Jump to content

doresc sa achizitionez f10 in viitorul apropiat


Gordon93

Recommended Posts

In viitorul apropiat as dori sa achizitionez f10 520d dar multa lume imi tot spune ca aceasta masina este foarte stricacioasa si ca multi au fugit de modelul acesta.Din ce am citit aici pe forum am inteles ca ar avea probleme cu distributia,dar alte probleme nu am auzit sa aiba.Acum momentan detin un e60 520d si am inteles ca e60 este mai fiabil decat f10.Imi place foarte mult modelul f10 recunosc dar as vrea sa stiu de la detinatorii de astfel de model ce probleme ar fi in afara de distributie.Chiar asa "stricacioasa"sa fie ca sincer nu prea cred gurile rele care tot ma descurajeaza.Ma gandesc ca fiind model mai nou, automat ar trebui sa fie mai bine facut,gandit.

Va rog cei care aveti modelul f10 cat de multumiti sunteti de ele?Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu am F10,sunt tot cu E60 ca și tine. Ideea e cĂŁ E60 e mai fiabil ca F10,cum și E39 a fost mai fiabil ca E60. Nu mai face BMW mașinile la fel de trainice,cautĂŁ sĂŁ rupĂŁ din buzunare cat de mult poate pe piese și service.

DacĂŁ te hotĂŁrĂŁști sĂŁ faci trecerea,trebuie sa fi conștient și sĂŁ ĂŽți asumi ĂŽntreținerea mai costisitoare. Cunosc spre exemplu cazuri de caseta electricĂŁ picatĂŁ la F10 din senin,cost caseta OE 9000 lei.

Din start sĂŁ ai 800 euro pt distribuție ( in caz cĂŁ nu a fost schimbatĂŁ ), un schimb de ulei in cutia de viteze dacĂŁ e automata - 500 euro, și poate și problema Egr ului,sĂŁ nu iei foc nu de altceva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Detin un 520D de 1 an si jumatate (30.000 km).

In timpul asta, in afara de consumabile, am schimbat galeria de admisie pentru ca am cumparat-o cu ea sparta si atat.

 

In afara de distributie, mai au probleme cu keyless entry-ul. Intra apa pe la manere si se duc. Cost: 1200 lei / buc.

 

Eu am unul dus, cel de la pasager dar nu ma deranjeaza deocamdata. Merge descuierea dar nu mai merge sa incui.

 

Masina este exceptionala! Cumpara F10 cu incredere, dar verifica bine inainte de a cumpara. Vezi sa nu aiba loviri grave sau motorul refacut (dupa ruperea de distributie).

 

In rest, cum au spus si colegii mai sus, distributia schimbata daca nu a fost schimbata sau face zgomot (3500 - 4000 lei), mergi cu ea la recall EGR, curata-i admisia (200-300 lei), schimba-i uleiul in cutie daca e automata (1500 - 2000 lei) si mergi linistit!

 

A, inca ceva putin offtopic, baga-i motorina buna (Rompetrol, OMV sau MOL) si mergi mai sportiv (DAR SAFE). Asta este ce mi-a recomandat mie BMW Pitesti

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

F10, 50k rulati, in decembrie 4 ani de cand il detin, doar revizii si distributia (desi nu era necesar). Atat E60 (6 cil) cat si F10 le-am achitionat la 135k, E60 a plecat la 200k de la mine. La E60 am schimbat galeria de admisie de 2 ori, bujii si releu de vreo 2-3 ori, baterie, curatat turbina, amortizoare, bielete directie si multe altele. De la distanta F10 a cerut mult mai putini bani.

 

Cumpara cu incredere f10, dar nu unul de 12k.

Edited by mcliviu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca f10 lci din 2015 maindeparte are motoarele 520 cu cod B47, nu mai sunt N47. Cele B47 sunt si pe actualul bmw modelul nou si nu au probleme cu distributia.

 

Masina mea e din septembrie 2015 si are 83.000km, nu am schimbat nimic la ea in afara de egr pe recall si mai am garantie pana in 2020 plus apoi inca 2 ani cu o taxa la Bavaria.

 

Daca esti stresat ca se poate strica ceva ia-ti o masina care sa aiba pachetul BMW Service Inclusive. Daca il are, iti apare la verifiarea VIN.

