BMWClub: Injectoare ! - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Injectoare ! Rate Topic: -----

#1 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 11 July 2019 - 13:18

Buna ! Trebuie sa schimb un injector atasez foto, din ce am facut la diagnoza si ce imi zice , injectorul nr 1 trebuie schimbat, restul e posibil sa corecteze din ecu? Am primit sfat de la amicu cu testeru, sa schimb 1 si apoi sa fac o diagnoza sa vad de restu!

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
Posted Image

This post has been edited by valex9812: 11 July 2019 - 13:27

0

#2 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3369
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 11 July 2019 - 14:01

Evident e cam multa valoare de acolo.

Poti sa zici si ce te-a facut sa o cauti la injectoare?!
Ceva simptome.
Ai voie sa zici mai multe; motor, anul fabricatiei..

This post has been edited by bimmer90f30: 11 July 2019 - 14:02

-2

#3 User is offline   wind-3er 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1989
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 11 July 2019 - 14:06

 bimmer90f30, on 11 July 2019 - 14:01, said:

Evident e cam multa valoare de acolo.

Poti sa zici si ce te-a facut sa o cauti la injectoare?!
Ceva simptome.
Ai voie sa zici mai multe; motor, anul fabricatiei..


M47, E90, 320d, 12/2005 ( ce se vede din poza)
0

#4 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 11 July 2019 - 14:13

E 2006 luna a doua , in carte . Cu dpf , care nu mai e pe masina ( nu e vina mea , asa am luat.o fara sa stiu acum 3 ani ) . Simptome nu sunt, nu tremura , merge rotund , suna bine , am testat doua una cu valori max 0,5 si al meu care are valoarea aia imensa si la relanti e mai mare si motorul suna rotund si bine. Ar fi fumul la relanti albastrui si miros urat , doar asta ar fi simptomul care il am , indiferent ca e cald sau rece , la cald se mai diminueaza fumul. Egr functioneaza corect , maf la fel... doar injectoarele. Pe ista zicea ca de pe cilindru 1 trebuie schimbat, asa a zis si cel care mi l.a facut sa nu le schimb pe toate 3 ca probabil corecteaza ecu. Tin sa mentionez ca ulei consuma 500ml / 12.000 km mers agresiv cateodata .

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

This post has been edited by valex9812: 11 July 2019 - 14:14

0

#5 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 11 July 2019 - 15:21

Revin cu noutati ( de inginer in domeniu injectoarelor) ( daca asa ii se spunez e de la un service specializat in injectoare), spune asa . Ce e cu + e problemă , - doar compenseaza problema . Stie careva ceva plauzibil? Oricum injectorul e comandat deja , dupa schimbare revin sa vedem daca 3 si 4 trebuie schimbate si ele .

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

This post has been edited by valex9812: 11 July 2019 - 15:35

0

#6 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3369
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 11 July 2019 - 15:42

La ce bani ai gasit injectorul/injectoare?
Si unde?
Ma gandesc sa le schimb pe toate la mine.
In softul ISTA+ spune clar ca -4/+5 e limita compensarii. Daca ei zic asta probabil ca stii de ce o zic.
Oricum nu e bine +/-2.. parerea mea.
Eu am 0,9 cel mai mult si ma ingrijorez cumva..
-1

#7 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 11 July 2019 - 16:31

La 300/ buc , zic ei cu garantie 18 luni, montat intr.un service autorizat RAR . La 0,9 eu am inteles ca e ok, nu la mine 2.8 si uneori si 4.1 la relanti ca in sarcina toate sunt aproape de 0.. deci e peduca . Un amic saptamana trecuta a schimbat injector cu + mare si dupa shimbare au revenit toate la normal. Inca sper , acuma o sa vad saptamana care umeaza , am inteles ca trebuie si scris pe masina.

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
0

#8 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 152
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 11 July 2019 - 18:47

Iti spun din experienta ca nu abordezi bine problema cu injectoarele...

