Jump to content

Codare Ihka e60 LCI


Recommended Posts

la mine la e90 a mers asa:

 

1.open NCS expert

2.File-Load profile

3.select EXPERMODE

4.press F1

5.press F3

6.select E89<for E90>

7.press BACK

8.press F3<CHOOSE ECU>

9.select IHKA

10.select SG_CODIEREN from CHANGE JOB

11.press F3<EXECUTE JOB>

 

teoretic ar merge aceiasi pasi si la e60.Spor!

Edited by shady
Link to comment
Share on other sites

Ce trebuie sa codez mai exact ? Am intrat pe Ihka cu NCS si Dummy, am dezactivat si kompresseur , ambreiaj ceva ... citisem pe un forum! Intalatia este LCI si comanda de AC

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Am citit ca ar fi vorba de un fir, unde sa fie acest fir ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sĂŁ introduci optiunea clima automatĂŁ in vo(fa) si dupĂŁ sĂŁ codezi de default

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

$859 ar trebui sĂŁ fie codul de adaugat ,dar ca sĂŁ fi sigur verifica la cineva care deja are clima automatĂŁ c21de7af764c7cd25f569adb0d0c962b.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Trebuie sĂŁ introduci optiunea clima automatĂŁ in vo(fa) si dupĂŁ sĂŁ codezi de default

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

$859 ar trebui sĂŁ fie codul de adaugat ,dar ca sĂŁ fi sigur verifica la cineva care deja are clima automatĂŁ c21de7af764c7cd25f569adb0d0c962b.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Sincer, nu stiu despre ce vo(fa) este vorba!

Nu am auzit , imi poti detalia te rog ...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sincer, nu stiu despre ce vo(fa) este vorba!

Nu am auzit , imi poti detalia te rog ...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

VO (FA) este vehicule order (optiunile cu care a fost comandata masina), butonul FA il gãsesti În NCSexpert, choose profile, F1, butonul din mijloc e FA, apãsând-l si se deschide o fereastra, alegi modelul EXX dupã care poti adaugã sau sterge optiuni. Dupã adãugarea optiunii se codeaza modulele În care e Înregistrat VO [enter FA] (laE60 sunt CAS si LM) + default la modulele legate de optiunea respectiva. Operatiunea e usoarã În sine Însã trebuie respectati niste pasi.

Edited by Pl@y3R
Link to comment
Share on other sites

VO (FA) este vehicule order (optiunile cu care a fost comandata masina), butonul FA il gãsesti În NCSexpert, choose profile, F1, butonul din mijloc e FA, apãsând-l si se deschide o fereastra, alegi modelul EXX dupã care poti adaugã sau sterge optiuni. Dupã adãugarea optiunii se codeaza modulele În care e Înregistrat VO [enter FA] (laE60 sunt CAS si LM) + default la modulele legate de optiunea respectiva. Operatiunea e usoarã În sine Însã trebuie respectati niste pasi.

Multumesc pentru retur !

Masina este LCI 2007.03 , a venit cu climatronic dar modelul acela ââŹĹaragazââŹÂ . I am schimbat grupul de clima pt clima dubla si panoul . In urma acestei modificari compresorul de Ac nu porneste. Nici GMV ul nu porneste la apasarea butonului de AC.

Este nevoie doar de aceasta codare ? Sau nu , daca a venit cu clima normala?

Multumesc pt ajutor!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Deci retrofitul l-ai facut corect? Gen partea de hardware? Sigur clima auto are ceva senzori in plus, ai pus tot ce trebuie?

 

Codarea de VO e o codare generala a masinii, gen toata masina e codata cu optiunea de clima automata. Dar, in mod normal, din punctul meu de vedere trebuia sa porneasca oricum compresorul.

 

Cauta tutorial pe youtube, cum sa adaugi in VO.

Link to comment
Share on other sites

Deci retrofitul l-ai facut corect? Gen partea de hardware? Sigur clima auto are ceva senzori in plus, ai pus tot ce trebuie?

 

Codarea de VO e o codare generala a masinii, gen toata masina e codata cu optiunea de clima automata. Dar, in mod normal, din punctul meu de vedere trebuia sa porneasca oricum compresorul.

 

Cauta tutorial pe youtube, cum sa adaugi in VO.

 

Retrofit ul a fost preluat de pe un e60 2009.

Grupul de clima are aceleasi mufe pentru conectare.

Instalatia masinii este LCI. In panoul de clima am urmatoarele fire din mufa albastra( poza atasata) .

Am citit si de o modificare de fire dar la instalatie de NFL.

O sa caut pasii pentru verificare in vo(fa) sa vad ce imi arata exact.

Ce parere aveti ? Sa incerc cu un fir direct in mufa de la compresor cu motorul pornit ? post-94895-15651491647506_thumb.jpgf7957bc13344a6578a089e8fa978d60a.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.