Edited by marian76
Link to comment
Share on other sites

... dar alte probleme nu am auzit sa aiba...

Doar pe primele doua pagini de aici trebuie sa te uiti si o sa vezi ca sunt oameni cu diverse probleme. Dar ei probabil nu o sa scrie pe thread-ul asta. Probleme sunt cu distributia, caseta de directie, DPF-ul (dupa km multi), clima, farurile, EGR-ul, intreruperi la accelerare, debitmetru, vibreaza dupa X km/h, ploua in masina, etc.

 

Va rog cei care aveti modelul f10 cat de multumiti sunteti de ele...

Personal, sunt dezamagit de calitatea interiorului. Toate trim-urile sau mastile care au imbinari de plastic cu aluminiu (sau plastic cu plastic) pocnesc la schimbari rapide de temperatura sau la trecerea prin unele gropi mai maricele. Si sunt destul de multe plastice de genul asta. Am mai demontat si mastile scaunelor din fata si le-am facut sa nu mai scartaie. Sistemul audio (HiFi DSP) nu e ce ma asteptam iar antifonarea se putea face mai bine - dar fiecare cu urechile lui la capitolul asta.

 

Ar mai fi o chestie de care mi-e rusine la o asa masina. Din pacate, ploua afara cand am luat masina acum 2 ani si nu am observat. Au aparut cateva bule de rugina pe muchiile usilor, prin zona unde sunt trim-urile si cauciucurile de langa geamuri. Probabil o sa fie colegi care o sa spuna ca a mea fost rasturnata/accidentata/revopsita si asta e motivul. Nu ar avea deloc dreptate. Ma tot uit in parcari la F10 (nu LCI) si cel putin 7 masini din 10 au exact aceeasi problema. Sunt plangeri si pe alte forumuri (e.g. https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1457222).

 

Cat despre intretinere si reparatii, nu sunt deloc ieftine. Nu stiu cum e la E60-ul tau dar la F10 sunt mari (fara exagerare, 70% in plus) comparativ cu o masina "de rand" (e.g. Golf) sau cu un E90 LCI - vorbesc in cunostinta de cauza. In cazul meu, in 30k km, am schimbat distributia, am returnat-o la serv team pe platforma (au spart baia cu ranga), schimbat toate injectoarele, schimbat rulment fata. Pe langa astea, "clasicele" discuri, placute, filtre, ulei, cauciucuri, curatat DPF, racitor EGR (recall).

 

Eu nu sunt foarte multumit de masina pentru ca aveam asteptari mai mari. As trece la A6 sau E-Klass pentru ca mi se par mult peste F10 la unele lucruri (e.g. antifonare, calitatea materialelor la interior). Partea nasoala cu E/A6 e pretul - mai mare decat F10 la motor/dotari/km/stare similare.

Link to comment
Share on other sites

orice ar zice oricine e60`ul este mult mai fiabil si materialele nu se deterioreaza asa repede decat la F10 ...

F10`le este superb si atat ...

Nu cred ca este chiar asa de stricacios depinde ce prinzi dar la cat e de frumos cred ca se merita sa il iei ... doar nu iti ridica asteptarile asa de sus

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram ,F10 e o masina f misto , motorizarea conteaza si optiunile . Eu am fost f multumit de ea doar ca m-am plictisit repede masina fiind dotata si nemaiavand ce sa-i fac . Normal ca daca mergi cu 2.0 si cheala nu te atrage cu nimic . Ia cu incredre un F10 pe care il testezi si te atrage ,recomand 3.0 . Masina e grea
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Myx, sper sa nu te superi dar raspunsul asta il scriu doar pentru ca ai dus discutia inspre "2.0 si cheala". Am mari dubii ca plasticele de la interior difera in functie de dotari sau de motor. Iarasi, tipul de tabla sau gradul de antifonare vine la pachet cu vreo optiune? Sa inteleg ca in 530d suna mai bine radioul in difuzoare?

 

Eu n-am zis ca-i cea mai proasta masina cu care am fost. E o masina faina dar cu multe bube.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Myx, sper sa nu te superi dar raspunsul asta il scriu doar pentru ca ai dus discutia inspre "2.0 si cheala". Am mari dubii ca plasticele de la interior difera in functie de dotari sau de motor. Iarasi, tipul de tabla sau gradul de antifonare vine la pachet cu vreo optiune? Sa inteleg ca in 530d suna mai bine radioul in difuzoare?

