de electronica auto te-ar face sa intelegi ce probleme pot apare de la improvizatii. Intreaba orice service cu experienta. Orice producator auto testeaza ani de zile integrarea componentelor si platesc din greu acest lucru. De aceea o unitate originala costa enorm fata de una de pe Aliexpress.
1

#25 User is offline   Moraru Stefan 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 461
  • Joined: 22-March 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Posted 17 July 2019 - 10:21

Desi sunt mai atractive dpdv financiar, initial, pe termen mediu-lung, decizia poate fi mult mai rea ca Navi OEM.
0

#26 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1095
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 17 July 2019 - 10:41

View Postgmihaes, on 17 July 2019 - 09:19, said:

Nu pot sa inteleg cum puteti accepta solutii chinezesti in instalatia electrica a masinii care cine stie ce fac, dar va deranjeaza o integrare OEM Carplay fara Connected Drive. NBT Evo nu inseamna doar Carplay, inseamna un upgrade major la tot ce tine de infotainmentul masinii.


Nu fac nimic la instalatia electrica , sa nu exageram. Am avut tot felul de chinezarii cu Windows CE si Android , pe diverse modele incepand de la e39 . Niciuna nu a stricat nimic. . Poate doar daca te apuci sa hack-uiesti semnalele CAN, sa strice ceva .
Lumea pune chinezarii pt ca BMW nu ofera ce pot chinezariile , in plus restrictioneaza functiile si de multe ori opreste si serviciile originale care au fost activate la cumparare - vezi internet ,net sharing , wifi . Ce sa mai vorbim de posibilitatile multimedia care pana la NBT erau de tot rasul.
Serviciile Connected Drive , in majoritatea lor, sunt o gluma proasta pt care mai trebuie sa si platesti , de multe ori nu merg . Trafic de net restrictionat prin servere BMW si TCU-ATM , aplicatii putine si proaste , support zero pt Android .
Am mai spus-o - BMW e Apple al industriei auto - iti dau doar ce vor ei si totul trebuie sa fie controlat de ei - nu support atitudinea asta .
2

#27 User is offline   born2lose 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 06-January 11

Posted 18 July 2019 - 00:45

View Postgmihaes, on 17 July 2019 - 09:19, said:

Nu pot sa inteleg cum puteti accepta solutii chinezesti in instalatia electrica a masinii care cine stie ce fac, dar va deranjeaza o integrare OEM Carplay fara Connected Drive. NBT Evo nu inseamna doar Carplay, inseamna un upgrade major la tot ce tine de infotainmentul masinii.

nu deranjeaza pe nimeni o integrare OEM - evident ca asta ar fi de preferat. cel putin pentru mine. solutia chinezeasca este totusi mult mai simpla - o mufez in bord si merge.

lasand costurile deoparte - as da banii daca ar fi ceva clar - citesc de 3 sapt despre ce presupune un retrofit de nbt evo si inca nu mi-e clar. si nu sunt chiar batut in cap, desi in domeniul asta nu am mai intrat pana acum. in ciuda explicatiilor tale - pe care chiar le apreciez, sunt cele mai detaliate pe care le-am primit pana acum - inca nu mi-e clar exact daca e posibil, ce si cum trebuie sa fac pt a avea un retrofit complet functional. tcb, atm, mufa albastra, connected drive, bmw online, service history - toate se bat cap in cap. si chestia mai trista, nici macar bmw nu ofera un retrofit functional.

daca gasesc pe cineva care sa-mi faca retrofitul cap-coada la 1000 de euro, maine ma duc si-i dau banii. si ii las si unitatea veche. dar cred ca am sanse mai mari sa prind un inorog in parcul ior...

in continuare caut, olx, ebay, amazon - am trimis mesaje sa intreb de mufa albastra, emulatoare atm, antene wireless si asa mai departe. la un moment dat pur si simplu tragi linie si cauti alta solutie. din pacate, n-am gasit nici la chinezi solutia salvatoare inca... :)

This post has been edited by born2lose: 18 July 2019 - 00:46

0

#28 User is offline   bim2008 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 08-March 18
  • Gender:Male

Posted 18 July 2019 - 09:11

View Postborn2lose, on 18 July 2019 - 00:45, said:

nu deranjeaza pe nimeni o integrare OEM - evident ca asta ar fi de preferat. cel putin pentru mine. solutia chinezeasca este totusi mult mai simpla - o mufez in bord si merge.

lasand costurile deoparte - as da banii daca ar fi ceva clar - citesc de 3 sapt despre ce presupune un retrofit de nbt evo si inca nu mi-e clar. si nu sunt chiar batut in cap, desi in domeniul asta nu am mai intrat pana acum. in ciuda explicatiilor tale - pe care chiar le apreciez, sunt cele mai detaliate pe care le-am primit pana acum - inca nu mi-e clar exact daca e posibil, ce si cum trebuie sa fac pt a avea un retrofit complet functional. tcb, atm, mufa albastra, connected drive, bmw online, service history - toate se bat cap in cap. si chestia mai trista, nici macar bmw nu ofera un retrofit functional.

