Jump to content

BMW F10 520D 2015


VladQA

Recommended Posts

Salutare, a venit timpul sa imi prezint si eu recenta achizitie si tot odata prima experienta cu motoare diesel...este vorba de un BMW 520D F10 (motor N47T), productie undeva la finalul lui 2014 cu 160.000km in prezent. Masina este din Franta, de la o firma de leasing cu un singur proprietar.

 

Primele impresii sunt destul de pozitive, masina se conduce foarte bine si e comfortabila dar motorul este clar subdimensionat pentru marimea si greutatea masinii dar pentru cerintele sotiei (este masina ei) este perfecta. Se aseamana foarte mult cu masina mea (chrysler 300c) probabil din cauza ca au aceeasi cutie de viteze si dimensiuni asemenatoare.

 

Lista optionale

P7S2A Luxury Line

P7S9A Connected Drive Services Paket

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CCA Auto start/stop function

S1CDA Brake Energy Regeneration

S230A Extra package, EU-specific

S255A Sports leather steering wheel

S258A Tire with run-flat functionality

S2PAA Wheel bolt retainer

S2TEA Automatic transmission w/ shift paddles

S2VBA Tire pressure display

S2W1A BMW LA wheel, Multispoke 454

S316A automatic trunk lid mechanism

S320A Deleted, model lettering

S322A Comfort access

S358A Climate comfort windscreen

S3AGA Reversing camera

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoker package

S456A Comfort seat with memory

S465A Through-loading system

S488A Lumbar support, driver and passenger

S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac.

S4U2A Eco pro

S4URA Ambient interior lighting

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S524A Headlight control

S534A Automatic air conditioning

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S5A1A LED Fog lights

S5ACA High-beam assistant

S5DLA Surround View

S609A Navigation system Professional

S610A Head-up display

S688A Harman/Kardon Surround Sound system

S698A Area-Code 2 for DVD

S6ACA Intelligent emergency SOS call

S6AEA Teleservices

S6AKA Connected Drive Services

S6AMA Real-Time Traffic Information

S6ANA Concierge Services

S6APA Remote Services

S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone

S6UHA Traffic Information

S6WAA Instrument cluster, expanded equipment

S761A Individual sunshade glazing

S854A Language version French

S881A On-board vehicle literature French

S8KAA Dummy-SALAPA

S8S3A Automatic locking when driving off

S8TFA Active pedestrian protection

S8THA Road sign detection

S9AAA Outer skin protection

 

Urmeaza sa primeasca o revizie la cutie, cu toate ca nu prezinta semne de oboseala (am avut experiente nasoale cu ZF) dar vreau sa scap de o grija. In rest nu cred ca o sa primeasca modificari majore, probabil volanul M si o protectie bara fata/faruri si capota.

 

Referitor la RAR, stie cineva daca o sa am probleme cu geamurile fumurii de pe fata?

post-74901-0-59631800-1562498538_thumb.jpg

post-74901-0-12122700-1562498548_thumb.jpg

post-74901-0-15545300-1562498563_thumb.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Frumos f10.

Foliile de pe geamurile fata date jos inainte de RAR. Nu te trece cu ele.

Iar cu cele de pe spate grija mare daca sunt folii puse in afara RO. Te trece RAR-ul cu cele de pe spate, dar la un prim control in trafic, politistul iti cere omologarea lor care, surpriza, nu o ai, fiind puse in strainatate.

Au fost colegi care au patit asemenea episoade. Mai bine previi incidentele.

Daca ai omologare pe cele de pe spate, ai scapat de o grija.

Daca sunt fumurii de fabrica si mai bine.

 

Spor,

Link to comment
Share on other sites

Speram ca o sa scap fara sa le dau jos...asta e, ne conformam. Habar nu am daca sunt de fabrica, probabil trebuia sa fie mentionat in lista de optionale.

 

Am observat o chestie ciudata la masina, uneori cand o inchid se pliaza si oglinzile, alteori nu. Mi-am comandat azi si un vgate sa vad daca nu e problema din software, plus sunt foarte curios sa vad ce se poate coda la ea.

 

P.S. A venit doar cu o cheie, ar trebuii sa fiu ingrijorat?

Edited by VladQA
Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Foarte frumoasa! Cheia sa nu fie lipsa din motiv de km lucrati. Zic si eu, stiind ca se practica treaba asta cu cheia minus cand e ceva urat la mijloc. Fosta masina se afla in situatia asta: 1 singura cheie si vreo 80 000km intorsi. Succes la RAR si sa te bucuri de ea!

 

P.S. Pe langa cutie sa ai in mare grija si distributia, respectiv EGR-ul.

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Masina a venit cu istoric de la dealver bmw, km trecuti in factura iar la toate verificare pe care le-am facut nu aparea nimic suspect.

 

O sa fac o programare la dealer sa vada daca exista vreo rechemare pentru egr si racitorul de gaze la seria ei de sasiu.

 

Multumesc tuturor pentru urari!

Link to comment
Share on other sites

Masina a venit cu istoric de la dealver bmw, km trecuti in factura iar la toate verificare pe care le-am facut nu aparea nimic suspect.

 

O sa fac o programare la dealer sa vada daca exista vreo rechemare pentru egr si racitorul de gaze la seria ei de sasiu.

 

Multumesc tuturor pentru urari!

 

daca acum apare ca nu ai rechemare peste cateva luni poate aparea , majoritatea de aici cam asa am patit ,inclusiv eu deci e bine sa verifici la cateva luni . Sa o stapanesti sanatos :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut ceva research pe forum si la mecanici referitor la schimbul de ulei din cutia de viteze ZF, iar pretul practicat mi se pare nesimtit de mare (2000 ron).

 

Lunile trecute am schimbat la un chrysler 300c cutie ZF (8HP70) la dealer si m-a costat cu totul aprox 350e. Mi se pare umpic ridicol sa fie mai scump la bmw in conditiile in care schimbul nu se face la reprezentanta.

 

Update pentru masina: azi a primit un schimb de ulei si de filtre. Urmeaza sa dau folia jos de geamurile fata si sa-i verific admisia si egr-ul.

 

P.S. Reprezentanta chrysler/dodge/jeep recomanda schimbul de ulei la cutia de viteze sa se faca intre 65.000 - 80.000 km, deci BMW o cam da in basme cu uleiul pe viata la cutia de viteze.

Edited by VladQA
Link to comment
Share on other sites

Mopar Speed ATF Transmission Fluid - vreo 8 litrii (quart), am platit 160$, pe restul pachetului (tray, bolts, gasket, etc) am mai dat 150$ iar restul a fost manopera. Totalul de plata a fost 450$ si am luat un discount de 10%.

 

De asta mi se pare exagerat sa platesc mai mult la un motor de 2.0 decat la un motor de 6.4.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.