 

Eu n-am zis ca-i cea mai proasta masina cu care am fost. E o masina faina dar cu multe bube.

 

Cea a vrut Myx defapt sa spuna este ca daca ai 3.0 si dotari, balanta se va inclina spre "o masina foarte buna".

Te va face fericit chiar daca are minusurile mentionate de tine mai sus.

In schimb, daca este 2.0 si cheala, pe langa faptul ca este grea si are motorul mic, nu are nici optiuni care sunt destule si in opinia mea, importante, te vor enerva si minusurile mai tare.

 

In ceea ce priveste trosnitul plasticelor, eu nu am o problema cu asta iar daca vorbim de sunetul in masina, cu optiunea Bang & Olufsen chiar nu ai probleme.

Despre rugina nu vorbesc pentru ca am versiunea LCI si ai mentionat ca doar pe cele pre-LCI le-ai vazut cu probleme.

Cat despre costul intretinerii, este normal ca este mult mai mare fata de Golf spre exemplu, dar Golful nu iti ofera ceea ce iti ofera F10-le. Confort, sportivitate, tinuta de drum impecabila, etc.

Edited by Drey
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ma supar , iti spun ca cel mai probabil ai nimerit o masina mai uzata , eu nu am probleme la pasaje , nu scartaie plastice , poate sunetul motorului acopera tot ca sa bagam si 3.0 in discutie . Cine a mers cu masina asta a confirmat tot ce zic , tine si de intretinere , este evident dar eu nu vad o calitate asa proasta ,poate la seria 4 ,dar 5 mi-a placut f mult , pielea in stare ff buna ,destul de groasa , ceva uzura la.manerul sofer este normala ,pana la urma anumite elemente se pot schimba . Eu care am avut un E60 in stare f buna pot sa spun ca F10 este mult mult peste
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De accord aici cu calitatea plasticelor la interior. Si mie mi se pare a fi inferioara asteptarilor. Audi are plastice ce tin mult mai bine in timp si, cel mai important, nu prea cauzeaza greieri. Am avut 6 BMW-uri in familie pana in prezent si toate masinile au dezvoltat greierasi dupa 2-3 ani, in timp ce la cele 3 Audi si 2 VW, nimic. BMW foloseste plastice mai dure, care din cauza dilatarii si contractarii termice, cu timpul, incep sa scoata sunete.

 

Insa din punct de vedere mecanic, eu (masini personale si de la birou) vin de pe 1 Audi si 2 VW-uri in ultimii 4 ani...pot spune ca BMW este peste la fiabilitate, cel putin din experienta mea. Da, se strica mai mult decat mi-as fi dorit, dar nu se compara cu gradul de defectiuni la produsele VAG. Pana la urma cam asta spun toate studiile de satisfactie a consumatorului pe piata auto.

 

Chiar recent am fost la un schimb de ulei in cutie si cei de acolo mi-au spus ca rar au de a face cu BMW-uri cu probleme serioase, in timp ce, pe departe, Audi si VW (cu DSG) sunt cele mai des intalnite, urmate de Merc. Stiu prea bine cum stateam cu stres cand conduceam DSG prin Bucuresti.

 

Costurile de intretinere la BMW nu mi se par exagerate pentru o masina din clasa asta, sunt in linie cu ce vezi la grupul VAG cand tragi linia de final.

 

In fond, daca iti permiti costurile, masina merita. Cand vine vorba de BMW vs Audi vs Merc, toate au plusuri si minusuri, depinde ce plusuri iti surad tie mai mult. Personal, am renuntat de mult sa mai cred ca vreuna din marcile astea au un avantaj claaaar asupra celorlalte. Daca ar fi fost asa, piata reactiona in timp. Sunt in aceeasi clasa si in fond ofera aceeasi calitate per total. Nu poti spune ca BMW este inferior Audi (sau vice-versa) legandu-te doar de aspectul 'pastice interioare'. Pachetul trebuie analizat in totalitate.

Edited by ViBogdan
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E clar ca unele probleme pot fi datorate modului in care a fost intretinuta si condusa. Dar strict legat de plastice, nu vad cum nu ti-ar pocni. Pur si simplu au design-ul prost. Plastic + aluminiu + nit = pocnitura. ;)
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.