daca gasesc pe cineva care sa-mi faca retrofitul cap-coada la 1000 de euro, maine ma duc si-i dau banii. si ii las si unitatea veche. dar cred ca am sanse mai mari sa prind un inorog in parcul ior...

in continuare caut, olx, ebay, amazon - am trimis mesaje sa intreb de mufa albastra, emulatoare atm, antene wireless si asa mai departe. la un moment dat pur si simplu tragi linie si cauti alta solutie. din pacate, n-am gasit nici la chinezi solutia salvatoare inca... :)


Nu exista retrofit oficial pentru NBT Evo. Nu cred ca a existat niciodata retrofit oficial pentru partea de infotainment. BMW are de vandut masini mai noi.
Retrofit complet functional se poate face, dar cu filtre CAN si emulatoare. Unii au reusit si fara, dar in cateva luni BMW iti dezactiveaza serviciile online daca se prind ca ATM-ul nu e pe o masina care a venit din fabrica cu asa ceva.
Nu am auzit pe nimeni sa se fi incadrat in 1000 euro cu acest retrofit, doar sa gasesti un colet gratuit cu piesele in fata usii :)
La bugetul tau varianta China e mai plauzibila.
1

#29 User is offline   born2lose 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 06-January 11

Posted 18 July 2019 - 10:01

pai si atunci care e scopul discutiei? :) bmw nu ofera solutii, dar te intrebi de ce ma uit la chinezarii? :)

nu e neaparat vorba de buget, e vorba de abordare. o solutie de pe piata gri nu isi justifica costul in opinia mea. si 1000 de euro este de fapt absurd de mult, dar i-as plati ca sa pastrez aspectul relativ OEM.

contra-exemplu, si mazda are de vandut masini noi, dar totusi ofera module carplay / android auto pt orice model dupa 2015, cu 200 sau 300 de euro. cu tot cu montaj. in reprezentanta.
0

#30 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1929
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 18 July 2019 - 10:49

Daca sunteti interesat de carplay pe masini BMW va rog sa ma contactati .Ma ocup cu retrofituri BMW .Eu pun numai EVO ID5/6 nu ma sunati sa ma intrebati de chinezarii.0737014328 Viorel

0

#31 User is offline   born2lose 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 06-January 11

Posted 18 July 2019 - 12:40

Viorele, eu o sa te sun sa-ti pun niste intrebari, dar deschide un topic pe aria de vanzari. aici am pus niste intrebari legate de ce presupune retrofitul - daca ai raspunsuri sau clarificari, esti bine venit sa ne ajuti :) daca pui un post doar pt reclama, nu pot sa spun ca-mi este foarte folositor..
0

#32 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1929
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 18 July 2019 - 13:19

Niste clarificari scurte.-Evo se poate pune numai pe masinile care au avut NBT de fabrica sau champ2 ,entrynav,exceptie face F30-Se poate pastra ecranul de la nbt si schimba doar unitatea.

0

#33 User is offline   bim2008 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 08-March 18
  • Gender:Male

Posted 18 July 2019 - 14:28

Viorel, ai solutie pentru trecerea de la TCB la ATM fara filtru CAN sau emulator?

P.S. Evo se poate pune inclusiv pe E series, e o diferenta intre ce vinzi si ce se poate face.

This post has been edited by gmihaes: 18 July 2019 - 14:30

0

#34 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1929
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 18 July 2019 - 14:31

Solutia este una simpla,renunti la TCB si pui ATM.Din punctul meu de vedere nu este nici o smecherie sa ai serviciile active.De cate ori deschizi sau inchizi masina din telefon,claxonezi sau aporinzi farurile.Eu am ATM cu remote control platit si nu folosesc decat sa le arat prietenilor cum sta treaba.
0

#35 User is offline   bim2008 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 08-March 18
  • Gender:Male

Posted 18 July 2019 - 14:35

View PostFANATIC, on 18 July 2019 - 14:31, said:

Solutia este una simpla,renunti la TCB si pui ATM.Din punctul meu de vedere nu este nici o smecherie sa ai serviciile active.De cate ori deschizi sau inchizi masina din telefon,claxonezi sau aporinzi farurile.Eu am ATM cu remote control platit si nu folosesc decat sa le arat prietenilor cum sta treaba.


Acest lucru se poate la masinile care au avut TCB cu filtru CAN pastrand unitatea EVO si ATM pe seria de sasiu a masinii de pe care au fost scoase. BMW nu vinde unitati ATM pe serii de sasiu care nu au avut din fabrica ATM.

This post has been edited by gmihaes: 18 July 2019 - 14:35

0

#36 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1929
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 18 July 2019 - 14:46

View Postgmihaes, on 18 July 2019 - 14:28, said:

Viorel, ai solutie pentru trecerea de la TCB la ATM fara filtru CAN sau emulator?

P.S. Evo se poate pune inclusiv pe E series, e o diferenta intre ce vinzi si ce se poate face.