Ce trebuie sa faci, e sa dai jos toate injectoarele si sa le verifici pe banc. Avand in vedere ca tu vezi doar cum compenseaza DDE-ul motorina injectata, nu poti spune cu precizie care injector e defect. E un joc de ruleta ce faci tu. Ipotetic vorbind, in cazul tau, ar putea fi defecte injectoarele 2, 3 si 4 iar ce vezi tu pe 1 sa fie doar compensare din DDE, pe un injector sanatos.

Eu am schimbat injectoarele unul cate unul luandu-ma dupa ce zice ISTA. Abia dupa ce l-am schimbat si pe ultimul (avand compensari de 0.3-0.4 inainte de schimbare) am scapat de clantzanelile de la rece (iarna).
0

#9 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 11 July 2019 - 18:58

Eu te cred , dar asta ar insemna sa le dau pe toate jos si sa las masina acolo si nu prea ma pot lipsi de ea acum... incerc asa , daca nu merge le bag pe toate pe banc . Pe ista scria cilindru 1 cu peobleme , sper sa fie asta... la fel a avut amicul meu cu acelasi motor ... sper sa fie la fel

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
0

#10 User is offline   320i e36 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 921
  • Joined: 10-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chip tuning BMW
    0727854471.

Posted 11 July 2019 - 18:59

Asa este, pentru a depista corect problema trebuie sa dai jos injectoarele si sa le verifici pe banc !
0

#11 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 11 July 2019 - 20:18

Ma duc la risc.. in principiu, majoritatea cu care am voebit si s.au confruntat cu asta au spus ca nu are rost sa iau 4 direct si sa le pun sus , mai bine unu, si dupa facem diagnoza iar si vedem daca mai are probleme... acuma stiu si eu ca pe banc e singuru lucru sigur dar nu stau 2 saptamani sa astept la peogramare... sa lw trimit sa vina etc , m.ar costa mai mult inchiriatu unei masini decat reparatiile

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
0

#12 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 13 July 2019 - 13:01

Imi poate spune cineva va rog ce am nevoie ca sa schimb la injectoare pentru a nu mai fi umed acolo? Saiba de foc , sau cupru si mai este vre.un o-ring ?

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
0

#13 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 623
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 23 July 2019 - 14:20

Salut.

Ce ai mai facut cu masina? Sunt in aceeasi situatie, corectii mari pe injectoarele 1 si 3, 3 cu mult plus, voiam sa vad daca s-a rezolvat la tine cu un injector.
0

#14 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 19 August 2019 - 19:18

Salut ! Da am schimbat injectorul cu corectie 4.2 si avea apoi dupa codare 2.7 in alta parte . Tot aveam fum la relanti ... acum am anulat egr si boom , corectii perfecte 0.1 -0.1 , 0.2 -0.2 . De fum la relanti tot am putin deci nu pricep inca de ce .. totul e in parametri acum... ma gandesc ca de pe la racitoru de gaze ? Am mai lasat racitoru pe masina da egr e anulat acuma. Si am scapat si de mirosu ala intepator

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
1

#15 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 623
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 21 August 2019 - 08:23

Ma gandesc ca e normal sa dea fum din moment ce ai anulat EGR-ul, tocmai rolul asta il are supapa. Poti incerca un plin cu aditiv bun, poate ajuta la eliminarea depunerilor create. Mie mi s-a parut f. bun cel de la Wynn's.

Suspectez si eu EGR-ul la mine, desi nu am erori pe EGR. Am un mers intrerupt uneori in mers si din ce-am citit pe forumuri, multi au rezolvat cu anulare EGR. Nu vad totusi legatura, o valva, daca functioneaza bine, de ce sa induca comportamentul asta?
As incerca sa schimb EGR-ul, insa n-as vrea s-o fac degeaba...

This post has been edited by 23LKY: 21 August 2019 - 08:23

0

#16 User is offline   valex9812 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 130
  • Joined: 02-November 17

Posted 27 August 2019 - 15:29

Deci, cu egr aveam de 10 ori mai mult fum. Asta am veut sa zic .. egr.u e pentru NOx nu prentru particule.. pentru ala exista DPF..

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro