Jump to content

cerinte / limitari retrofit nbt evo pe masina cu nbt (sau alte optiuni pt carplay)


Recommended Posts

dar se pierd functiile connecteddrive;

 

Ăsta e motivul pentru care m-am lĂŁsat pĂŁgubaș și am renunțat la retrofitul ĂŁsta.

Știu cĂŁ nu le folosești la maxim, poate chiar deloc, dar mi se pare aiurea sĂŁ pierzi ceva din pĂŁcate. Iar cablaj nou și toate cele nu cred cĂŁ face nimeni.

 

La urmĂŁtoarea mașinĂŁ. Aia e.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cablajul exista, se poate cumpara: https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-F-SERIES-NBT-EVO-ID5-6-ATM-RETROFIT-WIRING-LOOM-CAN-FILTER-PLUG-PLAY/163330868386?hash=item26074744a2:g:0goAAOSwT-Bbzwpa

 

problema este mutatul esim-ului, cu care m-as descurca si singur, dar nu gasesc informatiile. pentru ca cine stie cum se face asta, probabil a investit mult timp, bani si munca in a afla :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu sunt foarte incepator asa ca e foarte util acest thread.

Referitor la : "pentru masinile cu nbt evo id4 - se poate flashui unitatea cu firmware-ul de id5/6 si apoi activa carplay-ul; din ce am vazut, in general ruleaza decent, dar pt ca id4 vine cu 2 GB RAM (fata de 4 pt id5/6), pot aparea probleme de stabilitate (reset-uri, etc) in anumite conditii de utilizare; se pot evita doar prin inlocuirea unitatii, revin mai jos;

"

Din ce am citit exista acest risc cu reset etc pentru aceasta metoda dar per total este totusi chiar ok.

A facut cineva asta si poate da mai multe detalii ? Schimba in vreun fel si setarile masinii etc (din punct de vedere al condusului ma refer gen : diferente la modurile de condus etc ) .

Daca nu e ok eu ma gandesc sa raman la id4 si aia e. Nu as risca doar de dragul de a folosi carplay. Eventual mentin hartile la zi si cam asta e.