Cred ca pentru un incepator ca tine nu este cazul sa-mi dai mie lectii .Una este ce vezi tu pe google si alta este in practica.Se poate pune Evo si pe E dar este destul de compolicat ,emulatoarele de can2 nu sunt stabile si ulterior sunt probleme mai tot timpul mai ales iarna.Cam cate persoane crezi ca dau 20% din valoarea masinii sa puna evo pe o vechitura de E.

0

#37 User is offline   bim2008 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 08-March 18
  • Gender:Male

Posted 18 July 2019 - 14:52

View PostFANATIC, on 18 July 2019 - 14:46, said:

Cred ca pentru un incepator ca tine nu este cazul sa-mi dai mie lectii .Una este ce vezi tu pe google si alta este in practica.Se poate pune Evo si pe E dar este destul de compolicat ,emulatoarele de can2 nu sunt stabile si ulterior sunt probleme mai tot timpul mai ales iarna.Cam cate persoane crezi ca dau 20% din valoarea masinii sa puna evo pe o vechitura de E.


Ai spus ca nu se poate. Acum spui ca nu merita. Te contrazici.
Nu sunt incepator pentru ca nu m-am apucat sa comercializez astfel de servicii si nici nu ma intereseaza.
Voi retrofitterii incercati sa atrageti omul in curte si dupa ce v-ati apucat de treaba incepeti sa recunoasteti ce merge si ce nu. Am trecut prin asta pe banii mei.
E o discutie tehnica in care un coleg incearca sa inteleaga ce presupune acest retrofit, nu o zona comerciala si nu am facut afirmatii false.

Trecerea de la TCB la ATM nu o face nimeni in Europa in prezent pe seria originala de sasiu a masinii. Daca oferi astfel de servicii, te invit sa ma contrazici din nou.

P.S. Se vede cata experienta ai daca nu pui EVO pe F-urile cu CIC. Sau si alea sunt vechituri? :D

This post has been edited by gmihaes: 18 July 2019 - 15:00

1

#38 User is offline   FANATIC 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1929
  • Joined: 26-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 18 July 2019 - 15:25

View Postgmihaes, on 18 July 2019 - 14:52, said:

Ai spus ca nu se poate. Acum spui ca nu merita. Te contrazici.
Nu sunt incepator pentru ca nu m-am apucat sa comercializez astfel de servicii si nici nu ma intereseaza.
Voi retrofitterii incercati sa atrageti omul in curte si dupa ce v-ati apucat de treaba incepeti sa recunoasteti ce merge si ce nu. Am trecut prin asta pe banii mei.
E o discutie tehnica in care un coleg incearca sa inteleaga ce presupune acest retrofit, nu o zona comerciala si nu am facut afirmatii false.

Trecerea de la TCB la ATM nu o face nimeni in Europa in prezent pe seria originala de sasiu a masinii. Daca oferi astfel de servicii, te invit sa ma contrazici din nou.

P.S. Se vede cata experienta ai daca nu pui EVO pe F-urile cu CIC. Sau si alea sunt vechituri? :D

O masina de 9 ani este o vechitura.Sti tu pe cineva care a fost la mine si a fost nemultumit ?Sau vorbesti sa nu adormi ?Poti sa pui un ATM care are servicile active .Eu ma opresc aici cu comentariile ,pierd timp pretios cu toti t.....

0

#39 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12166
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 July 2019 - 16:14

Baieti, mai usor cu mingea ca spargeti geamurile !

Nu va faultati, ca luati cartonas...

Mai e cazul sa continui ?

:offtopic:

#40 User is online   neo_andersson 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1452
  • Joined: 03-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 18 July 2019 - 17:25

View Postgmihaes, on 18 July 2019 - 14:35, said:

Acest lucru se poate la masinile care au avut TCB cu filtru CAN pastrand unitatea EVO si ATM pe seria de sasiu a masinii de pe care au fost scoase. BMW nu vinde unitati ATM pe serii de sasiu care nu au avut din fabrica ATM.



Ba da, mai greu de comandat dar se poate la BMW DE. Bineinteles costa pe masura. Noi am comandat ATM pe VIN pentru aproximativ 15 masini in ultimii 2 ani.

Varianta 2 : se muta SIM-ul din TCB in orice ATM SH.

Ca sa va clarific cateva lucruri:

- emulatoarele pentru NBT/EVO pe seria E (pe care firma mea le fabrica din 2014) sunt super stabile, avem cateva mii instalate in toata lumea si o rata de defect in garantie de sub 1 la 1,000 unitati.

- se poate face retrofit oficial de NBT/EVO pentru orice masina din seria F, reprezentantele nu fac pentru ca nu stiu cum, noi facem fara probleme, costul este foarte mare in schimb, pachetele de FSC-uri OE sunt foarte scumpe, cand le aduni pe toate doar FSC-urile sar de 1,000 euro, apoi urmeaza hardware-ul. In ultimii 2-3 ani am facut asa ceva doar pentru vreo 4-5 clienti si masinile personale.

- noi facem treceri oficiale de la Combox la TCB sau ATM din 2014

This post has been edited by neo_andersson: 18 July 2019 - 17:33

1

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro